Jump to content

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Recommended Posts

Salut, bine v-am regasit.

 

Dupa vreo 2-3 ani de cand imi sta pe dreapta Africana, stricata, m-am decis sa o vand.


M-ar interesa sa o vand la 'pachet', toata, decat sa o dezmembrez si sa vand piesa cu piesa ,riscand sa raman inutil cu un numar mare de piese.


E vorba de XRV 650 (RD03), an 1989. Are o problema la motor, in speta cilindru fata.

Motorul este dat jos (nu mai este pe motocicleta), si este desfacut.

 

Daca e cineva interesat, dati-mi un semn.

 

tel: 0740 454 181 (adrian), sau PM pe forum.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vezi pe la pasionatii de zbor, cluburi aeropisici, pompa asta e f intalnita pe la avioane usoare.

Din ce imi amintesc, mai era o pompa vaccumatica de pe la yamaha, iarasi f durabila si simpla de montat.

Si...din amintiri, era un nene ce a facut un PCB electronic smecher care elimina platinile si poti folosi pompa OEM. Eu am avut la Dacia 1310 ceva similar, si pana am facut BUF cu Dacioata, nu am mai avut necaz cu aprinderea asta electronica

Ca sa nu zic ca platini de schimb gasesti la 100ron, ii mai tragi o dioda MUR xxx si in teorie, pompa nu mai are moarte.

 

Link to comment
Share on other sites

Mi-am dat seama ca am facut ceva ce ma dispera enorm la altii. Am lansat o 'sageata' cu posibila vanzare a Africanei mele, fara sa ofer detalii de bun simt. Nu incercam sa 'testez' piata, ci pur si simplu am fost indolent si prost.


Am primit cateva mesaje, la care n-am apucat sa raspund. O parte din carenaje le am in alta localitate (acasa), si vreau sa le adun toate intr-un loc, sa fac si poze, si sa ma decid ce fac, si sa revin cu un pret, daca doresc sa o dau.

 

Ce e garantat este ca nu o voi da pe bucati. 

 

Link to comment
Share on other sites

ai ramane uimit. pe bucati poti scoate o suma mai mare, evident pe o perioada de timp mai lunga (vb din experienta, proiectul meu Dominator a ajuns vanzare pe bucati si am scos dublul investitiei)

Link to comment
Share on other sites

La 22.01.2019 la 11:36, raoulserban a spus:

cat e halatul? 500-700Eur?

 

La 02.02.2019 la 19:48, the insider a spus:

Ce e garantat este ca nu o voi da pe bucati. 

 

Acum 4 ore, raoulserban a spus:

ai ramane uimit. pe bucati poti scoate o suma mai mare, evident pe o perioada de timp mai lunga (vb din experienta, proiectul meu Dominator a ajuns vanzare pe bucati si am scos dublul investitiei)

 

Deci dupa ce ii ceri motorul la bani de seminte, postezi treaba cu Dominatorul. 🤣 Bun asa...

Daca as fi @the insideras sta mai mult cu ea pe bara si ti-as trimite-o surub cu surub pana scot 1400 de euro de pe tine. 😂

Asa ca mai bine fa-i omului o oferta de 1000 de euro si gata vorba lunga.😏😁

 

Link to comment
Share on other sites

Oferta mea nu era serioasa, era fix pe masura momelii aruncata in balta. 

Cat despre experienta mea cu Dominatorul, am uitat sa spun si stresul ce l-am avut dupa ce m-am vazut cu o gramada de fiare, gaura in buzunar si nici o luminita in zare.

vandutul pe piese este o alta rezolvare la aceeasi problema...am un fier si nu ma dau cu el

Oferta mea nu era serioasa, era fix pe masura momelii aruncata in balta. 

Cat despre experienta mea cu Dominatorul, am uitat sa spun si stresul ce l-am avut dupa ce m-am vazut cu o gramada de fiare, gaura in buzunar si nici o luminita in zare.

vandutul pe piese este o alta rezolvare la aceeasi problema...am un fier si nu ma dau cu el.

@Tizule, pe unde mai umbli, ce mai faci? nu de alta da ne mananca coruptii , incultii si incompetentii, mafioti ce mai

Link to comment
Share on other sites

Salutare prieteni, de ceva vreme am trecut si eu pe Africa Twin. Momentan am doua bucati din 2000. Oare as avea vreo sansa sa gasesc un jigler la soc second sau numai nou pe original? 

IMG_20181020_182954.jpg

IMG_20190208_152114.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salutare stimați colegi, m-ar interesa pentru RD04, crash bars dacă are cineva de vânzare. Parcă nu aș da foarte mult pe un set nou așa că merge și ceva sh. Mulțumesc 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dupa doi ani de Transalp trec si eu pe ceva mai pe marimea mea. XRV 750 1994 cu culoarea foarte  faina Tasmanian Green. Dynojet, arcuri fata-spate Ohlins, ceva inaltatoare, mansoane Rally 714, Ghidon Renthal 613-01, Pompa cu vacuum de pe Tenere am inteles. Scut si jante vopsite in camp electrostatic. Daca ajung sa o iubesc sezonul asta ( Nu am mers pe ea) , o sa primeasca capace tot asa, vopsite in camp electrostatic.

 

Cstelia o stie, haha.

 

 

9495ce57-4a86-40d6-97b3-858ad7b8f225.jpg

ede2460c-25e1-4aeb-b386-56f3bc0d1e5c.jpg

5bee123c-3f47-4ac1-b918-789441192c96.jpg

b88dcb76-a2ff-4f15-987f-4e2f89aad595.jpg

3efedb60-55e5-4002-ae74-6186a9d078be.jpg

b576e654-d72f-47f1-9fab-90d9a2108570.jpg

Edited by andreim92
Link to comment
Share on other sites

Va salut.

     Am un prieten cu o africana rd07a, cu motor de rd04.

     Ieri a facut o tura prin padure, cu pasager, motorul s-a incalzit, si la un moment dat s-a oprit.

Dupa mai multe incercari de pornire( invartea dar nu pornea), si pauze sa se raceasca, a pornit, dar mergea foarte neregulat, nu statea la relanti, dadea rateuri, se oprea, ca si cum ar merge intr-un piston, sau mai rau. Vreo 2 tentative din astea, apoi dupa cateva accelerari si-a dat drumul si mergea frumos, rotund.

       In ziua de ieri au fost vreo 3 episoade din astea cum am povestit mai sus.

       Releul de incarcare e nou, baterie noua, pompa benzina vacuumatica, socul nu era tras, am verificat.

      Ce poate fi, de unde sa incepem sa cautam problema?

       

       

 

 

Edited by johny77
Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, johny77 a spus:

Pornirea la rece e buna, la cald buna.

Sa se opreasca asa din mers din cauza bujiilor se poate?

Si nici nu a fost culcata sa putem zice ca de aceea a pornit greu.

Am un prieten  caruia ii mergea transalpul foarte bine, si dintr o data ii statea numai intr un piston. Cauza au fost bujiile, dar de oprit nu s a oprit, o tinea intr unu si nici de a naiba nu voia sa isi revina.

Mizerie in carburator? Benzina proasta?.

Link to comment
Share on other sites

motorul de rd04 e acelasi cu rd07 si rd07a, ce au schimbat sunt carburatoarele si aprinderea Kaizen maderfucker in limbajul lor. Kudos.

Trebuie vazut ce anume nu e in regula, verificat si testat tot, de la alimentare cu benzina, impuritati-filtre etc ,  reglaj carb, pana la aprindere si circuitul de racire (desi am senzatia ca e efect secindar supraincalzirea)

Link to comment
Share on other sites

Salut johnny77, dacă aveți cum, incercati cu o pompă originală. Am întâlnit o africană, rd07a, care nu se înțelege cu pompa vacuumatică, iar simptomele erau cam aceleași

Link to comment
Share on other sites

Domnilor, va multumesc pentru raspunsurile prompte.

O sa incepem sa  le luam prin eliminare, incepand cu bujii, fise, pipe.

Treaba e ca nu tot timpul face problema asta, asa ca doar dacand multi km vom vedea rezultatele.

Va tin la curent cu orice schimbare.

 O seara buna.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...