TRX-er Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 am eu un set de cutii de la konvoi, nefolosite, telefon 0722125388 Quote Link to post Share on other sites
valicaddy Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 Salut! Un prieten africanist are nevoie de ajutorul vostru astfel: se cere una bucată Honda Africa Twin multicoloră funcţională într-o locaţie din Bucureşti pentru 30 de minute. NU se circulă cu motocicleta voastră! Se fac patru poze şi atât. Puteţi supraveghea operaţiunea. Detalii NUMAI la telefon 0723 128 212 Plata CASH. Ia să vedem, salvaţi o soră africană? » Post actualizat in 15 Aug 2018 12:15 P.S. RD03 <-> RD07 Quote Link to post Share on other sites
redplanet Posted August 27, 2018 Share Posted August 27, 2018 (edited) Intrunire Honda Africa Twin 2018 - Valenii de Munte Perioada: 14 septembrie - 16 septembrie 2018 Locatia: Platoul Rizanesti, trecand podul peste Teleajan, spre dreapta ( 45°11'45"N 26°03'19"E ) Edited August 27, 2018 by redplanet Quote Link to post Share on other sites
blue_nightwishX Posted September 4, 2018 Share Posted September 4, 2018 Salutare. Vand o casca misto pentru Honda Africa Twin. E vorba de un Arai Tour X4 daca intereseaza pe cineva rog PM Quote Link to post Share on other sites
Galen Posted September 10, 2018 Share Posted September 10, 2018 Salutare prieteni, S-a dus naibii și sliderul de gumă de la lanț. Prima dată acu ceva ani l-am pus pe cel de la mobra de rezervă. Acum sunt în criză de soluții. A mai rezolvat cineva problema fără a plăti cei minim 50 euro pentru OEM? » Post actualizat in 10 Sep 2018 07:44Și încă o întrebare, că porcăriile nu vin niciodată singulare. Tot din motive de prețuri exagerate OEM, umblu de ani buni cu membrane after market. Periodic, (cam la 2-3 ani) adezivul cu care se lipesc pe șibere cedează, când la o membrană când la cealaltă. Tocmai s-a întâmplat din nou, dacă nu cumva de data asta s-a rupt careva. N-am desfăcut încă. Să nu-mi spuneți să caut adezivul orginal cu care au venit membranele alea de la Dilly Point, că ăla a fost cel mai slab. Folosesc locktite gel. Știe cineva o variantă mai fiabilă? Quote Link to post Share on other sites
cstelia Posted September 18, 2018 Share Posted September 18, 2018 Salutare prieteni, S-a dus naibii și sliderul de gumă de la lanț. Prima dată acu ceva ani l-am pus pe cel de la mobra de rezervă. Acum sunt în criză de soluții. A mai rezolvat cineva problema fără a plăti cei minim 50 euro pentru OEM? Din pacate nu prea ai variante. Pe forumul german era un tip ce vindea un fel de cauciuc mai dur ce il lipeai pe bascula. Eventual cauta asa ceva si iti croiesti o tiganie din asta. Personal prefer sa cumpar piesa OEM. Quote Link to post Share on other sites
raoulserban Posted September 21, 2018 Share Posted September 21, 2018 Mai e varianta adaptarii unui slider de la ktm. Cred ca ceva din seria lor de 650. Nu se aseaza ca cel oem dar cotisem pe la strainezi ca isi face treaba si e la juma de pret » Post actualizat in 01 Oct 2018 11:34 o varianta de chain slider mai ieftina. as adauga executarea unor canale unde vin soriceii, ca sa tina o perioada mai indelungata Quote Link to post Share on other sites
andreim92 Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 (edited) Vinde careva o africana in stare buna ?? Eu am un Alp de 600 bun si sincer nu vreau sa iau ceva sub el ( africană batuta cu bâta la betie). Eu sunt super fan RD03, dar stiu ca sunt rare ca naiba, as merge spre un RD07 /a pentru ca n am de ales. RD04 nu sunt super fan. Sper ca intelegeti ca nu vreau sa dau ceva bun pe ceva mai rau si mai vechi (mai nou nu am cum dar macar bun sa fie). Oricum Africana nu e ceva extraordinar din alte dimensiuni peste Alp. Multumesc » Post actualizat in 25 Oct 2018 11:20Chiar asa ? Nimic nimic? Edited October 10, 2018 by andreim92 Quote Link to post Share on other sites
Galen Posted November 2, 2018 Share Posted November 2, 2018 Mai e varianta adaptarii unui slider de la ktm. Cred ca ceva din seria lor de 650. Nu se aseaza ca cel oem dar cotisem pe la strainezi ca isi face treaba si e la juma de pret » Post actualizat in 01 Oct 2018 11:34 o varianta de chain slider mai ieftina. as adauga executarea unor canale unde vin soriceii, ca sa tina o perioada mai indelungata Merci fain de sfaturi prieteni, am luat OEM de pe ebay până la urmă. Normal cu scârba de a da pe slider de 10 ori cât face, dar așa-i în tenis. Asta după ce mă uitasem îndelung la un covor de cauciuc pânzat care știu sigur că ar fi rezistat Da noah, Africa mea e deja bibelou istoric, și la cât m-a dus merită tratată cu respect. La membranele after market luate de la dilly point nu s-a mai dus adezivul, s-au rupt pur și simplu, atâta le-a fost viața (le-am schimbat în 2012 -6 ani) așa că recomand pentru prinderea lor nu porcăria de adeziv cu care vin, ci loctite gel. Quote Link to post Share on other sites
arcgotic Posted November 24, 2018 Share Posted November 24, 2018 Salutare baieti! Proaspat posesor de RD04, va salut si va doresc o iarna cu iesiri in enduro! Aveti de vanzare careva un set de scarite pasager+suport, stanga + dreapta pentru RD04? M-am uitat olx, ebay, nu gasesc.. Seara faina! Quote Link to post Share on other sites
boieru' Posted December 5, 2018 Share Posted December 5, 2018 Salut! Bine ai venit in randul nostru. Pentru scarite ia legatura cu Cstelia. Quote Link to post Share on other sites
arcgotic Posted December 6, 2018 Share Posted December 6, 2018 Am luat legatura, nu are. Quote Link to post Share on other sites
cstelia Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 nu iti trebuie scarite pt pasager Quote Link to post Share on other sites
arcgotic Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 exact, care pasager?!?? :))) Quote Link to post Share on other sites
namaste Posted January 14, 2019 Share Posted January 14, 2019 Salutare si bine v-am regasit. Se pare ca microbul asta nu moare niciodata, asa ca revin dupa o pauza de 6 ani. Fost posesor de transalp (2 bucati) si africa twin (1 buc), am ramas cu ce era mai bun, evident cu RD03-ul. Am lipsit o perioada lunga si simt ca mediul online a fost acaparat de zombi, pare totul atat de pustiu. transalp.ro si xrv.ro par complet abandonate, sau poate am luat-o eu razna. In fine, capra mea e bucati de 6 ani, dar totul se va schimba in curand. Mai exact: - cadrul este la sablat + vopsit electrostatic; - motorul a trecut printr-o inspectie vizuala, nu ii pun nici lanturi nici ambreiaj momentan; - fata completa de CRF 450 e pregatita sa fie aruncata pe motor (ax rectificat si disc de frana supradimensionat, fara modificari la arcuri, nu simt nevoia, am 75 kg) - amortizorul spate de KTM Adventure trebuie sa fie servisat, nu stiu inca unde; - bascula si roata raman originalele; - carena fata am o copie Boano, completa cu faruri, luata de la un coleg de pe forum. - rezervorul si restul pieselor sunt ok, cele originale. Imi lipsesc: - CDI-urile le-am imprumutat nu stiu cui, sper sa dau de urma lor; - Un rezervor suplimantar spate, nu stiu daca are rost, ca au aparut canistre de plastic de toate formele si dimensiunile; - crash-bars, ca dau cu ea de pamant regulat; - suporti cutii + cutii; - computer bord ca sa renunt la hardughia veche. - sina lant dintr-un material dur (am rugat pe cineva sa imi faca una), pentru ca acum frecarea e mai mare (amortizorul de KTM e mai lung) Nu ma luati de urechi ca nu am de gand sa o mentin originala. Vremuri noi, tehnologie noua. Pasionatii de vechituri inca au sansa sa cumpere un RD03 original si sa il lustruiasca in fiecare dimineata, nu e cazul meu. Mi-ar placea sa postez proiectul, dar nu stiu unde, astept un sfat referitor la asta. La modificarile anterioare am primit multe sfaturi utile si cred ca am ajutat si pe altii prin faptul ca am postat cat mai multa informatie. Toate cele bune, Andrei Quote Link to post Share on other sites
cstelia Posted January 14, 2019 Share Posted January 14, 2019 Pai sa ai spor la mesterit si sa ne vedem la Nadrag Quote Link to post Share on other sites
raoulserban Posted January 16, 2019 Share Posted January 16, 2019 fata completa de CRF 450 e pregatita sa fie aruncata pe motor (ax rectificat si disc de frana supradimensionat, fara modificari la arcuri, nu simt nevoia, am 75 kg) @I bow to the God within you- vezi ca tu ...fulga din fulg de nea de panda , dar uiti de diferenta de kg intre crf450 si rd03. Anyway e clar ca trebuie sa testezi si sa aduci adaugiri, asa e la custom builds. - cat despre zombi...marea majoritate a subiectelor au fost acoperite, chiar destul de bine, sapoi lumea prefera sa se plimbe si sa discute f2f. legat de Mi-ar placea sa postez proiectul, dar nu stiu unde, astept un sfat referitor la asta. La modificarile anterioare am primit multe sfaturi utile si cred ca am ajutat si pe altii prin faptul ca am postat cat mai multa informatie....posteaza pe xrv.ro - crash-bars, ca dau cu ea de pamant regulat;- suporti cutii + cutii; recomand HeavyDuties.ro - sina lant dintr-un material dur (am rugat pe cineva sa imi faca una), pentru ca acum frecarea e mai mare (amortizorul de KTM e mai lung)- poate merita sa analizezi si oasele, curba de amortizare samd, my2cents Quote Link to post Share on other sites
namaste Posted January 16, 2019 Share Posted January 16, 2019 (edited) Acum 5 ore, raoulserban a spus: fata completa de CRF 450 e pregatita sa fie aruncata pe motor (ax rectificat si disc de frana supradimensionat, fara modificari la arcuri, nu simt nevoia, am 75 kg) @I bow to the God within you- vezi ca tu ...fulga din fulg de nea de panda , dar uiti de diferenta de kg intre crf450 si rd03. Anyway e clar ca trebuie sa testezi si sa aduci adaugiri, asa e la custom builds. - cat despre zombi...marea majoritate a subiectelor au fost acoperite, chiar destul de bine, sapoi lumea prefera sa se plimbe si sa discute f2f. legat de Mi-ar placea sa postez proiectul, dar nu stiu unde, astept un sfat referitor la asta. La modificarile anterioare am primit multe sfaturi utile si cred ca am ajutat si pe altii prin faptul ca am postat cat mai multa informatie....posteaza pe xrv.ro - crash-bars, ca dau cu ea de pamant regulat;- suporti cutii + cutii; recomand HeavyDuties.ro - sina lant dintr-un material dur (am rugat pe cineva sa imi faca una), pentru ca acum frecarea e mai mare (amortizorul de KTM e mai lung)- poate merita sa analizezi si oasele, curba de amortizare samd, my2cents Furca am avut-o in acceasi configuratie pe un transalp, impreuna cu amortizorul de KTM. M-am dat 2 ani, fara probleme. Singurele modificari au fost la densitatea uleiului si diametrul discului de frana. Bineinteles, oasele au fost modificate pentru ca altfel n-ar fi incaput amortizorul. Am alergat-o mult la coclau, inclusiv sarituri, se comporta exemplar, dar era facuta pe genunchi, doar de distractie si de test. Cred ca o sa schimb arcurile, trimit toata suspensia la Mandula pentru o servisare. Din pacate e nevoie de o sina mai dura, indiferent de ce modific la oase, bascula tot in jos se va duce, deci o sa frece mai tare. Nu e de speriat, in aceeasi configuratie pe Transalp mi-a mancat o sina aproximativ 1 an, dar am mers cu motorul ala ca alergat de demoni. O sa postez pe xrv.ro si uk. Am ceva experienta cu modificarile insa comunitatea ma ajuta prin faptul ca ma tine in priza si ma motiveaza sa lucrez si cand sunt frant. Uite ca am gasit si niste poze. Din cele doua o sa iasa una. Edited January 16, 2019 by namaste Quote Link to post Share on other sites
Mihutz77 Posted January 20, 2019 Share Posted January 20, 2019 (edited) Salut si... La Multi Ani! Nadrag in ce data? 31.05-02.06 sau..? Edited January 20, 2019 by Mihutz77 Quote Link to post Share on other sites
the insider Posted January 20, 2019 Share Posted January 20, 2019 Salut, bine v-am regasit. Dupa vreo 2-3 ani de cand imi sta pe dreapta Africana, stricata, m-am decis sa o vand. M-ar interesa sa o vand la 'pachet', toata, decat sa o dezmembrez si sa vand piesa cu piesa ,riscand sa raman inutil cu un numar mare de piese. E vorba de XRV 650 (RD03), an 1989. Are o problema la motor, in speta cilindru fata. Motorul este dat jos (nu mai este pe motocicleta), si este desfacut. Daca e cineva interesat, dati-mi un semn. tel: 0740 454 181 (adrian), sau PM pe forum. Quote Link to post Share on other sites
raoulserban Posted January 22, 2019 Share Posted January 22, 2019 cat e halatul? 500-700Eur? Quote Link to post Share on other sites
namaste Posted January 24, 2019 Share Posted January 24, 2019 O recomandare pentru o pompa de benzi a? Stiam ceva de Facet, dar nu stiu ce model si de unde sa o cumpar. Multumesc. Quote Link to post Share on other sites
raducanescovan Posted January 25, 2019 Share Posted January 25, 2019 Acum 17 ore, namaste a spus: O recomandare pentru o pompa de benzi a? Stiam ceva de Facet, dar nu stiu ce model si de unde sa o cumpar. Multumesc. Facet 40105 Quote Link to post Share on other sites
namaste Posted January 25, 2019 Share Posted January 25, 2019 Acum 9 ore, raducanescovan a spus: Facet 40105 Multumesc mult. La noi nu gasesc. O iau de pe Amazon sau Ebay. Quote Link to post Share on other sites
raoulserban Posted January 28, 2019 Share Posted January 28, 2019 vezi pe la pasionatii de zbor, cluburi aeropisici, pompa asta e f intalnita pe la avioane usoare. Din ce imi amintesc, mai era o pompa vaccumatica de pe la yamaha, iarasi f durabila si simpla de montat. Si...din amintiri, era un nene ce a facut un PCB electronic smecher care elimina platinile si poti folosi pompa OEM. Eu am avut la Dacia 1310 ceva similar, si pana am facut BUF cu Dacioata, nu am mai avut necaz cu aprinderea asta electronica Ca sa nu zic ca platini de schimb gasesti la 100ron, ii mai tragi o dioda MUR xxx si in teorie, pompa nu mai are moarte. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.