Jump to content

Recommended Posts

am eu un set de cutii de la konvoi, nefolosite, telefon 0722125388

Link to post
Share on other sites
  • Replies 12.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

 

Un prieten africanist are nevoie de ajutorul vostru astfel: se cere una bucată Honda Africa Twin multicoloră funcţională într-o locaţie din Bucureşti pentru 30 de minute. NU se circulă cu motocicleta voastră! Se fac patru poze şi atât. Puteţi supraveghea operaţiunea.

Detalii NUMAI la telefon 0723 128 212

Plata CASH.

 

Ia să vedem, salvaţi o soră africană?

:10:

» Post actualizat in 15 Aug 2018 12:15

 

P.S. RD03 <-> RD07

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Intrunire Honda Africa Twin 2018 - Valenii de Munte

 

Perioada: 14 septembrie - 16 septembrie 2018

 

Locatia: Platoul Rizanesti, trecand podul peste Teleajan, spre dreapta ( 45°11'45"N 26°03'19"E )

post-3690-0-05601600-1535360317_thumb.jpg

post-3690-0-86404400-1535360824_thumb.jpg

post-3690-0-95857800-1535360862_thumb.jpg

Edited by redplanet
Link to post
Share on other sites

Salutare prieteni,

S-a dus naibii și sliderul de gumă de la lanț. Prima dată acu ceva ani l-am pus pe cel de la mobra de rezervă. Acum sunt în criză de soluții. A mai rezolvat cineva problema fără a plăti cei minim 50 euro pentru OEM?


» Post actualizat in 10 Sep 2018 07:44

Și încă o întrebare, că porcăriile nu vin niciodată singulare. Tot din motive de prețuri exagerate OEM, umblu de ani buni cu membrane after market. Periodic, (cam la 2-3 ani) adezivul cu care se lipesc pe șibere cedează, când la o membrană când la cealaltă. Tocmai s-a întâmplat din nou, dacă nu cumva de data asta s-a rupt careva. N-am desfăcut încă. Să nu-mi spuneți să caut adezivul orginal cu care au venit membranele alea de la Dilly Point, că ăla a fost cel mai slab. Folosesc locktite gel. Știe cineva o variantă mai fiabilă?

Link to post
Share on other sites

Salutare prieteni,

S-a dus naibii și sliderul de gumă de la lanț. Prima dată acu ceva ani l-am pus pe cel de la mobra de rezervă. Acum sunt în criză de soluții. A mai rezolvat cineva problema fără a plăti cei minim 50 euro pentru OEM?

 

Din pacate nu prea ai variante. Pe forumul german era un tip ce vindea un fel de cauciuc mai dur ce il lipeai pe bascula. Eventual cauta asa ceva si iti croiesti o tiganie din asta.

Personal prefer sa cumpar piesa OEM.

Link to post
Share on other sites

Mai e varianta adaptarii unui slider de la ktm. Cred ca ceva din seria lor de 650. Nu se aseaza ca cel oem dar cotisem pe la strainezi ca isi face treaba si e la juma de pret

» Post actualizat in 01 Oct 2018 11:34

o varianta de chain slider mai ieftina. as adauga executarea unor canale unde vin soriceii, ca sa tina o perioada mai indelungata

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Vinde careva o africana in stare buna ?? Eu am un Alp de 600 bun si sincer nu vreau sa iau ceva sub el ( africană batuta cu bâta la betie).

 

Eu sunt super fan RD03, dar stiu ca sunt rare ca naiba, as merge spre un RD07 /a pentru ca n am de ales. RD04 nu sunt super fan.

Sper ca intelegeti ca nu vreau sa dau ceva bun pe ceva mai rau si mai vechi (mai nou nu am cum dar macar bun sa fie). Oricum Africana nu e ceva extraordinar din alte dimensiuni peste Alp.

 

2hely74.jpg

 

 

Multumesc


» Post actualizat in 25 Oct 2018 11:20

Chiar asa ? Nimic nimic?

Edited by andreim92
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Mai e varianta adaptarii unui slider de la ktm. Cred ca ceva din seria lor de 650. Nu se aseaza ca cel oem dar cotisem pe la strainezi ca isi face treaba si e la juma de pret

» Post actualizat in 01 Oct 2018 11:34

o varianta de chain slider mai ieftina. as adauga executarea unor canale unde vin soriceii, ca sa tina o perioada mai indelungata

Merci fain de sfaturi prieteni, am luat OEM de pe ebay până la urmă. Normal cu scârba de a da pe slider de 10 ori cât face, dar așa-i în tenis. Asta după ce mă uitasem îndelung la un covor de cauciuc pânzat care știu sigur că ar fi rezistat :) Da noah, Africa mea e deja bibelou istoric, și la cât m-a dus merită tratată cu respect. La membranele after market luate de la dilly point nu s-a mai dus adezivul, s-au rupt pur și simplu, atâta le-a fost viața (le-am schimbat în 2012 -6 ani) așa că recomand pentru prinderea lor nu porcăria de adeziv cu care vin, ci loctite gel.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salutare baieti! 

Proaspat posesor de RD04, va salut si va doresc o iarna cu iesiri in enduro!

Aveti de vanzare careva un set de scarite pasager+suport, stanga + dreapta pentru RD04? M-am uitat olx, ebay, nu gasesc..

Seara faina!

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare si bine v-am regasit. 

 

Se pare ca microbul asta nu moare niciodata, asa ca revin dupa o pauza de 6 ani. 

Fost posesor de transalp (2 bucati) si africa twin (1 buc), am ramas cu ce era mai bun, evident cu RD03-ul. 

 

Am lipsit o perioada lunga si simt ca mediul online a fost acaparat de zombi, pare totul atat de pustiu. 

 

transalp.ro si xrv.ro par complet abandonate, sau poate am luat-o eu razna. 

 

 

In fine, capra mea e bucati de 6 ani, dar totul se va schimba in curand.  

 

Mai exact: 

- cadrul este la sablat + vopsit electrostatic;

- motorul a trecut printr-o inspectie vizuala, nu ii pun nici lanturi nici ambreiaj momentan;

- fata completa de CRF 450 e pregatita sa fie aruncata pe motor (ax rectificat si disc de frana supradimensionat, fara modificari la arcuri, nu simt nevoia, am 75 kg)

- amortizorul spate de KTM Adventure trebuie sa fie servisat, nu stiu inca unde;

- bascula si roata raman originalele; 
- carena fata am o copie Boano, completa cu faruri, luata de la un coleg de pe forum. 

- rezervorul si restul pieselor sunt ok, cele originale. 

 

Imi lipsesc:

- CDI-urile le-am imprumutat nu stiu cui, sper sa dau de urma lor; 

- Un rezervor suplimantar spate, nu stiu daca are rost, ca au aparut canistre de plastic de toate formele si dimensiunile; 

- crash-bars, ca dau cu ea de pamant regulat;

- suporti cutii + cutii; 

- computer bord ca sa renunt la hardughia veche. 

- sina lant dintr-un material dur (am rugat pe cineva sa imi faca una), pentru ca acum frecarea e mai mare (amortizorul de KTM e mai lung)

 

Nu ma luati de urechi ca nu am de gand sa o mentin originala. Vremuri noi, tehnologie noua. Pasionatii de vechituri inca au sansa sa cumpere un RD03 original si sa il lustruiasca in fiecare dimineata, nu e cazul meu. 

 

Mi-ar placea sa postez proiectul, dar nu stiu unde, astept un sfat referitor la asta. La modificarile anterioare am primit multe sfaturi utile si cred ca am ajutat si pe altii prin faptul ca am postat cat mai multa informatie. 

 

Toate cele bune, 

 

Andrei

Link to post
Share on other sites

fata completa de CRF 450 e pregatita sa fie aruncata pe motor (ax rectificat si disc de frana supradimensionat, fara modificari la arcuri, nu simt nevoia, am 75 kg)

@I bow to the God within you- vezi ca tu ...fulga din fulg de nea de panda , dar uiti de diferenta de kg intre crf450 si rd03. Anyway e clar ca trebuie sa testezi si sa aduci adaugiri, asa e la custom builds.

- cat despre zombi...marea majoritate a subiectelor au fost acoperite, chiar destul de bine, sapoi lumea prefera sa se plimbe si sa discute f2f.

legat de Mi-ar placea sa postez proiectul, dar nu stiu unde, astept un sfat referitor la asta. La modificarile anterioare am primit multe sfaturi utile si cred ca am ajutat si pe altii prin faptul ca am postat cat mai multa informatie....posteaza pe xrv.ro

- crash-bars, ca dau cu ea de pamant regulat;- suporti cutii + cutii;  recomand HeavyDuties.ro

- sina lant dintr-un material dur (am rugat pe cineva sa imi faca una), pentru ca acum frecarea e mai mare (amortizorul de KTM e mai lung)- poate merita sa analizezi si oasele, curba de amortizare samd, my2cents

Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, raoulserban a spus:

fata completa de CRF 450 e pregatita sa fie aruncata pe motor (ax rectificat si disc de frana supradimensionat, fara modificari la arcuri, nu simt nevoia, am 75 kg)

@I bow to the God within you- vezi ca tu ...fulga din fulg de nea de panda , dar uiti de diferenta de kg intre crf450 si rd03. Anyway e clar ca trebuie sa testezi si sa aduci adaugiri, asa e la custom builds.

- cat despre zombi...marea majoritate a subiectelor au fost acoperite, chiar destul de bine, sapoi lumea prefera sa se plimbe si sa discute f2f.

 legat de Mi-ar placea sa postez proiectul, dar nu stiu unde, astept un sfat referitor la asta. La modificarile anterioare am primit multe sfaturi utile si cred ca am ajutat si pe altii prin faptul ca am postat cat mai multa informatie....posteaza pe xrv.ro

 - crash-bars, ca dau cu ea de pamant regulat;- suporti cutii + cutii;  recomand HeavyDuties.ro

- sina lant dintr-un material dur (am rugat pe cineva sa imi faca una), pentru ca acum frecarea e mai mare (amortizorul de KTM e mai lung)- poate merita sa analizezi si oasele, curba de amortizare samd, my2cents

Furca am avut-o in acceasi configuratie  pe un  transalp, impreuna cu amortizorul de KTM. M-am dat 2 ani, fara probleme. Singurele modificari au fost la densitatea uleiului si diametrul discului de frana. Bineinteles, oasele au fost modificate pentru ca altfel n-ar fi incaput amortizorul. Am alergat-o mult la coclau, inclusiv sarituri, se comporta exemplar, dar era facuta pe genunchi, doar de distractie si de test. Cred ca o sa schimb arcurile, trimit toata suspensia la Mandula pentru o servisare. 

 

Din pacate e nevoie de o sina mai dura, indiferent de ce modific la oase, bascula tot in jos se va duce, deci o sa frece mai tare. Nu e de speriat, in aceeasi configuratie pe Transalp mi-a mancat o sina aproximativ 1 an, dar am mers cu motorul ala ca alergat de demoni.

 

O sa postez pe xrv.ro si uk. Am ceva experienta cu modificarile insa comunitatea ma ajuta prin faptul ca ma tine in priza si ma motiveaza sa lucrez si cand sunt frant. 

 

Uite ca am gasit si niste poze. Din cele doua o sa iasa una.

 

 

 

DSC_0303.JPG

DSC_0309.JPG

DSC_0366.JPG

Edited by namaste
Link to post
Share on other sites

Salut, bine v-am regasit.

 

Dupa vreo 2-3 ani de cand imi sta pe dreapta Africana, stricata, m-am decis sa o vand.


M-ar interesa sa o vand la 'pachet', toata, decat sa o dezmembrez si sa vand piesa cu piesa ,riscand sa raman inutil cu un numar mare de piese.


E vorba de XRV 650 (RD03), an 1989. Are o problema la motor, in speta cilindru fata.

Motorul este dat jos (nu mai este pe motocicleta), si este desfacut.

 

Daca e cineva interesat, dati-mi un semn.

 

tel: 0740 454 181 (adrian), sau PM pe forum.

 

 

Link to post
Share on other sites

vezi pe la pasionatii de zbor, cluburi aeropisici, pompa asta e f intalnita pe la avioane usoare.

Din ce imi amintesc, mai era o pompa vaccumatica de pe la yamaha, iarasi f durabila si simpla de montat.

Si...din amintiri, era un nene ce a facut un PCB electronic smecher care elimina platinile si poti folosi pompa OEM. Eu am avut la Dacia 1310 ceva similar, si pana am facut BUF cu Dacioata, nu am mai avut necaz cu aprinderea asta electronica

Ca sa nu zic ca platini de schimb gasesti la 100ron, ii mai tragi o dioda MUR xxx si in teorie, pompa nu mai are moarte.

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...