cstelia Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 In cel mai rau caz, daca nu gasesti nimic in zona, te rezolv eu cu vopsit electrostatic in Timisoara. Le pui pachet si apoi ti le trimit inapoi vopsite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi T Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 Ce ziceti,merita o africana din 97 cu acte de Italia care are motorul demontat(a incercat sa schimbe pistoane,segmenti,garnituri,etc si nu mai stie sa-l monteze,asa zice proprietarul)dar restul complet la 700 euro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 Multzumesc mult, dar cred ca le las asa, vopsite cu spray-ul, ca asa cum spunea Axa, sigur o sa o mai trantesc, o sa se zgarie, si e mai simplu sa izolez carenele cu un ziar si sa vopsesc "din mers" barele, sa fie iar negre. Dar probabil ca partea de sus a crash-bar-ului, cea care o sa vina pana sus, pe faruri, o sa o trimit, pentru ca e mai putzin expusa, si merita o vopsea serioasa. Axo, te astept bucuros, dupa data de 7 cand ajung acasa de pe mare. O sa fiu in concediu, deci prin garaj, pregatind motocicleta de drum. Asa ca esti oricand binevenit, la o "surubareala mica", la o tzuica fiarta, la o narghilea... --- Mesaj completat în 25 Jan 2008 23:45 -------------Pe 13 ianuarie 2008, la o plimbare mica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 Pe 13 ianuarie 2008, la o plimbare mica... Si ce dor de duca m-a luat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 Cum spunea un amic, "nu exista vreme rea, ci doar echipament nepotrivit"... Asa ca urca pe motor si da-i bice. Iar daca ai chef de plimbare mai lunga, ni se pregateste Bikers on Ice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Multzumesc mult, dar cred ca le las asa, vopsite cu spray-ul, ca asa cum spunea Axa, sigur o sa o mai trantesc, o sa se zgarie, si e mai simplu sa izolez carenele cu un ziar si sa vopsesc "din mers" barele, sa fie iar negre. Dar probabil ca partea de sus a crash-bar-ului, cea care o sa vina pana sus, pe faruri, o sa o trimit, pentru ca e mai putzin expusa, si merita o vopsea serioasa. Axo, te astept bucuros, dupa data de 7 cand ajung acasa de pe mare. O sa fiu in concediu, deci prin garaj, pregatind motocicleta de drum. Asa ca esti oricand binevenit, la o "surubareala mica", la o tzuica fiarta, la o narghilea... <small>--- Mesaj completat în 25 Jan 2008 23:45 -------------</small><br/>Pe 13 ianuarie 2008, la o plimbare mica... Salut, daca termini pina saptamina viitoare pe la mijloc te pot ajuta cu vopsitul. Sint si eu aproapa gata. Luni merg la sablat si probabil spre sfirsitul saptamini la vopsit (cimp electrostatic) Mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Schimb VFR cu Africa Twin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 (editat) Multumesc mult Mae. Eu abia miercuri ajung pe uscat. Deci probabil joi acasa. Asa ca o lasam pe alta data. Eventual dupa ce termin totul, o sa te caut sa imi spui unde le-ai vopsit. Acum alta intrebare, despre care probabil s-a mai vb. Ce gume sa imi iau? Vreau sa fac un drum mai lung cu ea, si ma gandeam la Tourance sau Anakee. Dar si Sahara mi se pare interesant, dar nu stiu cum se comporta pe ud, pe iarba... Pentru off-road o sa imi cumpar mitas E 09. Stiu ca este un topic special de cauciucuri, dar avand in vedere ca acolo e o mare amestecatura, cross si enduro-touring, as vrea sa se vorbeasca aici de cauciucuri cu care s-a mers pe Afrika, si ce parere avetzi de ele, pe asfalt, ud, iarba si noroi. Editat Februarie 1, 2008 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 (editat) Acum alta intrebare, despre care probabil s-a mai vb. Ce gume sa imi iau? Vreau sa fac un drum mai lung cu ea, si ma gandeam la Tourance sau Anakee. Dar si Sahara mi se pare interesant, dar nu stiu cum se comporta pe ud, pe iarba... Pentru off-road o sa imi cumpar mitas E 09. Stiu ca este un topic special de cauciucuri, dar avand in vedere ca acolo e o mare amestecatura, cross si enduro-touring, as vrea sa se vorbeasca aici de cauciucuri cu care s-a mers pe Afrika, si ce parere avetzi de ele, pe asfalt, ud, iarba si noroi. http://www.xrv.org.uk/forums/showthread.php?t=8127 Editat Februarie 1, 2008 de mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 (editat) Multumesc mult Mae. Eu abia miercuri ajung pe uscat. Deci probabil joi acasa. Asa ca o lasam pe alta data. Eventual dupa ce termin totul, o sa te caut sa imi spui unde le-ai vopsit. Acum alta intrebare, despre care probabil s-a mai vb. Ce gume sa imi iau? Vreau sa fac un drum mai lung cu ea, si ma gandeam la Tourance sau Anakee. Dar si Sahara mi se pare interesant, dar nu stiu cum se comporta pe ud, pe iarba... Pentru off-road o sa imi cumpar mitas E 09. Stiu ca este un topic special de cauciucuri, dar avand in vedere ca acolo e o mare amestecatura, cross si enduro-touring, as vrea sa se vorbeasca aici de cauciucuri cu care s-a mers pe Afrika, si ce parere avetzi de ele, pe asfalt, ud, iarba si noroi. Eu astazi am cumparat un set de Continental Escape la 150euro. In review urile pe care le am citit se zicea numai de bine despre ele. Si la 150euro mi se pare ca au cel mai bun raport pret/calitate. Alte impresii dupa ce le testez. http://www.conti-online.com/generator/www/.../escape_en.html --- Mesaj completat în 03 Feb 2008 19:14 -------------atasez doua poze cu profilul gumelor ContiEscape: Editat Februarie 2, 2008 de marius_florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 salut.vreau sami iau o africa si mar interesa sa stiu cate ceva despre ea,asa ca va rog pe voi sa ma ajutati.la ce preturi merge unul dupa 98 bine ingrijita si nu cu foarte multi km.[din ro sau din afara tari].consumabile sunt mai scumpe ca la celelalte moto,ce ulei este indicat[semisintetic sau alceva].de consum am inteles ceva peste 6 l.salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Pe langa clasicele probleme la pompa de benzina si regulatorul de tensiune am aflat ca o alta problema la africana ar fi pinionul si "output shaft"(cum se traduce in romana?). Parerile sunt impartite, unii zic ca pinioanele after-market ar duce la uzura prematura a "output shaft", altii spun ca de vina ar fi tensionarea lantului-acesta ar trebui lasat mai slabit. Mai multe detalii la : http://www.xrv.org.uk/forums/search.php?se...p=25&page=3 "I've never used Honda front sprockets and never had a problem. The MAIN cause of output failure (and this applies to other bikes with long travel suspension) is over tightening of the chain. It's remarkable how many Honda mechanics make this mistake. On the odd occasion I've handed mine over I've been shocked by how often it comes back with less than 30-40 mm of play. This puts massive strain on the bearings and seals when the suspension compresses over bumps. In short, if you're worried, buy OEM - but make sure your chain is not too tight. On these bikes slightly too loose is better than too tight...." Ce configuratie pinion/foaie aveti la africane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocaine Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Pe langa clasicele probleme la pompa de benzina si regulatorul de tensiune am aflat ca o alta problema la africana ar fi pinionul si "output shaft"(cum se traduce in romana?). Parerile sunt impartite, unii zic ca pinioanele after-market ar duce la uzura prematura a "output shaft", altii spun ca de vina ar fi tensionarea lantului-acesta ar trebui lasat mai slabit. Mai multe detalii la : http://www.xrv.org.uk/forums/search.php?se...p=25&page=3 "I've never used Honda front sprockets and never had a problem. The MAIN cause of output failure (and this applies to other bikes with long travel suspension) is over tightening of the chain. It's remarkable how many Honda mechanics make this mistake. On the odd occasion I've handed mine over I've been shocked by how often it comes back with less than 30-40 mm of play. This puts massive strain on the bearings and seals when the suspension compresses over bumps. In short, if you're worried, buy OEM - but make sure your chain is not too tight. On these bikes slightly too loose is better than too tight...." Ce configuratie pinion/foaie aveti la africane? output shaft este axu ce iese din cutie..deci ,logic ,daca tzii lantzu intins prea mult ,se uzeaza prematur ( semering,ax)!..dealtfel valabil la orice mobra.Cat despre configuratia de pinioane,le am pe cele originale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 salutare, eu am RD04 .. la mine jocul lantului trebuie sa fie intre 3,5 si 4 cm ... deci la 3 cm e clar prea strans ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 (editat) Salutare! Ce bine e in concediu... Padure, noroi, frunze uscate, zapada... O bucurie pentru mine si Afrikana. Am intrat iar in garaj azi, si am mai iesit de acolo inainte sa se insereze. Lucrez cu spor, maine vin si pozele, ca nu mai rezist sa le incarc acum, ca am dat si o tura pe la un prieten dentist sa imi monteze un crampon cu care sa fac ravagii in mititei, si ma cam doare capul. Material romanesc... --- Mesaj completat în 12 Feb 2008 09:34 -------------Nu stiu cum e la voi, dar la mine e soare si frumos. Asa ca o sa pun repede pozele promise si ma duc sa caut o poiana. Initzial am vrut sa fac doar prinderile pentru viitorul crash bar, dar pentru asta trebuia sa dau jos carena fatza, asa ca am profitat de ocazie si am facut mai mult. Modelul meu de Afrika nu are trip master, si sincer nici nu imi trebuie, pentru ca in curand vine un gps care face mai multe. Aveam nevoie de un loc mai accesibil pentru priza de 12 V, pentru niste intrerupatoare, niste becuri martor si un suport pentru gps. Asa ca l-am facut dupa cum vedetzi. Poate nu e cea mai stralucita solutzie, dar pt mine e O.k. L-am prins de suportul indicatoarelor de bord. A trebuit sa polizez 3 mm din saiba distantziera pentru a putea sa prin inapoi piulitza astfel incat sa si straga intreg ansamblul, pentru a nu vibra. Dupa ce am prins in puncte de sudura tot, am slefuit sudurile si am aplicat un strat de grund. Apoi am facut gaurile pt intrerupatoare, pentru priza, pe cele pentru martorii luminosi si am sudat prin spatele gaurilor piulitze de 6 pentru a putea sa prind mai tarziu suportul de gps. Apoi a mai urmat un strat de grund si apoi vopseaua in 2 straturi. Am montat totul cu grija, am prins bine firele cu coliere de plastic, atat pentru estetica cat si pentru partea practica, evitand astfel eventualii "greierashi" sub carene. Pentru ca mai avem ceva timp liber si din cauza unui pitic pe creier, am lustruit si toba care arata jalnic. Nici acum nu arata fantastic, dar oricum e mai bine. Va salut ca tre sa plec. E tare frumos prin padure Editat Februarie 11, 2008 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 Toba era matuita probabil din caza ca ai spalat motorul cu spuma activa. Si la mine, dupa 2-3 spalari trebuie sa-i dau un lustru cu pasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 frumoase si pozele eu am avut nevoie de o priza urgent pentru un gps si am cumparat o bricheta de masina, am prins cu un coler de ghidon si merge brici. pentru suportul gps un sfat : vezi cum il faci sa nu stea direct pe metal. sa aiba o garitura groasa de cauciuc, ceva , pentru ca vibratiile motocicletei pot afecta anumite aparate. eu am un mio p550 si stiu de la alti posesori ca vibratiile excesive nu ii fac bine, drept urmare, am taiat un burete de baie si acum gps ul sta pe un pat de 2cm grosime de burete. poate ajuta ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 Salut, uite o alta idee pentru a prinde diverse acarete pe bord. O realizeaza un baiat din Germania si are un pret accesibil. O puteti comanda direct la el sau pe ebay. Mae http://www.coyotetrips.de/shop/shop.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 (editat) Asa este. Toba s-a matuit de la spalatul cu spuma activa. Era un baiat nou la spalatorie, si era dornic sa ma impresioneze. Eu eram inauntru sa platesc. Cand am iesit am vazut grozavia... Asta e, trece mi-am spus. Ceilaltzi baietzi stiau povestea, doar un jet sanatos de apa sa cada noroiul. Acum stie si bobocul... Multzumesc pentru sfaturile referitoare la GPS. O sa tzin cont de ele. Bordul acela mi se pare ca nu se potriveste cu motocicleta. Parca ai pune bord de mahon la tanc, sau neoane pe motocicleta de cross. /index.php?showtopic=175180 Cateva poze de la o iesire recenta prin padure cu Afrikana. Editat Februarie 14, 2008 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 (editat) Chestie de gust, altfel nu s-ar vinde atitea neoane. Editat Februarie 14, 2008 de mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 Oameni buni, cer oarece informatii daca mi s-a' permite. Care ati schimbat uleiul de furca si lichidul de frana si ce volume am nevoie pt fiecare in parte? In cartea tehnica am gasit la furca 635 cc, dar mi se pare prea mult, cred ca se imparte la 2, dupa umila mea gandire. Ce parere aveti? Multamim domniilor voastre , chiar anticipat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 Oameni buni, cer oarece informatii daca mi s-a' permite. Care ati schimbat uleiul de furca si lichidul de frana si ce volume am nevoie pt fiecare in parte? In cartea tehnica am gasit la furca 635 cc, dar mi se pare prea mult, cred ca se imparte la 2, dupa umila mea gandire. Ce parere aveti? Multamim domniilor voastre , chiar anticipat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 Inca nu am apucat sa il schimb, asa ca nu stiu. Buna intrebarea oricum, pentru viitor. Stie cineva de unde sa iau releu de incarcare? Ca l-am ars zilele astea... --- Mesaj completat în 21 Feb 2008 16:28 -------------E jale mare fara releu. Merg ca dementul direct din baterie, si mai am una de mashina prinsa in spate, de suportul de top case, numai sa nu stau cu ea in garaj ca inebunesc. Daca stie cineva germana, il rog sa imi spuna si mie cum se numeste releul asta sa il caut in catalogul Louis. A... Releul care imi trebuie e pentru Afrika rd04, pentru ca deja am verificat, cel de rd07 nu se potriveste... Si nici de la Honda VF 750. Multumesc. --- Mesaj completat în 21 Feb 2008 16:28 -------------E jale mare fara releu. Merg ca dementul direct din baterie, si mai am una de mashina prinsa in spate, de suportul de top case, numai sa nu stau cu ea in garaj ca inebunesc. Daca stie cineva germana, il rog sa imi spuna si mie cum se numeste releul asta sa il caut in catalogul Louis. A... Releul care imi trebuie e pentru Afrika rd04, pentru ca deja am verificat, cel de rd07 nu se potriveste... Si nici de la Honda VF 750. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiM Postat Februarie 21, 2008 Share Postat Februarie 21, 2008 Oameni buni, cer oarece informatii daca mi s-a' permite.Care ati schimbat uleiul de furca si lichidul de frana si ce volume am nevoie pt fiecare in parte? In cartea tehnica am gasit la furca 635 cc, dar mi se pare prea mult, cred ca se imparte la 2, dupa umila mea gandire. Ce parere aveti? Multamim domniilor voastre , chiar anticipat !!! salutare, uite ce scrie in manual: xrv 750 L to N (1990-1992).........635cc xrv 750 P to...(1993->>>>)..........648cc IN FIECARE FURCA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 21, 2008 Share Postat Februarie 21, 2008 Daca stie cineva germana, il rog sa imi spuna si mie cum se numeste releul asta sa il caut in catalogul Louis. A... Nu il vei gasi la Louis, nici la Polo sau H-G. Incearca PE EBAY --- Mesaj completat în 21 Feb 2008 19:11 ------------- salutare, uite ce scrie in manual: xrv 750 L to N (1990-1992).........635cc xrv 750 P to...(1993->>>>)..........648cc IN FIECARE FURCA Poate in fiecare telescop... Uleiul este 15W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.