dhamzea Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 salut ...cine ma poate ajuta cu informatii despre suspensia fata...ce fel de ulei trebuie folosit ,de unde si la ce pret pot lua alte arcuri din interiorul jambelor...si actualizati data intalnirii din cand in cand sa nu pierdem notiunea timpului...sa traiasca africanele... Ulei furca 5W, 635 cmc, nivelul in furca 118 mm, presiune 0-5.7 psi (0 - 0.4 barr) pt HAT model RD04 ('90-'92) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Servus, esplicatie -635 ml in fiecare ? valabil pt, RD04 . dar pentru RD 07, ce facem ? VIVAT Kronstadt ! Ulei furca 5W, 635 cmc, nivelul in furca 118 mm, presiune 0-5.7 psi (0 - 0.4 barr) pt HAT model RD04 ('90-'92) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Servus,esplicatie -635 ml in fiecare ? valabil pt, RD04 . dar pentru RD 07, ce facem ? VIVAT Kronstadt ! Da, in fiecare. La RD07 pui 650ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Ulei furca 5W, 635 cmc, nivelul in furca 118 mm, presiune 0-5.7 psi (0 - 0.4 barr) pt HAT model RD04 ('90-'92) merci fain ...deci pana la urma presiunea de aer nu e mit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
artemis Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Ulei furca 5W, La RD04 - 15W La RD07 - 10W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chris.alfa Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 salutare sunt in plin proces de 'restaurare' si ma intereseaza daca pot sa pun coada spate de la RD07 a mea fiind RD04. are cineva o schema pentru confectionarea suportilor pentru cutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Dragii mosului, pentru a nu mai lasa loc de interpretari, va prezint 2 imagini preluate din Manualul Haynes. Sunt suficient de edificatoare pt posesorii de AT si TA. Nu vreau sa fiu carcotas, dar unora le este greu cumva sa deschida fisierul acela in format .pdf ? Recunosc, uneori imi este si mie lene sa ma apuc sa-l rasfoiesc, dar cand arde, arde, n-am incotro. "Dar hai, sa ne avem ca frati, Toti suntem putin luati " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fade2black Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 sal, Manualul intreg e accesaibil aici: Download Transalp.ro fade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 scuzati de intarziere. stickerele sunt gata, numai sa ajung si eu in iasi. ca sunt la sibiu in practica. toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 salutare africani. treii chestii : unu: a stat plaoia:D... trec la urmatoarele doua. schimb bujii + reglat valve maine. intrebarea e(ca nu am aprofundat in noaptea asta ca nu am bec): pot schimba bujia fara sa misc radiatorul dar se pot regla valvele pe cilindrul din fata fara sa ating radiatorul? cum e mai bine sa le reglez: desfac capacele de vizitare sau scot tot capu' la cilindru afara si ma uit la ele in toata splendoarea lor? nu as scoate capacul ca imi e frica sa nu stric garnitura:D. a treia treaba: am toate cablurile in mana, le-am dat azi jos. acum ca e seara ma retrag la o muzichie, o tuica, o tigara si niste unsoare:d. cablu de soc e nitel ruginit spre surprinderea mea la finalu dinspre carburi. poate acolo vaporii de benzen au mai dizolvat unsoarea... acum, pentru cabluri eu am spary de cabluri de la louis si altceva imi e greu sa cumpar ca nu am cum sa ma misc. spuneti-mi e foarte porst? adica mai bine nu folosesc? cablurile.. am cumparat un cablu de amabreiaj de rezerva. superb. dau jos acum cablu si surpriza: miezu, in camasa e si el imbracat intr-o camasuta de plastic foarte stransa ca un prezervativ pe cablu de otel. ung ca la cablu normal nu? la acceleratie in corpul acceleratiei pun tot vasilina? partea naspa ca e acum nefiind unse cablurile acceleratia nu revine rapid.. sa verific si arcul de pe carburatoare ? cum ? si ultima treaba extra: ma simt vinovat ca vreau sa pun in ea bujii normale si nu iridium. vreau incurajari ca si ngk simplu fac treaba .. ideea e ca bujiile de acum le am pe mobra de aproape 30 000km si multi ani .. si uite ca merg perfect.... si pleaca si iarna la primu buton.. eu nu le-as schimba, dar le mai masor maine distanta intre electrozi si cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 salutare africani. treii chestii : unu: a stat plaoia:D... trec la urmatoarele doua. schimb bujii + reglat valve maine. intrebarea e(ca nu am aprofundat in noaptea asta ca nu am bec): pot schimba bujia fara sa misc radiatorul dar se pot regla valvele pe cilindrul din fata fara sa ating radiatorul? cum e mai bine sa le reglez: desfac capacele de vizitare sau scot tot capu' la cilindru afara si ma uit la ele in toata splendoarea lor? nu as scoate capacul ca imi e frica sa nu stric garnitura:D. a treia treaba: am toate cablurile in mana, le-am dat azi jos. acum ca e seara ma retrag la o muzichie, o tuica, o tigara si niste unsoare:d. cablu de soc e nitel ruginit spre surprinderea mea la finalu dinspre carburi. poate acolo vaporii de benzen au mai dizolvat unsoarea... acum, pentru cabluri eu am spary de cabluri de la louis si altceva imi e greu sa cumpar ca nu am cum sa ma misc. spuneti-mi e foarte porst? adica mai bine nu folosesc? cablurile.. am cumparat un cablu de amabreiaj de rezerva. superb. dau jos acum cablu si surpriza: miezu, in camasa e si el imbracat intr-o camasuta de plastic foarte stransa ca un prezervativ pe cablu de otel. ung ca la cablu normal nu? la acceleratie in corpul acceleratiei pun tot vasilina? partea naspa ca e acum nefiind unse cablurile acceleratia nu revine rapid.. sa verific si arcul de pe carburatoare ? cum ? si ultima treaba extra: ma simt vinovat ca vreau sa pun in ea bujii normale si nu iridium. vreau incurajari ca si ngk simplu fac treaba .. ideea e ca bujiile de acum le am pe mobra de aproape 30 000km si multi ani .. si uite ca merg perfect.... si pleaca si iarna la primu buton.. eu nu le-as schimba, dar le mai masor maine distanta intre electrozi si cum arata. bujia din fata iese daca ai cheia originala foarte usor.... eu am o cheie tubulara foarte subtire si un crucket si ma descurc insa cu cheia originala e mult mai simplu....de supape sincer nu stiu ce sa-ti spun ca nu am facut reglajul cu motorul in cadru dar posibil sa te lovesti de ceva probleme la supapa de evacuare a cilindrului din fata unde locul e stramt... incearca sa nu dai capacul cu totul jos ci doar capacele de vizitare ca e mult mai simplu! cablurile e bine sa le ungi pur si simplu cu ulei iar in comanda de acceleratie poti sa incerci sa dai cu ceva spray de unsoare incearca sa eviti vaselina pt ca o sa sa revina mai greu acceleratia.... iar faptul ca acum revine greu poate sa fie si din cauza traseului cablurilor, nu trebuie sa aibe curbe prea stranse... trebuie sa fie cat mai in larg! cablul de ambreiaj la fel poti incerca cu ulei nu se intampla nimic daca e protejat in plasticul ala de care spui tu! bujiile merg foarte bine si cele normale.... cand se faceau africanele nu existau cu iridium asa ca nu vad de ce nu merge cu ngk normal.... si eu am tot normale... si dracu stie de cand sunt pe mobra.... nu le-am schimbat inca ca merg foarte bine! sa ne vedem sanatosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 a fost o data, ca daca nu ar fi fost nu as fi postat, un aliaj de aluminiu mai fin decat branza. si se facea ca acest aluminiu a fost folosit de omul de ochii lati de peste mari sa imi faca mie "inspection cap" la africa. si se facea ca am pus eu inbusul pe el, cu grija sa intre bine si cu grija sa nu stric surubul, fortand circular nu in unghi si se facea ca s-a rasucit inbusul ca in branza fara sa apas tare. se facea ca injuram pe trotuar de buda, de dumnezei si nici alah nu a scapat cu onoarea curata.. pun o poza si cer un sfat; fireste o sa il schimb si o sa pun capac nou, dar cum il desfac? ce m-am gandit eu: sa bat o stea dar nu intra asa bine.. asa ca urmatoare solutie este sa pun un surub acolo, sa pun mult poxipol si sa las 24 ore, dupa care sa pun cheia pe capul surubului si sa desfac.. alta idee eu nu am:(. aveti voi alta idee mai mareata? bujiile. ei bine tot omul cu ochii lati pe care il injuram in paragraful precedent mi-a pus bujiile adanc in chiuloasa si tubulara mea nu incape (toata lumea stie ca in europa lucram cu scule mai lungi si mai groase), e prea lata asa ca schimb doar bujiile la care am acces, una pe fiecare cilindru si pe celelalte cand imi vine cheia, impreuna cu inspection cap ul nou:D. ce parere aveti de paleta coloristica a bujiilor? mie mi se pare ca ard prea multa benzina. in acelasi timp electrodul in sine este curat si caramiziu. tin sa precizez ca bujiile nu au fost schimbat de cam 30k km. am masurat distanta intre electrozi si este exact 0.7, lera de 0.8 nu intra. le schimb oricum, si poate ma uit si la carburatie dar e prea enervant cu probleme peste probleme.. azi fac comanda noua la wemoto . bujia 1 in splendoarea ei : bujia 2 in splendoarea ei: am uns aseara toate cablurile : acceleratie, ambreiaj si soc. partea rea e ca al meu cablu de ambreiaj parca agata putin si nu se misca prea liber in camasa. am desfacut imbinarile si in unele locuri a ros, s-a frecat si s-a dus camasa de plastic. Il voi pastra de rezerva si comand si cablu nou:) si ultima treaba: unul din suruburile care imi tine aparatoarea de pe galeria de evacuare e rupt. ce solutii rapide aveti? intreb rapide pentru ca nu am electricitate langa mobra. acasa incercam cu un extractor, daca ma oftica zburam piulita si sudam alta. aici nu merge asa. as putea sa tai la bomfaier piulita aia si sa lipesc in loc, cu poxipol alta piulita dar tine? daca nu, il las si intr-un singur surub ca a stat ani de zile asa. trag un fum , mananc ceva si ma duc sa vad daca schimb imbinarea dintre carb si cilindru ca suspectez ca in curand va trage aer fals pe acolo.. una din buze e sarita de pe contur, le am noi, e pacat sa nu le pun si astea vechi, daca sunt inca bune le tin de rezerva:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 Dintre tovarasii africani are cineva trebuinta de un plate pentru topcase Givi? Pretul il faceti voi. Accept si schimburi cu diverse alte traznai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 Dintre tovarasii africani are cineva trebuinta de un plate pentru topcase Givi? Pretul il faceti voi. Accept si schimburi cu diverse alte traznai Noroace, Ma intereseaza pe mine plate-ul de Givi... dar de pret astept sa imi spui tu (nu mai stiu deloc piatza si vreau sa fie lumea multumita) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 salut in nou. am incercat urmatoarele: inbus de dimensiune pentru gaura aia..pus poxipol in gaura, impins inbus, poxipol iesit pe afara si lipir in juru inbusului. lasat cam 18 ore si nu a mers, nu a facut priza si s-a desprins. cum il scot? ma gandeam sa ciopesc cu dalta usor usor ca sa fac niste canale in gaura si sa incerc cu o dalta mai mare? alte idei ? ca eu sunt in pana, mama ei de viata:D. solutia ultima: daca nu merge si nu merge, astept sa imi vina dopul nou, dau tot capacul jos, gaura (sa nu pice aluminiu in motor, filet si scot:D dar nu vreau sa stau cu motoru desfacut). asa ca va rog, ceva sfaturi? si fara chestii ce implica electricitate ca nu aveam , suntem saraci. o alta idee ar fi sa gasesc un tarod asa mare care face filet invers. o sa ma duc sa ma interesez dar nu stiu unde si nu stiu CE se preteaza la asa gaura ca nu e lunga sa intre tarodul. o sa ma interesez, pana atunci azi pauza, mai si ploua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 @ gaxel Dece vrei sa scoti capacul acela de aluminiu???? La ce te ajuta? Vrei sa invirti motorul pina la punctul mort? Oricum trebuie sa scoti buliile daca reglezi supapele, si atunci poti invirti, dac ai bagat o viteza, de roata. Si daca tot ungi toate cablurile, vezi, ca ala este un punct slab, pistonasele de la soc, alea sa fie penibil de curate si unse. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 nu vroiam sa invart de roata cand puteam invarti cu cheia:). dar acum daca nu gasesc sa il inlocuiesc il las acolo asa, pana acasa unde eventual fac altul daca nou nu se gaseste:). multam si bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 si ultima treaba extra: ma simt vinovat ca vreau sa pun in ea bujii normale si nu iridium. vreau incurajari ca si ngk simplu fac treaba .. ideea e ca bujiile de acum le am pe mobra de aproape 30 000km si multi ani .. si uite ca merg perfect.... si pleaca si iarna la primu buton.. eu nu le-as schimba, dar le mai masor maine distanta intre electrozi si cum arata. Uite ca eu te incurajez sa pui "bujii normale si nu iridium". Am schimbat anul trecut bujiile, am pus normale iar prietenul meu cu supertenere a pus iridium. Mergea ca plua. Asa ca a pus si el normale si toata lumea e super multumita. Stii care-i treaba cu schimbatul, nu? Daca merge, de ce sa schimbi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 A cumparat cineva de pe ebay discuri de frana Artrax WAVE ? Le vinde un tip din Grecia cu 82e/buc + 11e/ transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Uite ca eu te incurajez sa pui "bujii normale si nu iridium". saru mana ) alea le pun oricum Stii care-i treaba cu schimbatul, nu? Daca merge, de ce sa schimbi? domnule, citate din biblie (cel putin aia a mecanicilor) nu vreau ).. lasand gluma, ideea e ca mergea DAR ghidonul, directia incepuse sa aiba mari probleme. trebuia schimbat si asta am facut. si daca tot am demontat am zis.. cablurile: la uns cu ele. desi merg, e bine sa vad macar in ce stare sunt. ambreiajul patina, am kit de ambreiaj , nu e pacat sa nu il schimb? daca tot desfac furca, nu e bine sa vad daca arcurile sunt in dimensiunile acceptabile, daca rulmentii rotii sunt buni, cum sunt placutele etc? nu merita si ea un schimb de lichid de frana? si uite asa, din putin in putin ajung de ma leg de tot ce inseamna revizie completa:).. si e bine.. cand am decis sa intru in ea, mergem zilnic la munca pe moto, dar acum ma pregatesc si de un drum de aproape 2400km, vreau sa o rasfat putin A cumparat cineva de pe ebay discuri de frana Artrax WAVE ? Le vinde un tip din Grecia cu 82e/buc + 11e/ transportul. salutare din ce stiu: crsti_mic, sper sa nu gresesc numele, posesor de super teneree, si baiat foarte tehnic, si-a facut discurile la comanda la un tip care face discuri de ce dimensiune si ce material vrei. vorbeste cu el. el a optat pentru el pentru niste discuri mai mari si adaptoare pentru etrieri singurul meu sfat este sa arunci un ochi si acolo , adica aici /index.php?...c=76234&hl= bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 discuri de frana facute ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 discuri de frana facute ? dar tu crezi ca discu de frana, ca piesa, nu se produce ? se ia metalul, se decaleste, se taie in forma dorita (forma conturului exterior, gauri de ventilatie etc) si se caleste. de multe ori discul are doua materiale , nu este dintr-o bucata. poti sa iti alegi ce materiale vrei. la fel se poate face si cu placutele de frana. desi pare mare inginerie nu este, atata vreme cat ai la indemana masinile necesare sa faca treaba, metalul , cunostintele necesare sa calesti otelul. fireste nu se poate face la mine in garaj, dar la nivel de mini atelier se poate. sa nu uitam ca se toarna pistoane, se fac segmeni, camasi pentru pistoane. din cautarile mele pe net firmele care chiar fac asa ceva sunt in general firme mici, 8-10 angajati. dar au tehnologia necesara, meterialele etc.. eu as merge cu incredere si ma gandesc sa imi comand asa placute de frana. de incarcat placutele de frana o poti face si tu acasa daca ai timp... oricum, merita aruncat un ochi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 de incarcat placutele de frana o poti face si tu acasa daca ai timp... oricum, merita aruncat un ochi Ia invatane si pe noi , frate cum se incarca placutele de frina acasa?,,,, pe genuchi ? sau pe masa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 @gaxel Spune-mi sie mie ce aliaj se foloseste la un disc de frina, compozitie concreta!!!!!! Si ce fel de compozitie are placuta de frina care potriveste la materialul folosit ptr. discul de frina. Desigur sint oameni care produc piesele, dar mi se pare felul acesta de a gindi (fara suparare) foarte naiv, si daca stam sa ne gindim la cei care sint mai tineri, se pun in pivnita si-si coc singuri placutele de frina. Nu chiar bine, am vrea sa-i vedem si peste 2 ani pe sosele accelerind si frinind..... Cu stima Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 dar tu crezi ca discu de frana, ca piesa, nu se produce ? se ia metalul, se decaleste, se taie in forma dorita (forma conturului exterior, gauri de ventilatie etc) si se caleste. de multe ori discul are doua materiale , nu este dintr-o bucata. poti sa iti alegi ce materiale vrei. la fel se poate face si cu placutele de frana. desi pare mare inginerie nu este, atata vreme cat ai la indemana masinile necesare sa faca treaba, metalul , cunostintele necesare sa calesti otelul. fireste nu se poate face la mine in garaj, dar la nivel de mini atelier se poate. sa nu uitam ca se toarna pistoane, se fac segmeni, camasi pentru pistoane. din cautarile mele pe net firmele care chiar fac asa ceva sunt in general firme mici, 8-10 angajati. dar au tehnologia necesara, meterialele etc.. eu as merge cu incredere si ma gandesc sa imi comand asa placute de frana. de incarcat placutele de frana o poti face si tu acasa daca ai timp... oricum, merita aruncat un ochi Surprinzator, dar adevarat, intr-un numar mai vechi de prin UniversMoto/MotoLife/Motociclismo (nu mai stiu, ca zac sub pat, hrana pentru praf) era un articol despreproducerea placutelor de frana. Si nu era chiar asa de simplu. Poate e simplu pentru o mana de ingineri care au master sau doctorat in asa ceva si din asta traiesc. Nu atat de aventuros ca tine dar eu vroiam sa decupez din placute de masina pe cele pentru motocicleta mea. Pana la urma, mai ales din motive de siguranta, compozitie si pret (intre 50 si 75 de ron perechea, daca stii sa cauti) am decis sa nu mai aberez, sa nu il mai termin psihic pe mecanicul meu si mi-am luat placute fabricate pentru mobra mea. De o firma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.