RaceTuning Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) oricum e paralel omu, a gasit si el ceva pe wikipedia si acum se umfla in pene pe aici, nu stiu pe cine o vrea sa impresioneze Se vede ca esti paralel, nu tre sa ne mai areti inca o data......mai ales la masini s-a vazut clar ....acuma hai trage jaluzelele ca iti bate vantu de la turbosuflanta prin cap Sa nu mergi suPturat, da? ......ca poate ramane in drum Editat Mai 20, 2009 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 se vede ca nu ti'ai baut cafeaua.. faci confuzie intre useri.. Esti convins ca in spatele la astia 2 useri nu e acelasi individ?? Uita-te la modul cum si cat posteaza ambii...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Esti convins ca in spatele la astia 2 useri nu e acelasi individ?? Uita-te la modul cum si cat posteaza ambii...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 HINT: de cand merg putin mai turat (insa nu accelerat in disperare pentru a ajunge in ture) a mai scazut consumul. ce va spune asta? Ca inainte erai varza Aaaaaa, si ca trebuie sa-ti pui la loc avatarul vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Mda, ai dreptate. Tu cu muianu si tzatzele, io cu cracii, faceam un joint (venture?) teribil. tu cu motoru mey, doar suntem mecanici slinosi care nu se uita la craci avataru meu nici nu stiu ce reprezinta, mi-au placut culorile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto28 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Baieti bravo voua ,felicitari sunteti buni adica stiti ceva, eu nici un graunte de mecanica !!!!!!! ce este cert e ca merg cu motorul mai turat ca asa am auzit la motoristi experimentati,eu am un gsr 600 si schimb vitezele intre 9000 - 11000 ,iar la drum lung,intins il duc la 13000 si vreau sa zic ca e super chiar si consumul e mai mic decat atunci cand schimbam undeva la la 7000 -8000 ,oricum sunt interesante discutiile voastre !!!!!!!! toate bune si ASFALT USCAT !!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Sa nu mergi suPturat, da? Eu nu o sugturez de obicei la nici un autovehicul, asa ca slabe sperante sa raman in drum mister racetuning... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) ... ce este cert e ca merg cu motorul mai turat ca asa am auzit la motoristi experimentati,eu am un gsr 600 si schimb vitezele intre 9000 - 11000 ,iar la drum lung,intins il duc la 13000 si vreau sa zic ca e super chiar si consumul e mai mic decat atunci cand schimbam undeva la la 7000 -8000 ,oricum sunt interesante discutiile voastre !!!!!!!! toate bune si ASFALT USCAT !!!!!!!! acu' sa nu-mi fie cu suparare insa yo daca ma apuc si merg pe la 10 mii de ture in oras cu a mea, s-ar prea putea sa nu mai ajung intreg la destinatie. Poate sunt eu prea fraged in motociclism, insa la turatile alea daca n-o tin din abreiaj o iau direct prin masini La inceput am mers si eu subturat ca deh, imi era sa nu ma dea cu cracii in sus. Acum o tin in max 8000 de ture in oras si jonglez cu treptele de viteze. Pe afara, o mai urc si eu in turatii la cum "simt" eu "ca cere". Si yo care credeam ca daca merg in turatii mari, ii creste consumul. Editat Mai 20, 2009 de Kosh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Si yo care credeam ca daca merg in turatii mari, ii creste consumul. Nu-i creste consumul decat daca mergi serpuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 20, 2009 Autor Share Postat Mai 20, 2009 Baieti bravo voua ,felicitari sunteti buni adica stiti ceva, eu nici un graunte de mecanica !!!!!!! ce este cert e ca merg cu motorul mai turat ca asa am auzit la motoristi experimentati,eu am un gsr 600 si schimb vitezele intre 9000 - 11000 ,iar la drum lung,intins il duc la 13000 si vreau sa zic ca e super chiar si consumul e mai mic decat atunci cand schimbam undeva la la 7000 -8000 ,oricum sunt interesante discutiile voastre !!!!!!!! toate bune si ASFALT USCAT !!!!!!!! 9000-10000 in oras? Eu chiar si cu Banditul meu, care nu e nici pe departe vreo bestie, nu trec de 6000-7000 in oras, si chiar ajung rar acolo. Prefer consum oleaca mai mare decit sa merg ca racheta prin trafic care oricum e cum e. Ca sa nu mai spunem ca la turatiile alea zgomotul depaseste orice bun simt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) mie 5000 - maximum 6000 ture imi sunt arhi suficiente la CB 500 ! Editat Mai 20, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 mie 5000 - maximum 6000 ture imi sunt arhi suficiente la CB 500 ! Mno, Marius spune ceva degeaba, că nu e reisăr... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_tm83 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 sau adunat deja 10 pagini de cearta si pareri .... interesante multe dintr-e posturi ( citit de la inceùt pana la sfarsit ) dar un lucru e clar ..pt o persoana care nu are nici o treaba cu cea ce se vb aici, nu a inteles nimic din tot ce sa discutat ...atatea pareri incat unui incepator ii este foarte greu sa inteleaga care este defapt adevarul ...numa bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 21, 2009 Autor Share Postat Mai 21, 2009 sau adunat deja 10 pagini de cearta si pareri .... interesante multe dintr-e posturi ( citit de la inceùt pana la sfarsit ) dar un lucru e clar ..pt o persoana care nu are nici o treaba cu cea ce se vb aici, nu a inteles nimic din tot ce sa discutat ...atatea pareri incat unui incepator ii este foarte greu sa inteleaga care este defapt adevarul ...numa bine si asfalt uscat Nici nu ma asteptam la un consens. Cred ca daca facem o medie intre turatiile mentionate obtinem valoarea corecta Va las pe voi sa calculati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 When you use your maximum HP you are wearing out your engine quickly while when you use your maximum torque you are extending the life of that engine as it relates to normal wear and tear. An important thought, no? http://www.msgroup.org/Tip.aspx?Num=221 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Teorii d-astea complicate nu te lasa sa te bucuri de motor. Daca ceva inauntru nu-ti spune cum sa mergi, este inutil sa compensezi cu tehnici de internet. E cam ca in matrix, daca nu intelegi matricea degeaba faci kung-fu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Teorii d-astea complicate nu te lasa sa te bucuri de motor. Daca ceva inauntru nu-ti spune cum sa mergi, este inutil sa compensezi cu tehnici de internet. E cam ca in matrix, daca nu intelegi matricea degeaba faci kung-fu bine spus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.