NeWbIeRiDeR Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Deci....sa incepem cu inceputu'.......plec de acasa...fain frumos totu'....ajung la OMV.....fac plinu'....porneste.....bag 1'a a 2'a.....aud....POC in toba.....si se opreste....????........dau la pedala...nimic.....sunet de motor 0!!.....dadeam pur si simplu' in gol la pedala....nu porneste.......merg la un prieten......imi desface bujia.....vede ca are curent...da tot nimic.....mai incercam sa'l impingem una alta.....poc....descoperim ca e rupt cablu' de acceleratie.....! Da eu nu inteleg.....d c a facut POCu' ala si dupaia niciun semn de viata?? Si de ce tocmai cand am facut plinuuu'? Precizez.....motor:Honda CRM 125 R 2 timpi ulei full...benzina full....intradevar scuipa cam mult ulei pe toba....:-?? nu stiu de ce....?? Ma poate lamurii si pe mine cineva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 ...scanteie zici ca ai destul de buna nu ???prea mult ulei in benzina??? ala nu tre sa ai in exces ca nu mai porneste ,si benzina fara pb la 2T iti cam creeaza probleme mai ales daca depasesti limita de amestec, daca ai un ulei bun un 25 % e ok!!!! bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 daca ai un ulei bun un 25 % e ok!!!!bafta 25% ?! poate 2.5%.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 25% ?! poate 2.5%.. da ai dreptate e greseala mea scuze!!!!!....25 ml la 1000 ml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 schimba-i bujia, si pune ce-ti spune catalogul sa pui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 poc-ul s-a produs atunci cand s-a rupt cablul de acceleratie si carburatorul s-a inchis brusc, nu ca din maneta. poc-ul a fost un rateu pe evacuare. pune un cablu nou si totul va fi ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Acceleratia ca acceleratia, dar de pornit trebuia sa porneasca oricum DACA ii tine relanti-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 asa este, cu 2 precizari 1. motorul sa fie cald 2. cablul de acceleratie inainte de rupere sa nu fi fost tensionat (sa nu fi stat putin prea intins si sa nu aiba un mic joc). daca nu exista un foarte mic joc a cablului de acceleratie, probabil statea la relanti din cauza aceasta. rupandu-se cablul s-a obturat aerul si nu va mai porni. asta poti verifica usor de tot... mai strangi din surubul care regleaza relantiul si o sa porneasca daca este cum presupun eu (ai grija sa nu umbli la amestecul de aer/benzina). sa ai bateria incarcata si eventual un spray de pornire. asa este, cu 2 precizari 1. motorul sa fie cald 2. cablul de acceleratie inainte de rupere sa nu fi fost tensionat (sa nu fi stat putin prea intins si sa nu aiba un mic joc). daca nu exista un foarte mic joc a cablului de acceleratie, probabil statea la relanti din cauza aceasta. rupandu-se cablul s-a obturat aerul si nu va mai porni. asta poti verifica usor de tot... mai strangi din surubul care regleaza relantiul si o sa porneasca daca este cum presupun eu (ai grija sa nu umbli la amestecul de aer/benzina). sa ai bateria incarcata si eventual un spray de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 l un spray de pornire. Explica-mi si mie te rog ce e ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Este un spray care contine un compus volatil pe baza de eter, foarte inflamabil, care se pulverizeaza in admisia de aer pentru a forta pornirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 da, corect... mai intai, repara ce este 100% stricat: cablul. in felul asta elimini o necunoscuta. pe urma o sa vezi daca merge ca inainte. in caz ca nu o sa iti dai usor seama ce trebuie reparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Este un spray care contine un compus volatil pe baza de eter, foarte inflamabil, care se pulverizeaza in admisia de aer pentru a forta pornirea. ca si la Aro ... iarna... foarte "elegant" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.