Sari la conținut

M'i s'a stricat pentru prima oara:(


Postări Recomandate

Deci....sa incepem cu inceputu'.......plec de acasa...fain frumos totu'....ajung la OMV.....fac plinu'....porneste.....bag 1'a a 2'a.....aud....POC in toba.....si se opreste....????........dau la pedala...nimic.....sunet de motor 0!!.....dadeam pur si simplu' in gol la pedala....nu porneste.......merg la un prieten......imi desface bujia.....vede ca are curent...da tot nimic.....mai incercam sa'l impingem una alta.....poc....descoperim ca e rupt cablu' de acceleratie.....! Da eu nu inteleg.....d c a facut POCu' ala si dupaia niciun semn de viata?? Si de ce tocmai cand am facut plinuuu'?:unsure:

 

Precizez.....motor:Honda CRM 125 R 2 timpi ulei full...benzina full....intradevar scuipa cam mult ulei pe toba....:-?? nu stiu de ce....??

 

Ma poate lamurii si pe mine cineva??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...scanteie zici ca ai destul de buna nu ???prea mult ulei in benzina??? ala nu tre sa ai in exces ca nu mai porneste ,si benzina fara pb la 2T iti cam creeaza probleme mai ales daca depasesti limita de amestec, daca ai un ulei bun un 25 % e ok!!!!

bafta :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poc-ul s-a produs atunci cand s-a rupt cablul de acceleratie si carburatorul s-a inchis brusc, nu ca din maneta. poc-ul a fost un rateu pe evacuare.

pune un cablu nou si totul va fi ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acceleratia ca acceleratia, dar de pornit trebuia sa porneasca oricum DACA ii tine relanti-ul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este, cu 2 precizari

1. motorul sa fie cald

2. cablul de acceleratie inainte de rupere sa nu fi fost tensionat (sa nu fi stat putin prea intins si sa nu aiba un mic joc).

 

daca nu exista un foarte mic joc a cablului de acceleratie, probabil statea la relanti din cauza aceasta. rupandu-se cablul s-a obturat aerul si nu va mai porni.

asta poti verifica usor de tot... mai strangi din surubul care regleaza relantiul si o sa porneasca daca este cum presupun eu (ai grija sa nu umbli la amestecul de aer/benzina).

sa ai bateria incarcata si eventual un spray de pornire.

 

asa este, cu 2 precizari

1. motorul sa fie cald

2. cablul de acceleratie inainte de rupere sa nu fi fost tensionat (sa nu fi stat putin prea intins si sa nu aiba un mic joc).

 

daca nu exista un foarte mic joc a cablului de acceleratie, probabil statea la relanti din cauza aceasta. rupandu-se cablul s-a obturat aerul si nu va mai porni.

asta poti verifica usor de tot... mai strangi din surubul care regleaza relantiul si o sa porneasca daca este cum presupun eu (ai grija sa nu umbli la amestecul de aer/benzina).

sa ai bateria incarcata si eventual un spray de pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, corect...

mai intai, repara ce este 100% stricat: cablul. in felul asta elimini o necunoscuta.

pe urma o sa vezi daca merge ca inainte.

in caz ca nu o sa iti dai usor seama ce trebuie reparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un spray care contine un compus volatil pe baza de eter, foarte inflamabil, care se pulverizeaza in admisia de aer pentru a forta pornirea.

ca si la Aro ... iarna... foarte "elegant"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...