Unchiu' Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 (editat) Salutare si ashfalt uscat motocilistilor! Am o mare problema in a ma hotara in achizitionarea unei motociclete si ma refer la ce tip caci pentru mine este mai mult decat clar ca imi trebe un ceva enduro . Experienta ...am ceva caci de prin '89 cand merjeam iarna pe ghiatza cu capra si fujeam de melitieni am tot "manat" diverse "comuniste" , la concursuri de rupt oase nu am participat (si ma refer la cele oficiale )de infundat "Hoinarul" prin diverse coclauri am facut-o de nenumarate ori , de pus atasele in cap cu Jupiterul prin diverse stufarisuri si de alergat Jawa ....is satul , chiar am avut tendintza sa nu mai incalec nimica dar nu ma pot abtine si sincer nu imi convine sa sed ca tampitul la coada in trafic printre conservele de fitze aparute in ultimii ani . Deci (fara deci) vreu motor again! Dominator sau Transalp?! MARE DILEMA Poate cu ajutorul vostru reusesc sa "ma fac" cu un motor si aici voi proceda romaneste ...nu sunt pretentios deloc, cat mai nou, cat mai bun, cat mai performant si sa nu uit : cat mai ieftin . Orice parere/sfat este binevenit. P.S. Sa nu uit : am 1.73 freo....80...si nu mai conteaza cate kile , ce credeti ca mi s-ar potrivi??? Astept recomandarile si parerile voastre chiar si ponturi pentru motoare aflate la vanzare. Numai bine si sa ne auzim sanatosi! Editat Mai 24, 2009 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Salut si bine ai venit! Daca te uiti cu atentie pe-aici mai exista topicuri legate de dilema asta. Ca sa iti raspund pe scurt: - Vrei o motocicleta sa stie sa mearga cam peste tot, usurica si consum relativ mic, dar fara pretentii de confort prea mare la drum lung si nici sa cari prea multe bagaje (polivalenta in detrimentul confortului si abilitatii de touring) - alegi Dominator. - Vrei o motocicleta numai buna de drum lung cu pasager si bagaje, buna si prin oras dar cu care nu te prea poti baga oriunde (confortul in detrimentul polivalentei) - alegi Transalp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Mihai Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 P.S. Sa nu uit : am 1.73 freo....80...si nu mai conteaza cate kile , ce credeti ca mi s-ar potrivi??? Astept recomandarile si parerile voastre chiar si ponturi pentru motoare aflate la vanzare. Numai bine si sa ne auzim sanatosi! ''Sa nu uit : am 1.73 freo....80...si nu mai conteaza cate kile.'' Adica aveti 80 de ani? Va urez bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Mai 25, 2009 Autor Share Postat Mai 25, 2009 Salut si bine ai venit! Daca te uiti cu atentie pe-aici mai exista topicuri legate de dilema asta. Salve si multzam de urare si de sfat, cam tot prin zona asta (Domi) inclinam si eu caci dupa cum bine se stie un monocilindru are avantaje (si dezavantaje) pe care din experienta le cunosc foarte bine inca de pe vremea comunistelor , problema mea mare ar fi diferenta de generatie si pretul de achizitie ...sa nu mai spun si locatia de unde as putea cumpara asa ceva....totul este o "loterie" si tine foarte mult de noroc . Aveti idee daca conteaza ce norma de poluare are un motor adus de afara la inmatriculare, eu auzisem ceva ca ar trebui sa fie minim euro2 ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Aveti idee daca conteaza ce norma de poluare are un motor adus de afara la inmatriculare, eu auzisem ceva ca ar trebui sa fie minim euro2 ...... Daca a mai fost inmatriculat (acolo de unde vine) nu se cere nimic. Si 90% din cele aduse de-afara au fost inmatriculate. Doar alea pentru offroad exclusiv nu au fost. Deci nu e nici o grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 eu as alege transalp fara ezitare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Mai 25, 2009 Autor Share Postat Mai 25, 2009 eu as alege transalp fara ezitare Saltare man.....si eu as lua unul nou chiar , treaba este sa mai si gasesc un binevoitor care sa imi"doneze" diferentza de bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 (editat) n ai zis nimic de bani dar sub 2000 de euro gasesti deja transalp de prin 92-93,motoare fara moarte domi poate ca iei si la 1300-1500,dar cred ca merita diferenta si sa ai transalpul nu te lasa pacalit,off road serios nu o sa faci cu niciunul,sunt grele si obositoare pe teren amandoua,vei prefera pana la urma asfaltul si forestierele iar transalpul nu te va dezamagi aici exemplu: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...990-197102.html Editat Mai 25, 2009 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Mai 25, 2009 Autor Share Postat Mai 25, 2009 n ai zis nimic de banidar sub 2000 de euro gasesti deja transalp de prin 92-93,motoare fara moarte domi poate ca iei si la 1300-1500,dar cred ca merita diferenta si sa ai transalpul nu te lasa pacalit,off road serios nu o sa faci cu niciunul,sunt grele si obositoare pe teren amandoua,vei prefera pana la urma asfaltul si forestierele iar transalpul nu te va dezamagi aici exemplu: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...990-197102.html HMMMMM, incet incet ma "corupi" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Transalpu e mult mai masiv decat dominatorul, cu toate ca diferenta e de vreo 30 de kile doar. Dominatoru e mult mai agitat, mult mai nervos - ii simti mult mai bine puterea. Transalpul e mai batranesc, mai comod la drum lung. Sa nu dea sfantu sa bagi TAu in teren accidentat ca ai pus-o. Cu Domiantoru te descurci si pe carari de munte mai uratzele, unde cu TAu ti-e si mila sa intrii. In oras e mult mai usor de miscat dominatoru pentru ca e mai suplu, mai usor si raspunde mai bine. Nu te lasa amagit de chilipiruri: un domi pe la 1300-1500 fara julituri sigur are probleme ascunse. Iarasi, cu toate ca TAurile vechi sunt "fara moarte", alea ieftine is ieftine cu motiv. M-am mai dus sa vad diverse Domiuri cu un prieten... iti sta mintea in loc. Imediat vezi de ce vrea doar 1200 pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Mai 26, 2009 Autor Share Postat Mai 26, 2009 P.S.Sa nu uit : am 1.73 freo....80...si nu mai conteaza cate kile , ce credeti ca mi s-ar potrivi??? Astept recomandarile si parerile voastre chiar si ponturi pentru motoare aflate la vanzare. Numai bine si sa ne auzim sanatosi! ''Sa nu uit : am 1.73 freo....80...si nu mai conteaza cate kile.'' Adica aveti 80 de ani? Va urez bafta! , auleuuuuuuuuu si ziceai ca ai "A-ul"..... frateeeeee meri la oftalmolog ...glumesc ofcourse, numai jumatate din ce spuneai tu ....eu la "kile" ma refeream ca am 80 si....nu mai conteaza cate , ete asa fac eu cu suncile de pe burta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Mihai Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Trebuie sa am "A-ul" la mine? Tu ai scris ca ai 1,73 m....80...si nu mai conteaza cate kile. Multi ani inainte si cu sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Mai 26, 2009 Autor Share Postat Mai 26, 2009 Trebuie sa am "A-ul" la mine? Tu ai scris ca ai 1,73 m....80...si nu mai conteaza cate kile. Multi ani inainte si cu sanatate. Auleuuuuuuuuuu, bah pai dak o tzin tot asa....mai bine ma sari decat sa ma ocolesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Mai 27, 2009 Autor Share Postat Mai 27, 2009 Astazi cred ca merg sa "vaz" o italiana ....nu de alta dar tre sa imi iau ceva ...romanesc bun , ieftin si durabil... P.S. O Aprilica de 650..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Mai 27, 2009 Autor Share Postat Mai 27, 2009 Vazut....dar ramane la apropitar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Mai 28, 2009 Autor Share Postat Mai 28, 2009 (editat) Tot cautand "potcoave" deastea, am gasitara 2 bucati DR 650 modelul care are si pornire la pedala (probabil '90/'91/...)as dori cateva opinii de la posesori de asa ceva, pretul este mic dupa cum am vazut si pe alte site-uri de vanzari , dar as dori sa stiu cam ce ar trebui sa "caut" la fearele astea mai ales ca is motoare destul de vechi. Orice sfat/opinie si recomandare de pret va fi binevenita. Multumesc anticipat si ....asfalt uscat, nu de alta dar cam ploua la ora asta destul de tare. P.S. Uitam, chiar si o paralela intre cele doua de la Honda (Domi , TA) si DR m-ar ajuta sa iau o decizie tinand cont ca sunt destul de fortat si de limita de fonduri... Inca odata multumesc si numai bine Editat Mai 28, 2009 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Mai 30, 2009 Autor Share Postat Mai 30, 2009 Oare asa putini sau chiar deloc posesori de DR-u ....sau 650 e asa rar in RO ???? Chiar nimeni sa poata da o relatie ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_from_hell Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Am eu Dr 650 r si e indestructibil .... are un top speed undeva la 165 ... croaziera la 110 se aude super ... si are un zvac in el de nota 9 ... e si mai frumos decat Dominatoru' si cu Transalp nu il pot compara .. Transalp, alta mancare de peste ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 si eu tot pe dr imi omor timpu oricum trag de el de ceva vreme..bine dupa ce l-am facut ca la carte dar nu da semne ca nu mai duce...sau de obseala si destul de fiabil...usurel fata de xt sau dominator ....trage in draci...la mine cu raporte de 15/50 bate pe la 140 top speed dar sare glia la sprit!! destul de ok!!io-s multumit de el!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Iunie 1, 2009 Autor Share Postat Iunie 1, 2009 Am eu Dr 650 r si e indestructibil .... are un top speed undeva la 165 ... croaziera la 110 se aude super ... si are un zvac in el de nota 9 ... e si mai frumos decat Dominatoru' si cu Transalp nu il pot compara .. Transalp, alta mancare de peste ... Multumesc , astazi merg sa vad unul din '93 ...mie oricum mi-a trecutara putin treaba cu alergat pe coclauri si il voi folosi mai mult on decat of....de comparat cu transalpul...nu , nu il comparam si voiam doar pareri legate de motoarele astea...nu putem compara mecanici diferite ....categorii diferite. Nu stiu asta din '93 cat de usor porneste avand numai kick...dar aflu eu pe pielea mea.... si eu tot pe dr imi omor timpu oricum trag de el de ceva vreme..bine dupa ce l-am facut ca la carte dar nu da semne ca nu mai duce...sau de obseala si destul de fiabil...usurel fata de xt sau dominator ....trage in draci...la mine cu raporte de 15/50 bate pe la 140 top speed dar sare glia la sprit!! destul de ok!!io-s multumit de el!! Sper sa nu fac prea curand motor si alte cele caci nu ma tin curelele...si mai sper si ca este destul de usor de pornit caci este un model din '93 cum am spus mai sus si va trebui sa folosesc decompresorul la greu . ....o recomandare de pret in conditii de motor inca ok??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Mai poti opta pentru Aprilia Tuareg 600 sau Pegaso 600 . Majoritatea HABAR NU AU ce motoare superbe sunt . Daca au fost ingrijite , merg de cad toate de pe ele dar motorul niciodata . La Kawasaki nici sa nu te gindesti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Mare atentie cu alegerea DR-ului drept motocicleta pentru ce vrei tu sa faci. Desi sunt posesor de asa ceva, nu voi recomanda DR-ul oricui si iata motivele: - pornirea la kick necesita o tehnica si o "conditie fizica a piciorului drept" speciale ; pe cat e de frumoasa si de naturala, pe atat poate fi de enervanta cand este carburatia dereglata; trebuiesc corelate bine manipularile socului, decompresorului si kick-ului in functie de temperatura ambianta si ce a motorului; normal ca este logic si nu e greu dar pe multi ii enerveaza, deci mare atentie. - nu e o motocicleta confortabila; seaua isi face treaba dar e imposibil sa faci mai mult de 100 km fara pauza; vibratiile ii pot deranja pe cei mai "pretentiosi". - nu e o motocicleta "prietenoasa"; un DR bine reglat, cu ambreiaj bun si mai ales daca are si o "evacuare modificata" nu este "user-friendly"; bine nici de speriat nu este dar nu e blanda deloc si nu prea iarta. - posibilitatea de a pune pasager + bagaje e destul de limitata, adica exista dar in detrimentul clar al confortului care si asa nu e prea existent; - motorul nu este prea elastic (ca la Domi sau Tenere de exemplu) si nici cutia nu este chiar fina. - suspensiile sunt destul de rigide pentru un enduro. Bun si acum sa zic si "de bine": - este printre cele mai usoare enduro-allrounder din categoria 600 - 650; - motorul daca e ingrijit bine (sa aiba ulei destul si bun) te tine o gramada; - motorul este extrem de simplu constructiv, se regleaza si se repara usor la nevoie; - consumul mic de combustibil in ciuda capacitatii si vivacitatii motorului; - viteza de croaziera si de top foarte buna pentru clasa ei (120 km/h croaziera si peste 160 km/n top speed-ul); - merge pe aproape orice tip de teren si in aproape orice conditii si urca si coboara pante si rampe de iti sta mintea in loc (cu incaltari potrivite bineinteles); - foarte polivalenta: de la mers prin aglomeratia urbana pana la mers prin paduri si pe campuri si pana la "gonit" pe sosele cu 120-130 km/h fara cea mai mica problema. Mai multe informatii poti gasi la "colturile" dedicate fiecarui model de pe acest forum. Inca un sfat: nu te baga la italience. Intr-adevar, Aprilia Tuareg 600 si Pegaso 600 au fost motociclete bune. Penuria de piese de schimb nu e chiar de ici de colo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Intr-adevar , nu oricine poate suporta o italianca ! Mofturoase si nervoase la extrem , foc si para . Dar si daca-i prinzi punctul slab , e sclava ta pe viata . Watch out for strong furtuna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Intr-adevar , nu oricine poate suporta o italianca ! Mofturoase si nervoase la extrem , foc si para . Dar si daca-i prinzi punctul slab , e sclava ta pe viata . Watch out for strong furtuna ! Tre sa ai tu un punct slab sa iti iei italianca. Fiabilitatea lor e intrecuta doar de KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Draga @switch vorbesti in necunostinta absoluta de cauza . Nu vreau sa fac aici apologia unor anumite modele de Aprilia deoarece nu e cazul . Doar am facut niste recomandari si o anumita subliniere (cu litere mari ) . Fiabilitatea KTM este cea a unui motor de curse (subliniata chiar de uzina constructoare prin deviza "ready to race ") aceasta traducindu-se prin comprimare ridicata si intervale de intretinere scurte . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.