HondaSan Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Nu neaparat. In Olanda politia a renuntat la reinnoirea contractului cu BMW trecand pe FJR pe autostrada si lasand F650GS (modificate,evident) in oras. Motivul a fost aroganta BMW se pare. BMW plange si acum in pumni ca a ratat reinoirea parcului de mobre olandez. Cand esti imbecil ...Se zvoneste ca pentru oras (cand va expira celula F650GS) se ia in calcul Aprilia si ... iarasi Yamaha cu XT. In schimb,Rijkswaterstaat (aia de se ocupa cu drumurile) si ANWB (adeca ACR-ul nostru) au luat cateva bucati 1200RT insa contractul l-a luat Suzuki cu V-Strom. Mai exista vreo cateva FJR si la astia insa nu stiu cate exact. E clar.Olandezi sunt niste ciudati.Si nu de azi de ieri.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Salut, iubitor de tourere - eu pe partea cu FJ-ul (mai ieftin) sau FJR-ul (deocamdată în stratosferă pt. mine), vroiam să spun că am găsit pe Mobile.de. un Pan European cu 220.000 km. rulați, în stare bună Âşi la preț peste 2 mii coco - ăsta motor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
75ygy Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 Salut, iubitor de tourere - eu pe partea cu FJ-ul (mai ieftin) sau FJR-ul (deocamdată în stratosferă pt. mine), vroiam să spun că am găsit pe Mobile.de. un Pan European cu 220.000 km. rulați, în stare bună Âşi la preț peste 2 mii coco - ăsta motor!!! radu, ptr un paneuropean, 220.000, nu sant prea multi km......... am antrebat la serviciul tehnic din spania, si a spus, ca.....la un paneuropean, nu ai voie sa umbli la nimic, pana an 300.000. asta nu anseamna, ca.........nu pot aparea defectiuni minore. dar, poate duce, fara probleme, peste 400.000 cureaua de distributie, cred ca se schimba la 300.000 de mii.... nu sant sigur.......dar, consult manualul. am vazut una, la seful unui magazin de motociclete, noi si de mana a doua, avea un pan st 1100, cu aproape 400.000.......si mergea perfect. o avea de 7 ani, si era super multumit de ea......avea vreo 80 de moto la vanzare.....asa ca, ar fi avut de unde sa aleaga. e...... mi_a zis ca........cum se comporta pan_ul , putine moto o pot face.......si credema, stia ce spune. eu am un st 1100, de 3 ani..........si, sant f f multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
75ygy Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 paneuropean_ul.......cu diferenta...se conduce ff usor.....si e o ,, gheisha ,, adevaratra. aspect, calitate si stil......impecabil. eu am un pan 1100......si singura moto cu care as schimbao, ar fi.....pan 1300. Asta daca ar fi buget. bmw_ul e f greu de fata si e mai obositor. e aproapr imposibil sa_l ridici de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 bmw_ul e f greu de fata si e mai obositor. e aproapr imposibil sa_l ridici de fata. 1200RT are gol 230 kile si ready to ride are 260.Hai sa zicem 270. Un 1300ST se zvoneste ca are 329 kile (asa scrie pe sit la Honda,parerea mea ca e mai greu dupa cat l-am miscat eu). E drept ca LT e extraordinar de greu insa asta deja e GoldWing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 (editat) mai touring si mai comod este cadillacul motoretelor, HONDA GL 1800 Goldwing mai ai ZZR1400, noul model de la kawa dar topul se prezinta cu paneuropean ca optiune viabila.. BD a vrut sa se refere probabil la Kawasaki GTR 1400, sau Concourse, cum i se mai spune in State. Practic, GTR-ul este o varianta "cumintita" a puternicului ZZR 1400, fara a-si pierde totusi valentzele sportive. Parerea mea, si nu spun asta pt. ca am ZZR 1400, este ca GTR-ul da fum PanEuropeanului. Are ABS, are jde mii de gadgeturi pe ea, parbriz electric, the stuff. Plus ca arata MULT mai bine decat tramvaiul ala de Paneuropean care e prea bluky... dar ma rog, e si chestie de gusturi.... Engine Type Four-stroke, liquid-cooled, DOHC, four valve per cylinder, inline-four with VVT Displacement 1,352 cc Bore and Stroke 84.0 x 61.0mm Maximum Torque 100.3 LbFt @ 6,200 rpm Compression Ratio 10.7:1 Fuel Ignition Digital Fuel Injection Ignition TCBI with Digital Advance Transmission 6-Speed Final Drive Tetra-Lever shaft drive Rake/Trail 26.1 degrees/4.4 in. Front Tire Size 120/70 ZR-17 Rear Tire Size 190/50 ZR-17 Front Suspension / wheel travel 43mm inverted, telescopic fork with adjustable rebound damping and spring preload / 4.4 in. Rear Suspension / wheel travel Tetra-Lever with stepless rebound damping adjustment and remote spring preload adjuster / 5.4 in. Front Brake Type Dual floating 310mm petal discs with four-piston calipers Rear Brake Type Single 270mm petal disc Fuel Tank Capacity 5.8 gal. Seat Height 32.1" Curb Weight 670.3 lbs. 679.1 lbs. (ABS model) Wheelbase 59.8 Overal Length 89.4 in. Overall height windscreen min / windscreen max 50.8/55.3 Overall width at handlebars / at saddlebags 30.7 in. / 39.4 in. Color Metallic Diablo Black / Flat Super Black, Candy Diamond Red / Flat Super Black Editat Aprilie 4, 2009 de Carturaru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 @Carturaru : Aferim,bre! Uitasem de ea.Rusine la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 BD a vrut sa se refere probabil la Kawasaki GTR 1400, sau Concourse, cum i se mai spune in State. Practic, GTR-ul este o varianta "cumintita" a puternicului ZZR 1400, fara a-si pierde totusi valentzele sportive. Parerea mea, si nu spun asta pt. ca am ZZR 1400, este ca GTR-ul da fum PanEuropeanului. Are ABS, are jde mii de gadgeturi pe ea, parbriz electric, the stuff. Plus ca arata MULT mai bine decat tramvaiul ala de Paneuropean care e prea bluky... dar ma rog, e si chestie de gusturi.... Engine Type Four-stroke, liquid-cooled, DOHC, four valve per cylinder, inline-four with VVT Displacement 1,352 cc Bore and Stroke 84.0 x 61.0mm Maximum Torque 100.3 LbFt @ 6,200 rpm Compression Ratio 10.7:1 Fuel Ignition Digital Fuel Injection Ignition TCBI with Digital Advance Transmission 6-Speed Final Drive Tetra-Lever shaft drive Rake/Trail 26.1 degrees/4.4 in. Front Tire Size 120/70 ZR-17 Rear Tire Size 190/50 ZR-17 Front Suspension / wheel travel 43mm inverted, telescopic fork with adjustable rebound damping and spring preload / 4.4 in. Rear Suspension / wheel travel Tetra-Lever with stepless rebound damping adjustment and remote spring preload adjuster / 5.4 in. Front Brake Type Dual floating 310mm petal discs with four-piston calipers Rear Brake Type Single 270mm petal disc Fuel Tank Capacity 5.8 gal. Seat Height 32.1" Curb Weight 670.3 lbs. 679.1 lbs. (ABS model) Wheelbase 59.8 Overal Length 89.4 in. Overall height windscreen min / windscreen max 50.8/55.3 Overall width at handlebars / at saddlebags 30.7 in. / 39.4 in. Color Metallic Diablo Black / Flat Super Black, Candy Diamond Red / Flat Super Black Fiecare cu tramvaiul lui.Eu cred ca nu ai avut ocazia sa vezi sau sa conduci un Pan.Multa lume blameaza 1400-le de la Kawasaki.Eu nu o fac pentru ca nu-l cunosc.Tu pentru ce esti asa categoric?Vorbeste pertinent despre fierul tau si lasa-i pe cei care merg cu ele sa le critice pe altele.Stiu ca este un topic f.vechi si reinviat si ca persoana care a initiat topicul a preferat BMW-ul dar nu pot sa fiu de acord cu abordarea ta atunci cind este vorba de niste virfuri in productia de motociclete. Sa citesti mai atent la maximum torque la Pan-European si la alte caracteristici si vezi de este tramvai sau altceva. Pai ce sa mai spun decit ca ne poti vedea impreuna la SMAEB la Standul AMR.Toate bune.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 radu, ptr un paneuropean, 220.000, nu sant prea multi km......... am antrebat la serviciul tehnic din spania, si a spus, ca.....la un paneuropean, nu ai voie sa umbli la nimic, pana an 300.000. asta nu anseamna, ca.........nu pot aparea defectiuni minore. dar, poate duce, fara probleme, peste 400.000cureaua de distributie, cred ca se schimba la 300.000 de mii.... nu sant sigur.......dar, consult manualul. am vazut una, la seful unui magazin de motociclete, noi si de mana a doua, avea un pan st 1100, cu aproape 400.000.......si mergea perfect. o avea de 7 ani, si era super multumit de ea......avea vreo 80 de moto la vanzare.....asa ca, ar fi avut de unde sa aleaga. e...... mi_a zis ca........cum se comporta pan_ul , putine moto o pot face.......si credema, stia ce spune. eu am un st 1100, de 3 ani..........si, sant f f multumit. Bre oameni buni,deja ,cum spunea cineva pe aici pe forum,aceasta motocicleta devine plictisitoare.Merge sute de mii de km fara probleme majore,comfortul asigurat te adoarme pe drum,de frumoasa e frumoasa si te agaseaza celoveci pe unde te duci fara sa te scuipe de deochi,concurenta te mananca de posterior si te face ba vapor ba tramvai.Imi vine in minta celebra piesa de teatru Titanic Vals.Asigur pe toata lumea ca "palaria "mea este cea mai buna si mai frumoasa si mai ieftina.Nici eu nu cred ce am zis mai devreme. Asa de final,astept cu nerabdare alti posesori de Honda Pan-European ST 1300 ,model ,indiferent de anul de fabricatie,ca sa o punem de o bere si o lamentare privind plictisul provocat de aceasta motocicleta.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Asa cum spuneam,am mers pe FJR si mi s-a parut greu manevrabila in curbe.M-am gandit ca poate nu-s eu obisnuit,dar zilele trecute am cerut si parerea unui motociclist batran de pe forum care a incercat-o si el si mi-a confirmat:pe viraje este matura..teapana,lemn,greu de aplecat.Motor bun doar de autostrada,de dat in gusa. Cand spun viraje ma refer la DN1,ca pe Cheia daca ma dau cu ea probabil pling cu sughituri.. La mine este si mai prost,pentru ca ma dau jos de pe un RT,care este una dintre cele mai confortabile motociclete existente,iar in viraje pleaca parca dupa gandul tau..standardul este sus de tot. Pan-ul arata superb,dar chestia aia cu pendularea care o da in uneori in voblaj nu este gluma. Mi-a confirmat-o HondaSan,care era sa fie aruncat de pe ea la 170 km/ora.. Ii multumesc pe aceasta cale pentru obiectivitatea lui! Sigur ca mersul pe moto este riscant,dar s-o mierlesti dintr-un viciu ascuns la care Honda nu-i gaseste leac mi se pare o mare idiotenie si prostie. Tind sa cred ca este vorba de aerodinamica,unii dau vina pe parbrizul ridicat la maxim,altii pe topcase,dar ce pot eu afirma este ca BMW are si una si alta si eu am facut vreo 35.000 km pe el in toate conditiile si in fiecare regim de viteza si nu am avut probleme de niciun fel.BMW-ul sta ca un tanc pe sosea.Nu mai spun de LT,care este o camila de motor si are ditamai topcase.. Una peste alta pacat de Pan,pentru ca in rest arata super,am auzit ca exista confort de SKlasse pe ea,dar ce folos.. Daca ar fi sa aleg as alege Goldwing sau LT. Luigi Vicol Salut Luigi.revin pentru ca am aflat ceva nou privind motoarele in V pe transversal,gen Pan-Europeanul sau Moto Guzi.La salon la standul Guzzi am avut surpriza sa descopar farmecul deosebit al motocicletelor Moto Guzzi.Am stat de vorba cu seful standului si am aflat ca de fapt acea pendulare este caracteristica motoarelor de acest gen la acceleratii sau deceleratii.Fenomenul este cunoscut de guzzisti si acum e cunoscut si de mine.Asa cum am mai spus trebuie sa inveti sa mergi cu ea si eu am invatat.Si totusi cea mai convingatoare proba este testul .Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Sunt un admirator al Pan-ului 1300. Mare mi-a fost bucuria acum 2 sapt sa vad ca SPP-ul le are in dotare. Sper sa revin curand cu o povestioara despre cel de 1100. Numai bine tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Salut, Daca mai esti interesat, am un client italian care a suferit un accident vascular la inima si nu mai are voie cu motorul. Tocmai ce isi cumparase k1200 lt albastru model 2008, absolut full. Pretul achitat a fost 24.000 Euro si il da cu 14.000 Euro. Motorul se afla momentan in Italia, Brescia, si are 2000 (douamii) km parcursi. Te pot ajuta sa te pun in legatura cu el. La touring eu zic ca motorul asta nu are absolut nici un rival. daca esti interesat, da un pm si iti trimit nr lui de tel. (omu vorbeste doar italiana). Din cate imi amintesc zicea ca motorul are cric hidraulic automat, incalzire in scaune si manere, parbriz reglabil electric, pilot automat, cd cu mp3, navigatie, sistem de comunicatie intre pilot si pasager pe bluetooth, gentile alea faine, si multe alte extrase. Tot am vrut sa il iau pt mine, dar acuma cu criza asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 am mers (PASAGER) din Ungaria pana in Wien cu un LT`u....foarte tare vaporu, impresionant din toate punctele de vedere...navi BMW, senzor lumini, pambriz reglabil electric, mp3 (carenajul formeaza un habitaclu in care se aude perfect), shaua confortabila la extrem... Nu stiu cum este GT`ul de la BMW, dar pana sa ajung sa ma urc pe el, sunt de parere ca LT`u nu are rival, intr-adevar, la capitolul touring (a nu se intelege sport touring) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Salut,Daca mai esti interesat, am un client italian care a suferit un accident vascular la inima si nu mai are voie cu motorul. Tocmai ce isi cumparase k1200 lt albastru model 2008, absolut full. Pretul achitat a fost 24.000 Euro si il da cu 14.000 Euro. Motorul se afla momentan in Italia, Brescia, si are 2000 (douamii) km parcursi. Te pot ajuta sa te pun in legatura cu el. La touring eu zic ca motorul asta nu are absolut nici un rival. daca esti interesat, da un pm si iti trimit nr lui de tel. (omu vorbeste doar italiana). Din cate imi amintesc zicea ca motorul are cric hidraulic automat, incalzire in scaune si manere, parbriz reglabil electric, pilot automat, cd cu mp3, navigatie, sistem de comunicatie intre pilot si pasager pe bluetooth, gentile alea faine, si multe alte extrase. Tot am vrut sa il iau pt mine, dar acuma cu criza asta... Mai,parca si mie imi place mai mult LT-ul da pentru mine este mult prea mare.Curat vapor.Eu abea tin ST-ul da cu lt nu e de joaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 practic astea sunt doua motorete diferite (ca si categorie) BMW este luxury touring, pe cand `onda este un sport touring (ST) anyway, frumoase masinarii amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 practic astea sunt doua motorete diferite (ca si categorie) BMW este luxury touring, pe cand `onda este un sport touring (ST) anyway, frumoase masinarii amandoua Multam de lamurire.O spun cu toata seriozitatea ca habar n-aveam ce inseamna acele litere.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.