Sari la conținut

Honda St1300abs Paneuropean


asdfghjk
 Share

Postări Recomandate

am stat mult pe ganduri intre pan european si k1200gt in 2006. am luat bmw. acum la fel.

pan-ul arata ok dar:

- e model f vechi, bmw are tehnologie de ultima ora

- te arde rau la picioare

- te da peste cap

- nu poti circula cu topcase la viteza

nu este o alternativa pe langa k1200gt, pur si simplu nu face fata. referitor la pret am gasit la un dealership bmw din munchen cca 10 k-uri 2006-2007 sub 14,000. nu sunt diferente majore 2006-2008 si care sunt se pot rezolva fara costuri sau cu costuri minime- sei, airbox, soft.

Editat de Doru BMW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am stat mult pe ganduri intre pan european si k1200gt in 2006. am luat bmw. acum la fel.

pan-ul arata ok dar:

- e model f vechi, bmw are tehnologie de ultima ora

- te arde rau la picioare

- te da peste cap

- nu poti circula cu topcase la viteza

nu este o alternativa pe langa k1200gt, pur si simplu nu face fata. referitor la pret am gasit la un dealership bmw din munchen cca 10 k-uri 2006-2007 sub 14,000. nu sunt diferente majore 2006-2008 si care sunt se pot rezolva fara costuri sau cu costuri minime- sei, airbox, soft.

Multumesc Doru.O sa reflectez la cele aratate de tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

am mers cu pan pana la mures si inapoi. nu m-a ars rau la picioare, nu m-a deranjat tehnologia invechita, si cred ca 140 150 e suficient cu topcase, coburi si pasager. in oras e cam solicitant, dar nu pentru asta e facut, nu? ce inseamna "te da peste cap"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu Pan aproape 2.000 km saptamana trecuta (Bucuresti-Budapesta si retur). Am simtit "weave"-ul respectiv pe la 150-160 km/h, in linie dreapta. Mi se pare ca este mai degraba o problema de aerodinamica, deoarece intensitatea unduirii se schimba cand lasi parbrizul sus/jos. Unduirea m-a speriat un pic la inceput, dar apoi m-am obisnuit. Nu mi-a pus probleme nici un moment.

In rest - super protectie. 160 km/h - parbrizul ridicat - viziera deschisa la casca - no problem. Motorul cu cuplu mare, depasiri intr-a cincea (are cinci trepte) de la 3.000 rpm se fac super relaxat. Ploaia usoara nici nu o simti, nu te uzi serios decat cand ploua torential. Cand e cald si mergi incet (gen oras), caldura iti ajunge la picioare destul de mult. Nu e innebunitor, ca la altele cu care am mers, dar e enervant. Toate comenzile super-friendly si intuitive. Totul merge ca uns, se simte calitatea Honda. Virajele se iau super usor si poti sa mergi si sportiv. BMW-urile boxer sunt clar mai de "agricultor" decat Pan-ul. Asta, desi are cam acelasi layout motor-transmisie, nu lasa sa se simta nici un efect de basculare stanga-dreapta la accelerare-reducere. Motorul merge atat de lin incat pare electric. Unduirea sus-mentionata pare sa dispara dupa 180 si la 200 si un pic nu o mai simteam deloc. Franele sunt excelente, puternice, modulabile, tot ce vrei. Oricat de tare am franat, chiar si pe ud, nu a intrat ABS-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu Pan aproape 2.000 km saptamana trecuta (Bucuresti-Budapesta si retur). Am simtit "weave"-ul respectiv pe la 150-160 km/h, in linie dreapta. Mi se pare ca este mai degraba o problema de aerodinamica, deoarece intensitatea unduirii se schimba cand lasi parbrizul sus/jos. Unduirea m-a speriat un pic la inceput, dar apoi m-am obisnuit. Nu mi-a pus probleme nici un moment.

In rest - super protectie. 160 km/h - parbrizul ridicat - viziera deschisa la casca - no problem. Motorul cu cuplu mare, depasiri intr-a cincea (are cinci trepte) de la 3.000 rpm se fac super relaxat. Ploaia usoara nici nu o simti, nu te uzi serios decat cand ploua torential. Cand e cald si mergi incet (gen oras), caldura iti ajunge la picioare destul de mult. Nu e innebunitor, ca la altele cu care am mers, dar e enervant. Toate comenzile super-friendly si intuitive. Totul merge ca uns, se simte calitatea Honda. Virajele se iau super usor si poti sa mergi si sportiv. BMW-urile boxer sunt clar mai de "agricultor" decat Pan-ul. Asta, desi are cam acelasi layout motor-transmisie, nu lasa sa se simta nici un efect de basculare stanga-dreapta la accelerare-reducere. Motorul merge atat de lin incat pare electric. Unduirea sus-mentionata pare sa dispara dupa 180 si la 200 si un pic nu o mai simteam deloc. Franele sunt excelente, puternice, modulabile, tot ce vrei. Oricat de tare am franat, chiar si pe ud, nu a intrat ABS-ul.

Deci tu esti cel ce a plecat cu Paneuropeanul de la Honda.Am fost saptamina trecuta pentru un test drive si motorul era plecat in Ungaria.Pe mine ma intereseaza cum ajung cu picioarele la asfalt si cit de manevrabila este in oras.Eu am o Honda x4 de 1300 cc si 280 kg.Deci suntobisnuit cu motoarele grele.Problema esta ca sunt mic de inaltime .Daca ma acomodez cu modelul e ca si comandat.Oricum multam pentru parerile tale pertinente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci tu esti cel ce a plecat cu Paneuropeanul de la Honda.Am fost saptamina trecuta pentru un test drive si motorul era plecat in Ungaria.Pe mine ma intereseaza cum ajung cu picioarele la asfalt si cit de manevrabila este in oras.Eu am o Honda x4 de 1300 cc si 280 kg.Deci suntobisnuit cu motoarele grele.Problema esta ca sunt mic de inaltime .Daca ma acomodez cu modelul e ca si comandat.Oricum multam pentru parerile tale pertinente.

 

Saua nu e inalta deloc. Cred ca e mai joasa decat la X4. La manevrele pe loc se simte greutatea, deci trebuie sa cam ai grija. Daca pui piciorul jos pe praf si nu esti atent, risti sa o scapi. E cam cea mai grea dintre toate motocicletele pe care am mers pana acum si, pe loc, se simte. Peste 10 km/h nu mai ai nici o treaba, e ca un scuter. Poti merge constant in ritm de mers pe jos fara sa te oboseasca deloc. E foarte echilibrata. Eu zic sa o incerci, are foarte multe calitati. Subiectiv vorbind, imi place mai mult decat BMW-urile. Din punctul meu de vedere doar un Kawa 1400 GTR ar putea sa rivalizeze cu asta, eventual Yamaha FJR 1300. Cu astea nu am mers inca, dar ma indoiesc ca sunt atat de cizelate. Este probabil cea mai rafinata dintre toate motocicletele pe care am mers. E pentru gentlemani.

Cu placere si bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Saua nu e inalta deloc. Cred ca e mai joasa decat la X4. La manevrele pe loc se simte greutatea, deci trebuie sa cam ai grija. Daca pui piciorul jos pe praf si nu esti atent, risti sa o scapi. E cam cea mai grea dintre toate motocicletele pe care am mers pana acum si, pe loc, se simte. Peste 10 km/h nu mai ai nici o treaba, e ca un scuter. Poti merge constant in ritm de mers pe jos fara sa te oboseasca deloc. E foarte echilibrata. Eu zic sa o incerci, are foarte multe calitati. Subiectiv vorbind, imi place mai mult decat BMW-urile. Din punctul meu de vedere doar un Kawa 1400 GTR ar putea sa rivalizeze cu asta, eventual Yamaha FJR 1300. Cu astea nu am mers inca, dar ma indoiesc ca sunt atat de cizelate. Este probabil cea mai rafinata dintre toate motocicletele pe care am mers. E pentru gentlemani.

Cu placere si bafta.

Categoric cea mai frumoasa descriere a unui PanEuropean.

Eu am condus un model 98, in urma cu cativa ani si mi-a placut la maxim. Fiind insa foarte tanar la vremea respectiva, nu l-am cumparat, insa as minti daca as spune ca nu ma gandesc din cand la el! este intr-adevar un motor care se apropie sensibil de perfectiune!

Cum zicea Kriminal... un motor pentru gentlemani! :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am avut privilegiul sa conduc aceasta motocicleta luni.Am luat si sotia cu mine ca sa vedem cum se comporta si fata de persoana din spate.Am avut surpriza dupa surpriza.Cind am plecat de la reprezentanta ma rugam la Dumnezeu sa nu o trantesc.Ce sa trantesc.Mergea singura.Am ramas surprins sa vad ca se conduce mult mai usor,in orice conditii(oras,afara) decat Honda x4 din dotare ce are cam50-60 kg mai putin.Am iasit cu ea pe Autostrada Soarelui ca sa vedem ce stie.Curajul si vantul nu m-au lasat decit pina la 210 km/h.Aici din cauza vantului,zic eu,am avut ceva mici devieri.Dar la 180 la ora mergi ca boieru.Afara de asta nu stie ce e aia denivelare,sina de tramvai,de tren,gropita,etc.Este de necrezut.In ce priveste cuplul nu am comparatii.Pleci de la stop putin mai sportiv si zici ca ai in jur de 60-70 la ora.Da daca te uiti pe kilometraj ramii siderat.Acolo arata cam 100-120 la ora.In ce priveste privirile participantilor la trafic este clara treaba.Aceasta motocicleta ar trebui sa fie interzisa pe drumurile publice intrucit este generatoare de accidente si mari intirzieri ale traficului datorat admiratiei indelungate practicate de participantii la trafic.Singura treaba ce ma suparat a fost faptul ca ma ars la piciorul drept de ma luat puia gaia.La stingu mai putin si asta numai la viteza mare.In oras nu ma deranjat.Asta sa intimplat pt.ca merg cu pantaloni scurti si fara protectii.Sper sa pot remedia chestia asta.Ce mai pot spune?Am depus actele de casatorie.Intrei saptamini poze de la casatorie.Multumesc celor ce au postat pentru informarea mea si le urez tuturor sa aiba parte in viata de un motor de calitatea PANEROPEANULUI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie intr-un ceas bun, domnule. Chestia cu caldura la picioare deranjeaza mai putin cand esti echipat si chiar ajuta cand e mai frig afara. Cica ar fi si fiabila de te plictisesti cat merge fara reparatii. Ai simtit o oarecare unduire in directie pe la 150-160 km/h?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie intr-un ceas bun, domnule. Chestia cu caldura la picioare deranjeaza mai putin cand esti echipat si chiar ajuta cand e mai frig afara. Cica ar fi si fiabila de te plictisesti cat merge fara reparatii. Ai simtit o oarecare unduire in directie pe la 150-160 km/h?

Sincer sa fiu nu am observat.Pe autostrada am trecut scurt la viteze mari.Aici era curiozitatea mea,sa vad ce se intimpla la 200 la ora.In rest prin 150 la ora am trecut in sus si-n jos destul de rapid.Acum a fost si problema cu vantul din lateral.A batut cam tare si nu constant ci in rafale.Nu-ti poti face o idee in astfel de conditii.Impresia generala nu trebuie sa o mai expun.Este clar.Un pogon de bani pentru ceva ce o prietena de a mea din Anglia a nimit-o un alt moft de al meu.Moft nemoft, vreau ca ultimii mei ani pe motocicleta la drum lung sa-i fac calare pe o printesa.Anume,printesa motocicletelor.Dupa ce voi parcurge prima mie de km. voi posta aici toate impresiile mele despre printesa,cu obiectivitate.In rest numai de bine si asfalt uscat.Mogulul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Sincer sa fiu nu am observat.Pe autostrada am trecut scurt la viteze mari.Aici era curiozitatea mea,sa vad ce se intimpla la 200 la ora.In rest prin 150 la ora am trecut in sus si-n jos destul de rapid.Acum a fost si problema cu vantul din lateral.A batut cam tare si nu constant ci in rafale.Nu-ti poti face o idee in astfel de conditii.Impresia generala nu trebuie sa o mai expun.Este clar.Un pogon de bani pentru ceva ce o prietena de a mea din Anglia a nimit-o un alt moft de al meu.Moft nemoft, vreau ca ultimii mei ani pe motocicleta la drum lung sa-i fac calare pe o printesa.Anume,printesa motocicletelor.Dupa ce voi parcurge prima mie de km. voi posta aici toate impresiile mele despre printesa,cu obiectivitate.In rest numai de bine si asfalt uscat.Mogulul.

Am parcurs prima mie de km. cu noul motor.Superincintat.Da cu unduirile este adevarat.Numai ca lucrind la nivelul parbrizului unduirea dispare.Consum sub 5,5 l %,manevrabila ,frumoasa,incapatoare,frine cit incape,deloc obositoare,sexi,noua,rosie.Duminica asta plec cu nevasta prin Europa.Urmeaza poze.Multumiri celor ce m-au incurajat si celor ce au avut alte pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Bravo,s-o stapinesti sanatos..

Drum bun in voiajul vostru sa aveti..

Rugaminte..ce inseamna practic acea unduire?

Termenul este relativ si nu-mi dau seama cum se traduce in mers..daca esti dragut sa ma lamuresti..

Multam..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo,s-o stapinesti sanatos..

Drum bun in voiajul vostru sa aveti..

Rugaminte..ce inseamna practic acea unduire?

Termenul este relativ si nu-mi dau seama cum se traduce in mers..daca esti dragut sa ma lamuresti..

Multam..

Luigi Vicol

Intre 150 si 170 km/h din cind in cind pur si simplu se unduie sau sa zic asa are o deplasare stinga dreapta necontrolata.Dar acest lucru se intimpla cu parbrizul ridicat total.Daca cobori parbrizul ca la vitezane nu mai apare.Adevarul este ca trebuie sa invat sa merg cu ea.Este alta motocicleta decit cele cu care am mers pina acum.Multumesc pentru urari.Se pare totusi ca nu o sa pot pleca cu Paneuropeanul pentru ca nu am putut lua numerele definitive.Nu-i nimic o sa plec cu X4 ce sa dovedit a fi un motor de mare baza.Salutare si toate bune .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

eu in locul tau as fi incercat si GTR-ul 1400 de la Kawasaki, este o masinarie senzationala. Nu este asa de masiva precum PAN-ul, si daca ai inclinatii sportive, este exact ce iti trebuie. Sa nu uitam ca este varianta touring de la ZZR 1400, ceea ce spune multe... si este confortabila pana la d-zeu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

..Pai si aia este una dintre variante,chiar am discutat si cu Dragos(UM) pe tema asta..

Arata demential,ce sa spun..m-a pus rau pe ganduri..

In planurile mele intra 1200LT/RT/GT de la BMW,GTR 1400 si PAN..portofele sa fie.. :burnout:

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..Pai si aia este una dintre variante,chiar am discutat si cu Dragos(UM) pe tema asta..

Arata demential,ce sa spun..m-a pus rau pe ganduri..

In planurile mele intra 1200LT/RT/GT de la BMW,GTR 1400 si PAN..portofele sa fie.. :burnout:

Luigi Vicol

 

 

mititica asta nu iti place luigi??

 

http://130.94.182.158/GIF/FJR1300.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ba da,este superba,am mai mers pe una putin dar mi se pare ca nu este chiar asa de manevrabila.

Poate nici nu m-am obisnuit cu ea,am mers foarte putin..

Eu ma dau jos de pe un RT,care are o ciclistica de invidiat si datorita cilindrilor boxer se apleaca singura pe viraje..nu am simtit acelasi lucru la FJR,dar poate fi si chestie de obisnuinta..

Apoi..eu am avut un accident la mana stinga,incheietura rupta..si orice motor carea ma infige in ghidoane probabil ca imi va pune probleme deocamdata..caut ceva gen Chopper ca pozitie.

Oricum,este de vanzare?

Da mai multe detalii..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da,este superba,am mai mers pe una putin dar mi se pare ca nu este chiar asa de manevrabila.

Poate nici nu m-am obisnuit cu ea,am mers foarte putin..

Eu ma dau jos de pe un RT,care are o ciclistica de invidiat si datorita cilindrilor boxer se apleaca singura pe viraje..nu am simtit acelasi lucru la FJR,dar poate fi si chestie de obisnuinta..

Apoi..eu am avut un accident la mana stinga,incheietura rupta..si orice motor carea ma infige in ghidoane probabil ca imi va pune probleme deocamdata..caut ceva gen Chopper ca pozitie.

Oricum,este de vanzare?

Da mai multe detalii..

Luigi Vicol

 

 

probabil nu ai apucat sa te obinuiesti. Rt-ul are avantajul centrului de greutate scazut dar pozitia pe FJR este excelenta, nu stai in maini. poti sa ii pui un set de raisere si atunci esti ca pe chopper

 

http://www.helibars.com/proddetail.php?prod=HC1300R

 

asta ca sa nu mai mentionez minunta cutie semiautomata care e ceva extraordinar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
probabil nu ai apucat sa te obinuiesti. Rt-ul are avantajul centrului de greutate scazut dar pozitia pe FJR este excelenta, nu stai in maini. poti sa ii pui un set de raisere si atunci esti ca pe chopper

 

http://www.helibars.com/proddetail.php?prod=HC1300R

 

asta ca sa nu mai mentionez minunta cutie semiautomata care e ceva extraordinar.

La clasa aceasta si la bani acestia,toate sunt PERFECTE.O sa incerc si BMW ca sa vad care-i diferenta si o sa postez pentru cei interesati.Defectele lui Pan-European o sa le postez si pe ele ca sa stie toata lumea,da o sa pun si partile bune.LUV stie.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Asa cum spuneam,am mers pe FJR si mi s-a parut greu manevrabila in curbe.

M-am gandit ca poate nu-s eu obisnuit,dar zilele trecute am cerut si parerea unui motociclist batran de pe forum care a incercat-o si el si mi-a confirmat:pe viraje este matura..teapana,lemn,greu de aplecat.Motor bun doar de autostrada,de dat in gusa.

Cand spun viraje ma refer la DN1,ca pe Cheia daca ma dau cu ea probabil pling cu sughituri..

La mine este si mai prost,pentru ca ma dau jos de pe un RT,care este una dintre cele mai confortabile motociclete existente,iar in viraje pleaca parca dupa gandul tau..standardul este sus de tot.

Pan-ul arata superb,dar chestia aia cu pendularea care o da in uneori in voblaj nu este gluma.

Mi-a confirmat-o HondaSan,care era sa fie aruncat de pe ea la 170 km/ora..

Ii multumesc pe aceasta cale pentru obiectivitatea lui!

Sigur ca mersul pe moto este riscant,dar s-o mierlesti dintr-un viciu ascuns la care Honda nu-i gaseste leac mi se pare o mare idiotenie si prostie.

Tind sa cred ca este vorba de aerodinamica,unii dau vina pe parbrizul ridicat la maxim,altii pe topcase,dar ce pot eu afirma este ca BMW are si una si alta si eu am facut vreo 35.000 km pe el in toate conditiile si in fiecare regim de viteza si nu am avut probleme de niciun fel.BMW-ul sta ca un tanc pe sosea.Nu mai spun de LT,care este o camila de motor si are ditamai topcase..

Una peste alta pacat de Pan,pentru ca in rest arata super,am auzit ca exista confort de SKlasse pe ea,dar ce folos..

Daca ar fi sa aleg as alege Goldwing sau LT.

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut acum o saptamana LT-ul si am ramas socat de frumusetea lui. este superb. ce nu imi place la genu asta de mobra este ca parca e prea mare. si greu manevrabila la viteze mici, eu sunt si mic 1.72m

 

e motocicleta ideala pe care sa pleci in concediu sau in turul lumii pe sosele :)

 

poti sa ii pui si o remorca si ai si mai mult spatiu de bagaje.

 

cred ca vei lua LT-ul. am eu asa o vaga banuiala, de obicei dupa ce ai un BMW tot BMW va fi si urmatoarea.

 

mie nu imi vine sa cred chestia cu Pan-Europeanul cu acea unduire. nu se poate rezolva cu un amortizor de ghidon intrarea in voblaj??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut acum o saptamana LT-ul si am ramas socat de frumusetea lui. este superb. ce nu imi place la genu asta de mobra este ca parca e prea mare. si greu manevrabila la viteze mici, eu sunt si mic 1.72m

 

e motocicleta ideala pe care sa pleci in concediu sau in turul lumii pe sosele :friends:

 

poti sa ii pui si o remorca si ai si mai mult spatiu de bagaje.

 

cred ca vei lua LT-ul. am eu asa o vaga banuiala, de obicei dupa ce ai un BMW tot BMW va fi si urmatoarea.

 

mie nu imi vine sa cred chestia cu Pan-Europeanul cu acea unduire. nu se poate rezolva cu un amortizor de ghidon intrarea in voblaj??

Eu am rezolvat-o intr-un fel.La depasirea camioanelor mari, care provoaca tot felul de turbionari ,trebuie sa intru cu motorul in sarcina,atit.Fara top case nu face asa ceva.In ce priveste bicicleta,am fost toamna trecuta pe Cheia pina la Brasov si m-am tinut dupa o gashca de copii cu vitezane si maistiueuce fara sa ramin in urma.Se apleaca singura.Si eram si cu sotia.Sa mai intre posesori de Pan European si sa spuna ce si cum.Ca inaltime eu am 1,67m si intr-adevar pe la parcari sau intoarceri pe drumuri inguste ,manevre etc,merg pe jumatate din talpa piciorului.Asta nu ma oprit sa fac din septembrie si pina in noiembrie 9600km.Si nu am dat-o jos decit de douo ori.O data la o benzinarie,a doua oara la o pensiune la Arad unde era ceva nisip pe jos.Far pagube.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
K1200LT nu-i din aceeasi categorie. Echivalentul BMW al STX-ului e K1200GT.

 

A, si vezi ca politia britanica a restrictionat utilizarea 1300-urilor, dupa faza aia dubioasa cu vibratiile.

 

Cat despre faza cu "limitati de producator pentru protejarea cardanului", erm, ce vrea sa insemne? :cheers: Aia de la Honda au cardane mai slabe decat aia de la Yamaha/Kawasaki/BMW?

 

:bounce: salutare...eu nu stiu cum e cazul ala din anglia, dar la madrid , politia municipala, au pan st 1100 si deauville 650 si acum le schimba din mers cu modelele noi. Si mai important e ca, politia trafic (guardia civil de trafico)....pana acum, au avut bmw rt 1100, si acum.....au bagat pan 1300........nu an toti au trecut la bmw, dar......cei care au trecut, sant mult mai multumiti. bmw, sre pozitia de mers, prea dreapta......paca e choper, si (spun ei) ca se defecteaza si mai frecvent. le place mult mai mult...panul.

Sant convins, ca.....trecerea de la bmw, la pan....au facuto, dupa un studiu si probe, severe.

 

Eu am un pan 1100, am coborat suspensia de fata, 1,5 cm .......si e super. castiga, aaerodinamica, datorita, anclinatiei, si.......chiar pozitia motoccletei, sa schimbat oarecum. Stiu ca, e deja prea joasa, dar......ptr si pe la noi, sant sosele super. nu as schimbao, NICIODATA, cu un bmw, din gama ei (rt 1100)... le_am condus pe amandoua ......... si am opiniile motociclistilor care poseda asa ceva, din madrid. PANEUROPEANUL, ... e mai bun, cu diferente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat. In Olanda politia a renuntat la reinnoirea contractului cu BMW trecand pe FJR pe autostrada si lasand F650GS (modificate,evident) in oras. Motivul a fost aroganta BMW se pare. BMW plange si acum in pumni ca a ratat reinoirea parcului de mobre olandez. Cand esti imbecil ...

Se zvoneste ca pentru oras (cand va expira celula F650GS) se ia in calcul Aprilia si ... iarasi Yamaha cu XT.

In schimb,Rijkswaterstaat (aia de se ocupa cu drumurile) si ANWB (adeca ACR-ul nostru) au luat cateva bucati 1200RT insa contractul l-a luat Suzuki cu V-Strom. Mai exista vreo cateva FJR si la astia insa nu stiu cate exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...