Sari la conținut

Dupa 547 De Pedale.....


rat_jawa
 Share

Postări Recomandate

ieri mi-am montat motorul la loc.....am rglat culbutorii, aprinderea, etc,etc.....shi ivan nu a vrut sa porneasca neam.....l-am tras shi cu mashina shi nu a vrut.....daca ii dau pedala da doua explozii shi atat....asta in cel mai bun caz...ca altfel nu da decat nishte rateuri asurzitoare, odata la cateva pedale....

am incercat tot ce mi-a trecut prin cap.....

shtie cineva ce ash mai putea sa ii fac? :yikes: :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-i mai reglezi aprinderea inca o data?

Se alimenteaza?

Se ineaca?

Ce i-ai facut de fapt? l-ai desfacut si ce ai schimbat in iarna???

Cuzinetii? Rectificat arbore cotit? SUPAPE, ceva?

Compresie banuiesc ca ai??

Editat de SRY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a schimbat si setul si alte alea, e cat de cat "normal" sa-l tragi dupa masina, ca sa-si dea drumul.

Am facut-o, si eu si altii care erau chiar "de profesie" - si nu doar o singura data :yikes:

Dar in mod normal, ai dreptate, e "rusinos" sa nu porneasca din primele 10 (5 e cam...sever) si inseamna ca ceva nu e in regula.

Editat de SRY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca mai stiu pe unul care a montat la avansul centrifugal o piesa aiurea. Piesa aia poate fi pusa in doua feluri si el nimerise pe ala aiurea, ca nu se uitase la semn (are o crestatura mica). Concluzia a fost ca si=-a rupt o pereche de papuci incercan sa il porneasca :yikes: Scanteie dadea, benzina avea, compresia avea. Numai ca nu dadea scanteia la timp, atata tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai intradevar am schimbat destule prin el....cuzinetzi, pistoane, boltzuri shi alte cateva nimicuri...

de alimentat se alimenteaza ca uda bujiile.....mie mi se pare ca are scanteia cam mica.....l-am tras cu mashina prin tot cartieru'....cand il trag dupa mashina da sa porneasca, dar cand deschid gazu' moare....iar daca incerc sa il pornesc la pedala, se invarte de doua ori shi moare, am incercat sa ii reglez avansu in toate felurile...nu mai shtiu ce sa zic....

revin inca odata la ideea ca scanteia mi se pare cam anemica......ar putea fi de la asta....din cauza compresiei ceva mai mari decat inainte sa se stinga scanteia? sa incerc cu alta bobina/condensator/platina?

m-am gandit shi la faza cu avansu' da' e pusa bine.....ca am patzit-o shi io

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai intradevar am schimbat destule prin el....cuzinetzi, pistoane, boltzuri shi alte cateva nimicuri...

de alimentat se alimenteaza ca uda bujiile.....mie mi se pare ca are scanteia cam mica.....l-am tras cu mashina prin tot cartieru'....cand il trag dupa mashina da sa porneasca, dar cand deschid gazu' moare....iar daca incerc sa il pornesc la pedala, se invarte de doua ori shi moare, am incercat sa ii reglez avansu in toate felurile...nu mai shtiu ce sa zic....

revin inca odata la ideea ca scanteia mi se pare cam anemica......ar putea fi de la asta....din cauza compresiei ceva mai mari decat inainte sa se stinga scanteia? sa incerc cu alta bobina/condensator/platina?

m-am gandit shi la faza cu avansu' da' e pusa bine.....ca am patzit-o shi io

 

 

 

nenea manuel trebuie sa stie!!!

de ce nu vb cu el?

salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

ieri mi-am montat motorul la loc.....am rglat culbutorii, aprinderea, etc,etc.....shi ivan nu a vrut sa porneasca neam.....l-am tras shi cu mashina shi nu a vrut.....daca ii dau pedala da doua explozii shi atat....asta in cel mai bun caz...ca altfel nu da decat nishte rateuri asurzitoare, odata la cateva pedale....

am incercat tot ce mi-a trecut prin cap.....

shtie cineva ce ash mai putea sa ii fac? :yikes: :yikes:

 

rateuri= aprindere regata prost, sau platini proaste, arcuri proaste

Editat de moto_comuniste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu neaparat, rateuri se mai pot da si daca se acumuleaza vapori multi pt ca nu face explozie, si cand prinde o scanteie buna, bum!

 

o metoda de a da rateuri in mers e s-o turezi tare si sa intrerupi contactul jumate sau o secunda si apoi sa-l pui la loc.

 

de asta se si cheama rateu, ca rateaza niste scantei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori scinteia e prea slaba, e suficienta sa dea o explozie dar cind primeste mai multa benzina moare,

Ori nu se alimenteaza suficient, se aduna ceva benzina pe esapament si bubuie din cind in cind...

Una din astea 2, nu cauta explicatii la cuzineti etc.

PS Sper ca distributia e ok ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

pai intradevar am schimbat destule prin el....cuzinetzi, pistoane, boltzuri shi alte cateva nimicuri...

de alimentat se alimenteaza ca uda bujiile.....mie mi se pare ca are scanteia cam mica.....l-am tras cu mashina prin tot cartieru'....cand il trag dupa mashina da sa porneasca, dar cand deschid gazu' moare....iar daca incerc sa il pornesc la pedala, se invarte de doua ori shi moare, am incercat sa ii reglez avansu in toate felurile...nu mai shtiu ce sa zic....

revin inca odata la ideea ca scanteia mi se pare cam anemica......ar putea fi de la asta....din cauza compresiei ceva mai mari decat inainte sa se stinga scanteia? sa incerc cu alta bobina/condensator/platina?

m-am gandit shi la faza cu avansu' da' e pusa bine.....ca am patzit-o shi io

 

 

ia incearca tu sa faci o distanta mai mica la bujii! :yikes: un 0.5 ar fi bun! eu am avut o problema cu o bobina la ij, se stricase la campina da' mai dadea scanteie, numai ca o dadea doar daca turam motorul tare de tot! asa ca i-am pus 0.5 mm la distanta la bujie si a mers si am ajuns acasa! dupa aia am schimbat bobina! :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

culmea e ca shi eu am tot bobine de ij pe ea...shi tot scanteie slaba dau amandoua, dar inainte sa demontez motoru' au mers.....crd ca o sa incerc sa ii montez nishte bobine de dacia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa nu fie de la cuzineti? Daca aia strang prea tare - pot sa fie noi, si bine montati, daca e o eroare cat de mica la cota lor, explozia nu are destula putere incat sa propulseze "agregatul" sa faca o faca o rotatie completa, pentru a ajunge iarasi in PMS, pentru a primi iarasi scanteie. Deci ajunge sa gea o data scanteie si moare.

Dar atunci, intr-adevar, se simte si cand dai la pedala - iar el spune ca are "compresia ceva mai mare decat inainte" deci ar putea fi o posibilitate, nu am zis ca sigur de la aia este :yikes:

 

De vreme ce l-a tras cu masina, a trecut prin faze de turatii mari - deci daca avansul ar fi fost prea mare, ar fi trebuit sa porneasca, cand motorul era tras de masina.

Iar daca avansul era/este prea mic trebuia sa porneasca la pedala bine, dar nu urca in ture.

 

iar pentru ca se uda bujiile, as zice ca mai ramane carburatia si bujiile.

Gresesc?

Editat de SRY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca spui ca da sa porneasca, dar ai scanteie slaba inseamna ca ai bateria moarta sau platina oxidata sau impuscata. Iti da o scanteie mica si cand deschide supapa de admisie ti-o stinge amestecul care intra. Am patit si asta si credeam ca e de la carburatoare. Incarca bine bateria si curata platina (sau verifica daca e buna) si mai vezi dupa aia cum porneste.

 

Bafta! :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca spui ca da sa porneasca, dar ai scanteie slaba inseamna ca ai bateria moarta sau platina oxidata sau impuscata. Iti da o scanteie mica si cand deschide supapa de admisie ti-o stinge amestecul care intra. Am patit si asta si credeam ca e de la carburatoare. Incarca bine bateria si curata platina (sau verifica daca e buna) si mai vezi dupa aia cum porneste.

 

Bafta! :yikes:

 

pai bre alveolule, cand da scanteia ar trebui ca ambele supape sa fie inchise, ca altfel nici o sansa si mearga motorul ala...

io asa stiu

:yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pun pariu ca e aprinderea. face exact ca m-ul meu cand am scos magnetoul defect de bmw de pe el si am pus un platou cu platina.

 

1. nu era pusa aprindrea bine, desi eu eram convins ca este.

 

2. am aruncat departe bujiile NOI pe care le aveam , a pornit ulterior cu unele vechi.

 

3. NU a pornit cu o singura bobina.

 

4. ca sa elimin balciul cu bateria care era/nu era slaba am pus una de masina langa moto. doar ca sa vad ce si cum. si am vazut. merge si acum, nu m-am mai atins de aprindere de atunci

 

5. am das trei jda mii de pedale. degeaba. cum a mai spus cineva, daca dai deja 5 ceva nu e ok. acum, dau numai una.

Editat de valicaddy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IVAN TRAIESTEEEEEE!!!!!

multzumesc pt sfaturi:) cu prima okazie cu care va prind la constanta :eek: am eu rija sa va bag o bere in vena :yikes:

rezolvarea a fost asta: i-am pus doua bobine de trabi pe 12 v in loc de cele doua bobine de ij pe care le aveam. Rezultatul? trei pedale de amorsare, contact, shi, shi, shi ivan traiesteeeeee:).

Acum mai e o mic problema....bateria este cam slaba, shi din cauza ca bobinele de dcie consuma cam mult, flameaza platina dar cred ca o voi rezolva prin montarea unei sau unor aprinderi electronice. :yikes: :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...