rat_jawa Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 ieri mi-am montat motorul la loc.....am rglat culbutorii, aprinderea, etc,etc.....shi ivan nu a vrut sa porneasca neam.....l-am tras shi cu mashina shi nu a vrut.....daca ii dau pedala da doua explozii shi atat....asta in cel mai bun caz...ca altfel nu da decat nishte rateuri asurzitoare, odata la cateva pedale.... am incercat tot ce mi-a trecut prin cap..... shtie cineva ce ash mai putea sa ii fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 (editat) Sa-i mai reglezi aprinderea inca o data? Se alimenteaza? Se ineaca? Ce i-ai facut de fapt? l-ai desfacut si ce ai schimbat in iarna??? Cuzinetii? Rectificat arbore cotit? SUPAPE, ceva? Compresie banuiesc ca ai?? Editat Februarie 23, 2006 de SRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 in general, daca nu porneste dupa a 5-a pedala, poti sa te intrebi deja ce are... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 (editat) Daca a schimbat si setul si alte alea, e cat de cat "normal" sa-l tragi dupa masina, ca sa-si dea drumul. Am facut-o, si eu si altii care erau chiar "de profesie" - si nu doar o singura data Dar in mod normal, ai dreptate, e "rusinos" sa nu porneasca din primele 10 (5 e cam...sever) si inseamna ca ceva nu e in regula. Editat Februarie 23, 2006 de SRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 carburile sunt curatate? scanteia ai verificat-o? poti incerca si cu spray de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 Vezi ca mai stiu pe unul care a montat la avansul centrifugal o piesa aiurea. Piesa aia poate fi pusa in doua feluri si el nimerise pe ala aiurea, ca nu se uitase la semn (are o crestatura mica). Concluzia a fost ca si=-a rupt o pereche de papuci incercan sa il porneasca Scanteie dadea, benzina avea, compresia avea. Numai ca nu dadea scanteia la timp, atata tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Februarie 23, 2006 Autor Share Postat Februarie 23, 2006 pai intradevar am schimbat destule prin el....cuzinetzi, pistoane, boltzuri shi alte cateva nimicuri... de alimentat se alimenteaza ca uda bujiile.....mie mi se pare ca are scanteia cam mica.....l-am tras cu mashina prin tot cartieru'....cand il trag dupa mashina da sa porneasca, dar cand deschid gazu' moare....iar daca incerc sa il pornesc la pedala, se invarte de doua ori shi moare, am incercat sa ii reglez avansu in toate felurile...nu mai shtiu ce sa zic.... revin inca odata la ideea ca scanteia mi se pare cam anemica......ar putea fi de la asta....din cauza compresiei ceva mai mari decat inainte sa se stinga scanteia? sa incerc cu alta bobina/condensator/platina? m-am gandit shi la faza cu avansu' da' e pusa bine.....ca am patzit-o shi io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 pai intradevar am schimbat destule prin el....cuzinetzi, pistoane, boltzuri shi alte cateva nimicuri... de alimentat se alimenteaza ca uda bujiile.....mie mi se pare ca are scanteia cam mica.....l-am tras cu mashina prin tot cartieru'....cand il trag dupa mashina da sa porneasca, dar cand deschid gazu' moare....iar daca incerc sa il pornesc la pedala, se invarte de doua ori shi moare, am incercat sa ii reglez avansu in toate felurile...nu mai shtiu ce sa zic.... revin inca odata la ideea ca scanteia mi se pare cam anemica......ar putea fi de la asta....din cauza compresiei ceva mai mari decat inainte sa se stinga scanteia? sa incerc cu alta bobina/condensator/platina? m-am gandit shi la faza cu avansu' da' e pusa bine.....ca am patzit-o shi io nenea manuel trebuie sa stie!!! de ce nu vb cu el? salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 (editat) ieri mi-am montat motorul la loc.....am rglat culbutorii, aprinderea, etc,etc.....shi ivan nu a vrut sa porneasca neam.....l-am tras shi cu mashina shi nu a vrut.....daca ii dau pedala da doua explozii shi atat....asta in cel mai bun caz...ca altfel nu da decat nishte rateuri asurzitoare, odata la cateva pedale.... am incercat tot ce mi-a trecut prin cap..... shtie cineva ce ash mai putea sa ii fac? rateuri= aprindere regata prost, sau platini proaste, arcuri proaste Editat Februarie 23, 2006 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 nu neaparat, rateuri se mai pot da si daca se acumuleaza vapori multi pt ca nu face explozie, si cand prinde o scanteie buna, bum! o metoda de a da rateuri in mers e s-o turezi tare si sa intrerupi contactul jumate sau o secunda si apoi sa-l pui la loc. de asta se si cheama rateu, ca rateaza niste scantei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 Ori scinteia e prea slaba, e suficienta sa dea o explozie dar cind primeste mai multa benzina moare, Ori nu se alimenteaza suficient, se aduna ceva benzina pe esapament si bubuie din cind in cind... Una din astea 2, nu cauta explicatii la cuzineti etc. PS Sper ca distributia e ok ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Februarie 23, 2006 Autor Share Postat Februarie 23, 2006 cuzinetzii sunt noi shi sunt bine montatzi....shi eu m-am gandit tot la faza cu scanteia, ca se stinge cand ii vine ceva mai multa benzina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 pai intradevar am schimbat destule prin el....cuzinetzi, pistoane, boltzuri shi alte cateva nimicuri... de alimentat se alimenteaza ca uda bujiile.....mie mi se pare ca are scanteia cam mica.....l-am tras cu mashina prin tot cartieru'....cand il trag dupa mashina da sa porneasca, dar cand deschid gazu' moare....iar daca incerc sa il pornesc la pedala, se invarte de doua ori shi moare, am incercat sa ii reglez avansu in toate felurile...nu mai shtiu ce sa zic.... revin inca odata la ideea ca scanteia mi se pare cam anemica......ar putea fi de la asta....din cauza compresiei ceva mai mari decat inainte sa se stinga scanteia? sa incerc cu alta bobina/condensator/platina? m-am gandit shi la faza cu avansu' da' e pusa bine.....ca am patzit-o shi io ia incearca tu sa faci o distanta mai mica la bujii! un 0.5 ar fi bun! eu am avut o problema cu o bobina la ij, se stricase la campina da' mai dadea scanteie, numai ca o dadea doar daca turam motorul tare de tot! asa ca i-am pus 0.5 mm la distanta la bujie si a mers si am ajuns acasa! dupa aia am schimbat bobina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Februarie 23, 2006 Autor Share Postat Februarie 23, 2006 culmea e ca shi eu am tot bobine de ij pe ea...shi tot scanteie slaba dau amandoua, dar inainte sa demontez motoru' au mers.....crd ca o sa incerc sa ii montez nishte bobine de dacia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 (editat) De ce sa nu fie de la cuzineti? Daca aia strang prea tare - pot sa fie noi, si bine montati, daca e o eroare cat de mica la cota lor, explozia nu are destula putere incat sa propulseze "agregatul" sa faca o faca o rotatie completa, pentru a ajunge iarasi in PMS, pentru a primi iarasi scanteie. Deci ajunge sa gea o data scanteie si moare. Dar atunci, intr-adevar, se simte si cand dai la pedala - iar el spune ca are "compresia ceva mai mare decat inainte" deci ar putea fi o posibilitate, nu am zis ca sigur de la aia este De vreme ce l-a tras cu masina, a trecut prin faze de turatii mari - deci daca avansul ar fi fost prea mare, ar fi trebuit sa porneasca, cand motorul era tras de masina. Iar daca avansul era/este prea mic trebuia sa porneasca la pedala bine, dar nu urca in ture. iar pentru ca se uda bujiile, as zice ca mai ramane carburatia si bujiile. Gresesc? Editat Februarie 23, 2006 de SRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 Daca spui ca da sa porneasca, dar ai scanteie slaba inseamna ca ai bateria moarta sau platina oxidata sau impuscata. Iti da o scanteie mica si cand deschide supapa de admisie ti-o stinge amestecul care intra. Am patit si asta si credeam ca e de la carburatoare. Incarca bine bateria si curata platina (sau verifica daca e buna) si mai vezi dupa aia cum porneste. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 ai reglat avansul calumea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 Incearca si cu alte bujii si mai uita-te pe la platini si condensatori. Dar poate cel mai important lucru, distributia e reglata cum trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 Daca spui ca da sa porneasca, dar ai scanteie slaba inseamna ca ai bateria moarta sau platina oxidata sau impuscata. Iti da o scanteie mica si cand deschide supapa de admisie ti-o stinge amestecul care intra. Am patit si asta si credeam ca e de la carburatoare. Incarca bine bateria si curata platina (sau verifica daca e buna) si mai vezi dupa aia cum porneste. Bafta! pai bre alveolule, cand da scanteia ar trebui ca ambele supape sa fie inchise, ca altfel nici o sansa si mearga motorul ala... io asa stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 (editat) pun pariu ca e aprinderea. face exact ca m-ul meu cand am scos magnetoul defect de bmw de pe el si am pus un platou cu platina. 1. nu era pusa aprindrea bine, desi eu eram convins ca este. 2. am aruncat departe bujiile NOI pe care le aveam , a pornit ulterior cu unele vechi. 3. NU a pornit cu o singura bobina. 4. ca sa elimin balciul cu bateria care era/nu era slaba am pus una de masina langa moto. doar ca sa vad ce si cum. si am vazut. merge si acum, nu m-am mai atins de aprindere de atunci 5. am das trei jda mii de pedale. degeaba. cum a mai spus cineva, daca dai deja 5 ceva nu e ok. acum, dau numai una. Editat Februarie 23, 2006 de valicaddy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Februarie 24, 2006 Autor Share Postat Februarie 24, 2006 IVAN TRAIESTEEEEEE!!!!! multzumesc pt sfaturi:) cu prima okazie cu care va prind la constanta am eu rija sa va bag o bere in vena rezolvarea a fost asta: i-am pus doua bobine de trabi pe 12 v in loc de cele doua bobine de ij pe care le aveam. Rezultatul? trei pedale de amorsare, contact, shi, shi, shi ivan traiesteeeeee:). Acum mai e o mic problema....bateria este cam slaba, shi din cauza ca bobinele de dcie consuma cam mult, flameaza platina dar cred ca o voi rezolva prin montarea unei sau unor aprinderi electronice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Februarie 24, 2006 Share Postat Februarie 24, 2006 bravo! pune-ti aprinderi electronice, nu costa mult si e un major improvement! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 24, 2006 Share Postat Februarie 24, 2006 pune 3 aprinderi tranzistorizate de dacia sau daca nu ai bani pune inca un condensator in paralel provizoriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 24, 2006 Share Postat Februarie 24, 2006 unde dreq sa puna 3? sau ai apasat gresit pe 3 in loc de 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 24, 2006 Share Postat Februarie 24, 2006 ho mah ca am gresit si eu cifra, de la obodeala asa produsa de zapada pe viziera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.