Sari la conținut

Guzzi !


guzz
 Share

Postări Recomandate

salve , iacata-ma in vizita la niste prieteni aseara tocmai sorbisem vreo 50 de km , imi si uitasem ce frumos este , i-am reglat suspensiile ptr ca le-am schimbat atat fata cat si spate , pe scurt o tura de acomodare cu monstrul. tre sa-o punem de-o intalnire baieti ce ziceti.

Editat de moto_fane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 months later...

asadar, primul meu post pe Motociclism.ro.

 

intrebare intrebatoare. vad ca cineva a postat aici cu ceva timp in urmape pagina anterioara, despre un MG Nevada 750. sunt curios, si l-a cumparat pana la urma, cum se intelege cu motocicleta?

 

pun problema asa, pentru ca si eu sunt intr-o "dilema" asemanatoare. imi voi cumpara foarte curand motocicleta (in 2,3,4 zile), nu sunt nici macar incepator, inca nu am A-ul (acum fac scoala), iar in cateva zile va veni un transport cu motorete din "cizma". mi s-a promis un Fazer de 600 din 2000 sau un Suzuki GS din 2003, fiind si recomandate ca motociclete potrivite pentru incepatori. printre aceste jucarii, se mai afla si un MG Nevada la pret foarte-foarte apropiat de Fazerul in cauza. initial voiam tot chopper (Virago 535), dar dupa ce am inceput scoala, dupa ce am mers ca pasager prin orasul asta de... pardon si lovindu-ma de problema locului de parcare, am inceput sa ma uit dupa altceva, Fazerul pare-se ca este cea mai buna alegere. dar...totusi, cand am auzit de acest MG parca mi-a sarit un pic inima, parca mi-ar placea si mie asa ceva, plus ca ar mai sta si nevasta linistita acasa, stiind ca am o motocicleta "calma"... motocicleta va fi folosita in bucuresti, pentru mers zi de zi la servici, si in we pentru cruising (atat cat imi va permite timpul si bugetul), deci imi iau o motocicleta sa nu ma mai dau jos de pe ea. de aici si optiunea pentru Fazer. dar Guzzi, se preteaza la astfel de cerinte? inca nu am condus prin oras (am mai spus, am fost pasager), si din pacate, inca n-am ajuns nici cu un chopper sa merg.

 

cat despre Guzzi, am auzit pareri si pareri, unii mi-o recomanda cu placere, altii zic sa fug de ea. spuneti-mi voi (as vrea totusi o parere obiectiva) de ce sa iau si de ce sa nu iau? mananca mai multi bani intretinerea ei decat o japoneza, sunt probleme tehnice care apar in mod frecvent si sunt costisitoare? de ce se teme lumea de Guzzi, si de ce sunt asa de rare (din cate am inteles de la diversi care aduc asa ceva, se feresc si ei sa aduca Guzzi pentru ca risca sa ramana cu ele)? cine are asa ceva, cum se descurca in bucuresti, aglomaratie, locuri de parcare, dobitoci care se urca pe ele in fata blocului, pietre sarite si zgariat cromul...samd...

 

poate sa-mi dea si mie cineva niste tips&tricks ddespre Guzzi, cand o cumpar, la ce sa ma uit, cum trebuie sa sune motorul, ce sa verific daca a fost reparat. motocicleta, fiind adusa din italia, nu prea o sa fie inamtriculata, asadar, nu o sa pot iesi cu ea pe strada sa doau o tura, mai ales ca o litera lipsa de pe permis nu prea-mi permite asta.

 

am atasat si o poza cu problema in cauza. ea este motocicleta care m-a intors pe dos. despre ea s-ar spune ca are 10.000 km si e din 2001. nu ma intrebati de alte chestii, cum ar fi carte de service, revizii, de ce s-au facut doar 1.700 km pe an samd, ca nu stiu, pana nu o sa vina motocicleta, sa vad ce acte are cu ea, nu stie nimeni nimic... :bounce:

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, marca e rara deoarece nu exista reprezentanta oficiala (sau, cel putin, nu mai exista din cate stiu eu). Ceea ce inseamna ca toata intretinerea+reparatiile (indiferent de amploare) ti le faci cam singur (si piesele ti le procuri cum poti, de la cine poti). De asemenea, au avut cateva dude majore (gen motoarele in 8 supape sub un litru, de pe la sfarsitul anilor '80, ex. V65 Lario).

 

E cumva vorba de anuntul asta? Pretul mi se pare foarte ridicat. La urma urmei, modelul asta incepe de la 1000 euro (e drept, primul an - 1992, de care e bine sa te feresti, dar chiar si asa). O fi avand ea norma Euro 1 (fata de alea de dinainte de 2000), dar tot e prea mult. O Nevada modelul vechi (al doilea disc pe fata; au renuntat la el si la sistemul semi-combinat cu care venea din considerente financiare) merita s-o iei pe la maxim 1800 (pretul de acolo) si sa includa si accesorii gen parbriz si topcase/coburi (cum e de exemplu asta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , chiar daca nu am un model similar cu ce vrei tu sa iei ,iti pot spune cate ceva din experienta mea de vreo 3 ani pe MG. in primul si primul rand la ce vrei tu sa-o folosesti ad mers mult prin traffic aglomerat cum e bucurestiul nu prea se preteaza o astfel de motocicleta pentru ca e racita cu aer si se cam ancinge , in al doilea rand are reactii cam dure la schimbare de sarcina { ad reduci si reiei acceleratia } , daca e pe carburatoare tre sa cam bajbai pe la ele reglaje ,curatare etc... are distributie pe tije impingatoare , ambreaj uscat care se cam incinge si ala in trafic . bineinteles ca are si puncte bune cum ar fi : un motor excelent si fiabil , are cuplu bun , mi-se pare un pic cam lunga prima treapta de viteze , transmisie pe cardan { nu ai nicio grija decat sa-i schimbi uleiul la intervalul de service } , cutia de viteze nici nu stiu cum arata inauntru in conditiile in care motoreta mea are vreo 80000 de km ,este un excelent tovaras de drum frane brembo , suspensii marzochi , foarte stabila la drum .. in general este un motor excelent de drum lung , calatorii relaxante ,admirat peisaje , mers la drum cu prietenii etc .piesele se gasesc destul de usor {cu toate ca nu prea ai nevoie de ele }. in general eu sunt foarte multumit de ea ,mie imi place nu ma intereseaza ce spun altii si o voi tine ca o a doua motoreta ... salutari inca odata si bafta in alegerea pe care o faci indiferent care este aceea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , chiar daca nu am un model similar cu ce vrei tu sa iei ,iti pot spune cate ceva din experienta mea de vreo 3 ani pe MG. in primul si primul rand la ce vrei tu sa-o folosesti ad mers mult prin traffic aglomerat cum e bucurestiul nu prea se preteaza o astfel de motocicleta pentru ca e racita cu aer si se cam ancinge , in al doilea rand are reactii cam dure la schimbare de sarcina { ad reduci si reiei acceleratia } , daca e pe carburatoare tre sa cam bajbai pe la ele reglaje ,curatare etc... are distributie pe tije impingatoare , ambreaj uscat care se cam incinge si ala in trafic . bineinteles ca are si puncte bune cum ar fi : un motor excelent si fiabil , are cuplu bun , mi-se pare un pic cam lunga prima treapta de viteze , transmisie pe cardan { nu ai nicio grija decat sa-i schimbi uleiul la intervalul de service } , cutia de viteze nici nu stiu cum arata inauntru in conditiile in care motoreta mea are vreo 80000 de km ,este un excelent tovaras de drum frane brembo , suspensii marzochi , foarte stabila la drum .. in general este un motor excelent de drum lung , calatorii relaxante ,admirat peisaje , mers la drum cu prietenii etc .piesele se gasesc destul de usor {cu toate ca nu prea ai nevoie de ele }. in general eu sunt foarte multumit de ea ,mie imi place nu ma intereseaza ce spun altii si o voi tine ca o a doua motoreta ... salutari inca odata si bafta in alegerea pe care o faci indiferent care este aceea.

 

intre timp am mai vorbit cu diversi despre MG...cam tot acelasi lucru mi l-au spus si ei, probleme cu "strecuratul" prin trafic, se incinge relativ mai repede fata de o japoneza in 4 cil, ambreiajul uscat nu prea e o alegere foarte buna pt traficul din bucuresti, fiind chopper cu o pozitie joasa, s-ar putea sa fiu observat mai greu in trafic, iar skill-urile mele de incepator sa fie puse la incercare de foarte multe ori... oricum, din cate am inteles, motocicleta nu e inferioara unei japoneze, iar ca probleme de fiabilitate, as usual... reviziile facute la intervalele indicate o sa-i prelungeasca viata... cu reglatul carburatoarelor, probabil ca o sa gasesc prin bucuresti pe cineva care se baga la asa ceva. oricum, sanse sa cumpar MG sunt de 80%, asta daca Fazerul nu este intr-o stare mai mult decat impecabila...

 

saptamana viitoare o sa va anunt ce am ales, si sper ca alegerea mea sa incante majoritatea cititorilor acestui thread :bounce:

 

am uitat sa speccific cel mai important aspect: pretul; va fi undeva la 3.000 sau foarte-foarte putin peste 3.000 de iepuroi.

deci?

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre timp am mai vorbit cu diversi despre MG...cam tot acelasi lucru mi l-au spus si ei, probleme cu "strecuratul" prin trafic, se incinge relativ mai repede fata de o japoneza in 4 cil, ambreiajul uscat nu prea e o alegere foarte buna pt traficul din bucuresti, fiind chopper cu o pozitie joasa, s-ar putea sa fiu observat mai greu in trafic, iar skill-urile mele de incepator sa fie puse la incercare de foarte multe ori... oricum, din cate am inteles, motocicleta nu e inferioara unei japoneze, iar ca probleme de fiabilitate, as usual... reviziile facute la intervalele indicate o sa-i prelungeasca viata... cu reglatul carburatoarelor, probabil ca o sa gasesc prin bucuresti pe cineva care se baga la asa ceva. oricum, sanse sa cumpar MG sunt de 80%, asta daca Fazerul nu este intr-o stare mai mult decat impecabila...

 

saptamana viitoare o sa va anunt ce am ales, si sper ca alegerea mea sa incante majoritatea cititorilor acestui thread :wave:

 

am uitat sa speccific cel mai important aspect: pretul; va fi undeva la 3.000 sau foarte-foarte putin peste 3.000 de iepuroi.

deci?

pai de pret nu stiu ce sa zic ... oricum guzele sunt scumpe numai daca te uiti pe mobile.de si-ti dai seama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o motocicleta de inalta clasa, tocmai ambreiajul uscat, cardanul o fac o motocicleta placuta in oras.

Normal ca sunt scumpe, fiindca sunt motociclete de cursa lunga, f bien cotate pentru touring, un compromis bun intre comfort, stabilitate si performanta. Cuplul si plaja larga de turatii, generozitatea italienilor cand vine vorba de detaliu, si in primul rand arhitectura motorului sunt emblematice.

Modelele mari de touring sunt cotate de !nemti! ca fiind egale cu BMW-urile (considerate cele mai reusite motociclete universale). Cluburi M-G se gasesc pe toate meridianele si asta spune ceva despre placerea de a le conduce.

 

Fabrica din Mandello del Lario face parte din patrimoniul statului italian, iar motocicletele sale sunt BMW-urile italiene, insa mai flexibile in conceptie.

Daca Uralele nu ar fi asa acaparante aveam demult V65 TT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de pret nu stiu ce sa zic ... oricum guzele sunt scumpe numai daca te uiti pe mobile.de si-ti dai seama

:lol: :wave: bai fratilor, moto guzzi de 1100 '' california ev''[ poate gresesc denumirea] , e un vis , nu motoreta....am vazut-o in urma cu ,multi ani intr-o revista, si e intr-adevar ceva nemaipomenit....domnu' moto fane, am inteles ca sunt opinii pro si contra in privinta fiabilitatii, care sa fie adevarul? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda .. cumva esti cea care a avut guzu ala de 350 care ai dus-o la ''daytona twins '' si nu i-a dat de cap ? daca da, afla ca a avut set motor de 650 cm3 si chiuloase de 350 cm3 ,ad : set original de 350 are alezaj/cursa 66/50,6 iar chiuloasa are admisia de 24mm si evacuarea de 21 mm iar diametrele galeriilor sunt de 28 mm .... pe de alta parte cel de 650 cm3 are alezaj/cursa 80/64 iar chiuloasa are admisia de 27mm si evacuarea de 24 mm iar diametrele galeriilor sunt de 30 mm .. ca sa nu mai vorbesc de jiglere ... crezi ca se potrivesc combinatiile alea ? :wave: in legatura cu fiabilitatea probabil ai citit topicul ala despre patania mea unde am si specificat ce-am patit cu poze si toate cele , insa mentionez ca eu am modelul de guzza cel cu 4 supape / cilindru si cu siguranta nu se intampla asa daca avea boltul ala de sonda acolo si daca nu umbla cine stie ce destept pe-acolo treceam lejer de 100.000 de km .... ce zici ti-se pare fiabila cand a tras vreo 4 proprietari de ea numai ei stiu cum si cat ? pace voua !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost de dimineata, am ajutat la descarcarea motocicletelor. ce sa mai, guzzi e o frumusete, si motorul cum suna... ce sa mai, m-a inmuiat de tot... dar din pacate, am facut alegerea rationala, si am luat Fazerul. imi pare rau, si nu-i pare rau de Guzzi. imi pare rau, pentru ca e o motocicleta de exceptie, dpdv tehnic, este impecabila, confortabila, fara defecte optice sau zgarieturi, dar din pacate, ca prima motocicleta pt incepator, cred eu (si altii au tinut sa-mi sublineze asta, fani Guzzi, dealtfel) ca e un pic cam mult. imi pare bine ca nu mi-am luat acum Guzzi, ci Fazer, pentru ca am ocazia sa invat sa merg pe o motocicleta buna care o sa ma ajute in traficul din Bucuresti, iar Fazerul, daca-l vand, nu o sa peird la bani, deci Guzzi ramane in continuare o alternativa.

daca intereseaza pe cineva motocicleta, PM si o sa-l indrum unde trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

SALUT.

AM O MOTO GUZII NEVADA 750 DIN 2002 CU CARBURATOR.DACA STIE CINEVA SA-I REGLEZE CULBUTORII ....VOI FI CLIENTUL LUI.DEASEMENEA DACA A MAI DESFACUT CUTIA DE VITEZA LA ACEST MODEL AS FI INTERESAT. drodroro@yahoo.com. MULTUMESC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT.

AM O MOTO GUZII NEVADA 750 DIN 2002 CU CARBURATOR.DACA STIE CINEVA SA-I REGLEZE CULBUTORII ....VOI FI CLIENTUL LUI.DEASEMENEA DACA A MAI DESFACUT CUTIA DE VITEZA LA ACEST MODEL AS FI INTERESAT. drodroro@yahoo.com. MULTUMESC

salut ! breva 750 ie si nevada 750 au acelasi motor, cutie si cardan , difera doar carenajele jocul la supape { cu motorul rece } este de 0,15 la admisie si 0,20 la evacuare si se regleaza foarte usor , la cutie totusi de ce vrei sa umbli ? nu ca ar fi o problema din partea mea o putem desface de tot :) , dar cutiile de guzzi in afara ca sunt mai zgomotoase si intra mai greu in viteze nu prea ai treaba cu ele ... in fine am sa incerc sa-ti trimit mail cu manualul foarte detaliat in care se prezinta operatiunile de service la motor , cutie si cardan . daca totusi nu te descurci 0742417855 - fane , nu sunt din bucuresti , dar fac distributie aproape zilnic in bucuresti . :burnout: apropo este o nevada visinie cu niste genti negre laterale care tot tot trece aproape in fiecare dimineata pe la ora 8 dinspre rahova si la intersectia cu trafic greu face stanga spre razoare ... nu am avut ocazia sa-l interceptez ca doar nu era sa sar din masina ... daca cumva stiti cine este ca pote ne intalnim la o vorba .

 

--- Mesaj completat în 16 Aug 2007 15:19 -------------

SALUT.

AM O MOTO GUZII NEVADA 750 DIN 2002 CU CARBURATOR.DACA STIE CINEVA SA-I REGLEZE CULBUTORII ....VOI FI CLIENTUL LUI.DEASEMENEA DACA A MAI DESFACUT CUTIA DE VITEZA LA ACEST MODEL AS FI INTERESAT. drodroro@yahoo.com. MULTUMESC

salut , nu reusesc sa-ti trimit mail , lasa un nr de telefon sau suna-ma pe numarul meu , iti fac un cd cu manualul de guzzi si ne intalnim sa ti-l dau ... :hurt:

Editat de moto_fane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

:D da , se pare ca ti-ai rezolvat problemele .... in fine bai dar restul pe unde va mai ascundeti mah , mai dati si voi un semn de viata :bounce:

 

--- Mesaj completat în 01 Sep 2007 17:37 -------------

Sper sa va placa bruneta mea... California EV Touring din 2003

 

Merge cineva la Mandello la "Guzzi Days" in anul acesta?

mi-se pare ca ti-am vazut guzza in curte la ''serico '' acolo pe pipera ... nu este genul meu de motoreta eu fiind cu street-ul , dar mi-a placut foarte mult sa-o stapanesti sanatos . ps ai fost la ''guzzi days '' ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

si eu sunt nou posesor al unui Moto Guzii California Stone.....

 

pana sa vad cu ochii mei aceasta motocicleta nu credeam ca cei de la Guzii pot crea asa ceva....tot respectul :bigstar:

 

acum poze..

 

PS o intrebare daca se pote....in Carte scrie sa pui ulei Agip 4T Racing 5W40? voi ce uleiuri folositi?

 

Multumesc

post-2111-1192310415_thumb.jpg

post-2111-1192310484_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu sunt nou posesor al unui Moto Guzii California Stone.....

 

pana sa vad cu ochii mei aceasta motocicleta nu credeam ca cei de la Guzii pot crea asa ceva....tot respectul :bigstar:

 

acum poze..

 

PS o intrebare daca se pote....in Carte scrie sa pui ulei Agip 4T Racing 5W40? voi ce uleiuri folositi?

 

Multumesc

bineai venit in club bogdan , ma bucur pentru noua ta achizitie sa o stapanesti sanatos si acuma ca veni frigul eu am bagat guzza la garaj , dar cu siguranta ne vedem la intruniri sau pe la bucuresti ....in legatura cu uleiul eu folosesc agip racing 4T 10 w 50 cred ca in carte cand sa tiparit lipseste 1 ad 15 w 40 am observat in mai multe manuale de guzzi .. sa ne vedem cu bine ! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut.Imi cer scuze....nu am mai intrat pe aici.Multumesc pentru raspuns.Despre jocul la supape am o carte care imi spune distantele....insa problema mea este modalitatea in care se face asta.REF.cutia de viteze mi se intimpla urmatoarele:

-In a 5 -a se aude un zgomot...ceva intre suierat si zgomot metalic....nu stiu sa spun ce.Cineva mi-a spus ca s-ar putea ca aceasta treapta de viteza sa nu fie sincronizata din constructie.Nu stiu.

-Din cind in cind ramine blocata intre viteze...in sensul ca nu o mai pot actiona nici in treapta inf. nici in treapta superioara.O rezolv eliberind usor si putin maneta ambreiajului actionind concomitent schimbatorul de viteze.

 

Nu sunt eu cel cu Nevada visinie.

M-ar interesa acel manual.Adresa mea de mail este :drodroro@yahoo.com....daca nu ...probabil ca o sa te sun.

Multumesc inca o data.

 

 

salut ! breva 750 ie si nevada 750 au acelasi motor, cutie si cardan , difera doar carenajele jocul la supape { cu motorul rece } este de 0,15 la admisie si 0,20 la evacuare si se regleaza foarte usor , la cutie totusi de ce vrei sa umbli ? nu ca ar fi o problema din partea mea o putem desface de tot :lol: , dar cutiile de guzzi in afara ca sunt mai zgomotoase si intra mai greu in viteze nu prea ai treaba cu ele ... in fine am sa incerc sa-ti trimit mail cu manualul foarte detaliat in care se prezinta operatiunile de service la motor , cutie si cardan . daca totusi nu te descurci 0742417855 - fane , nu sunt din bucuresti , dar fac distributie aproape zilnic in bucuresti . :) apropo este o nevada visinie cu niste genti negre laterale care tot tot trece aproape in fiecare dimineata pe la ora 8 dinspre rahova si la intersectia cu trafic greu face stanga spre razoare ... nu am avut ocazia sa-l interceptez ca doar nu era sa sar din masina ... daca cumva stiti cine este ca pote ne intalnim la o vorba .

 

<small>--- Mesaj completat în 16 Aug 2007 15:19 -------------</small><br/>

salut , nu reusesc sa-ti trimit mail , lasa un nr de telefon sau suna-ma pe numarul meu , iti fac un cd cu manualul de guzzi si ne intalnim sa ti-l dau ... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de cutria aia de viteze........zgomotul e tare...deranjant? toate se mai blocheaza sau mai fac figuri la treapta unu cand pleci de pe loc dar tre sa umblii um pic cu ambreajul si pedala schimbator in acelasi timp,asa sunt toate astea cu crdan.......tre sa intre cutia in aceeasu tiratie cu motorul sa schimbe bine................si cu blocatul pedalei eu am patit de ramanea blocat in viteza si era din cauza ruginei care sa depus pe axul schimbatorului la trecerea prin cadru pana la prghiile de la cutia de viteze.............cine stie vezi ce e acolo poate te ajuta cu ceva

SAU...................daca esti in treapta mica............trage de 2 ori de pedala in sus daca vrei treapta mai mare si invers cand face figuri la schimbarea in treapta inferioara

 

Da de veste cu cutia aia!!!

 

 

SALVE DE TUN!!!

Editat de craksman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal , la cutie suieratul e ceva specific guzzi din cauza demultiplicarii , in legatura cu cealalta problema , intradevar este posibil ca motocicleta sa fi stat afara si sa intre apa pe acolo pe la schimbator , ar trebui curatate toate parghiile schimbatorului , spalata cutia de viteze si un ulei bun agip rotra mp/s 80w90 de asemenea verifica si cablul de ambreiaj sa aibe jocul liber corect si sa nu cumva sa fie pe punctul de a ceda ,,,, bafta si spor cu manualul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor de unde pot cumpara si eu un portbagaj pentru un Moto Guzzi California Stone model 2004 si un cric central tot pentru....

 

aduce cineva de la italieni?

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare bogdan ! incearca aici : www.motogiovane.it si vezi ca e un baiat pe forum ''gigiberlogea'' care-ti poate trimite in tara din italia prin atlasib , sau aici : www.stein-dinse.de sau www.guzziepiushop.de persoana de contact pe mess ionutzvasilescu iti trimite orice din germania , eu am lucrat cu el ... apropo un portbagaj e cam 140 de euro , iar un cric central nu prea am vazut .. alte saituri unde mai poti cumpara : www.la.boutique-italiene.com ; www.guzzitalia.com ; www.harpermotoguzzi.com ; www.gawa-guzzi.de ; www.mgcycle.com . sper sa te ajute . :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut..in primul rand va multumesc baieti pentru raspunsuri. Am fost acolo la baietii de la Paneuro si mi-au zis ca incepand cu Ianuarie 2008 vor aduce si consumabile si vor avea si service moto guzii..asta e bine insa as vrea sa am si alte canale de a-mi procura ce am nevoie ca nu vreau sa dau alora de 2 ori mai mult decat face...

 

Adica am vazut ca un Moto Guzzi California Vintage (ala cel mai scump) este 16 000 de E la ei... pai sunt nebuni ca in italia California Vintage costa in jur de 11500....deci e o diferenta de pret enorma..nu o sa vanda baietii astaia deloc daca tin preturile astea...

si ceva imi spune ca si consumabilele vor fi tot asa sau ce vreau sa cumpar eu...respectiv portbagaj si cric central..

 

NUmai bine si...daca este cu putinta...sa facem si nu un meeting al Guzzistilor :crack:

Editat de sangre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...