bozoro Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 (editat) salutare si bunvenit!! http://www.manualedereparatie.info/downloa...K4-svc-man.html. asta e manualul. e 2004 dar nu sunt schimbari majore pana in 2009. in manual ai si detalii despre rodaj. cat despre cric ia moteck. costa mult mai putin si face treaba la fel de bine. Editat Ianuarie 23, 2010 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 cati km tine rodajul, pentru ca nu sunt sigur ca rodajul a fost terminat, si daca nu a fost terminat parca as menaja -o putin mai mult decar normal. ce cric central folositi? am de ales intre sw-motech, mai ieftin si mai comod de achizitionat, sau cel de origine, mai scump o idee? Eu am simtit ca s-a terminat rodajul dupa 5000km. Cricul central SW-Motech este mai ieftin, dar in acelasi timp este mai bine gandit. Motorul se ridica pe cric mult mai usor decat pe cricul original. Se pierde insa 1cm la garda la sol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 da Bogdan are dreptate ..cricul de la SW tocmai l-am montat si asigura o usurinta la ridicare deosebita(sau sunt eu fortos!!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 salutare sunt rupt si inghetat. am facut cam 300km azi desi imi propusesem mult mai mult. per total sunt super multumit. imi place jucaria. am mers autostrada+ drumuri de tara in zona cu dealuri. chiar nu am trecut de 7000 ture, intamplator. era prea frig si nu vroiam sa fortez, si se pare ca intuitia m-a ajutat. abia astept sa treaca si cei 1600 si restul revin cu pareri si o poza doua cand am incalzesc, manac si ma dezmortesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 da o si dracului ,astia is pe preturi rau de totpirelli scorpion mt 90 s/t spatele ca exemplu la 527 ron e enorm,cauciucul ala ti l aduc baietiii de pe forum la 75 de euro la 6 milioane ai si fata si spatele Nu cred ca sunt diferente asa mari pt ca la ROMI3 un Bridgestone BW 502 e aprox 542.00 lei iar pe cauciucurimoto e 548.00 lei si imi e greu sa cred ca cineva poate aduce cu 75 euro adica cu aprox. 230.00 lei mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 m am referit strict la tipul acela de pirelli,unde setul fata-spate vine sub 6 milioane iar astia vad ca cer vreo 5,2 milioane numai pe spate dar si la restul sunt diferente consistente,o sa vezi am zis ca nu vreau sa fac reclama,dar nici nu mi place sa vad oameni jecmaniti de niste smecheri e concurenta,asa ca cei mai competitivi sa supravietuiasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 domnilor... inca ceva dragut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Daca este cineva amator de o baterie de V-Strom folosita 3 ani, dar care inca nu da semne de oboseala sa vina s-o ia de la mine. Evident nu pot s-o trimit prin posta, fiind plina cu acid. E la oferta, adica gratis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustys Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Daca este cineva amator de o baterie de V-Strom folosita 3 ani, dar care inca nu da semne de oboseala sa vina s-o ia de la mine. Evident nu pot s-o trimit prin posta, fiind plina cu acid. E la oferta, adica gratis! eu as avea nevoie de ea Bogdane...a mea a murit definitiv..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 eu as avea nevoie de ea Bogdane...a mea a murit definitiv..... A ta este! Vin-o sa o iei. Am pornit dimineata motorul dupa doua saptamani de pauza si la -20 grade a luat-o la a doua cheie. Cred ca te mai tine un sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustys Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 A ta este! Vin-o sa o iei. Am pornit dimineata motorul dupa doua saptamani de pauza si la -20 grade a luat-o la a doua cheie. Cred ca te mai tine un sezon. ok....pot pleca intr-o jumatae de ora de la birou......am vorbit dimineatza cu Fabio dar nu i-am cerut telefonul tau inainte de a-ti cere acordul....iti trimit acum un mesaj privat cu numarul meu siimi poti da un bip (nu am probleme sa sun).....iti multumesc frumos,oricum Mesaj completat A ta este! Vin-o sa o iei. Am pornit dimineata motorul dupa doua saptamani de pauza si la -20 grade a luat-o la a doua cheie. Cred ca te mai tine un sezon. Multumesc frumos ..... lustruita,curatzata, montata si o ia la sfert s-o mai incaltz si sa-i pun surubul de la furtunele de frana (pe fatza)(ca l-am cam pierdut) si LA PLIMBAREEEEEEEEE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Salut tocmai am terminat 'mica "mea inventie..lanturi pt zapada!! detalii mai multe maine ca sunt bocna de inghetat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Doar l-ai montat sau ai facut si o proba? Pe fata pui tot lant, sau schiuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustys Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Salut tocmai am terminat 'mica "mea inventie..lanturi pt zapada!! detalii mai multe maine ca sunt bocna de inghetat!! iti oferim o tzuica fiarta sa te incalzesti ca metitzi le-ai facut si proba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Le-am testat pana am inghetat(va dati seama ca nu am mai avut rabdare sa ma imbrac..doar era "doar" -23 de grade!!) sunt super multumit !!merg bine pana la 30-40 km/h dupa aceea este problema cu aderenta pe fata...dar scopul lor este sa nu imping la motor nu sa alerg cu el!!le-am facut cand am vazut ca la wunderlich sunt 99 euro lanturile si la mv setul de "gheare" este 120 euro!!! Mesaj completat Doar l-ai montat sau ai facut si o proba? Pe fata pui tot lant, sau schiuri? pt fata ar trebui sa caut un lanta cu zaua mai mica si montat cu alt desen(romb marunt)..sa vad cum stau cu timpul poate ma apuc sa-l fac!!daca nu ma descurc si asa!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustys Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 ..... Mesaj completat am gasit manualul de servis (de la a-z).....il printez (467 de pagini) ca nu pot sa-l atasez aici....are 20 MB...mare rau Mesaj completat http://www.calsci.com/motorcycleinfo/PDFs/...0K4_svc_man.pdf aici il gasitzi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 cred ca am pus manualul asta de 10 ori pe forum........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustys Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 cred ca am pus manualul asta de 10 ori pe forum........ pai si atunci cum de e cerut????????? ...si multumesc Fabio.....(super baiat mai esti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Eu caut in continuare un manual mai nou cel putin K7 pentru modelele cu 2 buji pe cilindru, nu sunt diferente mari dar sunt. Are cineva idee de unde se poate descarca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustys Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Eu caut in continuare un manual mai nou cel putin K7 pentru modelele cu 2 buji pe cilindru, nu sunt diferente mari dar sunt. Are cineva idee de unde se poate descarca? ma tem ca pe net nu o sa gasim asa ceva...poate doar sa anturam vreun angajat de la Suzuki Service,sa-l imbatam si sa-l punem sa ii faca o copie...si daca nu vrea de buna voie..........atunci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Eu caut in continuare un manual mai nou cel putin K7 pentru modelele cu 2 buji pe cilindru, nu sunt diferente mari dar sunt. Are cineva idee de unde se poate descarca? Am cautat si eu netul in lung si-n lat, dar se pare ca nu exista (inca). Din cate am auzit pe alte forumuri, in SUA manualul de service poate fi cumparat de la reprezentanta. De fapt, acolo poti sa-ti faci singur reviziile fara sa pierzi garantia. Cand am luat motorul am intrebat si eu la Elf Workshop daca pot sa cumpar manualul de service; raspunsul: "NUUUUUUUUU! In nici un caz! E strict confidential! Pana si noi avem dreptul la un singur manual" Sunt curios ce se intampla daca le comanzi direct codul - manualul de service pt DL650/A 2004-2008 e 99500-36134-03E. Se poate comanda si online de la oneidasuzuki.com sau ronayers.com, de exemplu, dar e vreo 90$ + transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Pe langa manual ma mai interesa si comutatorul "dealer mode" ca sa pot face reglajul TPS-ului. A schimbat pana acum cineva uleiul din telescoape,lichidul de racire si lichidul de frana? Habar nu am de care sa pun :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Pe langa manual ma mai interesa si comutatorul "dealer mode" ca sa pot face reglajul TPS-ului.A schimbat pana acum cineva uleiul din telescoape,lichidul de racire si lichidul de frana? Habar nu am de care sa pun :| TPS-ul se poate regla si fara comutator. In modalitatea diagnostic o poti face singur. Ulei furca Motul: eu am pus soft, medium mi se pare prea tare, pe off scutura rau si cloncane; antigel......de care vrei, dar sa fie dozat corect; lichid de frama DOT4 da sa fie de marca, nu de alta dar e ceva mai bun. Spor la treaba!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 (editat) @bozoro uleiul de furca soft este 5W sau 7,5W?? Ar mai fi si jocul supapelor de verificat dar nu stiu cine poate sa le faca corect, oricum trebuiau de la 24000 da le-as mai lasa ca nu tzacane nimic inca. multumesc Editat Ianuarie 27, 2010 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 (editat) @bozoro uleiul de furca soft este 5W sau 7,5W??Ar mai fi si jocul supapelor de verificat dar nu stiu cine poate sa le faca corect, oricum trebuiau de la 24000 da le-as mai lasa ca nu tzacane nimic inca. multumesc Nu trebuie sa tacaie , de obicei jocurile se micsoreaza (asa a fost si la mine) de aceea e bine sa le verifici. Antigelul trebuie sa fie pentru aluminiu de preferat Hepu, Motul, Castrol......... Lichidul de frana minim DOT4, eu am pus ATE Super Blue Racing ( http://www.artevo.de/ATE-Blue-Racing.89.0.html ) dar este foarte bun si Motul 5.1. spor la treaba Editat Ianuarie 27, 2010 de spd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.