Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

daca nu vrei sa dai 70e/buc oglinda originala (!!!) le iei pe astea si iti mai lipesti o oglinjoara peste de unghi mort

 

cred ca un compromis decent intre oglinzile universale de la louis si cele originale se gaseste aici:

 

http://www.vicma.ro/

 

au baietii reduceri pana la 31.01.2011, si o oglinda Vicma e cca 110RON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,gata sa stabilit traseul.Acesta va dura 11 zile in Italia si 1950 km,si va cuprinde si 3 zile de stationare.

 

1.TRIESTE-FIRENZE

2.FIRENZE (se stationeaza,1 zi vizita)

3.FIRENZE-TERNI

4.TERNI (tura cu mobrele pe muntii din prejur...CURBE...CURBE...)

5.TERNI-ROMA (vizita Roma) - ORBETELLO

6.ORBETELLO (plaja...mare..nebunii)

7.ORBETELLO-PISA (vizita) - LA SPEZIA

8.LA SPEZIA (vizita CINQUE TERRE)

9.LA SPEZIA- PARMA-VERONA

10.VERONA-VENEZIA

11.VENEZIA-TRIESTE

 

Acesta este in mare traseul. Se pleaca luni din Trieste si se va ajunge peste 2 vineri tot in Trieste.

Despre costuri vom putea vorbi in momentul in care voi sti aproximativ cate persoane vom fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, da fa si tu o introducere sa stie lumea despre ce este vorba. Eu, ca mi-ai povestit, stiu, dar ceilalti ghicesc? Excursie enduro-turing neamule, in centrul Italiei la vara. Zone de munte, drumuri virajate,cat mai departe de autostrazi, opriri in orase celebre ce trebuie musai vizitate, dormitul la 3 stele sau pensiuni agroturistice, pitza de la mama ei, spagheti, gelato. Hai baga amanunte. Hai sa punem la vara vstromaniacii in miscare. Pe mine poti conta cu 2 persoane :)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu suna rau de loc

sa ne auzim sanatosi atunci ca mai e o paine de mancat pana la vara

bogdan, tradezi cauza ST ?:)

Baieti,gata sa stabilit traseul.Acesta va dura 11 zile in Italia si 1950 km,si va cuprinde si 3 zile de stationare.

 

1.TRIESTE-FIRENZE

2.FIRENZE (se stationeaza,1 zi vizita)

3.FIRENZE-TERNI

4.TERNI (tura cu mobrele pe muntii din prejur...CURBE...CURBE...)

5.TERNI-ROMA (vizita Roma) - ORBETELLO

6.ORBETELLO (plaja...mare..nebunii)

7.ORBETELLO-PISA (vizita) - LA SPEZIA

8.LA SPEZIA (vizita CINQUE TERRE)

9.LA SPEZIA- PARMA-VERONA

10.VERONA-VENEZIA

11.VENEZIA-TRIESTE

 

Acesta este in mare traseul. Se pleaca luni din Trieste si se va ajunge peste 2 vineri tot in Trieste.

Despre costuri vom putea vorbi in momentul in care voi sti aproximativ cate persoane vom fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu suna rau de loc

sa ne auzim sanatosi atunci ca mai e o paine de mancat pana la vara

bogdan, tradezi cauza ST ?:)

Cauza ST nu exista. Importanti sunt oameni, nu fiarele. Ar fi o excursie pe cinste. Venetia, Verona, Roma, Cinque terre, de vis si relativ aproape. :)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

90% si eu voi participa, nu stiu momentan daca 2 pers sau 1.

Hai sa tabilim cit mai multe detalii legat de perioada, etc, pt a stii din timp sa ne organizam si sa ne organizam si timpul.

Editat de AS25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor, ia uitati-l p asta ce eficient franeaza,,,,dupa cum se misca rotile, se pare ca n-are abs

sunt unii care care sustin ca poti frana mai eficient fara abs, totusi ma indoiesc ca poti face acelasi lucru pe suprafata alunecoasa

 

 

 

 

intrebare : si-a pus cineva endless chain ? nu stiu care ar fi echivalentul in romana, dar cred ca v-ati prins, nu are za de legatura iar pt montarea lui cred ca trebuie data bascula jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fatza, daca se blocheaza la viteza foarte mica, iar spatele nu 'impinge' (ambreiaj tras), poate fi tinuta drept un metru-doi. Cuvintele cheie sunt viteza foarte mica si un metru-doi. Este improbil ca mana umana sa poata frana mai eficient decat ABSul, chiar si pe asfalt impecabil. Evident, nu discutam aici de offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare : si-a pus cineva endless chain ? nu stiu care ar fi echivalentul in romana, dar cred ca v-ati prins, nu are za de legatura iar pt montarea lui cred ca trebuie data bascula jos

De mai multe ori si intradevar trebuie demontata partial bascula. Nu de tot pt ca asta presupune si demontarea esapamentului. Exista insa o pozitie a basculei defacute din ax care permite introducerea lantului si totodata gresarea tuturor articulatiilor suspensiei spate. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un tip si-a convertit motoreta de la lant la curea

 

 

 

http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,3419.0.html

 

cred ca merge f silentios mobra, a mai fost un topic p aici, curea versus lant, si lantul a invins

 

cred ca e cam scumpa cureaua iar la off road nu prea merge, oare poti sa mergi mai sportiv cu curea, rezista oare ? sau trebuie sa mergi "batraneste" ?

post-45187-1291228805_thumb.jpg

post-45187-1291228848_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cativa ani am studiat si eu posibilitatea de trecere la curea. Am renuntat din cauza costurilor. Fima din Germania specializata in astfel de conversii oferea kitul pt V-Strom la peste 1200 euro. Pe de alta parte intr-o excursie impreuna si cu un Buell pe curea, la motor nou cca 10000 km si mers numai pe sosea si singur pe motor, in mod inexplicadil cureaua s-a rupt. Evident in Italia si Austria nu existau pe stoc si ar fi trebuit sa astepte cateva zile. In consecinta a pus motorul intr-o duba si a venit cu ea in tara. Noroc ca s-a intamplat in ultima zi a traseului si practic nu a pierdut nimic, in afara orgoliului sifonat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca e vorba de aceeasi firma din germania, acum pretul ar fi in jur de 900 e, fiecare se descurca cu montajul, iar ei nu acorda garantie nici daune in cazul montarii defectoase

 

bine de stiut pt stroamele de 650 : http://motorcycleinfo.calsci.com/PDFs/WireHarness.pdf

 

foarte important pt ambele stroame , de 650 si 1000 :

 

The VStrom electric system is designed with all grounds returned via wires to the battery ground. The frame should never be used as a ground return path on these bikes. Due to the fact that the frame is a mix of aluminum and steel, running current through these parts will result in an electrolytic reaction which will eat away at the frame. All added electrical accessories should have their ground current running through wires to the battery. Thanks to R.Cairns of Oz for pointing out this important fact.

 

 

 

concluzia ar fi ca trebuie sa n-ai masa la cadru,

iar daca ai, trebuie sa duci firele conectate la masa direct la baterie , casa nu paradesti cadrul

 

alta informatie utila pt stroamene de 650 :

 

The spark plug gaps (.024-.028") called out in the 650 owners manual are incorrect. Suzuki confirms that the gaps (.028-.031") listed in the service manual are the correct ones. Thanks to Steve Pochynok for tracking this down.

 

informatia asta n-am reusit s-o traduc, :alcy: se refera oare la distanta la electrodul bujiei?

?,,,cine stie engleza mai bine sa-si dea cu parerea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RUGA

 

Cine imi poate imprumuta pt 2 saptamani maxim un cric central si o protectie de motor de la partea de jos pentru un V-STROM 1000 an 2002. Am pe cineva care lucreaza intr-o uzina foarte mare si mi-a zis ca imi poate face aproape orice.

 

relatii pe mail sau 0740089797

Multam

Editat de andrei_corobea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt proaspat posesor de dl1000 2008 l-am cumparat fara gentile laterale si m-am gandit sa le fac eu deoarece gentile de aluminiu de pe piata sunt prea scumpe.

Capacul si fundul le-am turnat din fibra in matrita facuta dupa una originala,iar lateralele le fac din aluminiu.Atasez citeva poze sa aveti idee cum ies dar poate aveti voi vreo alta idee mai buna.

Apropo unde se fac inscrierile pt vstrom meeting??

Mesaj completat

AAAA si ma intereseaza daca ma puteti ajuta cu o idee conversia pt roti cu spite

Mesaj completat

AAAA am uitat si mai caut piesa din imagine pe pe partea dreatpa nou second sau si spart il refact eu chiar si daca are parti lipsa pt nu il am deloc sa spart in transport si sa perdut 90% din el.

Astept un semn daca aveti careva piesa disponibila.

post-57784-1291479903_thumb.jpg

post-57784-1291479911_thumb.jpg

post-57784-1291479917_thumb.jpg

post-57784-1291479929_thumb.jpg

post-57784-1291479936_thumb.jpg

post-57784-1291479943_thumb.jpg

post-57784-1291490730_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt achizitie. Unde ai mai gasit un DL1000 atat de nou? Felicitari si pt ideia cu cutiile. Nu-mi dau seama cat sunt de solide capacele, dar arata foarte bine. Capacele cred ca pot fi facute in serie, sigur mai sunt amatori. Sa revii cu detalii legata de modul de asamblare fibra-aluminiu, grosime aluminiu, balamale, incuietori, sistem de prindere pe motor. Spor la lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt raspunsurile voastre promte,capacul si fundul au 3,5mm grosime fibra este destul de rezistenta in comparatie cu o cutie de plastic de exemplu.Latelalele le fac din aluminiu de 1,5mm si am masina de bordurat tablacu care fac o nervura jos si una sus pt intarire.La balamale si restu nu m-am gandit inca.Anul trecut am avut un varadero la care am renuntat din cauza greutati si pe ala am facut gentile dar mai rudimentar.De data asta sper sa iasa ok.Un plastic ca cel din poza de sus are careva????sau de unde pot lua??

 

Mesaj completat

Mersi pt raspunsurile voastre promte,capacul si fundul au 3,5mm grosime fibra este destul de rezistenta in comparatie cu o cutie de plastic de exemplu.Latelalele le fac din aluminiu de 1,5mm si am masina de bordurat tablacu care fac o nervura jos si una sus pt intarire.La balamale si restu nu m-am gandit inca.Anul trecut am avut un varadero la care am renuntat din cauza greutati si pe ala am facut gentile dar mai rudimentar.De data asta sper sa iasa ok.Un plastic ca cel din poza de sus are careva????sau de unde pot lua??

 

Mesaj completat

In tabelul pt inscrieri nu am gasit data evenimentului.Sper sa nu cada intre 15mai-30iunie2011 pt am organizat turul europei si nordul africi din pacate nu mai pot renunta la tur.dar vom vedea

Poze cu gentile vechi facute.....

post-57784-1291543309_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...