Razv Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 daca nu vrei sa dai 70e/buc oglinda originala (!!!) le iei pe astea si iti mai lipesti o oglinjoara peste de unghi mort cred ca un compromis decent intre oglinzile universale de la louis si cele originale se gaseste aici: http://www.vicma.ro/ au baietii reduceri pana la 31.01.2011, si o oglinda Vicma e cca 110RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Baieti,gata sa stabilit traseul.Acesta va dura 11 zile in Italia si 1950 km,si va cuprinde si 3 zile de stationare. 1.TRIESTE-FIRENZE 2.FIRENZE (se stationeaza,1 zi vizita) 3.FIRENZE-TERNI 4.TERNI (tura cu mobrele pe muntii din prejur...CURBE...CURBE...) 5.TERNI-ROMA (vizita Roma) - ORBETELLO 6.ORBETELLO (plaja...mare..nebunii) 7.ORBETELLO-PISA (vizita) - LA SPEZIA 8.LA SPEZIA (vizita CINQUE TERRE) 9.LA SPEZIA- PARMA-VERONA 10.VERONA-VENEZIA 11.VENEZIA-TRIESTE Acesta este in mare traseul. Se pleaca luni din Trieste si se va ajunge peste 2 vineri tot in Trieste. Despre costuri vom putea vorbi in momentul in care voi sti aproximativ cate persoane vom fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 (editat) Bai, da fa si tu o introducere sa stie lumea despre ce este vorba. Eu, ca mi-ai povestit, stiu, dar ceilalti ghicesc? Excursie enduro-turing neamule, in centrul Italiei la vara. Zone de munte, drumuri virajate,cat mai departe de autostrazi, opriri in orase celebre ce trebuie musai vizitate, dormitul la 3 stele sau pensiuni agroturistice, pitza de la mama ei, spagheti, gelato. Hai baga amanunte. Hai sa punem la vara vstromaniacii in miscare. Pe mine poti conta cu 2 persoane Editat Noiembrie 24, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 am dat copy past de dincolo si am uitat sa pun si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 nu suna rau de loc sa ne auzim sanatosi atunci ca mai e o paine de mancat pana la vara bogdan, tradezi cauza ST ? Baieti,gata sa stabilit traseul.Acesta va dura 11 zile in Italia si 1950 km,si va cuprinde si 3 zile de stationare. 1.TRIESTE-FIRENZE 2.FIRENZE (se stationeaza,1 zi vizita) 3.FIRENZE-TERNI 4.TERNI (tura cu mobrele pe muntii din prejur...CURBE...CURBE...) 5.TERNI-ROMA (vizita Roma) - ORBETELLO 6.ORBETELLO (plaja...mare..nebunii) 7.ORBETELLO-PISA (vizita) - LA SPEZIA 8.LA SPEZIA (vizita CINQUE TERRE) 9.LA SPEZIA- PARMA-VERONA 10.VERONA-VENEZIA 11.VENEZIA-TRIESTE Acesta este in mare traseul. Se pleaca luni din Trieste si se va ajunge peste 2 vineri tot in Trieste. Despre costuri vom putea vorbi in momentul in care voi sti aproximativ cate persoane vom fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) nu suna rau de locsa ne auzim sanatosi atunci ca mai e o paine de mancat pana la vara bogdan, tradezi cauza ST ? Cauza ST nu exista. Importanti sunt oameni, nu fiarele. Ar fi o excursie pe cinste. Venetia, Verona, Roma, Cinque terre, de vis si relativ aproape. Editat Noiembrie 25, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Noiembrie 26, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) 90% si eu voi participa, nu stiu momentan daca 2 pers sau 1. Hai sa tabilim cit mai multe detalii legat de perioada, etc, pt a stii din timp sa ne organizam si sa ne organizam si timpul. Editat Noiembrie 26, 2010 de AS25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 va fi in a doua jumatate a lunii Iunie. inca nu pot sti exact cand. probabil 20. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 lume,lume au inceput inscrierile pentru intrunirea a-3-a a vstromistilor,amanunte pe site-ul nostru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 (editat) da Joane......ai dreptate, aici am uitat sa scriu....!!! Editat Noiembrie 30, 2010 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 fratilor, ia uitati-l p asta ce eficient franeaza,,,,dupa cum se misca rotile, se pare ca n-are abs sunt unii care care sustin ca poti frana mai eficient fara abs, totusi ma indoiesc ca poti face acelasi lucru pe suprafata alunecoasa intrebare : si-a pus cineva endless chain ? nu stiu care ar fi echivalentul in romana, dar cred ca v-ati prins, nu are za de legatura iar pt montarea lui cred ca trebuie data bascula jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 Fatza, daca se blocheaza la viteza foarte mica, iar spatele nu 'impinge' (ambreiaj tras), poate fi tinuta drept un metru-doi. Cuvintele cheie sunt viteza foarte mica si un metru-doi. Este improbil ca mana umana sa poata frana mai eficient decat ABSul, chiar si pe asfalt impecabil. Evident, nu discutam aici de offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 intrebare : si-a pus cineva endless chain ? nu stiu care ar fi echivalentul in romana, dar cred ca v-ati prins, nu are za de legatura iar pt montarea lui cred ca trebuie data bascula jos De mai multe ori si intradevar trebuie demontata partial bascula. Nu de tot pt ca asta presupune si demontarea esapamentului. Exista insa o pozitie a basculei defacute din ax care permite introducerea lantului si totodata gresarea tuturor articulatiilor suspensiei spate. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 un tip si-a convertit motoreta de la lant la curea http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,3419.0.html cred ca merge f silentios mobra, a mai fost un topic p aici, curea versus lant, si lantul a invins cred ca e cam scumpa cureaua iar la off road nu prea merge, oare poti sa mergi mai sportiv cu curea, rezista oare ? sau trebuie sa mergi "batraneste" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 Acum cativa ani am studiat si eu posibilitatea de trecere la curea. Am renuntat din cauza costurilor. Fima din Germania specializata in astfel de conversii oferea kitul pt V-Strom la peste 1200 euro. Pe de alta parte intr-o excursie impreuna si cu un Buell pe curea, la motor nou cca 10000 km si mers numai pe sosea si singur pe motor, in mod inexplicadil cureaua s-a rupt. Evident in Italia si Austria nu existau pe stoc si ar fi trebuit sa astepte cateva zile. In consecinta a pus motorul intr-o duba si a venit cu ea in tara. Noroc ca s-a intamplat in ultima zi a traseului si practic nu a pierdut nimic, in afara orgoliului sifonat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 cred ca e vorba de aceeasi firma din germania, acum pretul ar fi in jur de 900 e, fiecare se descurca cu montajul, iar ei nu acorda garantie nici daune in cazul montarii defectoase bine de stiut pt stroamele de 650 : http://motorcycleinfo.calsci.com/PDFs/WireHarness.pdf foarte important pt ambele stroame , de 650 si 1000 : The VStrom electric system is designed with all grounds returned via wires to the battery ground. The frame should never be used as a ground return path on these bikes. Due to the fact that the frame is a mix of aluminum and steel, running current through these parts will result in an electrolytic reaction which will eat away at the frame. All added electrical accessories should have their ground current running through wires to the battery. Thanks to R.Cairns of Oz for pointing out this important fact. concluzia ar fi ca trebuie sa n-ai masa la cadru, iar daca ai, trebuie sa duci firele conectate la masa direct la baterie , casa nu paradesti cadrul alta informatie utila pt stroamene de 650 : The spark plug gaps (.024-.028") called out in the 650 owners manual are incorrect. Suzuki confirms that the gaps (.028-.031") listed in the service manual are the correct ones. Thanks to Steve Pochynok for tracking this down. informatia asta n-am reusit s-o traduc, se refera oare la distanta la electrodul bujiei? ?,,,cine stie engleza mai bine sa-si dea cu parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 da, este vorba de distanta de la electrozii bujiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_corobea Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 (editat) RUGA Cine imi poate imprumuta pt 2 saptamani maxim un cric central si o protectie de motor de la partea de jos pentru un V-STROM 1000 an 2002. Am pe cineva care lucreaza intr-o uzina foarte mare si mi-a zis ca imi poate face aproape orice. relatii pe mail sau 0740089797 Multam Editat Decembrie 4, 2010 de andrei_corobea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 iote ce inventara astia : http://cycle-ergo.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 Sunt proaspat posesor de dl1000 2008 l-am cumparat fara gentile laterale si m-am gandit sa le fac eu deoarece gentile de aluminiu de pe piata sunt prea scumpe. Capacul si fundul le-am turnat din fibra in matrita facuta dupa una originala,iar lateralele le fac din aluminiu.Atasez citeva poze sa aveti idee cum ies dar poate aveti voi vreo alta idee mai buna. Apropo unde se fac inscrierile pt vstrom meeting?? Mesaj completat AAAA si ma intereseaza daca ma puteti ajuta cu o idee conversia pt roti cu spite Mesaj completat AAAA am uitat si mai caut piesa din imagine pe pe partea dreatpa nou second sau si spart il refact eu chiar si daca are parti lipsa pt nu il am deloc sa spart in transport si sa perdut 90% din el. Astept un semn daca aveti careva piesa disponibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Felicitari pt achizitie. Unde ai mai gasit un DL1000 atat de nou? Felicitari si pt ideia cu cutiile. Nu-mi dau seama cat sunt de solide capacele, dar arata foarte bine. Capacele cred ca pot fi facute in serie, sigur mai sunt amatori. Sa revii cu detalii legata de modul de asamblare fibra-aluminiu, grosime aluminiu, balamale, incuietori, sistem de prindere pe motor. Spor la lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Apropo unde se fac inscrierile pt vstrom meeting?? Uite AICI se fac inscrierile!!! Bine ai venit intre noi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Mersi pt raspunsurile voastre promte,capacul si fundul au 3,5mm grosime fibra este destul de rezistenta in comparatie cu o cutie de plastic de exemplu.Latelalele le fac din aluminiu de 1,5mm si am masina de bordurat tablacu care fac o nervura jos si una sus pt intarire.La balamale si restu nu m-am gandit inca.Anul trecut am avut un varadero la care am renuntat din cauza greutati si pe ala am facut gentile dar mai rudimentar.De data asta sper sa iasa ok.Un plastic ca cel din poza de sus are careva????sau de unde pot lua?? Mesaj completat Mersi pt raspunsurile voastre promte,capacul si fundul au 3,5mm grosime fibra este destul de rezistenta in comparatie cu o cutie de plastic de exemplu.Latelalele le fac din aluminiu de 1,5mm si am masina de bordurat tablacu care fac o nervura jos si una sus pt intarire.La balamale si restu nu m-am gandit inca.Anul trecut am avut un varadero la care am renuntat din cauza greutati si pe ala am facut gentile dar mai rudimentar.De data asta sper sa iasa ok.Un plastic ca cel din poza de sus are careva????sau de unde pot lua?? Mesaj completat In tabelul pt inscrieri nu am gasit data evenimentului.Sper sa nu cada intre 15mai-30iunie2011 pt am organizat turul europei si nordul africi din pacate nu mai pot renunta la tur.dar vom vedea Poze cu gentile vechi facute..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 probabil va fi tot in iulie ca si anul trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 probabil va fi tot in iulie ca si anul trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.