Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

... sau cum sa capresti o motocicleta...

se putea opri totusi dupa ce i-a adaptat rotile spitate si amortizorul de ghidon :D

se poate face si ceva frumos... http://www.streetfighterfinder.com/251/suzuki-custom-motorcycles/suzuki-v-strom-dl1000-streeetfighter-motorcycle/

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Estetic e foarte greu sa faci ceva care sa arate la fel de bine ca unul facut de o firma consacrata. Bogdan Harea avea unul foarte reusit, facut de el. In rest oamenii care isi confectioneaza un scut (aici ma incadrez si eu) pun pe primul loc protectia si daca iese si aspectos cu atat mai bine. Am vazut pe la altii scuturi de motor foarte reusite dintr-o lopata de aluminiu pentru zapada cu niste prinderi adaptate.

Esapamentul nu este protejat de de scutul original spre exemplu:

 

Si eu mi-as face unu ca am la cine, dar nu am reusit sa gasesc planuri cu cote.. si injinerii astia nu misca nimic fara cote

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu mi-as face unu ca am la cine, dar nu am reusit sa gasesc planuri cu cote.. si injinerii astia nu misca nimic fara cote

Primul l-am facut copie dupa orignal, M-a lasat un coleg vstromist sa il masor pe al lui si mi-a iesit destul de ok. Fiind insa de aluminiu se deforma usor si dupa ce l-am indreptat de cateva ori cu piatra pe drumuri uitate mi-am facut de fier.

Iti recomand metoda prin care l-am facut eu.

Se iau un carton mai gros, o foarfeca si o rola de banda adeziva. Il faci din carton cum iti place si apoi il duci la mester sa-l faca din ce metal vrei.

Nu recomand de aluminiu ca este prea moale, nici de fier ca rugineste. Versiunea 3.0 va fi cu siguranta de inox.

Ca sfat iti spun doar sa-l faci cat de ingust poti in partea de jos si la max 1mm de galerie ca altfel va atinge pe curbe in acelasi timp cu scaritele ;)

daca ai cont aici...

http://www.stromtrooper.com/v-strom-modifications-performance/49904-diy-no-weld-belly-pan.html

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

perfect

Banuiesc ca nu te referi la prinderea pe crashbar ca acolo este simplu.

Folosesti pe dreapta surubul de la esapament, cel de sub scarita si in loc sa te prinzi de suruburile cricului lateral, il faci ceva mai lung ci il prinzi cu inca o ureche sau doua de locul unde vine cricul central ai niste gauri filetate. sau daca ai cricul central montat de unul din cele 4 suruburi existente.

post-37264-0-02690800-1363436122_thumb.jpg

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am cric central.. o sa ma uit dupa gaurile alea filetate, nu stiam de ele . Problema stiu ca era lungimea bracketului si unghiul bratelor care se indoaie spre punctele de prindere - sau exista o metoda sa le fac cumva reglabile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am cric central.. o sa ma uit dupa gaurile alea filetate, nu stiam de ele . Problema stiu ca era lungimea bracketului si unghiul bratelor care se indoaie spre punctele de prindere - sau exista o metoda sa le fac cumva reglabile?

Odata ce ti-ai facut scutul si prinderea de pe crashbar cu coliere este destul de simplu.

Platbanda gaurita la un capata o prinzi de surubul dorit si o indoi la 90 de grade fix unde trebuie sudata sau prinsa tot in surub pe scut. Prinderile le poti avea independente nu neaparat sa copieze modelul scutului original. Parerea mea este ca dupa ce ai facut scutul in sine prinderile n-au cum sa dureze mai mult de 20 min.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da frumos!

... sau cum sa capresti o motocicleta...

se putea opri totusi dupa ce i-a adaptat rotile spitate si amortizorul de ghidon :D

se poate face si ceva frumos... http://www.streetfighterfinder.com/251/suzuki-custom-motorcycles/suzuki-v-strom-dl1000-streeetfighter-motorcycle/



Pai, cele originale sunt DurAl. Nu merge facut din alt fel de aluminiu ca nu rezista.

Primul l-am facut copie dupa orignal, M-a lasat un coleg vstromist sa il masor pe al lui si mi-a iesit destul de ok. Fiind insa de aluminiu se deforma usor si dupa ce l-am indreptat de cateva ori cu piatra pe drumuri uitate mi-am facut de fier.

Iti recomand metoda prin care l-am facut eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am gasit mizerie acolo niciodata, dar daca esti maniac poti incerca cu o "naframa-n varf de bat" Si ca sfat pune buji pe iridium si uiti de ele mai ales ca ai mobra pe injectie. Primul set de iridium le-am scot la aproape 40000 de rusine, actualele au 36000 da le mai las ca mi-a trecut rusinea :D



Conti RoadAttack 2,Michelin PilotRoad 3 sau Metzeler Z6 Interact?Ca e musai sa schimb opincile....

Despre pilot road 3 am auzit numai lucruri bune de la prieneni cu touringuri. Geniale pe ud si fantastice pe uscat iar ca durata de viata spuneau peste 20000 la touring. Ma batea si pe mine gandul sa le incerc insa mai ies cu motocicleta de pe asfalt si mi-e groaza sa imping de ea.

Oricum orice ai alege dinte ele clar se vor simti mai bine decat gumele "dual"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea are 20.000 km si are inca bujiile stock. Daca tot o pregatesc acum de sezon, as vrea sa ii fac o revizie cap coada. Probabil o sa mai dau inca vro 30 de lei in plus sa iau 2 bujii iridium si apoi o sa vad exact ce si cum. Dar la cilindrul fata cum procedezi? Ai gasit mizerie pe acolo? Eu imi amintesc ca am tras un ochi mai demult si era ceva praf, iar gaura de scurgere de la cilindrul fata era infundata cu noroi.

 

Pai cu iridium porneste mult mai usor pe frig, si isi dezvolta un obicei de a urca pantele la 1400rpm :D Costa ele dublu da tin mai mult si asa este phutere sa umblii la bujia de pe cilindrul de fata.

La clindrul de fata nu am gasit nimic niciodata, v-stromul are si un pres de cauciuc sub radiator foarte eficient.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si eu mi-as face unu ca am la cine, dar nu am reusit sa gasesc planuri cu cote.. si injinerii astia nu misca nimic fara cote

Mulajul de carton al scutului meu i l-am dat lu' Vrajitoru, care bineinteles nu a facut nimic cu el. Vezi poate nu l-a aruncat la gunoi.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea are 20.000 km si are inca bujiile stock. Daca tot o pregatesc acum de sezon, as vrea sa ii fac o revizie cap coada. Probabil o sa mai dau inca vro 30 de lei in plus sa iau 2 bujii iridium si apoi o sa vad exact ce si cum. Dar la cilindrul fata cum procedezi? Ai gasit mizerie pe acolo? Eu imi amintesc ca am tras un ochi mai demult si era ceva praf, iar gaura de scurgere de la cilindrul fata era infundata cu noroi.

 

@ Fabio, cat ma costa bre sa vin la matale cu motoreta si sa facem un bypass la pompa de benzina? Ce trebuie sa aduc? Banuiesc ca un filtru de benzina exterior si niste furtun de benzina pentru motoare cu injectie. Da-mi un PM cu manopera. Ca sa fie munca mai usoara vin cu benzina mai putina in rezervor? Salutari!

bre, matale vrei sa vezi cat dureaza pana cand se spage o bujie in motor? sau cum e sa faci un motor de la o bujie sparta? bujiile se schimba la 12000 alea normale si 24000 iridium. ca ele merg pana crapa e alta poveste. e ca iarna nu-i ca vara. da peste chilometrajul recomandat nu mai asigura o aprindere corecte si creste riscul spargerii. si ceramica nu se prea impaca cu metalul. de obicei castiga. ca asa si uleiul la ce il mai schimbam? mai completam cu dala proaspat si merge! :)

50 de roni sa facem treaba daca vii matale cu filtru, furtun de benzina si coliere. vezi sa iei furtune rezistente la benzina ca patesti ca mine. adica iti plesnesc si iti curge benzina pe unde nu trebe, si mai ai si tobele pe acolo. cat mai putina benzina cu atat mai bine.

 

apropo, pentru cine nu vrea sa faca bypas-ul se gasesc filtre de inalta presiune la modica cifra de 300+tva. euro bineinteles.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a zis ungurul care mi-a setat PC/ul sa stau departe de iridium si sa pun doar originescu.Imi pare rau ca nu l_am intrebat dece.Cert e ca pe vechea mea Virago,cu iridium am avut doar probleme.Stromul are bujii clasice dar a pornit din prima,de fiecare data,indiferent de temperatura

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a zis ungurul care mi-a setat PC/ul sa stau departe de iridium si sa pun doar originescu.Imi pare rau ca nu l_am intrebat dece.Cert e ca pe vechea mea Virago,cu iridium am avut doar probleme.Stromul are bujii clasice dar a pornit din prima,de fiecare data,indiferent de temperatura

Sa nu ai incredere in unguri. Ai vazut ce a patit baciul in Miorita. Eu am pus iridiu de cate ori am avut ocazia. Intotdeauna, fara exceptie motorul a mers mai bine chiar si 30000km cu aceleasi bujii. Am schimbat o data iridiu dupa clasice rulate nimai 2-3000 km, practic noi si diferenta in bine s-a simtit si atunci. Pesonal sunt fan iridiu si la injectie si carburatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mea culpa Fabio, motorul il am de vro 3000 km. Nustiu daca fostul proprietar a schimbat bujiile eu doar am presupus ca sunt cele originale, asta ca sa nu ma incred in ceea ce zice omul si sa fiu sigur pe ceea ce fac eu cu mana mea. Mereu a pornit la sfert dar vreau sa le schimb preventiv. Oricum, multumesc pentru sfaturi! :cheers: .Eventual te mai deranjez eu cu un telefon sa te intreb de unde exact sa iau cele necesare. Eu am gasit un furtun pentru motoare cu injectie (teoretic furtun pentru benzina) si era invelit intr-un material textil, probabil pentru a face fata presiunilor, la mai multe magazine cu profil auto. Filtru de 5 lei de plastic sau de 30 de lei metalic? App, ce bere bei?

sa fie furtun cu insertie in cauciuc nu pe exterior si sa scrie pe el cu verde. si vezi sa fie nemtesti sau italienesti. alea de scrie in romana se topesc.filtru poti sa iei si din ala de 5 lei transparent. ia 3 sa ai de schimb. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fie furtun cu insertie in cauciuc nu pe exterior si sa scrie pe el cu verde. si vezi sa fie nemtesti sau italienesti. alea de scrie in romana se topesc.filtru poti sa iei si din ala de 5 lei transparent. ia 3 sa ai de schimb. :)

filtrele nu poti sa le pui in serie ? benzina va fi super curata si arderea va fi perfecta,nici catalizator nu mai trebuie :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu ai incredere in unguri. Ai vazut ce a patit baciul in Miorita. Eu am pus iridiu de cate ori am avut ocazia. Intotdeauna, fara exceptie motorul a mers mai bine chiar si 30000km cu aceleasi bujii. Am schimbat o data iridiu dupa clasice rulate nimai 2-3000 km, practic noi si diferenta in bine s-a simtit si atunci. Pesonal sunt fan iridiu si la injectie si carburatie.

Asa deci!Atunci data viitoare iridium sa fie...Ulei de furca 10w cu arcuri stock merge?Nu vor fi prea rigide?Ca de 8 nu gasesc si nici nu am chef de amestecuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...