Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Stii parerea mea despre Madstand. Se regleaza suficient de greu pt a te descuraja sa faci operatia de cate ori este nevoie. Eu fac sistemul probat la mine in ultimile doua sezoane. Reglajul este simplu, repectiv se slabesc doua rozete si parbrizul gliseaza pe doua glisiere cu bile asezate in coada de randunica. Nu trebuie scule si se face din sa fara sa te dai jos, practic din mers cu o singura mana.

 

Pt scuturi trebuie o tabla de dural mai groasa probabil de 3-4 mm. Daca apar solicitari mai multe ma incumet sa cumpar o coala altfel nu prea merita.

 

Eu constat ca tu nu stii ce face Madstad-ul si nici nu te-ai jucat cu el. El se regleaza cu o singura mana si are doua grade de libertate: culisare sus-jos pentru a ridica/cobori parbrizul si una de rotatie fata-spate pentru a-ti arunca curentul peste casca. Uite cat se simplu este de reglat. Este montat chiar pe V-strom.

Editat de Vlad_N
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul este simplu, repectiv se slabesc doua rozete si parbrizul gliseaza pe doua glisiere cu bile asezate in coada de randunica. Nu trebuie scule si se face din sa fara sa te dai jos, practic din mers cu o singura mana.

Pai exact la fel este si Madstad-ul (poate fara bile si coada de randunica :) ), doar ca se poate regla si inclinarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate imi amintesc cursa de reglaj la Madstand nu este mai mare de 5 cm. Ideea era ca in oras si off parbrizul sa fie cat mai jos pt vizibilitate, iar la drum lung sa se transforme in unul turing. Personal nu apreciez dpdv aspect pozitia prea inclinata a parbrizului si nu am luat-o ca optiune. Cele cateva table din care este alcatuit Madstand-ul pot fi usor replicate, dar nefiind pe gustul meu nu am fost atras de subiect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt scuturi trebuie o tabla de dural mai groasa probabil de 3-4 mm. Daca apar solicitari mai multe ma incumet sa cumpar o coala altfel nu prea merita.

 

De scut motor de vstrom sunt si eu interesat. Eventual si de wrr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate imi amintesc cursa de reglaj la Madstand nu este mai mare de 5 cm. Ideea era ca in oras si off parbrizul sa fie cat mai jos pt vizibilitate, iar la drum lung sa se transforme in unul turing. Personal nu apreciez dpdv aspect pozitia prea inclinata a parbrizului si nu am luat-o ca optiune. Cele cateva table din care este alcatuit Madstand-ul pot fi usor replicate, dar nefiind pe gustul meu nu am fost atras de subiect.

In specificatii scrie ca are cam 76mm (3") cursa verticala, si 25 de grade rotatie. Nu te obliga nimeni sa-l tii foarte inclinat, poti sa-l tii si in pozitia originala, si inclinat, si vertical, cum vrei tu - e bine sa ai de unde alege.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot uit la filmuletul asta si nu inteleg ceva... DE CE?

Este inconstienta pura si ceva skill dupa parerea mea...

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zKpnJ1jFcLU#!

N-am avut rabdare sa ma uit pana la final... scapa?

 

Un anunt pt Vstrom-isti. Lucrez la un parbriz pt DL 1000 si DL 650 pt turing, dar care sa gliseze pe verticala min 10 cm. In felul asta ai o vizibilitate buna peste parbriz in oras sau off si o protectie maxima la vant, intemperii si zgomot la drum lung. Fata de alte sisteme probate la noi, cel facut de mine, se poate configura usor fara scule, direct din saua motocicletei,chiar si din mers. Daca sunt interesati de subiect astept comenzi. Este deja montat pe DL 1000. Revin cu poze.

Si-ntrun stil pur romanesc: - Este electric?

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un anunt pt Vstrom-isti. Lucrez la un parbriz pt DL 1000 si DL 650 pt turing, dar care sa gliseze pe verticala min 10 cm. In felul asta ai o vizibilitate buna peste parbriz in oras sau off si o protectie maxima la vant, intemperii si zgomot la drum lung. Fata de alte sisteme probate la noi, cel facut de mine, se poate configura usor fara scule, direct din saua motocicletei,chiar si din mers. Daca sunt interesati de subiect astept comenzi. Este deja montat pe DL 1000. Revin cu poze.

Cel de DL 650 este pentru mine.

Abea astept sa fie gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sună rău ! :D

( n-am V-Strom, nu aruncaţi cu pietre căci sunt tot un iubitor al motorului V-Twin )

Zău că ai folosit aceaşi cuvâtare preamăreaţă ca şi a preaCuvinciosului Adris de pe la Vaslui, Arhiepiscopul Tschul-ului şi al DRZ-ului Într-U cu totul preacinstit dealer ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce ulei de furca folositi si mai ales ce vascozitate?

pana acum am folosit repsol, motul, si motorex toate 10w. Da fiecare am impresia ca-si schimba proprietatile destul de repede 2-3000km maxim. M-ar interesa sa pun ceva mai bun poate nu se mai "impute" asa repede cat sa-l schimb an de an.

Bel Ray 10W imi face cu ochiu l-a folosit cineva pana acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...