Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

salut baietzi.....azi m-am intors de la Giurgiu pe ploaie torentziala....ceva baltzi mai mari dar in rest conditzii normale de ploaie.....problema cu v-stromul a fost in felul urmator (ceea ce m-a facut sa ma simt profund dezamagit):dupa vreo 30 de km a inceput sa nu mai traga si sa nu mai accelereze,la un moment dat cand am dat treapta inferioara sa oprit motorul.(sa mai oprit inca odata cand am scos o pe liber)....dupa vreo 30 de minute de stat in benzinarie si-a revenit.....l-am sunat pe unul din "colegii" vestromist (si pe aceasta cale ii multumesc) si mi-a spus ca exista posibilitatea sa se ude bujia (oare e normal ca la o motocicleta noua sa se in tample asa ceva???si unde mai pui ca e si touring)

dupa alti 5 km iar a inceput sa se "balbaie" dar de aceasta data si-a revenit in mers si destul de repede.....

daca ma poate informa cineva care sunt cauzele acestui fenomen ii multumesc frumos anticipat

cu respect.... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel putin in ultimul concediu am mers pe ploaie cu V-Stromul la greu. Zile intregi cate 300-400 km numai pe ploaie, de cele mai multe ori torentiala. Chiar imi faceam ganduri ca s-ar putea intampla ceva la motor, dar nimic. A functionat perfect, desi am complicat schema electrica cu xenoane si indicator de treapta de viteza. La un moment dat am trecut prin apa de jumatate de metru, fara probleme. Eram in viteza 1 si abia tragea, faceam valuri ca salupa. Verifiaca fisele bujiilor sa fie uscate si introduse in lacase pana la cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baietzi.....azi m-am intors de la Giurgiu pe ploaie torentziala....ceva baltzi mai mari dar in rest conditzii normale de ploaie.....problema cu v-stromul a fost in felul urmator (ceea ce m-a facut sa ma simt profund dezamagit):dupa vreo 30 de km a inceput sa nu mai traga si sa nu mai accelereze,la un moment dat cand am dat treapta inferioara sa oprit motorul.(sa mai oprit inca odata cand am scos o pe liber)....dupa vreo 30 de minute de stat in benzinarie si-a revenit.....l-am sunat pe unul din "colegii" vestromist (si pe aceasta cale ii multumesc) si mi-a spus ca exista posibilitatea sa se ude bujia (oare e normal ca la o motocicleta noua sa se in tample asa ceva???si unde mai pui ca e si touring)

dupa alti 5 km iar a inceput sa se "balbaie" dar de aceasta data si-a revenit in mers si destul de repede.....

daca ma poate informa cineva care sunt cauzele acestui fenomen ii multumesc frumos anticipat

cu respect.... :lol:

Si eu am mers sute de km pe ploaie, inclusiv torentiala, dar n-am avut nici un fel de probleme cu motorul.

Din cate stiu eu sunt niste canale de scurgere a apei, in caz ca ajunge apa pe langa bujie, vezi sa nu fie unul din alea infundat.

La inceput, cand era inca in rodaj, mi s-a intamplat de vreo 2-3 ori sa se balbaie sau sa mi se opreasca motorul cand scoteam din viteza, dar nu pe ploaie. De atunci nu mi-a mai facut nici o problema de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai multe cereri pentru acel suport....

accesoriul respectiv costa 100 USD, mai prost stam cu transportul. Cei din State nu fac delivery in Ro, asa ca zilele astea incerc sa gasesc o varianta de transport care sa nu fie scumpa.

in momentul in care am toate datele iti voi da un semnal.

 

O.K.In momentul in care stii ceva anunta-ma si spune-mi cum sa-ti trimit banii.Merci fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baietzi.....azi m-am intors de la Giurgiu pe ploaie torentziala....ceva baltzi mai mari dar in rest conditzii normale de ploaie.....problema cu v-stromul a fost in felul urmator (ceea ce m-a facut sa ma simt profund dezamagit):dupa vreo 30 de km a inceput sa nu mai traga si sa nu mai accelereze,la un moment dat cand am dat treapta inferioara sa oprit motorul.(sa mai oprit inca odata cand am scos o pe liber)....dupa vreo 30 de minute de stat in benzinarie si-a revenit.....l-am sunat pe unul din "colegii" vestromist (si pe aceasta cale ii multumesc) si mi-a spus ca exista posibilitatea sa se ude bujia (oare e normal ca la o motocicleta noua sa se in tample asa ceva???si unde mai pui ca e si touring)

dupa alti 5 km iar a inceput sa se "balbaie" dar de aceasta data si-a revenit in mers si destul de repede.....

daca ma poate informa cineva care sunt cauzele acestui fenomen ii multumesc frumos anticipat

cu respect.... :)

Ciudat (de Mexico) :lol: Eu am o V strom de-um miar din 08 si cand o spal pur si simplu ii dau cu furtunul peste tot.Adica bag furtunul si pe la motor,bord,etc.dar cu presiune moderata ce-i drept.Dupa ce o sterg si o pornesc merge brici.La fel si pe ploaie.Verifica,contactele electrice(mufele) si fa cum am facut si eu:da-le cu sprai dielectric pentru contace electrice si vei vedea ca nu vor mai fi probleme,dar vezi ca motoarele astea au o gramada de mufe,brisca lor de japanese...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineatza.....Va multumesc pentru raspunsuri.....Inteleg ca ar putea fi mai multe motive pentru aceasta problema.In primul rand voi verifica fishele si bujiile (ar fi primul motiv pentru care o mobra ar putea intrerupe) si cu sigurantza va voi urma sfaturile verificand si restul....sper sa nu imi mai faca figuri.....

Va doresc o zi frumoasa si daca mai pe seara avetzi chef de o iesire la plimbare (chiar daca ploua) eu sunt disponibil....

P.S. Daca intre timp ii mai vine cuiva vreo ideea sau aude ceva despre problema mea ,il rog sa scrie.... :)

 

Cel putin in ultimul concediu am mers pe ploaie cu V-Stromul la greu. Zile intregi cate 300-400 km numai pe ploaie, de cele mai multe ori torentiala. Chiar imi faceam ganduri ca s-ar putea intampla ceva la motor, dar nimic. A functionat perfect, desi am complicat schema electrica cu xenoane si indicator de treapta de viteza. La un moment dat am trecut prin apa de jumatate de metru, fara probleme. Eram in viteza 1 si abia tragea, faceam valuri ca salupa. Verifiaca fisele bujiilor sa fie uscate si introduse in lacase pana la cap.

Salut.....vreau si eu xenoane si indicator de treata de viteza..... :lol: spune-mi te rog cat m-ar costa... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve, am si eu o rugaminte: cine imi explica , va rog, cum tre' sa ridic rezervorul, trebuie sa curat filtrul de aer, i-a cam venit timpul, are vreo 15k de cand l-am pus.

Asta ar fi una, a2a ar fi o intrebare, la voi, surubul de aerisire de la frana spate are sau nu are gaurica, am vrut sa arisesc franele, pe fata totul ok, pe spate surubul aerisitor arata normal doar ca nu are acel orificiu specific :lol:

Am ajuns in sfarsit cu ea in DK, 2700km, cu bulendre cat incape si cu nevasta in carca care dupa juma' de ora de mers adormea bustean :)) S-a comprtat admirabil, 120-160 mers pe autostrazi, consum 5,8-6,5 de la plin la plin. Mers pe ploaie torentiala in ungaria, cauciucuri pirelli scorpion, s-au purtat exemplar.

Am remarcat ca dupa vreo 7-8 luni de iernat nu prea mai ajunge la viteza maxima, pana la 180 urca normal, de acolo incepe sa gafaie rau, probabil trebuie sa-i schimb ,,high pressure fuel filter, alta distractie, costa vreo 200usd fara transport si-i destul de greu de schimbat.

 

Toate cele bune din indepartatul nord :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve,dai saua jos si o sa descoperi un surub mare,il dai jos.pe urma in partea din fatza,inspre furca mai e un surub lung cu piulitza,pus orizontal.apoi ridici usor dinspre spate spre fatza rezervorul si scoti 2 furtune si o mufa si gata.il ridici si se vede airbox-ul.desfaci cele 700 de suruburi ale capacului si ai ajuns la filtru.15 min.succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ploua ,de maine e soare si ies la o plimbare pe transfagarasan apoi intoarcerea pe la cheia :laugh:

asa ca miercuri voi veni la arc ,am intrat in concediu :laugh:

 

intereseaza-te mai intai de starea drumului

anuntasera acu 1-2 zile ca e blocat cu resturi aduse de viitura (transfagarasanul)

s.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu conteaza ,poa"sa cada si muntele io ma duc pe transfagarasean,cu v-strom-ul trec peste orice :laugh: :laugh:

 

am auzit ca rindu trecut au fost absenti multi,pe la ce ora ne adunam ?e vara acum se intuneca mai tirziu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baietzi.....azi m-am intors de la Giurgiu pe ploaie torentziala....ceva baltzi mai mari dar in rest conditzii normale de ploaie.....problema cu v-stromul a fost in felul urmator (ceea ce m-a facut sa ma simt profund dezamagit):dupa vreo 30 de km a inceput sa nu mai traga si sa nu mai accelereze,la un moment dat cand am dat treapta inferioara sa oprit motorul.(sa mai oprit inca odata cand am scos o pe liber)....dupa vreo 30 de minute de stat in benzinarie si-a revenit.....l-am sunat pe unul din "colegii" vestromist (si pe aceasta cale ii multumesc) si mi-a spus ca exista posibilitatea sa se ude bujia (oare e normal ca la o motocicleta noua sa se in tample asa ceva???si unde mai pui ca e si touring)

dupa alti 5 km iar a inceput sa se "balbaie" dar de aceasta data si-a revenit in mers si destul de repede.....

daca ma poate informa cineva care sunt cauzele acestui fenomen ii multumesc frumos anticipat

cu respect.... :laugh:

Salutare,

Oare lipsa scutului ar putea fi cauza? Mai exact - scutul fie el si din plastic sa impiedice ca roata sa arunce apa in zona bujiilor?

Da de veste daca ai rezolvat problema si cum!

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve,dai saua jos si o sa descoperi un surub mare,il dai jos.pe urma in partea din fatza,inspre furca mai e un surub lung cu piulitza,pus orizontal.apoi ridici usor dinspre spate spre fatza rezervorul si scoti 2 furtune si o mufa si gata.il ridici si se vede airbox-ul.desfaci cele 700 de suruburi ale capacului si ai ajuns la filtru.15 min.succes

 

Merci mult man, azi l-am dat jos, aveam un intreg insectar pe acolo.

Despre aerisitorul spate nu imi poate da nimeni nicio info, asa-i el, fara orificiu sau mi-au pus japonezii un aerisitor rebutat? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

daca s-a mai discutat imi cer scuze recunosc, nu am dat multe pagini in urma.

 

e vorba de TPS mai pe scurt de reglarea acestuia, am citit ca s-ar merita operatiunea dar sunt curios daca cineva dintre voi a facut-o.

 

pentru o descriere foarte la obiect :

 

http://forums.sv650.org/showthread.php?t=5...position+sensor

 

Ma bate gandul sa investesc si intr-un TRE (eventual cu gear indicator`m-am saturat de cate ori am dat a 7`ea) daca este cineva in tema ar fi ideal un feedback.

 

numai de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult man, azi l-am dat jos, aveam un intreg insectar pe acolo.

Despre aerisitorul spate nu imi poate da nimeni nicio info, asa-i el, fara orificiu sau mi-au pus japonezii un aerisitor rebutat? :laugh:

 

 

Cu mare placere,eu unul nu stiu sa-ti explic despre aerisitor.Toate bune! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am remarcat ca dupa vreo 7-8 luni de iernat nu prea mai ajunge la viteza maxima, pana la 180 urca normal, de acolo incepe sa gafaie rau

Sigur nu ti-a pus cineva un motor de 650 cat n-ai fost atent? :laugh:

Debitul la pompa de benzina se masoara destul de simplu, scrie in manualul de service cum se face.

In principiu, alimentezi pompa direct de la baterie, bagi furtunul intr-o sticla si masori cat scoate in 30 de secunde sau 1 minut. Nu stiu exact cat trebuie sa scoata la 1000, dar scrie in manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur nu ti-a pus cineva un motor de 650 cat n-ai fost atent? :laugh:

Debitul la pompa de benzina se masoara destul de simplu, scrie in manualul de service cum se face.

In principiu, alimentezi pompa direct de la baterie, bagi furtunul intr-o sticla si masori cat scoate in 30 de secunde sau 1 minut. Nu stiu exact cat trebuie sa scoata la 1000, dar scrie in manual.

 

scoti mufa din ecm (ecu, cdi), cauti firul galben cu dunga rosie, scoti furtunul de benzina din pompa si pui un furtun de cauciuc si o sticla de 2 litri, conectezi firul (galben cu dunga rosie) la baterie 30 de secunde pe ceas. trebuie sa iasa 1.2litri in 30sec. daca iese 1litru tot e ok. daca ai scula de masurat presiunea in instalatie tre sa fie 3 bari (300kPa). daca nu ai presiune... de verificat daca e pompa intreaga si curata sau $$$ - filtru benzina highpressure 250e, pompa benzina (mai rar) 500e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...