Trandafir Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 imi plac f mult cele de la laura , si nici cele de la hd nu-s rele . as incerca improvizatia insa din 2 motive - nu am bani - nu am nevoie la drum lung am plecat cu un rollbag impermeabil in care am bagat tot ce mi-a trecut prin cap si un rucsac in care tineam constumul de ploaie si o sticla cu apa . la rollbag n-as renunta pentru ca pe linga faptul ca e bombproof i-am mai gasit o utilitate, cea de spatar dar poate se iveste vreo ocazie sa plec cine stie pe unde si-mi trebuie musai cutii parerea mea e ca cele de la laura sau trax-uri sau mai stiu eu ce merita luate si doar pentru ca dau un aspect placut motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) - nu am bani - nu am nevoie Atunci nu-ti lua. Nu cadea si tu in plasa celor care isi pun n-shpe mii de briz-brizuri pe motor, fara sa aiba nevoie de ele, doar ca sa dea bine la poza. Vezi ca exemplu de 'asa NU!' R1200GS-urile si posesorii lor (unii dintre ei, cel putin). Editat August 4, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) acum 2 saptamani am gasit intamplator intr-un morman de vechituri o valiza de scule care seamana f mult cu ce-a din imaginea de mai jos n-am luat-o ca n-aveam ce face cu una singura dar s-ar putea sa am noroc si sa se gaseasca si o pereche . din cate citisem la un moment dat au mai fost incercari de a improviza sidecase-uri din diverse cutii de scule din plastic sau alu dar nu stiu cat de reusite sunt . voi ce credeti , merita osteneala ? cutia , cel putin asta pe care am tinut-o eu in mana era in stare f buna , dar inchizatorile nu-mi inspirau incredere . Iar de etanseitate nici nu poate fi vorba Muncitor necalificat daca as fi, un asemenea gunoi nu mi-as pune nici pe un Piaggio Si. Nu am bani, dar imi pun o cutie de la vechituri pe un 650 Gs 2004 . Editat August 5, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) Muncitor necalificat daca as fi, un asemenea gunoi nu mi-as pune nici pe un Piaggio Si. Nu am bani, dar imi pun o cutie de la vechituri pe un 650 Gs 2004 . nu stiu ce ai tu cu noi, muncitorii necalificati dar eu doar puneam o intrebare poate sunt singurul dar mie mi se pare ca pretul accesoriilor aftermarket pentru motociclete e disproportionat in raport cu preturile motociletelor . pe GS-ul din 2004 de 1699.99 Euro pui cutii de 400 . Adica vreun sfert din valoarea mobrei . Mi se pare mult dar oi fi eu mai chitros ... Editat August 5, 2011 de Trandafir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) Nu am nimic cu muncitorii necalificati. Era un exercitiu de imaginatie. Eu cred ca tu ai vazut Gs-ul despre care vorbesti pe Ebay, la o licitatie neincheiata, la pretul ala. Nu ai bani, nu iti cumperi GS 2004 sau cutii de 400 de euro. Iti iei ce iti permiti. Este simplu. Domnia se plateste, daca nu stiai. Sa pui cutii de la vechituri pe un motor din 2004 este o tiganie. Cauta pe altii sa te aprobe si sa iti cante in struna. Parerea mea. Editat August 5, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Deci........parerea mea este ca acele cuti .......nush da mnoah nu au ce cauta pe nici o mobra.Cutii iti pui daca ai nevoie de ele daca le folosesti cu adevarat altfel doar te incurca.Nu pui genti pt ca arata ok,le pui pt transporti lucrurile si efectele personale siiiiii in caz ca ai scapat-o pe laterala poti continua drumul te protejeaza pe tine si mobra.Si ca sa nu o lungesc daca mai ai rabdare 2 3 saptamani maxim termin matritele pt ambutisare si voi face genti la un pret ...fara concurenta.Circa 220 euro un set,sper la pretul asta sa nu se mai planga nimeni ca este scump si daca doreste sa poata sa si le cumpere la un pret normal decent.Vor fi identice cu ce am facut pina acuma doar ca va avea colturi de plastic si restu tot aluminiu.Posibil sa fie chiar facute in colaborare sau inpreuna cu baietii de la Cj de la HD suntem in tratative sa le facem impreuna,dar indiferent de acest rezultat gentile vor fi pe piata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 nu laura , eu nu am zis ca sunt scumpe cutiile facute de tine sau de cluj . tot respectul pentru munca voastra si pentru rezultate si sper sa ma numar printre clientii tai cat de curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 no stres te asteptam.Da eu zic totusi ca pretul trebuie sa fie competitiv si sa nu aibe adaos de 500% ori suntem motociclisti ori nu mai suntem )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 acum 2 saptamani am gasit intamplator intr-un morman de vechituri o valiza de scule care seamana f mult cu ce-a din imaginea de mai jos n-am luat-o ca n-aveam ce face cu una singura dar s-ar putea sa am noroc si sa se gaseasca si o pereche . din cate citisem la un moment dat au mai fost incercari de a improviza sidecase-uri din diverse cutii de scule din plastic sau alu dar nu stiu cat de reusite sunt . voi ce credeti , merita osteneala ? cutia , cel putin asta pe care am tinut-o eu in mana era in stare f buna , dar inchizatorile nu-mi inspirau incredere . Iar de etanseitate nici nu poate fi vorba Mai importante decat cutia sunt drumurile pe care le vei face. Mai lasati-l in colo de aspect. Daca cutiile sunt solide si ai loc de bagaje in ele sunt OK, oricum mai bune decat nimic. Pe parcurs, cand apar si banii, le poti schimba cu altceva mai de Doamne ajuta. Un flacau cu un DL 1000 a avut/are ceva asemanator si din mers nu aratau chiar de speriat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) 'bogdan_harea sper ca esti constient ca lateralele la acele cutii sunt din carton presat............ la o ploaie mai mare............sa nu ramai fara bagaj:) am citeva seturi de genti din cele de mai sus de la diferite scule si nu tare le place apa da vb ta e mai mult decit nimic Editat August 5, 2011 de lauramarginea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 http://www.kaki.ro/2010/produse/cutie-munitie-calibru-50.php Nu vreau sa fac reclama, sau contrareclama celor care produc cutii, dar eu folosesc asa ceva de cativa ani. E drept ca sunt mai grele decat cele de aluminiu, dar nu se compara deloc la capitolul rezistentza. Cele de aluminiu la prima cazatura se deformeaza si se rup ca o doza de bere. Cele militare sunt din otel, rezistente la socuri, perfect etanse, rezistente la compresiune... De exemplu, pe o singura cutie am suspendat total o Africa Twin, si am lasat-o fara roti, fara sa stau cu frica ca o sa cedeze sub greutatea motocicletei, care era incarcata cu restul bagajelor. Capacele detasabile se pot utiliza cu succes si in cazul in care esti ramas in noroi. Le pui in fata rotilor si iesi din cacao. Sustin ideea ca nu are rost sa montezi cutii, doar pentru ca arata bine pe motor. Trebuie sa fie utile, altfel nu are rost sa te chinui cu ele prin traficul din oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 (editat) Boieru are perfecta dreptate doar ca...nu te vad cu cutiile pe mobra montate toata ziua prin oras indiferent ce cutii ai avea.Este incomod,si aiurea.Da daca mergi si vrei sa faci mongolia sau africa gentile militare sunt super ok.Trebuie specificat ca 80% din cei cu touring-uri fac doar asfalt turul europei etc etc etc.Cei care practica un touring mai hard aceia stiu pt ce se pregatesc si se echipeaza ca atare.Parerea mea nivelul de echipare depinde de ce drumuri faci.Si cel mai important este sa faci cit mai multe drumuri cu sau fara genti. Editat August 6, 2011 de lauramarginea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 'bogdan_harea sper ca esti constient ca lateralele la acele cutii sunt din carton presat............ la o ploaie mai mare............sa nu ramai fara bagaj:) am citeva seturi de genti din cele de mai sus de la diferite scule si nu tare le place apa da vb ta e mai mult decit nimic Doar nu-ti imaginezi ca omul o va folosi la nesfarsit. Este o solutie provizorie pana iese din criza. Iar cutiile mele de scule, de la munca, au supravietuit sculelor pe care le protejau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 )) Daca le ti pe raft daaaaaaaaa Cu titlu provizor poti sa pui orice doar ca merita un pic mai mult efort mobra..... Am incercat cu plastic albastru da nu imi place cum ies sa vad arginti cum ies da zic negre sunt cele mai ok nu? proba de capac cu coltar plastic ........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Bravo domnule! EXCEPTIOLAL. Iti dores succes si in afaceri cu cutii, pt ca produsul chiar a iesit foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauru' Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 http://www.kaki.ro/2010/produse/cutie-munitie-calibru-50.php Nu vreau sa fac reclama, sau contrareclama celor care produc cutii, dar eu folosesc asa ceva de cativa ani. E drept ca sunt mai grele decat cele de aluminiu, dar nu se compara deloc la capitolul rezistentza. Cele de aluminiu la prima cazatura se deformeaza si se rup ca o doza de bere. Cele militare sunt din otel, rezistente la socuri, perfect etanse, rezistente la compresiune... De exemplu, pe o singura cutie am suspendat total o Africa Twin, si am lasat-o fara roti, fara sa stau cu frica ca o sa cedeze sub greutatea motocicletei, care era incarcata cu restul bagajelor. Capacele detasabile se pot utiliza cu succes si in cazul in care esti ramas in noroi. Le pui in fata rotilor si iesi din cacao. Sustin ideea ca nu are rost sa montezi cutii, doar pentru ca arata bine pe motor. Trebuie sa fie utile, altfel nu are rost sa te chinui cu ele prin traficul din oras. Boierule baietii sunt pe fite nu pe utilitate ... Am vazut cutiile tale si sunt "beton" (am fost cam acum o luna pe la tine cu un prieten din bz ca sa ia un crash bar de africana ....). Cam asa ceva am scris si eu pe forumul de transalp si baietii de acolo mi-au sarit in cap ... ca sunt grele ... ca sunt naspa... Eu o sa-mi comand si o sa montez pe transalp la iarna, ca sper sa am timp atunci.... Bafta ... si distractie placuta la Basca Chiojdului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 pentru ca vad ca va place sa va jucati cu aluminiul si plasticul, va dau eu o idee de facut bani. derulatoare de roadbook. sunt relativ simplu de facut, mai ales cele fara motor. ia studiati putin problema, si daca va intereseaza, mai discutam. totusi, sper ca pretul de vanzare sa fie mai mic decat cel de afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 pentru ca vad ca va place sa va jucati cu aluminiul si plasticul, va dau eu o idee de facut bani. derulatoare de roadbook. sunt relativ simplu de facut, mai ales cele fara motor. ia studiati putin problema, si daca va intereseaza, mai discutam. totusi, sper ca pretul de vanzare sa fie mai mic decat cel de afara. Ai o poza ceva sa vad exact dimensiuni etc etc detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) Derulator de roadbook Editat August 9, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Am inteles dar nu cred ca exista cerere pt asa ceva ca sa fie rentabil sa faci o matrita pt ambutisare etc etc 1 sau 2 se pot face hand made ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) Imi cer scuze pentru off-topic, dar intervin in discutie fara nici o intentie ironica/neconstructiva/etc ci mai mult pentru a o stopa discutia despre derulatoare inainte de a se dilua si a polua si mai mult. Constructie carcasei etanse ce pune la un loc o foaie de aluminiu, cheder din guma moale si plexiglas ramane cea mai mica problema in intreprinderea asta tehnica. Cel mai important la un derulator sunt motorasul si amplasarea axelor pentru hartie si a delimitatoarelor/capetelor acestora. La motoras conteaza foarte mult sa mearga cu o viteza mica si constanta. Chiar foarte mica. Stiu ca erau luate in calcul motorase de imprimanta cu ace iar eu am salvat intr-un timp, pentru a-l oferi spre teste, un motoras de antena de la o masina. Motorasul in discutie trebuie , de asemenea, sa mearga in ambele sensuri. Plus, sa fie introdus intr-o consola atat super etansa (anti-praf, apa, etc), dar care sa il si lase sa respire putin pentru a il proteja de umiditatea ce apare la schimbari bruste de temperatura (ciclul noapte-zi). La axele pe care se aseaza hartia conteaza foarte mult delimitatoarele lor laterale. Ele trebuie sa tina perfect in tensiune, din laterale, papirusul de hartie. Daca sunt prea strans reglate inghesuie din lateral sulul de hartie, il blocheaza iar in cele din urma acesta se rupe in momentul in care actionam motorasul. Daca sunt prea larg reglate, papirusul nu se deruleaza perfect drept, merge in zigzag si, in cele din urma, urca peste delimitatoare. Daca nu ma insel, sunt in teste niste derulatoare manufacturate pe la baietii pasionati de rally din Craiova (user-ul @lupu sui si un amic de-al lui). Personal, nu agreez ideea unui derulator manual. Cred ca pe la Touratech sau nu mai stiu unde (Kedo, Polo ???) am vazut unele, la un pret mai mult decat decent , exact ca cel din a doua imagine. Acum vad ca este un Acerbis. Sa nu fi fost la Auner... Nu mai stiu. Oricum, sunt poate cu 5-10% mai bune decat nimic. Eu zic ca sunt de un risc fara dubii. Cele mai bune derulatoare din lume raman MD-urile din ultima imagine. Daca mai sunt si luminate pentru uz nocturn, sunt top of the top. La cele manufacturate trebuie folosite leduri. Inca o data, imi cer scuze pentru off-topic. Daca considerati ca merita un topic separat, chiar va rog sa imi stergeti postul si sa il mutati acolo. Ca idee, derulatoarele sunt 95% acasa in rally-raid, dar pot si folosite si pentru a pune in ele harti cu trasee, liste de CP-uri la un concurs moto stil raliu rutier, raliu enduro-turistic, etc. On-topic: @laura : Super cutii. Ai ridicat mult stacheta topicului si contructiilor de acest tip. Sincer, eu iti recomand sa iti faci publicitate pe horizonsunlimited.com si pe advrider.com si, iti garantez 99%, ca, folosind un marketing sincer si un pret competitiv ai sanse f.f.f.f. mari sa bati companii genal MetalMule si altii, care, dpmdv, fac niste inutilitati banale si extrem de scumpe. Editat August 9, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Ca fapt divers, doua astfel de cutii expediate in AUSTRALIA iau numai vreo 150-170 euro la transport. Daca taxezi cutia tot acolo, in 500e poti vinde doua cutii super jmechere cam oriunde in lume. Si sunt competitive calitativ din ce am vazut eu. Are dreptate Raul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 'bogdan_harea sper ca esti constient ca lateralele la acele cutii sunt din carton presat............ la o ploaie mai mare............sa nu ramai fara bagaj:) am citeva seturi de genti din cele de mai sus de la diferite scule si nu tare le place apa da vb ta e mai mult decit nimic pe ce fel de suporti se pot monta ? eu am acum lateralele de la Givi din plastic se pot refolosi prinderile ? exista fo poza cu ele montate pe un AT ? multumex )) Daca le ti pe raft daaaaaaaaa Cu titlu provizor poti sa pui orice doar ca merita un pic mai mult efort mobra..... Am incercat cu plastic albastru da nu imi place cum ies sa vad arginti cum ies da zic negre sunt cele mai ok nu? proba de capac cu coltar plastic ........... n-am reusit sa-mi dau seama cum le dai jos, au vreun sistem rapid de demontare sau desfaci n! suruburi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Desfaci doua suruburi ca sa dai jos cutia. Suruburile cu pricina au piulite tip fluture pe care le dai jos/strangi cu mana fara probleme. Nu se desfac singure. @lauramarginea - sper ca nu e bai ca raspund la intrebarile legate de sistemul de fixare; ajut si eu cum pot, mai ales ca stiu sistemu baietilor de la HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Deci avand in vedere ca am rausit sa fac matrite etc etc furnizori pt materiale va pot da un pret definitiv sperrrrrrrr competitiv,chetuielile au fost mari dar sper totusi ca pretul sa fie decisiv la cumpararea produsului.Despre calitate va pot spune ca folosesc incepand de azi aceleasi repere identice ca si firmele mari producatoare,doar ca pretul este cu 50% mai mic sau chiar mai mult,plus ca cumparatorii vor beneficia de un an de garantie. Atasez poze cu noul sistem de inchidere KYK ti-am raspuns pe mail. switch nu e o problema Oricum sunt super happy ca am rausit sa fac ceva bun zic eu. set 2 coburi (fara degajari simetrice) intre 30 si 45litri 230e 1buc topcase(pret la comanda cu coburi) 130e 1 topcase separat 145e sistem de prindere coburi 42e suportii si sistemul de prindere la topcase depinde de la mobra la mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.