IceLord Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 (editat) Per final, alege ce ii place inimii si cumpara cu capul ! Editat Septembrie 29, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 recomand: Kawa VN800 A, Suzuki Intruder VS800, Honda Shadow Spirit 750, Yamaha Virago 750/1100 sau Dragstar 1100(cam scump) eu prefer variantele cu roti subtiri pe fata ca-s mai usurele si mai fasnete multumesc pt sfat! DAR! daca e cineva care le-a incercat pe toate sa imi spuna care e cel mai comod la drum lung- best cruiser award ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 (editat) am facut cu VN800 800 km/zi cu pasagera si bagaje...si mai mergeam inca 200 daca ma fortam. cu restu' n-am fost la drum lung, dar frate-miu are virago 750 si vrea sa faca turul europei la vara. Editat Septembrie 30, 2009 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 am facut cu VN800 800 km/zi cu pasagera si bagaje...si mai mergeam inca 200 daca ma fortam. cu restu' n-am fost la drum lung, dar frate-miu are virago 750 si vrea sa faca turul europei la vara. care e vit maxima de croaziera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 pe autostrada la greci si bulgari am mers cu 130 km/h constant, ... poti merge si cu 140-150 km/h, dar fara parbriz te rupe vantu.pe E-uri la greci cu 120 si la bulgari cu 110...in localitati cu 80, cam asa merg eu. Oricum, eu evit autostrazile ca ma plictisesc la culme! Viteza maxima la vulcan (pe ceas) e cam 180...185 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 pe autostrada la greci si bulgari am mers cu 130 km/h constant, ... poti merge si cu 140-150 km/h, dar fara parbriz te rupe vantu.pe E-uri la greci cu 120 si la bulgari cu 110...in localitati cu 80, cam asa merg eu. Oricum, eu evit autostrazile ca ma plictisesc la culme!Viteza maxima la vulcan (pe ceas) e cam 180...185 ce zici de Suzuki VZ 800 Marauder? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 e bun! are cuplu mare, viteza maxima ceva mai jos...pe la 160 km/h... dar e o motocicleta buna si f practica (jante turnate - cauciuc tubeless, consum relatic mic, fasneata in oras etc..) mecanicu' la care mai duc eu vulcanu' are marauder 800...n-are cum sa fie o mobra naspa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Cum dracu duci mah tu vn la mecanic, ca al meu in afara problemei aleaia tampite cu carbelirtoru, nu a vazut mecanic la fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Cum dracu duci mah tu vn la mecanic, ca al meu in afara problemei aleaia tampite cu carbelirtoru, nu a vazut mecanic la fata. eh...l-am dus odata sa-i schimb rulmentii la roti inainte sa plec la greci. la mecanic am mai fost de 2 ori cu viroaga, odata pt semeringuri fuca, si odata pt rgelare supape, curatire, reglaj si sincron carbelitoare si odata cu fosta viroaga a pretinei, tot pt semerignuri la furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Harley Davidson.Originalul. Fara false aripioare de racire, cu vibratii (si ele originale) si cu sunetul aritmic. Mai butucanos si mai low tech decat japonezele, dar cu pedigree. Din 1909. Am 1,71, 70 kg si un Sportster 1200 Low. Merg zilnic cu el la servici. Viteza de croaziera 130-140 unde se poate.Maxim am incercat un 170 (motorul mai avea resurse) dar ciclistica nu prea. Consum 5-6 in oras (Bucuresti). Prima luna jumatate m-a durut un pic spatele. Acum pot merge toata ziua pe el fara probleme. Parerea mea: japonezele clone de Harley (alege orice V-Twin > 600 cmc ) sunt excelente, isi fac treaba ok, sunt rezistente, sunt ieftine, dar sunt de dispretuit ca prea isi propun sa semene cu ceva ce n-o sa fie niciodata->Harley. Si ti-o spun din perspectiva istorica a motociclismului, nu din pozitia de posesor de Harley. Daca vrei o japoneza demna de toata stima mea - Dragstar de 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 cum mi se pare prietenii mei dragstaru asta pentru un incepator? again, 1.90;75kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggabriel Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 cum mi se pare prietenii mei dragstaru asta pentru un incepator? again, 1.90;75kg. Iti recomand sa manifesti reticenta si sa ai mare grija la astfel de anunturi. Din pacate un astfel de anunt, fara niciun detaliu de contact, e o tentativa de frauda cu o probabilitate de 90%. Nu doar la noi sunt tot felul de vietati care cauta sa te traga in piept. Eu am primit acelasi raspuns in cazul a trei anunturi in care motoarele erau in zone diferite ale Germaniei, la mare distanta unul de altul, iar motivul vanzarii era acelasi. Proprietarul era un italian care tocmai se intorsese acasa dupa ce lucrase 2-3 ani in Germania, iar acum nu-si mai putea permite motorul si ii trebuiau bani sa-si ia masina. Iar de fiecare data, motorul era deja in custodia unei firme de expeditii. Sanatate si bafta sa-ti gasesti motorul visat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 2000 euro pt un dragstar de 1100 an fabricatie 1999.din start suna fishy. on topic:1100cmc pt prima mobra...nu as recomanda.lumea o sa inceapa sa abereze cum ca nu conteaza cat e de mare daca ai capul pe umeri si tot felul de comentarii de genul asta.treaba lor.ideea e urmatoarea:poate TU ai capul pe umeri dar nu garantez pt CELALTI din trafic.si cand o sa trebuiasca sa opresti brusc micul elefantel de 1100 si nu o sa il poti stapani,nu din cauza ca nu ai avea destula forta fizica,ci din cauza ca pur si simplu nu esti obisnuit cu modul in care se comporta un obiect de cateva sute de kg care se deplaseaza pe 2 roti...adauga in ecuatie faptul ca obiectul ala are un cuplu "interesant" si in momentul in care scapi mana de pe ambreiaj are tendinta sa te arunce de pe el ca asa i s-a sculat... bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 ce ziceti de asta? isi merita banii? dragstar 1100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 ce ziceti de asta? isi merita banii? dragstar 1100 Daca datele din anunt sunt adevarate, ii merita cu varf si indesat. Dar 23000 km in 9 ani imi miroase a umblatura pe la kilometraj. Asa cum zice si vanzatorul, merita vazuta, dar pentru a verifica daca are intradevar kilometrii specificati. Pe de alta parte, la banii astia, si daca avea 50.000 de km merita luata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 multumesc, dar cum e mai bine: mai noua cu multi km sau mai veche cu mai putini km?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Foarte buna intrebarea Mai noua cu multi km ???? - trebuie sa ai in vedere nr de km, revizia (piese+manopera)ce trebuie facuta in functie de km Mai veche cu putini km ???? - in cazul asta verificarea trebuie facuta temeinic de catre cineva care stie, eventual sa stii ce a fost schimbat, altfel ... Am un dragstar si desi am familie, motorul a acumulat 30mii in doar 4 ani; numai bine si bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 si cum e sa ai un drag? de cat timp il ai? ai vrea ceva mai mare? e o evolutie fireasca si ok de la un naked de 500 la drag de 110(in cazul meu de ex)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Da fireasca, am avut de 50, 350, 800 si acum de 1100; Dragstarul a fost si este pentru mine un inlocuitor al HD; am crescut visand sa transform ij-ul bunicului intr-un HD si am reusit doar intr-o masura... curgea ulei pe la garnituri... asta din ce-mi spun unii, pentru ca eu inca nu am avut Ce pot sa-ti spun este ca-si merita banii acest motor: yamaha dragstar 1100 clasic ... :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 (editat) dragstaru de 110 nu are 70 de cai..are 62. Manufacturer Yamaha Motor Company Also called Yamaha V Star 1100 - XVS1100/XVS1100A Production since 1998 Class Cruiser Engine 1063 cc 4-stroke SOHC V2 Top speed 90.3 mph Power 62 hp (46 kW) @ 5750 rpm Torque 85.00 N·m (62.69 ft·lbf) @ 2500 rpm Wheelbase 1,640 mm (65 in) Dimensions L 2,405 mm (94.7 in) W 895 mm (35.2 in) H 1,095 mm (43.1 in) Seat height 690 mm (27 in) Weight 259 kg (570 lb) Editat Octombrie 3, 2009 de dkid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 cum mi se pare prietenii mei dragstaru asta pentru un incepator? again, 1.90;75kg. salut.... e buna pt tine numai sa iei cu comenzile avansate... din cauza inaltimii tale.... io am avut dragstar XVS400 cu comenzile avansate facute de mine... si am 1,86m si 100 kile... Dragstaru e mai alungita, (poti sa schimbi ghidonu sa fie upic mai inalt.. pt confort) Mesaj completat ce ziceti de asta? isi merita banii? dragstar 1100 m-am interesat de acest motor... e frumoasa.. din cat am inseles ca a fost putin lovita la rezervor si la far...... cred (presupun de aia e mai ieftina) mai are si accesori in plus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 cum se modifica ghidonul? mergi la meshter si iti face unu mai mare, sau sunt ceva piese care ti-l inalta? dar comenzile avansate? piesele in sine se cumpara sau se fabrica?... mi-a trecut prin cap sa imi modific radical nakedu' sai sa il fac asa mai.... chopper:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 cum se modifica ghidonul? mergi la meshter si iti face unu mai mare, sau sunt ceva piese care ti-l inalta? dar comenzile avansate? piesele in sine se cumpara sau se fabrica?... mi-a trecut prin cap sa imi modific radical nakedu' sai sa il fac asa mai.... chopper:D sfatul meu...decat sa incerci sa faci din GS un chopper si sa-ti iasa o struto-camila kitschoasa... mai bine faci din el un cafe-racer.... ca sa-ti iasa un chopper ok dintr-un GS, tre sa schimbi TOT inafara de motor, far si bord.... in primul rand tre' schimbat cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Andrei, uite niste GS-uri: http://www.choppersaustralia.com/forum/vie...b9def61bd96ffdc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Multumesc Shobolanu' pt link. acolo zice ca se preteaza motourul de gs twin pt asa ceva, dar multi imi spun ca nu merita banii. tu/ voi ce ziceti? daca intereseaza pe cineva: partea cadrului din spate care e sidicata in sus, o tai la jumate si o sudez invers sa fac un unghi obtuz pe roata spate, vreau sa o mai cobor 10 cm, sa ii fac o sha custom, departez roata spate, pun una de 200,(alta janta sigur, lant pinioane inca nush) modific ghidon, ori il inalt ori il schimb cu totul si vreeau sa ii pun coburi laterale, topcase, toate piele, mustati si daca pot comenzi avansate. sau il vand si de banii care ii bag imi iau un drag de 1100 rog moderatorii, daca considera acest post off topic sa il relocheze si sa nu se supere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.