Sari la conținut

Alegere Dificila


Postări Recomandate

Uite ca la un moment dat, dupa lungi asteptari, se pare ca s-a aprins o luminita undeva in zare ... si asteptarile sunt pe cale sa se materializeze. Si daca va fi asa, pe langa multumirile adresate Celui de sus, am si ceva intrebari celor de jos ... ma opresc la cele 2 modele, deoarece se potrivesc de minune cu ceea ce-mi place sa fac: excursii lungi peste tot pe unde se poate merge cu pasager, locuri insorite si nebatatorite (inca), etc. Cum am ajuns prin eliminare la cele 2 modele, nu e asa important, ci numai parerile despre ele; de ce l-as lua pe unu si nu pe celalalt ? merita un plus de manevrabilitate sau un plus de fiabilitate ? un plus de agilitate sau un plus de confort ? greutatea lor e aprox egala, puterea p'acolo, sarcina utila sau consumul la fel. Pretul e de partea KTM-ului dar oare diferenta pana la BMW nu e o investitie in fiabilitate ? exista posesori - cunoscatori - pareri ?

Multumesc mult :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele sunt beton.

Plusuri la KTM

- mult mai vioaie

- super manevrabilitate si suspensii pentru off road

- pret

Plusuri la BMW

- comfort

- manevrabilitate la viteze mici (de ex in oras)

 

Una peste alta, daca esti mai sportiv si mai aventurier ia KTM. Daca ai multe plimbari cu nevasta, ia BMW.

Teoretic si BMW-ul se descurca bine in off road, insa daca-l dai pe jos ustura tare la buzunar. Eu am vazut un BMW 1200 imprastiat pe un drum de tara ... era varza. La KTM nu ai stresul ca-l dai pe jos si nu mai poti sa pleci.

 

Mergi la Cornel Trica la Motoadventure in Cotroceni si vorbeste cu el. El are LC8 de un an si jumatate si e f multumit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW-ul se descurca bine in off road, insa daca-l dai pe jos ustura tare la buzunar. Eu am vazut un BMW 1200 imprastiat pe un drum de tara ... era varza.

Are un prieten Bmw 1150 GS Adventure la care a schimbat, intr-adevar crash-barurile, dar cu care a dat de cateva ori de pamant.

Era undeva pe coclauri si nu a avut urmari, dupa cum se vede si din fotografiile atasate.

 

post-5869-1141733664_thumb.jpg post-5869-1141733934_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic plimbarile vor contine destul offroad, cel putin pana acum asa au fost .. se (pre)vede un tur de europa curand, nu stiu ce drumuri vor fi, ma hotarasc la fata locului pe unde ies de pe sosea. insa nimic hard, poate forestiere, poteci, kestii pt 2up, ca fara fata mea nu prea plec nicaieri. cat de fiabil e KTM-ul ? la modul general, ca despre cel nou cu injectie nu cred ca stie nimeni concret ceva. am un amic care si-a luat anul trecut un 950 adv si i-a fiert motorul prin ungaria. noroc ca era pe aproape o reprezentanta KTM, motorul in garantie, etc.

Vedeti voi, cumva ma descurc sa contractez un leasing sa-l cumpar, insa asta nu inseamna ca-mi permit sa stau prin ateliere de reparatii (ale reprezentantei sau nu) toata ziua. BMW-ul este cunoscut ca (poate) cel mai fiabil motor, boxerul in special si daca despre KTM se mai poate discuta, despre BMW nu mai e loc. Cardanul este iarasi un argument forte, mai ales la noile BMW unde intretinerea lipseste

Insa parca ma atrage KTM-ul adventure S, cel cu inclinatie sportiva, 6 trepte de viteza, cursa mai lunga la amortizoare. si e cu aprox 2000 eur mai ieftin, bani de care pot sa-mi iau ceva extra-uri (cutii laterale, poate scutul de bare, poate un gps). nu o sa simt lipsa ABS-ului de pe modelul normal si nici saua putin mai inalta cred ca nu o sa ma deranjeze, insa cu siguranta ma va deranja sa nu apuc nici 50.000 km pana la o revizie capitala !!! trebuie subliniat ca nu particip la competitii, deci nu o sa-i sfidez limitele, ci in general ma port frumos cu calutul meu si-i asigur la timp consumabilele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pot sa iti spun despre KTM:

 

1. am un prieten care are un 950 din 2003 cu 72000KM facuti de el si nu a umblat la motor decit pentru schimbat lanturi de distributie.

 

2. da ai dreptate motoarele de 950 pana in 2005 fierbeau din cauza busonului de la rezervorul de apa. Acum nu mai fierb. KTM a mai pus oricum din cate stiu eu si un al doilea electroventilator pentru siguranta si pentru conditii extreme de utilizare.

 

3. In rest au aparut probleme marunte: un surub care a picat de la scut si a retezat o ureche a scutului, galeriile de evacuare s-au crapat ( aici trebuie sa mentionez ca prietenul meu are mania de a trece prin ABSOLUT toate baltile cu moto indiferent cit de mare sau mica este aceasta), senzorul de kilometraj care nu a functionat in mai multe reprize vreo 2000km, etc etc .

 

Asa cum a spus si Ionut73 daca scapi BMW-ul din mana pe jos COSTA si costa al dracului de mult. Eu m-am dat peste cap cu KTM-ul la Ciolpani si nu am spart decit un stop.

 

Bafta in alegere. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa faci sute de km pe zi ia-ti BMW.

KTM-ul iti rupe poponeata si mai ales la pasager(a) si consuma mult (chiar cu noua injectie).

BMW-ul meu consuma in jur de 5,5 -6 l/100 km in ritm vioi cu pasager.

Lipsa intretinerii la cardan este iarasi un argument foarte important la touring (altfel cari cu tine spray-uri,

iar daca se rupe lantul pe drum, esti halit).

Suspensia GS-ului e suficient de lunga pt. drumuri forsetiere si poteci, chestii mai grele oricum nu poti face cu pasager.

Eu am R1100GS si sunt super multumit de le (ca. 40.000 km rulati) si nu l-as da decat pt. un R1150 sau 1200 GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu totii ajungem la bmw.....ala de 1150am inteles ca e mai meserias(cuplu mai mare la turatii mici)dar ala de 1200 are turatii mai mari :cheers:

dar un bmw mai tarziu cand o sa imbatranesc...ca acuma mai e vreme de distractie

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cardanul 1200GS-ului a facut si el zile fripte multora, iar in momentul in care iti cedeaza transmisia pe cardan, chiar ca o sa scoti o lopata de bani din buzunar.

Poate ar trebui sa mai astepti putin sa vezi feedback-ul la noul 990 Adventure (cum merge injectia, cum merge ABS-ul).

Partea cu fiabilitatea nu cred ca este relevanta, 950-ul a avut unele boli ale copilariei chiar la aparitie dar acum este super OK. De asemenea, si povestile cu probleme de fiabilitate la 1200GS nu sunt putine.

Greutatea nu e aproximativ egala, gata de drum KTM-ul este mai usor (din cate stiu, ceva gen 225 vs 245 Kg). Este posibil ca un 990 cu ABS sa fie mai greu. KTM are un motor mai sportiv, mai agresiv, BMW are cuplu mai bun in zona joasa. BMW-ul este mai confortabil pe sosea si, la modul general, saua BMW-ului este mai confortabila. Offroad KTM-ul nu are ce discuta, de departe, cu nici o motocicleta din clasa sa.

Imi place la KTM faptul ca nu este un motor "complicat", totul este facut simplu, la vedere si cu componente de calitate, dar in acelasi timp conceptul este mult mai modern (motorul, cadrul, conceptia generala). BMW-ul este impanat de computeristica (amplificator al fortei de franre, bus de date etc) care fac service-ul posibil numai in service autorizat, dotat cu sculele corespunzatoare.

Nici un motor nu este perfect, dar in situatii din astea eu imi pun de obicei intrebarea "care are defectele care pot fi remediate cel mai ieftin?" Sa schimbi shaua la KTM o sa coste 300 eur cel mult, dar sa faci BMW-ul sa aiba sistemul de rulare al KTM-ului sau un motor ca LC8...

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The KTM will reward you like a very expensive mistress where the BMW will reward you like a, like a�.like a wife "

 

Buy them both. I think everybody agree that you need both.......of them.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar GS-ul ready for touring.

Nu cred ca omul e ready to race impreuna cu sotia sa.

 

 

Las domne ca-l mai calareste omul si singur!

Oricum are de ales dintre doua motoare de vis. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca 70% din drum il faci pe sosea,BMWul este mult peste KTM,probleme cu cardanul nu ai,este fara intretinere,este mai comod la drumuri lungi, coburii sunt OK,pasagerul nu o sa se planga niciodata ca a amortit,viteza de croaziera 140-160km/h,consum mai redus,iar ABSul un plus imens fata de KTM,daca mergi 70% pe" COCLAURI" KTM este cea mai buna alegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca lucrurile vor merge asa cum trebuie, curand voi bate palma cu dealerul KTM Motomania pentru KTM 990 Adventure S !

Alegerea a fost cumplit de dificila, nu va inkipuiti ! insa am decis: merg pe KTM. Poate datorita caracterului mai pronuntat sportiv, poate datorita simplitatii constructiei (comparativ cu BMW), poate datorita carenelor vopsite sublim in culorile de competitie dakar ... cate putin din fiecare si multe altele.

Va multumesc tuturor pentru ajutor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca lucrurile vor merge asa cum trebuie, curand voi bate palma cu dealerul KTM Motomania pentru KTM 990 Adventure S !

Alegerea a fost cumplit de dificila, nu va inkipuiti ! insa am decis: merg pe KTM. Poate datorita caracterului mai pronuntat sportiv, poate datorita simplitatii constructiei (comparativ cu BMW), poate datorita carenelor vopsite sublim in culorile de competitie dakar ... cate putin din fiecare si multe altele.

Va multumesc tuturor pentru ajutor !

 

Bravo! Sa o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca lucrurile vor merge asa cum trebuie, curand voi bate palma cu dealerul KTM Motomania pentru KTM 990 Adventure S !

Alegerea a fost cumplit de dificila, nu va inkipuiti ! insa am decis: merg pe KTM. Poate datorita caracterului mai pronuntat sportiv, poate datorita simplitatii constructiei (comparativ cu BMW), poate datorita carenelor vopsite sublim in culorile de competitie dakar ... cate putin din fiecare si multe altele.

Va multumesc tuturor pentru ajutor !

parerea mea vine tarziu dar

o sa vezi ca nu ai nevoie de atata sportivitate si bmw o sa ramana intotdeauna bmw nu o sa aiba nevoie de concursuri ,reclama pareri va fi bmw pur si simplu ,la ktm nu vad lucrurile asa ,diferentele nu sunt asa de mari ..daca tragi linie toate au + si - dar vei avea un bmw si daca tot veni vorba de service ,toate sunt complicate la defectiuni serioase .eu atat iti mai zic ...cand vei duce bmw in garaj o sa mai vrei sa mai faci o tura intotdeuna ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...