Shurub Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 la banii aia iti luai un cbr 125 ca oricum e mult mai buna.eu am un cbr 125 din 2007 si am 28.944 km si merge ca in prima zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 la banii aia iti luai un cbr 125 ca oricum e mult mai buna.eu am un cbr 125 din 2007 si am 28.944 km si merge ca in prima zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlueBoy Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Salut imi place motorul tau...eu urmeaza sa dau examenul pe A,B-ul il am de aproximativ 4 ani si as vrea sa imi iau tot de la Hyosung varianta chopper de 250 ai idee despre acest model? In rest ce pot sa zic multi km fara incidente si asfalt uscat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) la banii aia iti luai un cbr 125 ca oricum e mult mai buna.eu am un cbr 125 din 2007 si am 28.944 km si merge ca in prima zi. Dupa parerea mea cbr de 125 e una din motocicletele cele mai hidoase care de fapt mai mult seamana a bicicleta, no offence. Cat despre GTR-ul lui Alinush, chiar arata meserias si nu m-as gandi de doua ori daca ar fi sa aleg din cele doua. Pt. domnu` Kraz - Cred ca faci confuzie intre coreeni si chinezi: nu poti compara Geely cu Hyundai. @BlueBoy: check this out: /index.php?showtopic=202034 Editat Noiembrie 16, 2009 de Jorj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Salut. Cum se prezinta jucaria? Ti'a facut probleme? Cat ai mers cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blue. Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 la banii aia iti luai un cbr 125 ca oricum e mult mai buna.eu am un cbr 125 din 2007 si am 28.944 km si merge ca in prima zi. CBR-ul de 125 chiar ca e o bicicleta cu carene. Daca ai peste 1.50m, stai pe ea ca pe pocket bike. Hyosung-ul macar arata a motor, nu a pocnitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 CBR-ul de 125 chiar ca e o bicicleta cu carene. Daca ai peste 1.50m, stai pe ea ca pe pocket bike. Hyosung-ul macar arata a motor, nu a pocnitoare. Conteaza ca te strecori cu usurinta la orice ora din zi(mai ales in Bucuresti),conteaza ca are un consum ridicol,comenzi precise si usor de actionat,conteaza ca te dai cu ea pe toate curbele cu putinta ca si cum ai fi facut asta toata viata? Nu! Conteaza sa arate a motor,nu a pocnitoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blue. Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Conteaza ca te strecori cu usurinta la orice ora din zi(mai ales in Bucuresti),conteaza ca are un consum ridicol,comenzi precise si usor de actionat,conteaza ca te dai cu ea pe toate curbele cu putinta ca si cum ai fi facut asta toata viata? Nu! Conteaza sa arate a motor,nu a pocnitoare! - te strecori si pe tricicleta, eu zic sa incerci una d-aia. (ca idee, daca nu cumva ai un Vulcan de 2000 sau ceva, te strecori cu orice cu 2 roti si motor, nu numai cu cbr-ul de 125) - consumul ala ridicol de 3% de care vorbeai tu la cbr-ul de 125 (!!) eu il aveam la 250. Dar cred ca e mult mai profi sa ai 125cc sub fund decat 250, mai ales ca 125-ul arata mai "barbatesc" - "comenzi precise si usor de actionat"??? adica nu are semnalizatorul sub sa? da, cam toate motoarele au asa. - si cum adica te dai pe curbe? se poate asa ceva cu un motor? omg, esti taticul meu! p.s: fa rost de niste o-o. regards! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 - te strecori si pe tricicleta, eu zic sa incerci una d-aia. (ca idee, daca nu cumva ai un Vulcan de 2000 sau ceva, te strecori cu orice cu 2 roti si motor, nu numai cu cbr-ul de 125)- consumul ala ridicol de 3% de care vorbeai tu la cbr-ul de 125 (!!) eu il aveam la 250. Dar cred ca e mult mai profi sa ai 125cc sub fund decat 250, mai ales ca 125-ul arata mai "barbatesc" - "comenzi precise si usor de actionat"??? adica nu are semnalizatorul sub sa? da, cam toate motoarele au asa. - si cum adica te dai pe curbe? se poate asa ceva cu un motor? omg, esti taticul meu! p.s: fa rost de niste o-o. regards! -La ore de varf te strecori mult mai usor cu un motor ingust, usor -Iar bati campii cu cuvinte care te depasesc, gen "barbatesc" -E usor de bagat in orice treapta si usor de scos din orice treapta, mai ales atunci cand esti incepator, actionarea ambreiajului e f usoara si nu risti vreo febra musculara,. Mizeriile astea conteaza f mult la inceput -Nu, nu-s taticul tau! Ar fi culmea iar acum n-am timp sa-ti explic care e treaba cu un dulap de cadru facut pt un motor de 650 pe care s-a pus in fuga o magareata de 125 sau 250 cc. -La partea cu OO-le, daca tu ai mai mult de 2 iti recomand o vizita la un medic specialist, chiar se poate trata problema! Regards! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 adica nu are semnalizatorul sub sa? metoda noua de tuning? restu' e bla-bla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.