Sari la conținut

O Noua Jucarie Dupa 8 Ani De Pauza


Adydum
 Share

Postări Recomandate

3 000 km (inmatriculat pe 16 martie).

Partea cea mai dureroasa e ca nu am cum sa ii pun buloane sa incerc cat o pot inclina.

Acum sunt la lectia 2-3 virajul si franarea de urgenta.

Consum mediu pana acum 4.4 (4 la drum mers "frumos") 4 la mers constant si peste 5 in oras.

Stie cineva un traseu pe langa constanta unde sa ma perfectionez?

post-33673-1209151458_thumb.jpg

post-33673-1209151467_thumb.jpg

post-33673-1209151472_thumb.jpg

post-33673-1209151477_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

3 000 km (inmatriculat pe 16 martie).

Partea cea mai dureroasa e ca nu am cum sa ii pun buloane sa incerc cat o pot inclina.

Acum sunt la lectia 2-3 virajul si franarea de urgenta.

Consum mediu pana acum 4.4 (4 la drum mers "frumos") 4 la mers constant si peste 5 in oras.

Stie cineva un traseu pe langa constanta unde sa ma perfectionez?

 

E cumva cel de 250?

 

Buloane cred ca ar putea sa-ti adapteze cineva,dar nu recomand sa faci manevre pana cazi pt. ca tot se zgarie ceva pe la ea cu tot cu buloane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai revenit si s-o stapanesti sanatos. Viraje gasesti pe drumul european spre mangalia, dar sunt de viteza mare. Mai gasesti si pe drumurile din statiuni, dar e aiurea acum ca sunt cam prafuite. Cel mai frumos traseu virajat pe care pot sa ti-l recomand e spre tulcea, dar nu pe drumul "normal", te duci spre harsova si aproape de oras faci dreapta spre tulcea. Acolo gasesti cateva portiuni cu serpentine de toata frumusetea. Dar, nu sunt viraje pt incepatori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-ti traiasca. :)

 

Chiar ma si intrebam daca si cam cati propietari exista cu asemenea mobra.

E cel de 250cc? Ca toba ei cam asa imi da de gandit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Da, de 250 , cum ii sade bine unuia ultimii care 8 ani a stat numai in conserva :blbl:

Gentile le-am luat de la smaeb , versiunea martie, si inca foarte ieftin (cam 250 ron cobulii laterali cu tot cu rucsacul de rezervor). Respectivii le-au luat de la louis.

Dupa ce am mai tras de ea stanga - dreapta constat cu mare placere ca aderenta a crescut mult odata ce s-a rodat cauciucul . A invatat ce inseamna noapte , ploaie si grindina :kiss:. Iar ruta Macin(Braila bac) - Baia (spre C-ta) e de nota 10, chiar daca ploaia si intunericul m-au tinut mai in alerta.

Am facut si o mare tampenie, dar docila si iertatoare m-a crutat : am scapat ghidonul stang din mana la tentativele de wheelie-broscute, bineanteles ca dreapta a ramas fixa pe ghidon si s-a virat dreapta maxim, pozitie in care a si ajuns roata pe asfalt, dar a fost foarte usor de redresat. (Am mai patit asa ceva demult faza in care roata fata s-a inodat si m-a dat peste cap).

Un minus descoperit - lumina verde a vitezometrului electronic deranjeaza chiar si la minim la mersul noaptea in zone total neiluminate. O sa caut sa ii pun un bec mai slab si sper ca scaderea intensitatii sa nu il faca invizibil ziua pe soare puternic.

Consumul ramane 5 la viteza medie de croaziera 140-150.

Inca un lucru: fazele lunga - scurta se aprind pe rand, ma gandesc sa ii fac o modificare ca la aprinderea fazei lungi sa nu se mai stinga scurta, dar inainte sa imi dea un electrician "avizul" ref la puterea alternatorului si a instalatiei. Candva, mi-a luat foc un IJ supra-luminat, ce-i drept nu avea nici o (nicio mai nou :rolleyes:) siguranta.

 

Am ramas uimit de pretul pieselor: cleste frana fata 20 RON, carena laterala 160 RON !!

 

4300 KM. 20 RON o maneta de frana fata si sub 200 ron o carena laterala, niceee :rusinica:

Si cauciucurile sunt mult mai aderente, la inceput alunecau ca naiba...

Poze noi

post-33673-1210521990_thumb.jpg

post-33673-1210521998_thumb.jpg

post-33673-1210522007_thumb.jpg

post-33673-1210522017_thumb.jpg

post-33673-1210522026_thumb.jpg

Editat de Adydum
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Super bita...s-o stapanesti sanatos. Cum merge motorul ca sunt curios? Eu vreau sa-mi iau GTR-ul de 650...sora mai mare si tare as fi curios cum e pozitia in sa te rupe la spate sau merge cat de cat ca nu am unde sa calaresc asa ceva (sunt foarte rare motoarele astea). Salutari si numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pozitia mi se pare foarte comoda. chiar nu ma asteptam... Si in oras si la drum (am avut o zi cu 800 km facuti, si destule cu 500). Acum am 5000 si motorul merge impecabil. Vreau sa il schimb tot si numai pe GTR-ul de 650. Sa mergi 150-160 constant cu un 250 mie mi se pare ca e o dovada de fiabilitate...

Asa arata acum dupa ce inteligentul cu B75GWS a trecut peste mine si a mai si fugit de la locul accidentului... Oricum tot raul inspre bine, mie mi se pare mai frumoasa asa decat in culorile standard

post-33673-1212353167_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
l-ai gasit ai rezolvat? a trecut peste tine?

 

Omule a zis ca a trecut peste el si asa arata motoru' in momentu' de fata,deci a rezolvat problema,greu va este sa cititi cu atentie.

ps:arata mult mai fain asa vopsita :)

Editat de Denis TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate problema inca nu e rezolvata...

Motorul l-am facut pe banii mei, cat priveste accidentul poate are cineva ceva sfaturi, situatia fiind cam asa:

14-05 Intersectie Camil Resu cu liviu rebreanu eu pe Resu cu directia A2 spre mihai Bravu, el pe Resu din sens opus dorind sa faca stanga pe rebreanu. Verde si acolo si acolo, intra in paralel cu alta masina care statea sa faca stanga, claxonez de avertizare, se opreste, cand ajung in dreptul lui pleaca si ma loveste in roata spate. Avarii: furca, janta, oglinda, semnal, carene , toba suport frana spate. Eu: glezna , genunchi, mana, tcc minor. Dupa urmele de pe protectii se pare ca m-am dat si peste cap (zone salvate: coloana in dreptul "salelor" umar, omoplat, falca dreapta). Retin caracteristicile masinii, numarul de inmatriculare si fizionomia soferului , datele a doi martori dispusi sa dea declaratii

Politie salvare etc...

Partea interesanta aici incepe:

Desi obligata in cazul accidentelor cu victima politia nu imi da trimitere la IML. In cazul accidentelor rutiere nu se poate scoate certificat medico-legal decat la solicitarea politiei, deci incearca sa il contactezi pe agentul respectiv pentru trimitere. Procedura normala: o trimite prin posta speciala si o ridic de la politia C-ta. Respectivul nu este de gasit chit ca sun din ora in ora. Drum din nou la bucuresti, obtin trimiterea catre iml, incerc sa ma interesez de situatia dosarul dupa numarul de dosar de pe chestiunea (nu e proces verbal, e o trimitere catre nimeni), si dosarul nu se gaseste. Mi se cere din nou nr de tel si sunt asigurat ca urmeaza sa fiu contactat "cat de curand".

Intrebarile sunt:

Cum pot sa ma interesez de situatia dosarului care a fost deschis. Mai precis unde pot depune plangere ca la udriste dosarul e de negasit , de fiecare data "probabil e la biroul celalalt).

E normal sa nu se intocmeasca proces-verbal ? Ce mi-au dat ei dupa accident e un fel de nu stiu ce , trimitere catre ?? (atasament) .

Care e termenul legal in care pot depune plangere impotriva soferului : 2 luni de la accident sau 2 luni dupa ce mi se aduce la cunostinta identitatea soferului?

Cum pot afla titularului contractului de leasing (masina fiind in leasing la OTP Leasing).

pentru RCA-ul vinovatului e nevoie de gasirea soferului dat fiind ca se stie masina vinovatului iar titularul asigurarii este firma de leasing?

P.S. Partea proasta e ca eu sunt in C-ta iar toata povestea e la Bucuresti deci nu pot sa fiu toata ziua calare pe ei...

 

 

Azi mobra a implinit 6 000.

lantul intins aproape de prima gradatie si schimburile de ulei.

Doar o mica problema cu senzorul de la cric, remediata foarte usor.

post-33673-1214001087_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stimate denis se pare ca nu intamplator toata lumea te injura!

 

si a mai si fugit de la locul accidentului

 

din PV se vede clar ca nu au gasit autorul! Desi BTP leasing ala nu da masini gratis! Cineva o avea pe leasing NU ? :P

 

oameni ca soferul Peugeotului si motociclisti care schimba uleiul la 11.ooo te fac sa te gandesti de 2 ori inainte sa iesi pe strada si cu o moto luata la SH

 

 

16 ani si deja "Posesor De Comuniste" . WAAAAAAAI dar ma simt impresionat!

 

Scuze pentru Offtopic!

 

ON: ia messengerul meu ca poate te ajut eu sa ti gasesti boracul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Continuare jurnal de bord

Motorica a facut 8200km si a ramas fara placute pe spate. Cam repede cred eu...

In rest totul se comporta inca la fel ca nou, doar switch-ul de la cric mai face figuri.

Cat accidentul din 14 mai totul este deocamdata in stand-by. Respectivul a fost gasit, dosarul este la procuratura...

 

 

La 8500 km... http://www.youtube.com/watch?v=HQ7_SIjhyGg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Continuare jurnal de bord

Motorica a facut 8200km si a ramas fara placute pe spate. Cam repede cred eu...

In rest totul se comporta inca la fel ca nou, doar switch-ul de la cric mai face figuri.

Cat accidentul din 14 mai totul este deocamdata in stand-by. Respectivul a fost gasit, dosarul este la procuratura...

 

 

La 8500 km... http://www.youtube.com/watch?v=HQ7_SIjhyGg

zimi si mie te rog cum se cheama melodia de la filmulet plss :) ca o caut inebunit :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
In rest totul se comporta inca la fel ca nou, doar switch-ul de la cric mai face figuri.

10.000 km

Se pare ca rahatul ala de la cric a "atacat". Dupa ce la un drum pe autostrada a intrerupt de cateva ori motorul in plina sarcina la prima oprire am constatat un tacanit nasol la ralanti. Cred ca e vorba de boltul de la piston :)

 

 

 

10.000 km

Se pare ca rahatul ala de la cric a "atacat". Dupa ce la un drum pe autostrada a intrerupt de cateva ori motorul in plina sarcina la prima oprire am constatat un tacanit nasol la ralanti. Cred ca e vorba de boltul de la piston :)

E boltul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E in garantie, mor cu ei de gat daca imi iau vre-un ban. Dreaq stie cat dureaza pana e gata, sezonul asta e sfarsit. Noroc ca mai am un cross neinmatriculabil sa ma mai dau putintel...

 

 

Intre timp cu accidentul dosarul a ajuns la cercetari penale dar fara:

- declaratia martorului meu

- fara rezultatul de la iml

- cu fisa medicala mult "subtiata" (doar contuzii :()

- fara pozele facute de criminalistica la fata locului

Dosarul era "ingropat" eu fiind chipurile citat dar nu m-am prezentat. NU-l las pe fraierica, chiar daca politia pana la urma il scoate bazma curata ii aflu adresa si ii aplic o "corectie". Si lui si masinii... (corectie morala evident, cu vorbe de duh si povete, doar nu o dam in penal pe aici).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Revin cu detalii asupra accidentului din mai:

Deci:

fuga de la locul accidentului

martori

Camera de supraveghere (Camil Ressu cu Ramnicu Sarat).

DAR: NU se poate proba vinovatia respectivului ?? (Sustine ca nu a fost implicat in accident!)

Proba cu martori : irelevanta

Proba video (camera de supraveghere) Prea complicat!!

:laugh: Politie ROMANE :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci fiabilitate ciuciu :D

la 150-160 km/h croaziera in rodaj (e de 250 totusi), accidente si opritul motorului in plina sarcina, 10 000 km si s-a subtiat boltul e prea ok.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...