Sari la conținut

Rodarea placutelor de frana noi (bed-in procedure)


Postări Recomandate

ai fost tu cu gs-ul cu 214 km/h??????

Pe ceas, da, real probabil erau vreo 200. Mi-a luat un km sa ajung de la 200 la 214, totusi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care sunt tipurile de material din care sunt facute placutele de frana? pana acum nu m-a interesat deloc acest subiect.

 

PS pt cei care au dubii legate de raspunsul oamenilor de la SBS, oare aia fac placute de frana de 2 zile si a scris mailul ala din burta?

 

hai sa fim seriosi, sunt firme care se respecta si pt care conteaza fiecare mail.

 

De exemplu am dat mail la o firma din franta care face niste parbrize misto, a doua zi am primit mail de la dealerul lor cel mai apropiat, din ungaria care mi-a transmis pretul parbrizului, plus costul transportului si timpul de livrare.

 

firma in cauza este: http://www.bullster.com/fr/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ex SBS este pe podium si la victorie constant in Supersport (cei mai buni din SS, toti au SBS) si are si vreo 3-4 echipe in SBK. De campionatul mondial de motocross nici nu mai zic.....e plin de SBS acolo.

post-18620-1245442861_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ceas, da, real probabil erau vreo 200. Mi-a luat un km sa ajung de la 200 la 214, totusi...

asta sper ca pe drum drept.

 

ca altfel nu vad cum ai mere tu 214 cu o mobra care producatorul o zis ca viteza maxima ii 195.

 

sau poate ti so rotit cadranul de sub manos, si cand stai pe loc de fapt ai 20 km/h :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno, Gabi, daca tot vrei sa stii tot (si am si deturnat threadul asta), eram pe A1 undeva intre kilometri 60 si 80, nu stiu din ce directie batea vantul, motorul era incalzit la 5 bare, topcase-ul pe spate, parbrizul la nivelul maxim (sus), eu sub parbriz ca pe o vitezana. Nu aveam montate niciun fel de protectii deoarece abia schimbasem uleiul (iar crashul si scutul cantaresc vreo 5kg, cel putin) si facusem jocul supapelor. Pana la momentul ala, viteza maxima prinsa de mine a fost de 202km/h (daca e important si asta, pe ulei full syntetic 5W-40 BMW/Castrol), in timp ce acesti 214km/h i-am prins pe ulei mineral 20W-50 ELF, iar singura modificare de "performanta" a fost un filtru de aer stock nou :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca altfel nu vad cum ai mere tu 214 cu o mobra care producatorul o zis ca viteza maxima ii 195.

viteza maxima constructiva este calculata la turatia de putere maxima. turatia de putere maxima nu e niciodata turatia maxima si dupa turatia de putere maxima, puterea scade destul de abrupt (vorbim de grafic), dar totusi mai raman cativa caluti acolo. orice autovehicul prinde viteza mai mare decat cea constructiva (in afara de cele limitate electronic, pentru ca la ele este alta poveste), pentru simplul fapt ca mai exista o rezerva de 500-1500 rpm dupa turatia de putere maxima.

Ca exemplu concret (fiindca nu stiu daca am fost foarte coerent in ce am scris mai devreme), sa ne imaginam ca GS-ul are turatie maxima de 8500 rpm si puterea maxima o obtine pe la 8000. Daca viteza constructiva este de 195 kmh, inseamna ca in ultima treapta, va avea 195 kmh la 8000 rpm. Facand un calcul cu regula de trei simpla, vedem ca la 8500 rpm va avea ~207 kmh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

viteza maxima constructiva este calculata la turatia de putere maxima. turatia de putere maxima nu e niciodata turatia maxima si dupa turatia de putere maxima, puterea scade destul de abrupt (vorbim de grafic), dar totusi mai raman cativa caluti acolo. orice autovehicul prinde viteza mai mare decat cea constructiva (in afara de cele limitate electronic, pentru ca la ele este alta poveste), pentru simplul fapt ca mai exista o rezerva de 500-1500 rpm dupa turatia de putere maxima.

Ca exemplu concret (fiindca nu stiu daca am fost foarte coerent in ce am scris mai devreme), sa ne imaginam ca GS-ul are turatie maxima de 8500 rpm si puterea maxima o obtine pe la 8000. Daca viteza constructiva este de 195 kmh, inseamna ca in ultima treapta, va avea 195 kmh la 8000 rpm. Facand un calcul cu regula de trei simpla, vedem ca la 8500 rpm va avea ~207 kmh.

asta daca graficul viteza/turatie ar fii o ecuatie de gradul 1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care sunt tipurile de material din care sunt facute placutele de frana? pana acum nu m-a interesat deloc acest subiect.

 

PS pt cei care au dubii legate de raspunsul oamenilor de la SBS, oare aia fac placute de frana de 2 zile si a scris mailul ala din burta?

 

hai sa fim seriosi, sunt firme care se respecta si pt care conteaza fiecare mail.

 

De exemplu am dat mail la o firma din franta care face niste parbrize misto, a doua zi am primit mail de la dealerul lor cel mai apropiat, din ungaria care mi-a transmis pretul parbrizului, plus costul transportului si timpul de livrare.

 

firma in cauza este: http://www.bullster.com/fr/

Firma care se respecta :rolleyes: Iti dau eu rapid 10 exemple de firme care se respecta care n-o sa-ti raspunda la un mail nici in 10 ani. Anyway, ideea e asa: exista multi oameni care-si baga shutul si-n rodarea corecta a motorului, si-n rodarea corecta a placutelor. Si totusi masinile/motoarele lor functioneaza ok. daca am deveni toti maniaci cu rodarea corecta a placutelor, lubrifierea corecta a lantului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ceas, da, real probabil erau vreo 200. Mi-a luat un km sa ajung de la 200 la 214, totusi...

si eu stiu tot de +5% pe ceas :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

parca se discuta de placute aici !

dar sa fiu si eu off topic, am mers cu transalpu' cu 183 km, cu pasager si una bucata top case full si mai mergea, eu nu am melcu' de kilometraj dar aveam 8500 de ture in treapta 5, viteza a fost inregistrata de pe un sv650 care mergea paralel cu mine.

la transalp e aceeasi poveste, viteza maxima declarata e de 165 km parca, singura modificare este ca nu mai are cdi-ul original ! este unul de la ignitech, in rest, filtru de aer super imbacsit, carburi nesincronizate si nereglate EVER !

on topic ! mi-am luat EBC FA parca pe spate, o sa incerc sa le rodez cum am citit p'aci, va tin la curent !

Editat de reltih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...