new biker Postat Martie 9, 2006 Share Postat Martie 9, 2006 Am gasit un IJ Jupiter, cred ca primul model, cu atas.Nu stiu daca e chiar atasul original, dar arata ca atasul din poza.M-am inteles cu mosul la 400 RON.Nu cred ca e mult, din moment ce am dat 360 RON pe o casca noua.Treaba e ca motorul nu a fost pornit de vreo 4 ani si a stat afara.Intrebarea este daca sa incerc sa-l pornesc, sau sa desfac mai intai motorul sa vad daca nu e plin de rugina?Mosul are si bateria de 6 v, dar e moarta.Se poate pune acid in ea sa mai dea curent cat sa pornesc motocicleta, si daca da, ce acid si de ce concentratie?Orice impresie si sfat despre acest tip de motor este binevenita!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Martie 9, 2006 Share Postat Martie 9, 2006 Nu am experienta in asta, dar dupa 4 ani de stat afara, eu unul l-as desface. Nu are rost sa risti sa zgarii fatal cilindrul incercand sa eviti sa il desfaci. Cu ocazia asta, constati si starea ambielajului, schimbi segmenti etc. Cred ca cel mai bine ar fi sa il pornesti dupa ce faci o revizie completa, altfel o sa iti cauzezi o gramada de nervi inutili pt ca o sa tot ai de verificat si aia ... si aia ... si aialalta ... Oricum, bafta cu el si sa te tina cat mai multi km! Imi place aspectul retro pe care i-l da atasul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 9, 2006 Share Postat Martie 9, 2006 (editat) M-ul meu a stat 10 ani pe dreapta si in afara de schimbul de ulei nu am facut nimic la motor. faci cum crezi. am mai avut si masini care au stat cel putin doi-trei ani nemiscate fara ulei in cilindrii si alte chestii si nu au avut nici pe dracu. Cand mi-am luat cadillac (in 2000) zacea de pe timpul lui ceasca si am plecat cu el pe roti. am desfacut chiuloasele sa-i schimb garniturile dupa ceva timp si motorul era ca nou. am uitat sa-ti spun ca la aia nici uleiul nu-l schimbasem....daca nu a stat in umezeala de exemplu cu bujia scoasa in ploaie nu cred sa ai probleme. sa-l stapanesti sanatos bateria cred ca ai sa o dai la gunoi. se gasesc. Editat Martie 9, 2006 de valicaddy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 9, 2006 Share Postat Martie 9, 2006 la ij nu cred sa ai necazuri, dar mai bine te uiti in pistoane, motorul e frumos si daca are acte ok merita banii Pot exista surprize, poate fi apa in cartere, etc Poti porni motorul cu baterie e 12 v dar trebuie sa faci niste legaturi speciale ca altfel futzi chestii pe acolo daca vrei amanunte iti spun cum. Poti merge destul de mult cu baterie de masina pusa in atas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
new biker Postat Martie 9, 2006 Autor Share Postat Martie 9, 2006 Are acte:Carte de Identitate,Talon vechi.Daca tot veni vorba de acte, ce acte trebuie sa iau de la mos?Ajunge Contract de Vanzare Cumparare,CI,Talon si adeverinta de la finante ca s-a platit impozitul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 9, 2006 Share Postat Martie 9, 2006 da ajunge! tu esti sigur ca e jupiter? adica jupiter e in 2 cilindri, ij 56 si planeta sunt intr-unul singur! si... jupi nu prea se preteaza la atas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 9, 2006 Share Postat Martie 9, 2006 exista si jupi cu atas. ala albastru din poza nu e jupiter, e planeta sau ij 56, ij cu un piston si 2 tobe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
new biker Postat Martie 9, 2006 Autor Share Postat Martie 9, 2006 E Jupiter.Are 2 cilindrii mai "patratosi".Foarte aproape de locul de unde cumpar motorul este si un IJ 56, tot cu atas, dar in stare destul de proasta.Daca e cineva interesat intreb al cui e si cat vrea pe el si de asemenea pot sa il aduc in Timisoara odata cu al meu(ca tot platesc dubita sa il aduc pe al meu).Nu promit, dar sper sa pun poze cu amandoua curand!! exista si jupi cu atas. ala albastru din poza nu e jupiter, e planeta sau ij 56, ij cu un piston si 2 tobe Stiu ca ala din poza nu e Jupiter.Am vrut sa spun ca atasul este identic cu cel din poza si ma intrebam daca e atas de Jupiter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Martie 9, 2006 Share Postat Martie 9, 2006 am gasit si io unul exact asa...la un service auto...il luase tipul pt ca reparase o masina cuiva...vroia 5 mil pe ea. mi-a facut o demonstratie ...era sa plce fara mine...era f sprintena... iote si atashul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 9, 2006 Share Postat Martie 9, 2006 Iti propun sa faci rost de un motor de Ij Planeta 5, sau de unul de Ij 56 cum inchei actele si e pe numele tau. Una, ca se va preta mai bine la mersul cu atas, dar va si mai fiabil. Vazusem mai demult pe forum un motor de Planeta de vanzare, cu Planeta poti atinge si 100 cu atasul, 130 solo si trage bine. Pretul e OK, numai sa fie motorul bun, sa nu fie gripat pistonul, ambielajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 exista si jupi cu atas. ala albastru din poza nu e jupiter, e planeta sau ij 56, ij cu un piston si 2 tobe n-am spus ca nu exista jupi cu atas, doar ca nu se preteaza! p.s. ce dreq? n-ai vazut atasu' meu in fata blocului? cum sa spun ca nu exista jupi cu atas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 (editat) FAIN DOMLE! Cumpara-l! Indiscutabil trebe desfacut motorul dupa atata repaus, da' pana la urma asta-i farmecul vietii de comunist . Nu are rost sa risti prosteste pe principiul "n-are nici pe draku". Si daca are? mai investesti in plus pe reparatii pe care le puteai evita... In rest mai poti sa-i adaptezi instalatie pe 12 V Editat Martie 10, 2006 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 FAIN DOMLE! Indiscutabil trebe desfacut motorul dupa atata repaus, da' pana la urma asta-i farmecul vietii de comunist vreau sa spun, in primul rand, ca am dezgropat din pamant cateva vechituri la viatza mea.....dupa cum mai spunea cineva, cred ca ZIDU', e bine sa faci o inspectzie sumara a motorului inainte sa incerci sa il porneshti, dar IN NICI UN CAZ NU INCERCA SA IL DESFACI inainte sa vezi ce e cu el......incearca sa il porneshti asha shi vezi ce face....numai in cazul in care nu vrea shi nu vrea atunci apuca-te sa il desfaci. Vreau sa spun ca am recuperat candva un K175 care a sprijinit un gard de mai bine de 10 ani, shi in afara de o curatzare a carburatorului shi o bujie curata nu i-am facut altceva....a pornit la a treia pedala, aceeashi poveste cu un mz es250 care a stat in ploaie 20 de ani, etc, etc. sunt prea multe ca sa vi le spun pe toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 (editat) vreau sa spun, in primul rand, ca am dezgropat din pamant cateva vechituri la viatza mea.....dupa cum mai spunea cineva, cred ca ZIDU', e bine sa faci o inspectzie sumara a motorului inainte sa incerci sa il porneshti, dar IN NICI UN CAZ NU INCERCA SA IL DESFACI inainte sa vezi ce e cu el......incearca sa il porneshti asha shi vezi ce face....numai in cazul in care nu vrea shi nu vrea atunci apuca-te sa il desfaci. Vreau sa spun ca am recuperat candva un K175 care a sprijinit un gard de mai bine de 10 ani, shi in afara de o curatzare a carburatorului shi o bujie curata nu i-am facut altceva....a pornit la a treia pedala, aceeashi poveste cu un mz es250 care a stat in ploaie 20 de ani, etc, etc. sunt prea multe ca sa vi le spun pe toate Daca nu ne-am ocupa (io, Axi, Baluba) de recuperat comuniste antice uitate prin suri, poduri, noroaie mai ca te-as crede Pe ultimul RT l-am scos dintre oi , sa vezi ce meserias era setu motor ... "A pornit la prima pedala" Editat Martie 10, 2006 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 (editat) Mah, asa arata si primul meu motor, Festival din 72 tot nepornit de cinjpe ani dar pt ca eram in culmea fericirii nu am mai avut rabdare sa il desfac , am incercat sa il pornesc de vreo 800 de ori?? in ziua respectiva am bagat cel putin 800 de pedale pana cand intr-un final a cedat.... bocancul, mi sa rupt talpa pe din doua iar motorul tot tacut a ramas. Apoi l-am dus la un mos care i-a dat de cap... era de la magnetoul artizanal pe care il avea. ala nu dadea scanteie decat daca motorul mergea cu spatele. Acum daca l-ai luat sa il calaresti mult si cu multa placere dar daca nu l-ai luat inca, incearca sa il pornesti, eu unul m-am fript de 2 ori cu faze d-astea de genu' ca e bateria moarta, ca lasa ca merge , ca lasa ca are lumini dar tre sa ai legi tu un fir etc... mai bine il probezi acolo pt ca altfel ajungi cu el acasa si nici macar nu sti ce ar putea sa aibe .Eu cel putin oricum l-as fi luat dar era mult mai corect sa imi zica, mai baiete uite are asa si uite asta nu merge si asta e distrusa si nu ai bec la far si releul e ars si multe ... ca atunci cand am ajuns acasa am testat cu toate bateriile si am killer-it toti bocancii doar doar o sa porneasca pt ca primisem asigurari ca merge... faze de cacao .. chiar daca sunt mosi... tot mincinosi sunt. In principiu eu zic: testezi sa vezi daca da scanteie la liber ( scoti bujia si dai pedale...etc) daca testul a trecut, verifici uleiul ( are o joja ) si daca mai trebe poti completa un pic , pui benzina eventual in carburator direct(adica acolo unde e plutitorul, nu la sertar...) daca nu vrei sa te mai complici cu rezervorul ... Si apoi ai dai pedale , daca mai cere benzina ai mai dai , daca nu o ia mai verifici bujia sa nu fie innecata si daca porneste o tii cateva minute!!! fara sa o turezi.., Parerea mea. Salutari si ASFALT USCAT!! Editat Martie 10, 2006 de spire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 Mah, asa arata si primul meu motor, Festival din 72 Daca ai vrut sa spui 62 e ok, altminteri nu este pentru cum , pen'ca Festivalul nu s-a facut in 1972. Era vorba de o Planeta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 Corect! Ete ca mai este un om care tine la detalii din astea la fel ca mine. Numa' bine si traiasca Festivalul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 Numa' bine si traiasca Festivalul! Coooorect! Oldies but goldies!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
new biker Postat Martie 10, 2006 Autor Share Postat Martie 10, 2006 Ii verifici uleiul ( are o joja ) si daca mai trebe poti completa un pic , IJ-ul Jupiter are baie de ulai separata?Nu se pune ulei direct in benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 are ulei in cutie! in benzina se pun 40 ml ulei la litru de benzina! si nu toate au joja! cel mai bine ii schimbi uleiul! pui 800 ml de t90 si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
new biker Postat Martie 10, 2006 Autor Share Postat Martie 10, 2006 Am auzit zvonuri ca in curand nu se mai pot inmatricula vehicule cu numere vechi!Este adevarat?Care este data limita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 Am auzit zvonuri ca in curand nu se mai pot inmatricula vehicule cu numere vechi!Este adevarat?Care este data limita? io am auzit ca vor fi radiate automat autovehiculele cu numere vechi...dar nu stiu o data limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 vor fi radiate da' pot fi inscrise din nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 n-am spus ca nu exista jupi cu atas, doar ca nu se preteaza! p.s. ce dreq? n-ai vazut atasu' meu in fata blocului? cum sa spun ca nu exista jupi cu atas? la tine am vazut doar atas, nu era nici un jupi pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
new biker Postat Martie 10, 2006 Autor Share Postat Martie 10, 2006 Ce este ala "ambielaj"?Mentionez ca nu am desfacut niciodata un motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.