rhadoodc Postat Iunie 22, 2009 Autor Share Postat Iunie 22, 2009 Dap... raportul ore citite vs ore calarite inclina spre primul, recunosc. Dar e mai bine decat sa ai doar ore putine calarite. Macar stiu ce ma asteapta. Nu mi-a zis nimeni pana acum ca e rau sa te documentezi. Si da, m-am invatat minte ca tre sa am picioarele pregatite sa o prind daca pun frana. Am invatat pe propria-mi piele. Alte comentarii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 La crashpaduri ma refeream (vad ca nu prea stapanesti termenii in limba romana).Daca tot ai citit asa mult trebuia sa stii de chestiile astea....succes la reparat, nu stiu de ce am impresia ca e doar inceputul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzantaru' Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Man, imi pare rau de incident... Daca nu ma insel, am stat de vorba acum 2 sapt, erai la UM si iti desfaceau baietii codita sa-ti pui numarul direct... Am retinut geaca si mobra verde. Pacat, piesele banuiesc ca vor fi desul de scumpe, cu niste crashpaduri deznodamantul ar fi fost cu totul altul. Iti recomand niste cursuri de perfectionare pe amckat, te vor ajuta mult pe viitor... Daca te intereseaza da-mi PM, i'll tell u all about it. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rhadoodc Postat Iunie 22, 2009 Autor Share Postat Iunie 22, 2009 Crash padu-urile sunt primele in lista de prioritati la cumparat dupa ce o repar (recomanda cineva unele bune?). Am vb cu Razvan si cand o scot din service fug la AMCKart pt cursuri. Nu cu mine ai vorbit, daaar, ma bucur ca mai e un 250 verde prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzantaru' Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Ciudata coincidenta... Aveti si geci la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 La crashpaduri ma refeream (vad ca nu prea stapanesti termenii in limba romana).Daca tot ai citit asa mult trebuia sa stii de chestiile astea....succes la reparat, nu stiu de ce am impresia ca e doar inceputul de acord. saraca motocicleta. ca ai trantit-o pe sine de tramvai ude, hai ca mai inteleg sa zicem; daca ai mai picat de 2 ori cu 250ul... e grav. si nu sunt dumnezeul motoarelor cand scriu asta dar nici nu pricep cum poti pica tu la viteza mica si franare. si cand ma gandesc ce tare arata alea de noi, ce i-ar placea la prietena un minininjalet ca ala si nu isi permite pe cand tu folosesti motor de femei dichisite si il si mucifici... iti multumesc pentru o zi de luni si mai nasoala. motoarele de 2009 nu se repara cu ciocanul, se foloseste sarma si scotch. iti recomand multi km pe bicicleta sa iti mai dezvolti reflexele fara pagube materiale prea mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rhadoodc Postat Iunie 22, 2009 Autor Share Postat Iunie 22, 2009 Eu recunosc ca sunt incepator. N-am pretentii ca m-as pricepe, de aia mi-am si luat un motor pe masura puterilor mele. Ma bucur totusica sunt atatia adevarati guru ai motociclismului care s-au nascut invatati si in masura sa ma critice. Sunteti genul care mi-ar recomanda sa incep pe 600? Si eventual sa merg un pic si fara permis, sa prind experienta, nu? Genul care plang dupa terminatii de 18 ani care dau cu R1 in stalp pe uscat, cu pasager, dar fara casca... Apreciez sfaturile bune, si as aprecia abtinerea de la orice parere fara menirea de a ajuta in vreun fel. Dar, na, mereu tre sa existe cei care strica dispozita celorlalti, altfel n-ar fi Romania. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amitzu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Eu recunosc ca sunt incepator. N-am pretentii ca m-as pricepe, de aia mi-am si luat un motor pe masura puterilor mele. Ma bucur totusica sunt atatia adevarati guru ai motociclismului care s-au nascut invatati si in masura sa ma critice. Sunteti genul care mi-ar recomanda sa incep pe 600? Si eventual sa merg un pic si fara permis, sa prind experienta, nu? Genul care plang dupa terminatii de 18 ani care dau cu R1 in stalp pe uscat, cu pasager, dar fara casca... Apreciez sfaturile bune, si as aprecia abtinerea de la orice parere fara menirea de a ajuta in vreun fel. Dar, na, mereu tre sa existe cei care strica dispozita celorlalti, altfel n-ar fi Romania. Asfalt uscat! N-are rost sa te superi, pe forum ca si in viata reala sunt oameni si oameni ...unii care critica de aiurea altii care dau sfaturi bune. Mai bine ceri sfaturi unde esti nelamurit face to face unor oameni cu experienta care stiu cum e treaba pe 2 roti ...sau si mai bine mergi pe ea si invata din propriile grseli ...asta daca esti norocos si cu capu pe umeri ...cazaturile astea aproape de pe loc is cele mai bune ...doamne feri de mai rau! Si asfaltul fara prea multe gropi sa fie ...ca e fun si pe ud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzantaru' Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 de acord. saraca motocicleta.ca ai trantit-o pe sine de tramvai ude, hai ca mai inteleg sa zicem; daca ai mai picat de 2 ori cu 250ul... e grav. si nu sunt dumnezeul motoarelor cand scriu asta dar nici nu pricep cum poti pica tu la viteza mica si franare. si cand ma gandesc ce tare arata alea de noi, ce i-ar placea la prietena un minininjalet ca ala si nu isi permite pe cand tu folosesti motor de femei dichisite si il si mucifici... iti multumesc pentru o zi de luni si mai nasoala. motoarele de 2009 nu se repara cu ciocanul, se foloseste sarma si scotch. iti recomand multi km pe bicicleta sa iti mai dezvolti reflexele fara pagube materiale prea mari. Man, esti prea rautacios. Omul si-a luat de 250, asta e cel mai important, nu ca e 2009. Si-a luat 2009 ca si-a permis, si pentru ca un lucru nou nu o sa se compare niciodata cu unul second. Din ce ai scris nu reiese decat ca esti un frustrat. Consideri ca o motocicleta second vine cu tot cu experienta? Mai bine ii dadeai un sfat constructiv, ca oricum baiatul de asta a si deschis topicul, sa asculte parerea altora referitoare la intamplarea sa. Si rautatile tale chiar nu-si au rostul... Rhadoodc, crashuri ar fi cel mai bine sa-ti ieri originale, dar din experienta iti spun ca sunt cele mai scumpe... In principiu orice crashpad e bun mai ales la viteze mici, la viteza mare aftemarketurile pot face chiar stricaciuni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rhadoodc Postat Iunie 23, 2009 Autor Share Postat Iunie 23, 2009 Prima chestie pe care am cerut-o la service au fost crash pad-uri (asta cand m-am dus sa imi iau motorul). Au zis ca pt Ninja 250 sunt 'in development' si ca nu pot fi comandate inca. Deci OEM-uri inca nu pot, ca altfel aveam. Mi-am luat in schimb macar parbriz double bubble, ca sa nu mai iau vantu-n freza. Si pot sa zic ca e mult mai ok. A, cu o seara inainte sa o dau pe jos ii facusem plinul inainte sa ajung acasa. A fost prima oara (al 4-lea plin) cand am simtit ca ii afecteaza caracteristicile. Devenise clar ca are centrul de greutate mai sus, si se inclina mai tare. Am cumva impresia ca si asta a contribuit la destabilizarea care a dus la cazatura. Am mai trecut sine de tramvai, chiar in lung fara probleme. Poate acum doar a fost 'prea mult' - apa, sina, plin, inclinare, poate si viteza. Reiau intrebarea: crashpad-uri bune aftermarket? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Sfatul meu este sa ramai speriat de sinele astea de tramvai, mai ales ude. Nu am cazut niciodata de la ele dar m-au surprins de multe ori, mai ales pe ploaie. Odata am fost nevoit sa imping in picior ca sa redresez fata... Risti sa crezi ca e ok sina de tramvai si totusi sa nu fie la nivel, fara sa iti dai seama. Intr-adevar, peste sina trebuie sa treci cat mai perpendicular posibil, dar nu intotdeauna ai conditiile necesare sa faci asa. La Obor, spre exemplu, venind dinspre Colentina si ducandu-te catre Mihai Bravu, ti-e imposibil sa le iei perpendicular pentru ca sunt mai multe, in mai multe directii. Bafta! P.S. Vezi ca ploua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Prima chestie pe care am cerut-o la service au fost crash pad-uri (asta cand m-am dus sa imi iau motorul). Au zis ca pt Ninja 250 sunt 'in development' si ca nu pot fi comandate inca. Deci OEM-uri inca nu pot, ca altfel aveam. Mi-am luat in schimb macar parbriz double bubble, ca sa nu mai iau vantu-n freza. Si pot sa zic ca e mult mai ok. A, cu o seara inainte sa o dau pe jos ii facusem plinul inainte sa ajung acasa. A fost prima oara (al 4-lea plin) cand am simtit ca ii afecteaza caracteristicile. Devenise clar ca are centrul de greutate mai sus, si se inclina mai tare. Am cumva impresia ca si asta a contribuit la destabilizarea care a dus la cazatura. Am mai trecut sine de tramvai, chiar in lung fara probleme. Poate acum doar a fost 'prea mult' - apa, sina, plin, inclinare, poate si viteza. Reiau intrebarea: crashpad-uri bune aftermarket? Exista crashpaduri OEM? (tot asa, sa fiu si eu mai englezit asa). Nu s-a luat nimeni de tine dur, doar ca mi se pare hilar sa iti denumesti o cazatura learner drop. Doar doar, nu se prinde lumea ca a fost accident. Pana una alta, eu iti recomand inainte de amkcart (ca e pacat sa cazi si acolo) niste practice (asa cum iti place tie, in engleza) intr-o parcare sau un drum necirculat. franari, curbe, etc... Este clar ca pe tine te conduce motocicleta si nu tu pe ea, asa ca incearca sa schimbi putin balanta in favoarea ta. Cauta sa ai mai multa incredere in tine invatand mai multe in REAL LIFE. Asta ti-o spune un cocalar da pa 600, care a trecut si pe la clasa 50 125 fara un incident ever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rhadoodc Postat Iunie 23, 2009 Autor Share Postat Iunie 23, 2009 (editat) Ma dau in medie o data pe saptamana in parcare la Romexpo impreuna cu niste colegi care au motor de ceva ani de zile si care imi mai dau sfaturi. Prima cazatura a fost complet rusinasa: in poarta la United Motors cand am luat motorul, incercand sa il intorc prea strans. A doua insa a fost ceva mai justificabila. Eram la o strada distanta de casa, si am intrat pe o alee destul de stramta cu un viraj la dreapta, in viteza mica, si m-am trezit cu o masina in fata - o cucoana care la volan fiind isi tinea cainele in brate (aleea e cuprinsa intre fasii de gard viu destul de inalte, in asa fel incat nu prea poti sa te asiguri inainte sa intrii pe ea, si erau si masini parcate pe colt; plm, oricum eu sunt bou ca am scapat-o, nu zic ca am vreo scuza). Am franat mai repede decat am ajuns cu piciorul jos... Cred ca eram in stare de soc ca am avut impresia ca ar conduce-o un caine - nu e chiar ce te astepti sa vezi prin parbrizul unei masini. I'm out of denial... 3 cazaturi. Fara learner drops. Totusi, dupa cum spuneam, alea au fost cam la inceput. Incep sa mai prind iexperienta. Editat Iunie 23, 2009 de rhadoodc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Odata am fost nevoit sa imping in picior ca sa redresez fata... Picioarele au o pozitie mult mai permisiva pe enduroaice, bre! Daca ai ceva reflexe, pui vreascu' jos aproape instantaneu, batzi in el, si te redresezi.. De pe vitezane pozitia piciorului e mult denaturata, nu-ti permite sa pui piciorul la fel de rapid (presupunand ca esti in mers, chiar la viteze de 15-30km/h) in punctul optim: anume, suficient de "in fata" incat miscarea sa ajute, nu sa incurce.. Daca batzi prea in spate, risti sa te dezechilibrezi mai rau.. Totusi, dupa cum spuneam, alea au fost cam la inceput. Incep sa mai prind iexperienta. Primo: imi place ca esti lighthearted (da, folosesc englejisme, injura-ma, Dimitris!! [pun intended]) in legatura cu cazatura, dar asta nu inseamna ca tre' sa lasi garda jos!! Intr-adevar, poti sa cazi oricand, oricata experienta ai avea, intotdeauna vor exista circumstante in care va exista posibilitatea sa musti din asfalt.. Insa invata-te cu ideea urmatoare (nu-mi apartine): voi fi intotdeauna incepator! In momentul in care depasesti bariera psihica de "ah, acum stiu tot ce poate motorul, am experienta!!", ar trebui sa-ti fie frica sa te urci pe motor! PS: BMW F650 rosu, seaua cu rosu si negru, prezent si iarna si vara in parcarea cu locuri limitate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Picioarele au o pozitie mult mai permisiva pe enduroaice, bre! Stiu bre, vroiam doar sa subliniez "ca cand" treci peste sine, e bine sa fii pregatit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allexx_2 Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Ma bucur ca esti OK si eu la inceput cand am fost noob (inca mai sunt ca omu invata cat traieste) am cazut tot pe ploaie tot pe linia de tramvai. Sfatul meu este sa porti echpamentul mereu (macar geaca manusi, de casca nu mai zic ca vine de la sine) Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Bravo pentru echipament dar mai ales pentru motocicleta(incepator).Succes in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Ma dau in medie o data pe saptamana in parcare la Romexpo impreuna cu niste colegi care au motor de ceva ani de zile si care imi mai dau sfaturi. Prima cazatura a fost complet rusinasa: in poarta la United Motors cand am luat motorul, incercand sa il intorc prea strans. A doua insa a fost ceva mai justificabila. Eram la o strada distanta de casa, si am intrat pe o alee destul de stramta cu un viraj la dreapta, in viteza mica, si m-am trezit cu o masina in fata - o cucoana care la volan fiind isi tinea cainele in brate (aleea e cuprinsa intre fasii de gard viu destul de inalte, in asa fel incat nu prea poti sa te asiguri inainte sa intrii pe ea, si erau si masini parcate pe colt; plm, oricum eu sunt bou ca am scapat-o, nu zic ca am vreo scuza). Am franat mai repede decat am ajuns cu piciorul jos... Cred ca eram in stare de soc ca am avut impresia ca ar conduce-o un caine - nu e chiar ce te astepti sa vezi prin parbrizul unei masini. I'm out of denial... 3 cazaturi. Fara learner drops. Totusi, dupa cum spuneam, alea au fost cam la inceput. Incep sa mai prind iexperienta. asa cum ti-au spus toti pe aici, mergi intr-o parcare si exerseaza.Invata limitele motorului in diferite conditii.Incearca sa vezi diferentele intre asfalt ud,asfalt uscat,asfalt cu nisip pe el.Tu trebuie sa te adaptezi in functie de cum sunt conditiile in care circuli, cand e ud e clar ca nu mergi la fel de tare cum mergi cand e uscat.Incearca sa inveti sa franezi cat mai eficient sa iei curbele fara frica (braking, cornering ).Nu stiu de ce cred eu ca iti e frica de motor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.