Sari la conținut

Dominator, dar din ce an?


JCDenton
 Share

Postări Recomandate

Da, iar vreau enduro...

 

Vreau sa marit baba de acum si sa iau un dominator, e un an specific de la care ar trebui sa incep?

 

Un an in care probabil sau rezolvat anumite probleme de fabricatie de la modelele mai vechi?

 

Daca aveti si anumite pareri auscult cu mare placere.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TOATE Dominatoarele sunt perfecte.

Avind un '92, bineteles ca recomand de la '92 in sus. Parca de la 92 in sus s-au produs fara kickstart si fara frina pe tambur pe spate. Oricum, cu cit mai noua cu atit mai usor de gasit piese noi la producator. Ideea e ca alea din '89 incep sa fie prea batrine si prea rare. Astea de prin '92 sunt inca tinerele iar frumusetile de '96 sunt in plina ascensiune (dupa asta, din cite stiu eu vorbim de FMX, alta mincare de peste).

Dar cel mai bine ia la citit topicul dedicat modelului. Trecind peste posturile de socializare intre noi(de plictiseala ca nu prea ai ce rapara la un Dominator decit daca te plictisesti), gasesti diverse detalii despre motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TOATE Dominatoarele sunt perfecte.

 

 

Asa ai zice, ca doar Honda e Honda, nu?

Totusi, ii stiu pe multi care si-au luat Dominator plecand de la premisa asta si s-au cam culcat pe-o ureche cu verificatul starii tehnice la cumparare. In consecinta, cam toti (3-4) au avut probleme cu ele, in special la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok... deci dupa 92 inclusiv.

 

Exista un site unde pot gasi ce au schimbat de la an la an la Dominatoarele fabricate?

 

Si inca ceva, pe wikipedia se zice ca s-ar fi fabricat pana in 2001, dar eu gasesc de vanzare doar pana in 1999, la noi nu-s Dominatoare din 2001?

 

Multumesc de raspunsuri.

 

PS: as alege Honda Dominator nu pentru ca Honda e Honda, ci pentru ca Dominator e Dominator :rolleyes:

Editat de jcdenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simpatic pune omu asta problem. Domi e Domi :rolleyes:

 

Asa... deci. In primu rand nu gasesti foarte noi pentru ca omu inca nu le vinde. In plus, dupa 97 nu s-au mai vandut asa bine (competitie, inlocuitori chiar de la Honda).

 

1988: Primul model. Motor rotax RFVC de 646cc, kick start + electric strater. Avea 45 de cai si 152kg.

1990: Ceva caluti in plus, mai exact 47, si starter doar electric

1991: Schimbat raportul de transmisie (foaie 45->foaie 47)

1992: Motor conform euro 2, cu o putere de doar 43 cai; carenaj amplu modificat

1995: Productia mutata in italia; foaie de de 46, modificari subtile la carenaj, suspensie, evacurai; greutatea bate spre 165 kg.

1996: Modificari ample la carenaj; greutate mai mica (163)

1998: Modificari la suspensii (curse mai lungi, arcuri mai performante, garda la sol si inaltime sa - ambele mai mari)

2002: Se sisteaza productia.

 

Partea nasoala e ca prin 97-98 apare SLR-ul, mai ieftin si mai orientat spre drumuri. Cum deja exista XR-ul orientat puternic spre offroad, deja locul Domi-ului este din ce in ce mai neclar. Vanzarile cele mai multe au fost in 92-96, din cate stiu.

 

 

 

 

Cu cat mai nou, cu atat mai bine. Totusi, un '88 de 75000km, cu motorul segmentat si facut ca la carte, este, din punctul meu de vedere, o afacere mai buna decat unul model '96 cu "30000km", la care nu stii exact cum a fost exploatat in acei 33000, daca nu cumva or fi de fapt 66000. Pe langa asta, omu a fost sincer si a zis "da, dom'ne, il am de 40.000 si i-am facut motoru si acu il dau", nu baga "necazuta, nelovita, km reali, merita vazuta". Ma rog, sa cumperi si in functie de "vanzator" e o alta treaba.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Fac ce fac si tot la Dominator ajung.

 

E cineva suficient de amabil incat sa imi permita sa ma urc in saua unui Dominator?

Vreau sa vad cum "imi vine".

 

Stiu ca exista intalnire de Dominatori dar ma primiti cu conserva?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si iata ca domnul jcdenton se intoarce la alegerea initiala aparuta imediat de dupa iesirea de pe "bancile scolii". :D

 

Nu ne ramane decat sa il primim cu caldura la "coltul enduristilor" si sa il felicitam pentru alegerea (inteleapta) realizata. :huh:

 

Ontopic: erau foarte tari Dominatoarele 1988 - 1989 (m-am dat pe doua aflate la varste venerabile si am fost placut surprins de "verva" motorului; trebuie mentionat ca ambele erau segmentate si aveau chiulasele curatate si planate); ce imi mai place la modele alea este... este... este... da, prezenta kick-starter-ului. Sa vezi ce misto e cand moare bateria sa ii dai 2 carje si sa auzi cum duduie motorul din nou in alea doua tobe si sa stii ca te va duce acasa. :lol:

 

:rolleyes: :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Lupu

 

Daca esti asa multumit de NX 650, tu de ce ai DR si XT?

 

Am zis ca imi plac Dominatoarele din '88 - '89, nu ca imi plac mai mult decat DR-urile. :huh:

 

Hai sa explic de ce am ales DR si nu Dominator ca poate asta vroiai sa afli:

- am un fix pt DR de cand eram mai "tanar";

- tine mai bine la tavaleala prind padure decat Domi fiindca are plastice mai putine si sunt foarte elastice;

- e mai turbata asa de felul ei;

- e mai dirt-oriented si pe mine asta m-a interesat fiindca la ora cand am luat-o aveam deja un XTZ660 pentru drum.

 

A doua motocicleta a mea nu e XT ci XTZ (750) care e alta mancare de peste, din alt film.

 

Daca mai ai nelamuriri feel free to ask. :huh:

 

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

nu am vrut sa mai deschid un topic, dar am si eu o intrebare. honda slr este urmasul dominatorului sau nu? adica are calitati de enduro macar cat domi sau e doar de sosea .ms :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SLR e clar de sosea. Daca vrei domi, uita-te la starea lui, nu la an. Si un model '92 poate sa mearga brici.

 

Dominatoarele erau de strada/forestier/ceva enduro usor. SLRurile sunt ceva mai noi, dar si-au pierdut cam orice urma de calitati off-road. Cutie de viteza mai lunga, suspensii de strada, garda joasa, lipsa scutului, roata de 19. Mi se pare ca si bascula e street-oriented. Daca nu la SLR, sigur la Vigor.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce swich-ule? al meu din '90 nu ti se pare ok? si apropo, insanatosire grabnica, cu scuze ca nu am apucat sa vin sa te vad. Intalnire domi?.... la vara iar, numai ca de data asta nu mai sunt masina de asistenta ca vin si eu cu roscata spitzata.

Editat de dsorinmihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce swich-ule? al meu din '90 nu ti se pare ok? si apropo, insanatosire grabnica, cu scuze ca nu am apucat sa vin sa te vad. Intalnire domi?.... la vara iar, numai ca de data asta nu mai sunt masina de asistenta ca vin si eu cu roscata spitzata.

 

 

pe doua roti nu ti-e frica de urs, numai pe 4? :scratch: Sorinele daca esti sef de pluton si iti apare in fata ursul, dai pe el? dai pe langa el? intorci? :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce swich-ule? al meu din '90 nu ti se pare ok? si apropo, insanatosire grabnica, cu scuze ca nu am apucat sa vin sa te vad. Intalnire domi?.... la vara iar, numai ca de data asta nu mai sunt masina de asistenta ca vin si eu cu roscata spitzata.

Era exemplu, mai Sorine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...