_popa_ Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Domnilor, intentionez sa-mi chopperesc mobra cu niste aripi a la Indian. CINE FACE ASA CEVA? Ma gandesc (virgulica) ca in toata Romania asta exista niste baieti priceputi cu un atelier, care sa faca aripi de mobra pe comanda... "Craftmanii" sa posteze aici. Pt admini: nu am stiut unde sa postez asa ca am pus aici topicul. Am cautat si nu exista pe nicaieri aceasta sectiune... ma gandesc ca-s multi interesati sa-si schimbe/confectioneze aripi de mobra pe placul lor. Toate cele bune va urez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 salut. sunt ''custom builder'i '' autohtoni da...dar nu stiu daca ai fi dispus sa platesti amar de bani pentru ele. gandeste'te ca aripile sunt cel mai greu lucru de facut (de la zero) la un motor. apreciez felul tau de a gandi si iti urez succes ! ps: un sfat : inloc sa astepti sa te caute ei pe tine/sa posteze pe forum mai bine ii cauti tu pe ei. o sa ai feedback si rezulatate mult mai rapide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_popa_ Postat Iunie 25, 2009 Autor Share Postat Iunie 25, 2009 salut. sunt ''custom builder'i '' autohtoni da...dar nu stiu daca ai fi dispus sa platesti amar de bani pentru ele. gandeste'te ca aripile sunt cel mai greu lucru de facut (de la zero) la un motor. apreciez felul tau de a gandi si iti urez succes ! ps: un sfat : inloc sa astepti sa te caute ei pe tine/sa posteze pe forum mai bine ii cauti tu pe ei. o sa ai feedback si rezulatate mult mai rapide ai si tu dreptatea ta in legatura cu cautatul. Oricum, majoritatea cer extrem de multi bani, no offense! Nici dreacu nu se adapteaza in Ro la puterea banului nostru si la preturile crizei... in fine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 (editat) cauta...intreaba...analizeaza...ia o decizie. sau poti folosi o alternativa...modifica unele deja existente (stock,banale;pe romaneste mai ieftine ) dupa placul tau ! o investitie considerabil mai mica si <<de ce nu?!>> cu acelasi rezultat . zici tu ceva de adaptare si criza... munca e aceeasi...indiferent daca e criza sau nu. sau daca vrei munca ''de recesiune'' o sa ai probabil tot un produs finit ''de criza'' ...sau de crizat .... care sa faca sa te crizezi...ai inteles tu ideea bafta ! Editat Iunie 25, 2009 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 /index.php?...st&p=760696 Ia legatura cu el si vezi daca te-ar putea aranja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Oricum, majoritatea cer extrem de multi bani, no offense! Nici dreacu nu se adapteaza in Ro la puterea banului nostru si la preturile crizei... in fine.. Bold: Asta pentru ca cei care vor custom (si unul pe masura/unicat) sunt putini... {acolada: sa speram ca deocamdata: inchid acolada} Daca cererea pietei ar fi "apreciabila", sunt convis ca si ei s-ar adapta cererii (dar la fel de convis sunt ca exista meseriasi lucreaza pe bani putini), chiar daca la noi totul e mai scump... Tu din ce vrei sa iti faci? fibra sau metal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_popa_ Postat Iulie 29, 2009 Autor Share Postat Iulie 29, 2009 (editat) Bold: Asta pentru ca cei care vor custom (si unul pe masura/unicat) sunt putini... {acolada: sa speram ca deocamdata: inchid acolada}Daca cererea pietei ar fi "apreciabila", sunt convis ca si ei s-ar adapta cererii (dar la fel de convis sunt ca exista meseriasi lucreaza pe bani putini), chiar daca la noi totul e mai scump... Tu din ce vrei sa iti faci? fibra sau metal? Salut, din metal le voi face. Am gasit ceva la un "nea' meseriasu' " de la o uzina de... (nu pot sa zic decat ceva armata)... si se rezuma toata lucrarea la ceva beutura si un banut de buzunar.. nicidecum la sume d-alea... astronomice... si vis-a-vis de "cererea pietei mica pe acest segment" sau "satisfacerea unui moft" sau orice alta expresie de genu'... nu pot spune decat ca-i prost ala care da, nu ala care cere. eu muncesc de exemplu in domeniul tehnic, si fac unele lucruri pe care putini le pot face, asa cum si in "mecanica" sunt putini care-ti stramba un fier sa-ti iasa din el nu stiu ce nenorocire... dar asta nu inseamna ca jupoi omu' de bani doar pentru ca eu am p... mare si sunt bazat pe segmentu' meu. intelegeti acum la ce ma refer? tot un moft din partea clientului as putea sa-l socotesc si eu cand vine la mine... in fine... sper sa poate sa-mi lucreze omu' ceea ce vreau... singura problema pe care o are este sa bage si sa scoata pe poarta aripile.. in rest nisip si cer senin. Tineti-mi pumnii va rog. Daca-mi iese pasenta o sa fac un "parteneriat" cu nenea sa lucreze pt toata lumea la aceiasi bani IMPOSIBILI (cum ziceti voi, pentru cata munca se depune).. treaba e sa ai CU CE sa indoi fiarele alea, ca nu faci din ciocan, God damn it! Va urez plimbari placute cu ZERO incidente domnilor! Editat Iulie 29, 2009 de _popa_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 ai mai facut ceva cu aripile "indian"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Orice lucru sau obiect artizanal se plateste ... sunt ore multe de lucru la ceva ce nu exista standard, trebe apreciata si munca omului. Daca sta omul o saptamina sa faca doua aripi la un motor ce vor fii si unicat no sa ceara 50 de euroi pe ele, e si normal...orce moft se plateste. Chestia cu nea strungaru, mecanicu sau tablagiu care pe o sticla de votca face orce, e ceva ce a trecut la istorie, Cum vreti voi sa avem ateliere custom in tara cind nu apreciati lucrul omului, de aia deabea deabea merge un atelier custom in romania ....pt ca multi vor chestii unicat pe gratis aproape.... Asa nu va ajunge romania la un standard international custom nici o data..... Este parerea mea si credetima o studiez de multa vreme Si afara sunt multi ce vor ceva custom si nu isi permit acest lucru Cu respecte Roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 De curiozitate , cam cit ar trebuii sa coste o pereche de aripi custom , ca sa reprezinte un pret de criza ? Un pret cu care sa fie lumea de acord (poate mai putin mesterul)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lope Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 (editat) Orice lucru sau obiect artizanal se plateste ... sunt ore multe de lucru la ceva ce nu exista standard, trebe apreciata si munca omului. Daca sta omul o saptamina sa faca doua aripi la un motor ce vor fii si unicat no sa ceara 50 de euroi pe ele, e si normal...orce moft se plateste. Chestia cu nea strungaru, mecanicu sau tablagiu care pe o sticla de votca face orce, e ceva ce a trecut la istorie, Cum vreti voi sa avem ateliere custom in tara cind nu apreciati lucrul omului, de aia deabea deabea merge un atelier custom in romania ....pt ca multi vor chestii unicat pe gratis aproape.... Asa nu va ajunge romania la un standard international custom nici o data..... Este parerea mea si credetima o studiez de multa vreme Si afara sunt multi ce vor ceva custom si nu isi permit acest lucru Cu respecte Roby Salut, poate ai dreptate intr-un fel sau pe o anumita zona a tarii, dar iti pot spune ca in Bucuresti lucrurile nu stau chiar asa, sau cel putin nu am gasit eu pe cineva sa lucreze la standardele de care vorbesti tu. Faptul ca ai un service si comanzi jenti din afara, juguri, scarite, ghidon si tobe , te apuci si le pui pe motor si wow ce motor modificat ai facut, nu mi-se pare o mare chestie. De ce spun asta , din simplu motiv ca eu caut sa-mi fac un esapament de ceva timp si evident asa cum ai spus si tu vreau sa mi-l fac sa arate a piesa "lucrata ca in fabrica" si nu batuta cu ciocanul pe genunchi. Am intampinat o mare problema la cromare... In Bucuresti pot spune cu mana pe inima ca nu am gasit un atelier pe care sa mi-l recomande cineva "dute ca sunt impecabili", sau vreun mecanic de care sa mi-se spuna "lucreaza perfect". Peste tot auzi numai "stai ca daca cromezi nu stiu unde iti apar broboane de la caldura" sau daca faci nu stiu cum ti-se albastreste teava sau mai bine fa-l din inox sa slefuiesti la el sa-ti sara capul... pe genu tiganie. Concluzia, da , chiar nu sunt de acord cu niste preturi foarte mari doar pentru ca ai posibilitatea sa comanzi piese gata facute din U.S. , mi-se pare anormal ca la noi in tara sa nu existe o masina de taiat jenti sau de confectionat jenti, mi-se pare anormal sa nu ai unde sa iti faci un esapament asa cum vrei tu ci toti sa recomande doar V&H sa Venom sau alte firme care au maxim 3-4 modele de esapament pentru un motor, dar sa ceri o caruta de bani pe niste jenti din afara care nu costa mai mult de 300-400 USD janta si asa mai departe. Mi-se pare anormal sa ceri pe un motor modificat 30.000 - 40.000 eur in conditiile in care esti serviceul "cucu mucu" din Romania si ai maxim 3-4 proiecte la activ si nici alea nu-s facute de manutza ta integral ci doar adaugat piese pe el comandate de la diverse firme din afara iar tu doar ai pus mana pe un felx si ai taiat aripa din spate... Traiesc sentimentul si am mai spus-o pe forumul asta, ca la noi mecanicii de motoare sunt precum mecanicii de masini straine din '94-'95, aia care toata viata lor au reparat Dacia cu o sarma si se apucau sa strice (tot intre blocuri) masini de care nici nu auzisera, pe genu lasa ma ca merge si asa. Deci daca ma poti ajuta cu esapamentul astept un raspuns. Sanatate si sarbatori fericite Editat Decembrie 27, 2009 de Lope Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrescu_alex Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 (editat) Oameni buni, am si eu nevoie de putina indrumare. Vreau sa dau jos aripa spate de pe o yamaha dragstar si sa sudez una noua din tabla. Intrebarea mea pt voi este: De unde pot face rost de o aripa din metal ca cea din poza? M-am documentat destul de bine si totusi nu am gasit nimic de vanzare cel putin in Romania. Stie cineva de un tinichigiu sau o persoana care poate fabrica o astfel de aripa? Am vazut destule de vanzare pe site-uri straine dar nu as vrea sa sa cumpar una din afara deacat ca ultima metoda. Daca aveti cunostinte, orice informatie este binevenita, va rog nu ezitati. Sunt foarte hotarat in legatura cu aspectul motocicletei si aripa este o piesa importanta. Mentionez ca aripa trebuie sa fie destul de lunga si sa acopere cauciucul cat sa nu stropeasca pe spate. MULTUMESC ANTICIPAT! Editat Ianuarie 8, 2010 de petrescu_alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Pai daca tu vrei sa faci o aripa asemanatoare cu cea ce este pe acel dragstar, cel mai simplu cauta o aripa de dneper(nipru) . Este aripa care se poate cel mai usor customiza, cu rabdare si ceva sudura iti faci una pe gustul tau, si aripile de nipru se gasesc mult mai usor.. Daca nu ma insel daca tu ai cauciucul original pe spate , aripa de nipru doar trebuie sa o tai la dimensiunea ce vrei tu si va merge... Spor la treaba si numai bine salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 da, intr-adevar aripa de nepra s-ar potrivi. si eu caut ceva asemanator. ai pm toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrescu_alex Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Pai daca tu vrei sa faci o aripa asemanatoare cu cea ce este pe acel dragstar, cel mai simplu cauta o aripa de dneper(nipru) .Este aripa care se poate cel mai usor customiza, cu rabdare si ceva sudura iti faci una pe gustul tau, si aripile de nipru se gasesc mult mai usor.. Daca nu ma insel daca tu ai cauciucul original pe spate , aripa de nipru doar trebuie sa o tai la dimensiunea ce vrei tu si va merge... Spor la treaba si numai bine salut Am cautat cateva poze, aripa de dneper arata foarte bine. Imi voi bate capul sa gasesc una. Inca o data, orice informatie este binevenita. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Deci daca ma poti ajuta cu esapamentul astept un raspuns.Sanatate si sarbatori fericite Deci orce atelier ce lucreaza in inox , balustrade de inox, au tot felul de coturi din inox, normal ai putea face la ei tobele ce tu iti doresti.....dar depinde mult de buna vointa omului ce lucreaza acolo sau a sefului, inoxul se poate polisa oglinda....si arata super bine salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 daca va imagininati ca gasiti aripi de dnepr peste noapte care sa nu fi fost taiate, ei bine! va invit la cautari..... Mesaj completat daca va imagininati ca gasiti aripi de dnepr peste noapte care sa nu fi fost taiate, ei bine! va invit la cautari..... daca tot v-am invitat, va si servesc,la userul MIHAI PRD gasiti in josul pagini ceva aripi de vinzare. /index.php?...9756&st=980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLAGA_OCTAVIAN_84 Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Oameni buni, am si eu nevoie de putina indrumare.Vreau sa dau jos aripa spate de pe o yamaha dragstar si sa sudez una noua din tabla. Intrebarea mea pt voi este: De unde pot face rost de o aripa din metal ca cea din poza? M-am documentat destul de bine si totusi nu am gasit nimic de vanzare cel putin in Romania. Stie cineva de un tinichigiu sau o persoana care poate fabrica o astfel de aripa? Am vazut destule de vanzare pe site-uri straine dar nu as vrea sa sa cumpar una din afara deacat ca ultima metoda. Daca aveti cunostinte, orice informatie este binevenita, va rog nu ezitati. Sunt foarte hotarat in legatura cu aspectul motocicletei si aripa este o piesa importanta. Mentionez ca aripa trebuie sa fie destul de lunga si sa acopere cauciucul cat sa nu stropeasca pe spate. MULTUMESC ANTICIPAT! Salut. Aripa aia ti-o pot face eu de la zero. Daca te intereseaza da un telefon 0741083336(Octavian-Bucuresti). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan george Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 cauta...intreaba...analizeaza...ia o decizie. sau poti folosi o alternativa...modifica unele deja existente (stock,banale;pe romaneste mai ieftine ) dupa placul tau ! o investitie considerabil mai mica si <<de ce nu?!>> cu acelasi rezultat . zici tu ceva de adaptare si criza... munca e aceeasi...indiferent daca e criza sau nu. sau daca vrei munca ''de recesiune'' o sa ai probabil tot un produs finit ''de criza'' ...sau de crizat .... care sa faca sa te crizezi...ai inteles tu ideea bafta ! oamenii care gandesc asa despre adaptare si criza ... nu vor intelege asa ceva niciodata. Mesaj completat Bold: Asta pentru ca cei care vor custom (si unul pe masura/unicat) sunt putini... {acolada: sa speram ca deocamdata: inchid acolada}Daca cererea pietei ar fi "apreciabila", sunt convis ca si ei s-ar adapta cererii (dar la fel de convis sunt ca exista meseriasi lucreaza pe bani putini), chiar daca la noi totul e mai scump... Tu din ce vrei sa iti faci? fibra sau metal? cine te opreste sa te duci la aia cu bani mai putini? fiecare este liber saisi vanda produsul cucat vrea. nu iti convine nu cumperi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLAGA_OCTAVIAN_84 Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Aripa din otel, pentru cauciuc de 180, lucrata manual de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Peste tot auzi numai "stai ca daca cromezi nu stiu unde iti apar broboane de la caldura" sau daca faci nu stiu cum ti-se albastreste teava sau mai bine fa-l din inox sa slefuiesti la el sa-ti sara capul... pe genu tiganie.Concluzia, da , chiar nu sunt de acord cu niste preturi foarte mari doar pentru ca ai posibilitatea sa comanzi piese gata facute din U.S. , mi-se pare anormal ca la noi in tara sa nu existe o masina de taiat jenti sau de confectionat jenti, mi-se pare anormal sa nu ai unde sa iti faci un esapament asa cum vrei tu ci toti sa recomande doar V&H sa Venom sau alte firme care au maxim 3-4 modele de esapament pentru un motor, dar sa ceri o caruta de bani pe niste jenti din afara care nu costa mai mult de 300-400 USD janta si asa mai departe. Mi-se pare anormal sa ceri pe un motor modificat 30.000 - 40.000 eur in conditiile in care esti serviceul "cucu mucu" din Romania si ai maxim 3-4 proiecte la activ si nici alea nu-s facute de manutza ta integral ci doar adaugat piese pe el comandate de la diverse firme din afara iar tu doar ai pus mana pe un felx si ai taiat aripa din spate... ia scoate mataluta niste poze de pe net cu ce model de tobe ai vrea , sau poftim deseneaza tu modelul , iti fac o programare si vii cu motoreta la noi la atelier si iti facem ceva pe masura viselor tale.inox ul nu e tiganie , inoxul daca este slefuit ca la carte(aceasta operatiune o facem tot noi ) nu mai pierde din stralucire in veci vecilor , da la tobele cromate din cauza pietricelelor de pe drumurile noastre "impecabile" apar puncte de rugina .Customizarea nu inseamna sa cumperi de pe ebay sau alt site piese , ai tu si inca 10000 de oameni aceleasi tobe sau ghidoane ,ca un amanunt ptr un ghidon custom omul trebuie sa vina cu motorul si se face exact ptr el acel ghidon fiecare individ are particularitatile lui de la asezarea in sa la modul de mers .Cit despre preturi daca unii prefera sa dea 600 de euro + transport pe o pereche de tobe din teava cromata asta e nu te poti impotrivi dorintei lor este legea cererii si ofertei .la fel nu te poti spune nimic despre cei care cer banii pe munca lor daca ei atita cred ca valoreaza lucrul lor sunt liberi sa ceara , e o lege in vanzari "fiecare produs are cumparatorul lui totul e sa il gasesti pe acel cumparator".Cred ca sunt multi care lucreaza pentru cei de afara si nu isi bat capul cu piata romaneasca , prefera sa discute cu strainii decit sa auda lamentarile romanilor gen" ce daca faci tu din inox un produs bun eu iau de afara ca aia sunt americani , nemti etc"sau" aaaaa tu esti roman nu poti sa imi ceri pe un lucru facut manual cit cere americanul sau neamtul pe un produs de serie (fabricat in china) ".speram ca in cel mai scurt timp sa definitivam proiectul rotii englezesti (deschidere" front de lucru" de 1 m) si sa trecem la fabricarea de aripi custom , tot la stadiul de definitivare este cadrul (calul)de montaj pentru cadre de motocicleta pe care le vom comercializa pe ebay , toate sculele astea le fabricam noi la fel cum am facut si cu masinaria de indoit tevi pentru ca asta inseamna custom . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Aripa din otel, pentru cauciuc de 180, lucrata manual de mine foarte frumos! cit ar costa confectionarea acestei aripi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Aripa din otel, pentru cauciuc de 180, lucrata manual de mine Eu mi-am facut aripa fata la Octavian .. am fost foarte multumit...o sa postez poze cu eacum e acum vopsita...omul e serios , recomand sincer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLAGA_OCTAVIAN_84 Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 foarte frumos! cit ar costa confectionarea acestei aripi? modelul asta costa 300 lei dar nu e prea adanc (fara prinderi sau suporti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mm83vlp Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 modelul asta costa 300 lei dar nu e prea adanc (fara prinderi sau suporti) ce zici marius...merita asta pt mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.