Falkenberg Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 (editat) Salut, Sunt in cautare de o motocicleta, cu budget redus. pentru ca imi place si BMW-urile veche cu motor boxer, ma gandeam ca varianta comunista de la Ural, Dnepr, ... poate ar fi o optiune pentru mine. Insa, am auzit ceva povesti legat de fiabilitatea lor, si as vrea sa stiu, daca sunt diferente intre ele dpdv fiabilitate, care ar fi cea mai fialbila comunista. Poate fi folosit ca motocicleta de zi de zi? Intentionez sa circul in Bucuresti si cu iesiri pana in 200km, rar. Nu vreau cu atas, deci raport de cutie sa fie de 'fuga'. Si, poate este cineva amiabil, sa vin si eu sa vad o comunista functionala.. ar fi perfect Multumesc! le. am un typo in titlu, scuza, nu sunt Roman.. Editat Iunie 27, 2009 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Sunt in cautare de o motocicleta, cu budget redus... De unde esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Salut,... Intentionez sa circul in Bucuresti si cu iesiri pana in 200km, rar. Nu vreau cu atas, deci raport de cutie sa fie de 'fuga'. Si, poate este cineva amiabil, sa vin si eu sa vad o comunista functionala.. ar fi perfect Multumesc! ... Nu Âştiu în ce zonă locuieÂşti, dar poți veni în Berceni să vezi Uralul pe care l-am scos ieri pe piață! O să te încînte, te asigur! Dă-mi un mesaj dacă vrei să stabilim o întîlnire. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 27, 2009 Autor Share Postat Iunie 27, 2009 (editat) Cel mai "buna" comunista boxer 4T este cea care inca merge. In rest, cu o trusa buna de scule si ceva experienta in domeniu, toate pot fi puse in functiune... Corect, dar m-a ingrozit cineva ca cotele rusesti sunt cam fara precizie, si chiar ma intreb cam ce inseamna asta practic. Am mers numai cu masini vechi (Germane, dar veche), am o trusa de scula, folosite , si nu mie frica de reglaje, reparatii usoare, dar nu as vrea sa ma trezesc cu un semering uzat, care e greu de schimbat, cutie stricata sau bloc uzat fiecare 3000 de km. N-am strungar in familie, desi vad ca des sa vorbeste de strungari cand e vorba de reparatie la comuniste.. Asa ca, de exemplu, cam cati km pot fi mers cu un bloc motor daca folosesti consumabile bune, fara interventie majoare? De unde esti? Bucuresti, scuze, am facut update la profile acuma. Editat Iunie 27, 2009 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Salut. cei doi user-i Cristi 57 si Cicloburu sint din Bucuresti. Ia legatura cu ei si-ti vor prezenta Nipru si Ural. Amindoi sint si mecanici buni si oameni de treaba. Asa pe forum este una, ALIVE este alta. Asa pot si eu sa te "mint" frumos de la Constanta. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 .Asa ca, de exemplu, cam cati km pot fi mers cu un bloc motor daca folosesti consumabile bune, fara interventie majoare? sute de mii de km, fara gluma "comunistele " au fost proiectate ca masinarii cu intretinere - adica periodic trebuie sa le reglezi, sa stii sa le exploatezi rational, sa ai grija la regimul termic (racire pe aer, benzina din ziua de azi are putere calorica mai mare, daca saracesti amestecul prea mult le distrugi) - nu au fost facute pt trafic de oras si stat la semafor (la fel ca si vitezanele mari si multe alte motoare nu o duc bine vara in centru la 40 grade) toate reparatiile sunt lejere cu un minim de scule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 28, 2009 Autor Share Postat Iunie 28, 2009 Poate saptamana care vine reusesc sa vad o comunista , multumes de reply-uri. Cu caldura si la stop, nu am ce face, va fi cazuri. Cum am vazut ca la un Harley-Davidson sa mai pune ulei 20W50 de diesel, banuiesc ca la batrane boxere tot asa ceva trebuie folosit, si poate mai rezista. Amestec sarac nu e bun pentru nici un motor. Am vazut ca au raport de compresie destul de scazuta, motoarele astea. Existe methode fiabile pentru a mai ridica putere la ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berchez_cel_turbat Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 (editat) Eu umblu cu dnepra prin tara de 6 ani si nu m-a lasat niciodata... nu marca motocicletei conteaza, ca si uralul e la fel de bun sau rau...ci norocul..daca ai noroc sa prinzi unul bun mergi lejer zeci de mii de km doar cu mici reglaje periodice...daca nu ai ghinion sa prinzi unul prost poti sa i faci orice ca nu o sa mearga si mai si bagi o caruta de bani degeaba incercand sa il repari cu piese noi de toata jena. Editat Iunie 28, 2009 de berchez_cel_turbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 (editat) Corect, dar m-a ingrozit cineva ca cotele rusesti sunt cam fara precizie, si chiar ma intreb cam ce inseamna asta practic. Am mers numai cu masini vechi (Germane, dar veche), am o trusa de scula, folosite , si nu mie frica de reglaje, reparatii usoare, dar nu as vrea sa ma trezesc cu un semering uzat, care e greu de schimbat, cutie stricata sau bloc uzat fiecare 3000 de km. N-am strungar in familie, desi vad ca des sa vorbeste de strungari cand e vorba de reparatie la comuniste..Asa ca, de exemplu, cam cati km pot fi mers cu un bloc motor daca folosesti consumabile bune, fara interventie majoare? Bucuresti, scuze, am facut update la profile acuma. Cotele rusesti sunt largi fiindca sunt alea germane de acum 70 de ani. Cu avantaje si dezavantaje. Blocul motor e 90% ala de pe BMW R 6 (1937), si a evoluat putin catre KMZ Dnepr si IMZ Ural. Blocul motor este rezistent in timp ca si cadrul. Niprul si Uralul au nevoie de ulei, ulei gros vara, si manaca ulei. Deci daca stii ca o face, te opresti si la fiecare 100 km sa completezi. Nu sunt pentru viteza (solo 90 km/h croaziera), sunt mai degraba pentru atas.Nici nu sunt motociclete ieftine, pana le pui la punct mananca niste bani. Dupa, daca ai facut treaba suficient, nu pica nimic major. Mai departe mai vezi. Editat Iunie 28, 2009 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) ...Cu caldura si la stop, nu am ce face.......pentru a mai ridica putere la ele? ..n-are treaba cu mers in oras(eu merg zilnic, cand nu ploua) daca utilizezi ulei corespunzator si verifici permanent starea lui. Probabil ca poti marii puterea dar la ce ti-ar folosi, modificari ce-ti vor creea ulterior probleme? Pusa la punct e suficent, apoi mai vezi... de vrei putere, cauta altceva mai bine! Editat Iunie 29, 2009 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 29, 2009 Autor Share Postat Iunie 29, 2009 vrei putere, cauta altceva mai bine! Am spus asta cu risc de a fi considerat racer desi nu asta e intentia mea, as gasi un japonez SH cu multi cai daca chiar asta doream Mi se pare cel putin raport de compresie foarte scazut la motoarele astea, asta afecteaza si randament. Motoarele astea au supape laterale? Si cum e cu benzina fara plumb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 ...cu multi cai daca chiar asta doreamMi se pare cel putin raport de compresie foarte scazut la motoarele astea, asta afecteaza si randament. Motoarele astea au supape laterale? Si cum e cu benzina fara plumb? Aha.. Raportul este mic(tehnologia acelor ani)(piese in miscare cu mase mari), poti sa-l maresti, insa au mai facuto si altii apoi au renuntat, au renuntat si la motoare.. Si-au creat singuri probleme din care n-au mai iesit... N-au supape laterale, sunt in cap, opuse si inclinate. Randament? ..consumul in jur de 6-7 in oras(eu trag de ea), la drum 4,2 la 70-80 si 4,6 cand am mers cu 100. Folosesc in mod curent 95 fara plumb, am pus si 99, nu pot spune ca ceva rau am simtit, in schimb parca-i mai vioaie, raspunde mai repede si cred ca si consumul e mai mic(poate-i doar o parere). Exista si benzina noneuro care nu are tetraetil de pb, are un inlocuitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 29, 2009 Autor Share Postat Iunie 29, 2009 Am inteles, mai bine original, si fiabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Mi se pare cel putin raport de compresie foarte scazut la motoarele astea, asta afecteaza si randament. poti sa-i maresti un pic compresia folosind pistoane cu cap bombat in locul celor plate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 30, 2009 Autor Share Postat Iunie 30, 2009 Azi m-a primit cristi_57 la o mica vizionare si prezentare la Dnepr al lui. Am venit cu un gs500, care langa Dnepr este un fel de bicicleta. Adica, soliditatea mai ales de la cadru de Dnepr m-a impresionat. Nu am avut curaj de un test-drive mic, locul respectiv fiind plin de masini parcati.. Am reusit s-o pornesc, cu pedala, e mai usor decat ma asteptam. Este si destul de greu, comunista, dar al lui cristi_57 este usor de ridicat in caz de necaz, pentru ca are protectii la motor pe care sa sprijine. O sa caut legatura cu cicloburu zilele astea, sa vad pe a lui. Nu sunt 100% convins ca e potrivit pentru mine sau nu inca, dezavantaje totusi fiind la mers in oras (incalzire, ungere, solicitarea mare de ambreiaj si frane) pentru care nu este gandita motocicleta, si la frekventa interventii tehnice. Si la masina suruberesc fiecare saptamana cate ceva, nu stiu daca sotia ar fi de acord cu inca o sarcina . Intre Ural si Dnepr, am inteles ca Dnepr are un motor ceva mai puternic. La ural, constituie un avantaj ca marca inca produce motociclete, la piese de schimb? Va multumesc pe toti pentru informatie!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Azi m-a primit cristi_57 la o mica vizionare si prezentare la Dnepr al lui. Am venit cu un gs500, care langa Dnepr este un fel de bicicleta. Adica, soliditatea mai ales de la cadru de Dnepr m-a impresionat. Nu am avut curaj de un test-drive mic, locul respectiv fiind plin de masini parcati.. Am reusit s-o pornesc, cu pedala, e mai usor decat ma asteptam. Este si destul de greu, comunista, dar al lui cristi_57 este usor de ridicat in caz de necaz, pentru ca are protectii la motor pe care sa sprijine. O sa caut legatura cu cicloburu zilele astea, sa vad pe a lui. Nu sunt 100% convins ca e potrivit pentru mine sau nu inca, dezavantaje totusi fiind la mers in oras (incalzire, ungere, solicitarea mare de ambreiaj si frane) pentru care nu este gandita motocicleta, si la frekventa interventii tehnice. Si la masina suruberesc fiecare saptamana cate ceva, nu stiu daca sotia ar fi de acord cu inca o sarcina . Intre Ural si Dnepr, am inteles ca Dnepr are un motor ceva mai puternic. La ural, constituie un avantaj ca marca inca produce motociclete, la piese de schimb? Va multumesc pe toti pentru informatie!! uralul este un pic mai fiabil decat nipra...parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 (editat) ...Nu sunt 100% convins ca e potrivit pentru mine sau nu inca, dezavantaje totusi fiind la mers in oras (incalzire, ungere, solicitarea mare de ambreiaj si frane) pentru care nu este gandita motocicleta, si la frekventa interventii tehnice... Da... i-mi pare rau ca esti dezamagit, dar asta-i situatia! Cand vrei sa-ti iei un motor trebe sa ti cont de destinatie lui, adica ce vrei de la el. Boxarul trebe sa-ti placa(in primul rand), apoi sa fii un bun mecanic, nu exceleaza aproape in nici o performanta. Niprul si nu numai, este greoi pt circulatia actuala, in marile orase, unde aglomeratia si stilul de circulatie cere un motor usor cu eficacitate mare la franare, ambreari si debreari repetate la nesfarsit pe parcursul a 2-3 km. Nici drumuri foarte lungi nu pot fii parcurse, fiind limitat de viteza, (prea multe ore nu poti sta in sa, iar pauzele micsoreaza mult media orara). In schimb senzatia data de batranele boxere, ataptare la orice conditie de drum si vreme, sunetul, cuplul, placerea de a pilota un astfel de motor, te fac sa ignori celelalte necazuri! uralul este un pic mai fiabil decat nipra...parerea mea... ..parerile sunt impartite... e greu sa dai verdicte de fiabilitate! (eu am auzit ca-i mai bun la clitate piese si precizie de executie dar are si "hibe") Editat Iulie 1, 2009 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 (editat) din cate am auzit si eu Dnepr are cutia si grupul mai bune decat ale uralului. cadrul este mai bun la ural (ma refer aici la rezistenta si bascula spate care este exterioara) furca si motorul sunt facute cu mai mult simt de raspundere, ciclistica e mai buna. Alternatorul si in general partea electrica este lafel de proasta la amandoua. Ambele sunt motociclete exclusiviste. nu le alegi tu ci te aleg ele. si cu estetica motorului boxer este foarte simplu: Iti place sau nu. daca te intalnesti cu cicloburu fa o tura cu uralul lui sa-ti faci o impresie. pacat ca nu ai mers si cu nipra lui Cristi ca sa ai termen de comparatie. numai bine. Editat Iulie 1, 2009 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 1, 2009 Autor Share Postat Iulie 1, 2009 Nu sunt dezamagit! Sunt putine motociclete allround, asta este clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Nu sunt dezamagit! Sunt putine motociclete allround, asta este clar. Si uite asa iti dai seama singur de situatie ca o racire a motorului pe apa este tot ce-ti trebe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 1, 2009 Autor Share Postat Iulie 1, 2009 Si uite asa iti dai seama singur de situatie ca o racire a motorului pe apa este tot ce-ti trebe. Racire cu apa este bun pentru conserve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Racire cu apa este bun pentru conserve foarte bine zis .....si daca tot e cu apa sa fie de vara.....racirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Racire cu apa este bun pentru conserve Bre, matale esti neamtz? Pai daca esti, ia-ti Nipru, ca e gandita de nemti si rusoaica fiind iti ofera senzatii de neuitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 uite aici treaba interesanta http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...984-192975.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Nu sunt dezamagit! Sunt putine motociclete allround, asta este clar. Ok! Si ce hotarare iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.