dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Fa ceva si la aparatoarea de lant. In una din poze e tare urata A dreaqu....de aparatoare, maine ma pun cu ciocanul pe ea...strica tot motorul . Astea sunt motoare de la trupele speciale, mai trebuie o husa pe dreapta pentru un akm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 In poza din postul 269 zic. Tie iti place? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Aparatoarea este originala si imaculata, dar sunt refectii de lumina pe ea daca te referi la "pata", nu este polizata. Stiu ca este si after ceva mai " future" dar, un piscot de aparatoare este peste 130 euro pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Consumul l-am tot calculat pe drumuri lungi si combinate cu oras+exterior, in final este de 8% . Nu discutam strict de oras, zx12 ca si celelalte "locomotive" cu motoare peste 1200 cmc, nu este o motocicleta sa te plimbi prin oras, de dragul plimbarii. Eu cand vreau sa ma plimb prin oras pe 2 roti, sau ies la cumparaturi "scurte", iau bicicleta, valabil de primavara pana toamna. Cum am spus mai sus, cu ajustari/harti pe injectie poti duce consumul lui zx12r la 6-6,5%. Frumos motorul! Sa ai bafta la el! Din fotografie realizez ca esti pasionat si de mecanica. Eu, singura scula pe care o am in garaj e o surubelnita. :-) Si cand am nevoie sa imi reglez oglinzile trebuie sa fug la mecanic. Spune-mi, te rog, cum se numeste smecheria care trebuie cumparata pt a ajunge la consumul de mai sus. A mea imi ia 8,5 in afara si aprox 11-12 in oras. » Post actualizat in 04 May 2016 18:57 Nu asa facem calcule,dar ma rog. Spre exemplu,un m5 v10, fabricatie 2008, nu are nici de departe puterea spusa de tine,nu pare,nu e avion. Si cam nu te tii de el . Dar ma rog,sa n o dam in d-astea,sa poluam un topic dedicat unor motoare de legenda,zic eu,cu toate ca sunt din secolul 21 Sunt de acord cu voi....nu promovez teribilismul, dar.....chiar daca iti par din alt film, in weekend-ul trecut am avut deosebita satisfactie sa nu mai vad in oglinzi un BMW M5....pe drumul de la SM la Carei. P.S.: si nu, nu era condus de o baba. Era condus de un cocalar care a condus foarte agresiv pe langa mine ca sa imi arate mie BMW-ul lui. Nici specificatiile tehnice date de Kawasaki sau BMW nu il dau invingator pe BMW. (nu sunt vreun mare cunoscator in ale mecanicii sau ale tehnicii, dar am avut naivitatea de a incerca motorul asta cu cativa bolizi. Inca nu l-am gasit pe ala care sa tina apropape. Poate sambata asta. La Baia MAre, ACR-ul organizeaza niste curse legale pe un bulevard din oras ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Pentru motorul tau, presupun ca este 2000-2001, ai nevoie de Power Commander III USB de la Dynojet. Cu el poti face ajustari pe harti de injectie, se monteaza simplu si are utilizare fara complicatii( ai CD, descarci harti, faci transfer in PC III, etc). Iti vine cu kit-ul de montare si instructiuni, il montezi sub sa langa ECU. Mi se pare ca pe olx.ro este unul la vanzare chiar PC III USB, oricum se ia cu proba la fata locului si depinde ce mai are cu el. De preferinta ar fi nou! Da, consumul real este cel de sus exact cum spui si tu daca mergi in oras. Ai schimbat bujiile pana in prezent? Este proba de NERVI la zx 12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Eu am motorul de vreo 2-3 luni, dar il stiu de cativa ani. A fost al unui prieten bun de al meu. Nu a avut probleme cu bujiile in ultimii 3 ani (cel putin). Am gasit modelul de Dynojet de care spui tu, pe Ebay, la americani. E 200 de dolari + taxe. Spune-mi, te rog, să il iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 La 200 $ nu este scump daca are si pachetul de instalare ( conductoare, conectori)+ CD/harti. Sunt variante cu acces de descarcare pe site-ul lor, depinde. Daca descrierea este neclara, trimite-le un email sa-ti dea mai multe detalii. Verifica si acele taxe din SUA pana in RO???. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 De parca limitarea pe mașini nu se poate scoate. Hai sa nu vorbim aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Eu mai sus am facut un calcul matematic care pune in evidenta de ce o masina nu se compara cu o MOTOCICLETA la speed, si am luat un exemplu zx12r si un 'tanc' de 2000 kg . Ambele sunt puse in miscare de propulsoare cu ardere interna si se deplaseaza terestru. Practic paralela d.p.d.v tehnic este corecta. Masina ar trebui sa-si vada '' de pozitia ei '', este o parere personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 4, 2016 Admin Share Postat Mai 4, 2016 Nu se compara deloc, pe o pista de aeroport poate fi altceva, dar de sens are sa compari una cu alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Sunt multe teste facute intre moto si auto pe piste, si se vede cine castiga. Eu asta am vrut sa scot in evidenta, motocicleta BATE net masina, si am arata de ce si cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Asa si eu ceva...un zx12 cu o CARACATITA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 De acord cu tine, sunt multe variabile la o comparatie de acest gen: experienta piloti, natura pistei, timp, starea pistei, etc. Dar, pentru orice ' lupta' chiar daca a fost si in sec XIII cu sabia si toporul s-a desenat pe pamant/nisip cu batul de catre capetenii planul de lupta. Deci, mai ales in tehnica, teoria isi are punctul sau de vedere MAJOR, nu trebuie sa o ignoram. Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 (editat) Bun, daca asta sta treaba, nu mai are rost, O VAND: - azi vine si ultima chestie care trebuia facuta la ea si anume, cablul de ambreiaj. - in rest: ulei, filtru ulei, bujii, filtre de aer, sita din rezervor si rezervorul curatate, cauciucuri in stare buna, alarma, kit lant ok, baterie noua, cutie sigurante suplimentara pt. montarea de accesorii (se da si un voltmetru, prize usb+priza normala bricheta), mansoane noi silicon Harris, cabluri gresate, semnalizari mari schimbate, toba originala + o toba mivv sport nemontata; trusa scule originala sub sa, suport action camera pe rezervor+camera 1080p, gentute, husa moto, 2 standere. - estetic nu mai are stickerele originale cu modelul de metal auriu polizat sau perlate/sidefate cum o fi fost (cocalaresc mi se parea mie) si are cateva urme infime pe care sper sa le remediez cu aerograful cat pot de repede. - inmatriculat pe numele meu, adus din italia in primavara, asigurare pe 6 luni, ITP 2 ani, fiscal la zi. - 2003, vreo 30 de mii de km. - 3500 euro. Va dati seama ca nu asta e motivul, insa se pare ca asa am eu norocul sa nu ma bucur de fiare. De asemeni se vinde si surioara mai mica (zx6r -2002 - fara fiscal si zica-se cu cadrul stramb - 3000ron cat si corsa-ul din poze 1.2 16v 2000 euro, fara investitii suplimentare, toate actele in regula) Editat Mai 5, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Daca as avea casa cu garaj cred ca mi-as lua si una d-asta, asa pentru posteritate! Dar cu mobra ca un pripas in fata blocului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Iti iei C63 AMG? Baiatu'ala de pe motor, cam lua curbele cu 90 si nici nu schimba in limitare, se vedea ca la vmax erau unul langa altul deci smecheria era sa faca a.i sa ajunga inainte lui la limitare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Catranel, vrei sa scapi de toate "fiarele din curte", le-ai pus gand rau!? Si eu ma gandeam sa o punem de intrunire de TREI zx12 la vara...dar de unde, ca am ramas numai DOI "activi pe forum" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 (editat) Iti iei C63 AMG? Nu. Doar ca realizez ca m-am grabit cu achizitionarea si altele si voi incepe sa vand cam tot Scule, fiare, bunuri mobile si imobile Catranel, vrei sa scapi de toate "fiarele din curte", le-ai pus gand rau!? Si eu ma gandeam sa o punem de intrunire de TREI zx12 la vara...dar de unde, ca am ramas numai DOI "activi pe forum" Nu, a intrevenit o situatie mai delicata si nu are rost sa mai tin nimic de genul asta. Nici macar 50 de km nu cred ca am pe zx12. Editat Mai 5, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Trusa aia orginala de scule de care spui, cea care sta sub ȘA .." si noaptea o visez" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Asta e un apropo de "da-mi-o mie" ? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Ce e pe hartie e una, ce e in practica e alta. Inteleg ce zici dar nu intotdeauna teoria coincide cu practica. Uite un R1 vs o balena de familie cu aerodinamicitatea unei caramizi. :dropsmilie: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Eu am motorul de vreo 2-3 luni, dar il stiu de cativa ani. A fost al unui prieten bun de al meu. Nu a avut probleme cu bujiile in ultimii 3 ani (cel putin). Am gasit modelul de Dynojet de care spui tu, pe Ebay, la americani. E 200 de dolari + taxe. Spune-mi, te rog, să il iau? Dupa 28.000 km cat avea motocicleta cand am luat-o si i-am facut revizia(dec.2013), bujiile nu mai prezentau siguranta in functionare. Sigur erau cele din fabrica. NU mai verificase nimeni bujiile de la fabricatie(2006). Le-am schimbat cu NGK-Laser Platinum_CR9EKPA. Cu acesta am o siguranta de cel putin 50.000 km. Avand multe componente demontate mi-a fost mai simplu sa fac schimbul de bujii, cu toate ca spatiul este incomod pentru mana, iar tubulara trebuie sa o adaptezi din 3 bucati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 bujiile la zx12 sunt garantate mult mai mult decat 28.000... Ma rog, cati km sunt garantate bujiile la zx 12r , fara sa precizezi ce tip de bujii? Presupun ca le-ai vazut pe cele de sus, nu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 (editat) Bai, dar...consuma ceva trocariciu la 120km/h. E adevarat ca fiind si primul drum mai lung, am mai bruscat-o un pic probabil, am mai subturat-o uneori, cred ca si astea au avut de-aface cu consumul. In rest, pe sosea e f misto, stabila chiar si pe drum cu denivelari, ma lupt inca cu curbele stranse (avand si pasager si nu vreau sa o sperii), insa parca o inclin mult mai usor ca pe zx9r (parerea mea) si nici macar nu am suspensiile reglate pt mine. Trage bine, bine, m-a speriat de cateva ori cand am intrat in depasire si m-am trezit la viteze cam mari. Era sa mi-o scap odata pe loc si pe picioare ca ditamai vaca, insa ma ajuta si fizicul sa o tin. » Post actualizat in 16 May 2016 08:22Cam asa mi-a iesit montajul la Loobman. Cu prinderile originale, nu reuseam sa fixez cum trebuie, asa ca am bagat o sarma de cupru prin tevusca si e mult mai usor de aranjat. Editat Mai 16, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Daca vrei o bascula o idee mai curata, eu am renuntat la soriceii de pe bascula si am injumatatit sarma flexibila pt stabilitate, am incolacit-o dupa ultimul surub de la aparatoarea de lant si am batut-o cu un ciocan ca sa fie de grosimea unei piulite. Dupa ce am montat la toate motoretele pe care le-am avut, mi-am dat seama ca mai bine-l pun la vanzare si umblu cu un picurator de ulei de drujba si o periuta de dinti. In 5 minute, oriunde as fi, am uns lantul. Bine, e usor cand ai cric central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.