raulaveritei Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Eu am motorul de vreo 2-3 luni, dar il stiu de cativa ani. A fost al unui prieten bun de al meu. Nu a avut probleme cu bujiile in ultimii 3 ani (cel putin). Am gasit modelul de Dynojet de care spui tu, pe Ebay, la americani. E 200 de dolari + taxe. Spune-mi, te rog, să il iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 La 200 $ nu este scump daca are si pachetul de instalare ( conductoare, conectori)+ CD/harti. Sunt variante cu acces de descarcare pe site-ul lor, depinde. Daca descrierea este neclara, trimite-le un email sa-ti dea mai multe detalii. Verifica si acele taxe din SUA pana in RO???. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Eu mai sus am facut un calcul matematic care pune in evidenta de ce o masina nu se compara cu o MOTOCICLETA la speed, si am luat un exemplu zx12r si un 'tanc' de 2000 kg . Ambele sunt puse in miscare de propulsoare cu ardere interna si se deplaseaza terestru. Practic paralela d.p.d.v tehnic este corecta. Masina ar trebui sa-si vada '' de pozitia ei '', este o parere personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 4, 2016 Admin Share Postat Mai 4, 2016 Nu se compara deloc, pe o pista de aeroport poate fi altceva, dar de sens are sa compari una cu alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Sunt multe teste facute intre moto si auto pe piste, si se vede cine castiga. Eu asta am vrut sa scot in evidenta, motocicleta BATE net masina, si am arata de ce si cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Asa si eu ceva...un zx12 cu o CARACATITA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 De acord cu tine, sunt multe variabile la o comparatie de acest gen: experienta piloti, natura pistei, timp, starea pistei, etc. Dar, pentru orice ' lupta' chiar daca a fost si in sec XIII cu sabia si toporul s-a desenat pe pamant/nisip cu batul de catre capetenii planul de lupta. Deci, mai ales in tehnica, teoria isi are punctul sau de vedere MAJOR, nu trebuie sa o ignoram. Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 (editat) Bun, daca asta sta treaba, nu mai are rost, O VAND: - azi vine si ultima chestie care trebuia facuta la ea si anume, cablul de ambreiaj. - in rest: ulei, filtru ulei, bujii, filtre de aer, sita din rezervor si rezervorul curatate, cauciucuri in stare buna, alarma, kit lant ok, baterie noua, cutie sigurante suplimentara pt. montarea de accesorii (se da si un voltmetru, prize usb+priza normala bricheta), mansoane noi silicon Harris, cabluri gresate, semnalizari mari schimbate, toba originala + o toba mivv sport nemontata; trusa scule originala sub sa, suport action camera pe rezervor+camera 1080p, gentute, husa moto, 2 standere. - estetic nu mai are stickerele originale cu modelul de metal auriu polizat sau perlate/sidefate cum o fi fost (cocalaresc mi se parea mie) si are cateva urme infime pe care sper sa le remediez cu aerograful cat pot de repede. - inmatriculat pe numele meu, adus din italia in primavara, asigurare pe 6 luni, ITP 2 ani, fiscal la zi. - 2003, vreo 30 de mii de km. - 3500 euro. Va dati seama ca nu asta e motivul, insa se pare ca asa am eu norocul sa nu ma bucur de fiare. De asemeni se vinde si surioara mai mica (zx6r -2002 - fara fiscal si zica-se cu cadrul stramb - 3000ron cat si corsa-ul din poze 1.2 16v 2000 euro, fara investitii suplimentare, toate actele in regula) Editat Mai 5, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Daca as avea casa cu garaj cred ca mi-as lua si una d-asta, asa pentru posteritate! Dar cu mobra ca un pripas in fata blocului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Iti iei C63 AMG? Baiatu'ala de pe motor, cam lua curbele cu 90 si nici nu schimba in limitare, se vedea ca la vmax erau unul langa altul deci smecheria era sa faca a.i sa ajunga inainte lui la limitare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Catranel, vrei sa scapi de toate "fiarele din curte", le-ai pus gand rau!? Si eu ma gandeam sa o punem de intrunire de TREI zx12 la vara...dar de unde, ca am ramas numai DOI "activi pe forum" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 (editat) Iti iei C63 AMG? Nu. Doar ca realizez ca m-am grabit cu achizitionarea si altele si voi incepe sa vand cam tot Scule, fiare, bunuri mobile si imobile Catranel, vrei sa scapi de toate "fiarele din curte", le-ai pus gand rau!? Si eu ma gandeam sa o punem de intrunire de TREI zx12 la vara...dar de unde, ca am ramas numai DOI "activi pe forum" Nu, a intrevenit o situatie mai delicata si nu are rost sa mai tin nimic de genul asta. Nici macar 50 de km nu cred ca am pe zx12. Editat Mai 5, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Trusa aia orginala de scule de care spui, cea care sta sub ȘA .." si noaptea o visez" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Ce e pe hartie e una, ce e in practica e alta. Inteleg ce zici dar nu intotdeauna teoria coincide cu practica. Uite un R1 vs o balena de familie cu aerodinamicitatea unei caramizi. :dropsmilie: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Eu am motorul de vreo 2-3 luni, dar il stiu de cativa ani. A fost al unui prieten bun de al meu. Nu a avut probleme cu bujiile in ultimii 3 ani (cel putin). Am gasit modelul de Dynojet de care spui tu, pe Ebay, la americani. E 200 de dolari + taxe. Spune-mi, te rog, să il iau? Dupa 28.000 km cat avea motocicleta cand am luat-o si i-am facut revizia(dec.2013), bujiile nu mai prezentau siguranta in functionare. Sigur erau cele din fabrica. NU mai verificase nimeni bujiile de la fabricatie(2006). Le-am schimbat cu NGK-Laser Platinum_CR9EKPA. Cu acesta am o siguranta de cel putin 50.000 km. Avand multe componente demontate mi-a fost mai simplu sa fac schimbul de bujii, cu toate ca spatiul este incomod pentru mana, iar tubulara trebuie sa o adaptezi din 3 bucati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 bujiile la zx12 sunt garantate mult mai mult decat 28.000... Ma rog, cati km sunt garantate bujiile la zx 12r , fara sa precizezi ce tip de bujii? Presupun ca le-ai vazut pe cele de sus, nu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 (editat) Bai, dar...consuma ceva trocariciu la 120km/h. E adevarat ca fiind si primul drum mai lung, am mai bruscat-o un pic probabil, am mai subturat-o uneori, cred ca si astea au avut de-aface cu consumul. In rest, pe sosea e f misto, stabila chiar si pe drum cu denivelari, ma lupt inca cu curbele stranse (avand si pasager si nu vreau sa o sperii), insa parca o inclin mult mai usor ca pe zx9r (parerea mea) si nici macar nu am suspensiile reglate pt mine. Trage bine, bine, m-a speriat de cateva ori cand am intrat in depasire si m-am trezit la viteze cam mari. Era sa mi-o scap odata pe loc si pe picioare ca ditamai vaca, insa ma ajuta si fizicul sa o tin. » Post actualizat in 16 May 2016 08:22Cam asa mi-a iesit montajul la Loobman. Cu prinderile originale, nu reuseam sa fixez cum trebuie, asa ca am bagat o sarma de cupru prin tevusca si e mult mai usor de aranjat. Editat Mai 16, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Daca vrei o bascula o idee mai curata, eu am renuntat la soriceii de pe bascula si am injumatatit sarma flexibila pt stabilitate, am incolacit-o dupa ultimul surub de la aparatoarea de lant si am batut-o cu un ciocan ca sa fie de grosimea unei piulite. Dupa ce am montat la toate motoretele pe care le-am avut, mi-am dat seama ca mai bine-l pun la vanzare si umblu cu un picurator de ulei de drujba si o periuta de dinti. In 5 minute, oriunde as fi, am uns lantul. Bine, e usor cand ai cric central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Adica cat ti-a consumat? Daca o fi ajuns la 8%, nu este pericol, este OK. Catranel, lasa borcanul ala cu ulei si tot felul de tuburi, tevi si furtunase dupa tine... Spray cu teflon la 300-400 km, spalat inainte lantul cu mototorina si o perie buna( si cea de dinti este ok), sters cu o carpa de bumbac si aplicat spray. Deja ai mai imbatranit-o cu 5 ani punandu-i "perfuzia" aia dupa ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 (editat) Adica cat ti-a consumat? Mi-e rusine sa zic. E adevarat ca a fost cam 8 sau chiar putin sub, avand in vedere 'tratamentul' de mai sus, nu e rau, stiam ca sunt mancacioase, insa e ... multicel. Apropo, in cartea mea (CI-ul emis de RAR), scrie ca ar avea... 15 litri?!? Eu stiam de 19-20... PS: daca cumva nu imi reuseste mutarea si raman 'pe dinafara' si cu zx-ul in dotare, banuiesc o sa ajunga gen mad-max, pe langa perfuzii, se adauga si vreun crashbar sanatos si ceva suport de bagaje, din care pe o parte, obligatoriu, va sta o canistra de minim 5 litri Editat Mai 16, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 O sa vezi( daca o mai pastrezi) ca pe un total drum, cap coada cu tot felul de trasee, si chiar daca ii dai si peste 150 km/h, nu o sa-ti depaseasca 7,5 l/100 km. Nu, sigur ai rezervor de 19 litri, nu poate sa fie 15l? O sa vezi la Peco la alimentare cand este pe limita cat iti intra. » Post actualizat in 16 May 2016 15:03 Mi-e rusine sa zic. E adevarat ca a fost cam 8 sau chiar putin sub, avand in vedere 'tratamentul' de mai sus, nu e rau, stiam ca sunt mancacioase, insa e ... multicel. Apropo, in cartea mea (CI-ul emis de RAR), scrie ca ar avea... 15 litri?!? Eu stiam de 19-20... PS: daca cumva nu imi reuseste mutarea si raman 'pe dinafara' si cu zx-ul in dotare, banuiesc o sa ajunga gen mad-max, pe langa perfuzii, se adauga si vreun crashbar sanatos si ceva suport de bagaje, din care pe o parte, obligatoriu, va sta o canistra de minim 5 litri Nu te las sa faci asa ceva la zx 12 , mai bine ti-o cumpar eu inainte sa o "schilodești" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 E clar ca e >15 litri, au intrat vreo 17 sau 18 la prima alimentare, dar cei de la RAR nu inceteaza sa ma uimeasca. Nu ma intereseaza cat consuma in momentul asta, e strict obiect de joaca, de plecat la drum f lung deocamdata nu plec, nu mi-am luat-o sa ma plang de consum (desi mai glumesc pe subiectul asta), am bani inca sa fac plinul si sa nu pun de 10-15 lei. Legat de partea cu pastratul...e o mobra de pastrat ani de zile, insa s-a ivit o ocazie interesanta de plecare si as vrea sa profit de ea. Ma gandeam inclusiv la partea de pastrat, insa nu cred ca renteaza nici financiar si nici macar eforturile mentale de gandi mutarea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 E clar ca e >15 litri, au intrat vreo 17 sau 18 la prima alimentare, dar cei de la RAR nu inceteaza sa ma uimeasca. Nu ma intereseaza cat consuma in momentul asta, e strict obiect de joaca, de plecat la drum f lung deocamdata nu plec, nu mi-am luat-o sa ma plang de consum (desi mai glumesc pe subiectul asta), am bani inca sa fac plinul si sa nu pun de 10-15 lei. Legat de partea cu pastratul...e o mobra de pastrat ani de zile, insa s-a ivit o ocazie interesanta de plecare si as vrea sa profit de ea. Ma gandeam inclusiv la partea de pastrat, insa ncut prin cred ca renteaza nici financiar si nici macar eforturile mentale de gandi mutarea ei. Ti-am gasit un " prezumtiv" client..insa se chinuie sa-si convinga nevasta. A mai avut motor, a trecut printr-un accident, la vandut, iar acum vrea motocicleta. Este "fiert" dupa a mea, dar i-am zis ca-i gasesc una la fel, i-am aratat si foto ce ai tu pe aici. I-am spus ca este perfecta, singura buba este ca nu mai are trusa de scule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 20, 2016 Share Postat Mai 20, 2016 I-am spus ca este perfecta, Nu e perfecta, de aici si pretul. Insa am documentele de achizitie care arata pretul si locul de unde e luata (motomus), factura pt revizie completa (a scapat furca de desfacut, insa nu se simte nevoie - desi daca o mai tineam, ma apucam de ea sa scap de o grija; si de curatat fiecare pistonas de la frana, din aceleasi motive de timp lipsa acum, am preferat sa o scot la plimbare decat sa surubaresc poate inutil), gresat cablurile, bateria am vazut ca e noua, am dat jos carenele si m-am uitat la ea din toate unghiurile si nu am gasit mare lucru, o scurgere de ulei pe la capacul superior fiind cea mai serioasa treaba. Estetic ar fi de lucrat un pic la ea, insa asta o discutam la pret, la fata locului, deci nu e batut in cuie. singura buba este ca nu mai are trusa de scule ATAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 20, 2016 Share Postat Mai 20, 2016 O sa vezi( daca o mai pastrezi) ca pe un total drum, cap coada cu tot felul de trasee, si chiar daca ii dai si peste 150 km/h, nu o sa-ti depaseasca 7,5 l/100 km. Nu, sigur ai rezervor de 19 litri, nu poate sa fie 15l? O sa vezi la Peco la alimentare cand este pe limita cat iti intra. » Post actualizat in 16 May 2016 15:03 Nu te las sa faci asa ceva la zx 12 , mai bine ti-o cumpar eu inainte sa o "schilodești" Eu zic ca o sa consume 7,5L/100km daca o sa o mai si impinga putin. Eu scot destul de rar sub 10 litri / 100 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.