Sari la conținut

Kawasaki Zx12r


NinjaMan
 Share

Postări Recomandate

Fa ceva si la aparatoarea de lant. In una din poze e tare urata :)

 

A dreaqu....de aparatoare, maine ma pun cu ciocanul pe ea...strica tot motorul :crack: .

 

Astea sunt motoare de la trupele speciale, mai trebuie o husa pe dreapta pentru un akm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 369
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Aparatoarea este originala si imaculata, dar sunt refectii de lumina pe ea daca te referi la "pata", nu este polizata. Stiu ca este si after ceva mai " future" dar, un piscot de aparatoare este peste 130 euro pe ebay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul l-am tot calculat pe drumuri lungi si combinate cu oras+exterior, in final este de 8% . Nu discutam strict de oras, zx12 ca si celelalte "locomotive" cu motoare peste 1200 cmc, nu este o motocicleta sa te plimbi prin oras, de dragul plimbarii. Eu cand vreau sa ma plimb prin oras pe 2 roti, sau ies la cumparaturi "scurte", iau bicicleta, valabil de primavara pana toamna. Cum am spus mai sus, cu ajustari/harti pe injectie poti duce consumul lui zx12r la 6-6,5%.

Frumos motorul! Sa ai bafta la el!

Din fotografie realizez ca esti pasionat si de mecanica. Eu, singura scula pe care o am in garaj e o surubelnita. :-) Si cand am nevoie sa imi reglez oglinzile trebuie sa fug la mecanic.

Spune-mi, te rog, cum se numeste smecheria care trebuie cumparata pt a ajunge la consumul de mai sus.

A mea imi ia 8,5 in afara si aprox 11-12 in oras.

» Post actualizat in 04 May 2016 18:57

Nu asa facem calcule,dar ma rog. Spre exemplu,un m5 v10, fabricatie 2008, nu are nici de departe puterea spusa de tine,nu pare,nu e avion. Si cam nu te tii de el :). Dar ma rog,sa n o dam in d-astea,sa poluam un topic dedicat unor motoare de legenda,zic eu,cu toate ca sunt din secolul 21 :P

Sunt de acord cu voi....nu promovez teribilismul, dar.....chiar daca iti par din alt film, in weekend-ul trecut am avut deosebita satisfactie sa nu mai vad in oglinzi un BMW M5....pe drumul de la SM la Carei.

P.S.: si nu, nu era condus de o baba. Era condus de un cocalar care a condus foarte agresiv pe langa mine ca sa imi arate mie BMW-ul lui.

Nici specificatiile tehnice date de Kawasaki sau BMW nu il dau invingator pe BMW.

(nu sunt vreun mare cunoscator in ale mecanicii sau ale tehnicii, dar am avut naivitatea de a incerca motorul asta cu cativa bolizi. Inca nu l-am gasit pe ala care sa tina apropape. Poate sambata asta. La Baia MAre, ACR-ul organizeaza niste curse legale pe un bulevard din oras )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru motorul tau, presupun ca este 2000-2001, ai nevoie de Power Commander III USB de la Dynojet. Cu el poti face ajustari pe harti de injectie, se monteaza simplu si are utilizare fara complicatii( ai CD, descarci harti, faci transfer in PC III, etc). Iti vine cu kit-ul de montare si instructiuni, il montezi sub sa langa ECU. Mi se pare ca pe olx.ro este unul la vanzare chiar PC III USB, oricum se ia cu proba la fata locului si depinde ce mai are cu el. De preferinta ar fi nou! Da, consumul real este cel de sus exact cum spui si tu daca mergi in oras. Ai schimbat bujiile pana in prezent? :tomato: Este proba de NERVI la zx 12 :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am motorul de vreo 2-3 luni, dar il stiu de cativa ani. A fost al unui prieten bun de al meu. Nu a avut probleme cu bujiile in ultimii 3 ani (cel putin).

Am gasit modelul de Dynojet de care spui tu, pe Ebay, la americani. E 200 de dolari + taxe. Spune-mi, te rog, să il iau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 200 $ nu este scump daca are si pachetul de instalare ( conductoare, conectori)+ CD/harti. Sunt variante cu acces de descarcare pe site-ul lor, depinde. Daca descrierea este neclara, trimite-le un email sa-ti dea mai multe detalii. Verifica si acele taxe din SUA pana in RO???.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mai sus am facut un calcul matematic care pune in evidenta de ce o masina nu se compara cu o MOTOCICLETA la speed, si am luat un exemplu zx12r si un 'tanc' de 2000 kg . Ambele sunt puse in miscare de propulsoare cu ardere interna si se deplaseaza terestru. Practic paralela d.p.d.v tehnic este corecta. Masina ar trebui sa-si vada '' de pozitia ei '', este o parere personala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multe teste facute intre moto si auto pe piste, si se vede cine castiga. Eu asta am vrut sa scot in evidenta, motocicleta BATE net masina, si am arata de ce si cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa si eu ceva...un zx12 cu o CARACATITA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu tine, sunt multe variabile la o comparatie de acest gen: experienta piloti, natura pistei, timp, starea pistei, etc. Dar, pentru orice ' lupta' chiar daca a fost si in sec XIII cu sabia si toporul s-a desenat pe pamant/nisip cu batul de catre capetenii planul de lupta. Deci, mai ales in tehnica, teoria isi are punctul sau de vedere MAJOR, nu trebuie sa o ignoram. Sa auzim de bine! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, daca asta sta treaba, nu mai are rost, O VAND:

 

- azi vine si ultima chestie care trebuia facuta la ea si anume, cablul de ambreiaj.

- in rest: ulei, filtru ulei, bujii, filtre de aer, sita din rezervor si rezervorul curatate, cauciucuri in stare buna, alarma, kit lant ok, baterie noua, cutie sigurante suplimentara pt. montarea de accesorii (se da si un voltmetru, prize usb+priza normala bricheta), mansoane noi silicon Harris, cabluri gresate, semnalizari mari schimbate, toba originala + o toba mivv sport nemontata; trusa scule originala sub sa, suport action camera pe rezervor+camera 1080p, gentute, husa moto, 2 standere.

- estetic nu mai are stickerele originale cu modelul de metal auriu polizat sau perlate/sidefate cum o fi fost (cocalaresc mi se parea mie) si are cateva urme infime pe care sper sa le remediez cu aerograful cat pot de repede.

- inmatriculat pe numele meu, adus din italia in primavara, asigurare pe 6 luni, ITP 2 ani, fiscal la zi.

- 2003, vreo 30 de mii de km.

- 3500 euro.

 

 

Va dati seama ca nu asta e motivul, insa se pare ca asa am eu norocul sa nu ma bucur de fiare. De asemeni se vinde si surioara mai mica (zx6r -2002 - fara fiscal si zica-se cu cadrul stramb - 3000ron cat si corsa-ul din poze 1.2 16v 2000 euro, fara investitii suplimentare, toate actele in regula)

post-59293-0-51488300-1462424415_thumb.jpg

post-59293-0-33119600-1462424419_thumb.jpg

post-59293-0-45697900-1462424422_thumb.jpg

post-59293-0-24394900-1462424424_thumb.jpg

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Iti iei C63 AMG?

Baiatu'ala de pe motor, cam lua curbele cu 90 si nici nu schimba in limitare, se vedea ca la vmax erau unul langa altul deci smecheria era sa faca a.i sa ajunga inainte lui la limitare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Catranel, vrei sa scapi de toate "fiarele din curte", le-ai pus gand rau!? Si eu ma gandeam sa o punem de intrunire de TREI zx12 la vara...dar de unde, ca am ramas numai DOI "activi pe forum" :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti iei C63 AMG?

Nu. Doar ca realizez ca m-am grabit cu achizitionarea si altele si voi incepe sa vand cam tot :) Scule, fiare, bunuri mobile si imobile :crack:

Catranel, vrei sa scapi de toate "fiarele din curte", le-ai pus gand rau!? Si eu ma gandeam sa o punem de intrunire de TREI zx12 la vara...dar de unde, ca am ramas numai DOI "activi pe forum" :crack:

Nu, a intrevenit o situatie mai delicata si nu are rost sa mai tin nimic de genul asta. Nici macar 50 de km nu cred ca am pe zx12.
Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trusa aia orginala de scule de care spui, cea care sta sub ȘA .." si noaptea o visez" :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e pe hartie e una, ce e in practica e alta. Inteleg ce zici dar nu intotdeauna teoria coincide cu practica. Uite un R1 vs o balena de familie cu aerodinamicitatea unei caramizi.

 

:dropsmilie: :dropsmilie: :dropsmilie:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am motorul de vreo 2-3 luni, dar il stiu de cativa ani. A fost al unui prieten bun de al meu. Nu a avut probleme cu bujiile in ultimii 3 ani (cel putin).

Am gasit modelul de Dynojet de care spui tu, pe Ebay, la americani. E 200 de dolari + taxe. Spune-mi, te rog, să il iau?

 

Dupa 28.000 km cat avea motocicleta cand am luat-o si i-am facut revizia(dec.2013), bujiile nu mai prezentau siguranta in functionare. Sigur erau cele din fabrica. NU mai verificase nimeni bujiile de la fabricatie(2006). Le-am schimbat cu NGK-Laser Platinum_CR9EKPA. Cu acesta am o siguranta de cel putin 50.000 km. Avand multe componente demontate mi-a fost mai simplu sa fac schimbul de bujii, cu toate ca spatiul este incomod pentru mana, iar tubulara trebuie sa o adaptezi din 3 bucati.

post-74268-0-20354600-1462529812_thumb.jpg

post-74268-0-49254000-1462529838_thumb.jpg

post-74268-0-10895300-1462529850_thumb.jpg

post-74268-0-64341600-1462529867_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

bujiile la zx12 sunt garantate mult mai mult decat 28.000...

 

Ma rog, cati km sunt garantate bujiile la zx 12r , fara sa precizezi ce tip de bujii? Presupun ca le-ai vazut pe cele de sus, nu?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, dar...consuma ceva trocariciu la 120km/h. E adevarat ca fiind si primul drum mai lung, am mai bruscat-o un pic probabil, am mai subturat-o uneori, cred ca si astea au avut de-aface cu consumul. In rest, pe sosea e f misto, stabila chiar si pe drum cu denivelari, ma lupt inca cu curbele stranse (avand si pasager si nu vreau sa o sperii), insa parca o inclin mult mai usor ca pe zx9r (parerea mea) si nici macar nu am suspensiile reglate pt mine. Trage bine, bine, m-a speriat de cateva ori cand am intrat in depasire si m-am trezit la viteze cam mari. Era sa mi-o scap odata pe loc si pe picioare ca ditamai vaca, insa ma ajuta si fizicul sa o tin.


» Post actualizat in 16 May 2016 08:22

Cam asa mi-a iesit montajul la Loobman. Cu prinderile originale, nu reuseam sa fixez cum trebuie, asa ca am bagat o sarma de cupru prin tevusca si e mult mai usor de aranjat.

post-59293-0-50582600-1463386869_thumb.jpg

post-59293-0-58223500-1463386874_thumb.jpg

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei o bascula o idee mai curata, eu am renuntat la soriceii de pe bascula si am injumatatit sarma flexibila pt stabilitate, am incolacit-o dupa ultimul surub de la aparatoarea de lant si am batut-o cu un ciocan ca sa fie de grosimea unei piulite.

 

Dupa ce am montat la toate motoretele pe care le-am avut, mi-am dat seama ca mai bine-l pun la vanzare si umblu cu un picurator de ulei de drujba si o periuta de dinti. In 5 minute, oriunde as fi, am uns lantul. Bine, e usor cand ai cric central :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...