Jump to content

Kawasaki Zx12r


NinjaMan
 Share

Recommended Posts

De acord. E cea mai noua, dotarile cele mai misto (mai putin urateniile alea de mansoane :-L - sau hai urate nu or fi, dar mie mi se par incomode, a fost primul lucru care l-am dat jos de pe a mea).

 

 

cred ca treaba asta cu ciclistica e si oarecum subiectiva. Adica na, e clar ca nu se compara in oras vreodata cu un naked cu 60 kg mai usor sau pe curbe cu vreun R1. Insa mie mi s-a parut mai comod (si ma repet IN VIZIUNEA MEA) la treburile la care l-am supus decat altele, nicidecum ca ar fi tzatza de matza, best-ever sau vreun super-sport de circuit. Acuma sa nu ziceti ca si enduro are pe offroad ciclistica mai buna... Asta am vrut sa spun si asta e ultimul post pe subiectul asta. :)

 

Catranel, te anunt ca Intre timp a primit noutati.. mansoane noi combinatie cu metal "aurifer", capete ghidon PUIG, manete TITAX , fork adjuster TITAX

post-74268-0-52449900-1462374459_thumb.jpg

post-74268-0-03077200-1462374476_thumb.jpg

post-74268-0-19057300-1462374491_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 378
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Catranel, te anunt ca Intre timp a primit noutati.. mansoane noi combinatie cu metal "aurifer", capete ghidon PUIG, manete TITAX , fork adjuster TITAX

Estetic nu am ce zice, desi mergea parca pe un negru, ca tot asa e modelul tau. Poate la a mea ca e mai 'haurita si spoita' din fabrica, mergeau mai multe accesorii aurii, dar eu prefer mai simple. La asa ceva ma gandeam la tine:

 

kawasaki-zx12r-ninja-2002-11.jpg

 

Totusi full-black e prea de tot:

54034381.jpg

Edited by catranel
Link to comment
Share on other sites

Fa ceva si la aparatoarea de lant. In una din poze e tare urata :)

 

A dreaqu....de aparatoare, maine ma pun cu ciocanul pe ea...strica tot motorul :crack: .

 

Astea sunt motoare de la trupele speciale, mai trebuie o husa pe dreapta pentru un akm.

Link to comment
Share on other sites

Aparatoarea este originala si imaculata, dar sunt refectii de lumina pe ea daca te referi la "pata", nu este polizata. Stiu ca este si after ceva mai " future" dar, un piscot de aparatoare este peste 130 euro pe ebay.

Link to comment
Share on other sites

Consumul l-am tot calculat pe drumuri lungi si combinate cu oras+exterior, in final este de 8% . Nu discutam strict de oras, zx12 ca si celelalte "locomotive" cu motoare peste 1200 cmc, nu este o motocicleta sa te plimbi prin oras, de dragul plimbarii. Eu cand vreau sa ma plimb prin oras pe 2 roti, sau ies la cumparaturi "scurte", iau bicicleta, valabil de primavara pana toamna. Cum am spus mai sus, cu ajustari/harti pe injectie poti duce consumul lui zx12r la 6-6,5%.

Frumos motorul! Sa ai bafta la el!

Din fotografie realizez ca esti pasionat si de mecanica. Eu, singura scula pe care o am in garaj e o surubelnita. :-) Si cand am nevoie sa imi reglez oglinzile trebuie sa fug la mecanic.

Spune-mi, te rog, cum se numeste smecheria care trebuie cumparata pt a ajunge la consumul de mai sus.

A mea imi ia 8,5 in afara si aprox 11-12 in oras.

» Post actualizat in 04 May 2016 18:57

Nu asa facem calcule,dar ma rog. Spre exemplu,un m5 v10, fabricatie 2008, nu are nici de departe puterea spusa de tine,nu pare,nu e avion. Si cam nu te tii de el :). Dar ma rog,sa n o dam in d-astea,sa poluam un topic dedicat unor motoare de legenda,zic eu,cu toate ca sunt din secolul 21 :P

Sunt de acord cu voi....nu promovez teribilismul, dar.....chiar daca iti par din alt film, in weekend-ul trecut am avut deosebita satisfactie sa nu mai vad in oglinzi un BMW M5....pe drumul de la SM la Carei.

P.S.: si nu, nu era condus de o baba. Era condus de un cocalar care a condus foarte agresiv pe langa mine ca sa imi arate mie BMW-ul lui.

Nici specificatiile tehnice date de Kawasaki sau BMW nu il dau invingator pe BMW.

(nu sunt vreun mare cunoscator in ale mecanicii sau ale tehnicii, dar am avut naivitatea de a incerca motorul asta cu cativa bolizi. Inca nu l-am gasit pe ala care sa tina apropape. Poate sambata asta. La Baia MAre, ACR-ul organizeaza niste curse legale pe un bulevard din oras )

Link to comment
Share on other sites

Pentru motorul tau, presupun ca este 2000-2001, ai nevoie de Power Commander III USB de la Dynojet. Cu el poti face ajustari pe harti de injectie, se monteaza simplu si are utilizare fara complicatii( ai CD, descarci harti, faci transfer in PC III, etc). Iti vine cu kit-ul de montare si instructiuni, il montezi sub sa langa ECU. Mi se pare ca pe olx.ro este unul la vanzare chiar PC III USB, oricum se ia cu proba la fata locului si depinde ce mai are cu el. De preferinta ar fi nou! Da, consumul real este cel de sus exact cum spui si tu daca mergi in oras. Ai schimbat bujiile pana in prezent? :tomato: Este proba de NERVI la zx 12 :crack:

Link to comment
Share on other sites

Eu am motorul de vreo 2-3 luni, dar il stiu de cativa ani. A fost al unui prieten bun de al meu. Nu a avut probleme cu bujiile in ultimii 3 ani (cel putin).

Am gasit modelul de Dynojet de care spui tu, pe Ebay, la americani. E 200 de dolari + taxe. Spune-mi, te rog, să il iau?

Link to comment
Share on other sites

La 200 $ nu este scump daca are si pachetul de instalare ( conductoare, conectori)+ CD/harti. Sunt variante cu acces de descarcare pe site-ul lor, depinde. Daca descrierea este neclara, trimite-le un email sa-ti dea mai multe detalii. Verifica si acele taxe din SUA pana in RO???.

Link to comment
Share on other sites

Uitati un aspect foarte important cand comparati mere cu pere, in speta masini cu motoare. ZX12 bate orice masina mai noua datorita limitarii vitezei maxime la 250 km/h. Toate masinile sedan sau 'de familie' sunt limitate la 250 km/h. De ce credeti ca Hayabusa a fost limitata la 300 dupa prima generatie? A fost o teama ca nu vor avea intrare pe piata europeana intrucat ei oarecum incalcau gentlemen's agreement.

Link to comment
Share on other sites

Am zis mai sus...mere cu pere :) la viteza aia in M5 stai si fumezi o tigara iar pe o motocicleta te flutura ca pe steag. Nu isi au rost comparatiile astea.

Link to comment
Share on other sites

Eu mai sus am facut un calcul matematic care pune in evidenta de ce o masina nu se compara cu o MOTOCICLETA la speed, si am luat un exemplu zx12r si un 'tanc' de 2000 kg . Ambele sunt puse in miscare de propulsoare cu ardere interna si se deplaseaza terestru. Practic paralela d.p.d.v tehnic este corecta. Masina ar trebui sa-si vada '' de pozitia ei '', este o parere personala.

Link to comment
Share on other sites

Sunt multe teste facute intre moto si auto pe piste, si se vede cine castiga. Eu asta am vrut sa scot in evidenta, motocicleta BATE net masina, si am arata de ce si cum?

Link to comment
Share on other sites

Ce e pe hartie e una, ce e in practica e alta. Inteleg ce zici dar nu intotdeauna teoria coincide cu practica. Uite un R1 vs o balena de familie cu aerodinamicitatea unei caramizi.

 

Link to comment
Share on other sites

Asa si eu ceva...un zx12 cu o CARACATITA

Link to comment
Share on other sites

Asa si eu ceva...un zx12 cu o CARACATITA

 

Nu inteleg care e poanta cu caracatita (poate te referi la slaparii de acolo - squids sau la faptul ca am zis 'balena de familie' in postarea de mai sus :D), dar tipul ala de muscle car, desi spectaculos in esenta, e cam useless din punct de vedere al faptului ca nu are TC iar cuplul imens este irosit intr-un burnout prelungit. In fine, ce vreau sa zic, motocicletele sunt motociclete si masinile sunt masini. Fosta mea mobra avea 160 kg si 74 cp, stiu, un mizilic in comparatie cu un ZX12 insa raportul putere greutate era net in favoarea mea spre deosebire de 95% din masinile de pe strada. Cu toate astea erau niste BMW-uri mai vechi care imi dadeau de furca in ideea de cuplu, desi pe hartie erau cu mult sub valorile scoase de motocicleta mea. De asta zic ca una e in teorie, alta este in practica. Iar lucrurile astea sunt chiar irelevante pana la urma. De sarma stie sa traga toata maimuta, mai tricky e cu virajele si cu oprirea. Acestea fiind spuse, parasesc discutia intrucat consider ca e prea mult off-topic si as vrea sa se mentina topic-ul curat intrucat si eu mai studiez diverse topic-uri si nu imi place sa sortez printre munti de off-topic. Mai invat una alta... Sanatate si virtute! :cheers:

Edited by GoodKat
Link to comment
Share on other sites

De acord cu tine, sunt multe variabile la o comparatie de acest gen: experienta piloti, natura pistei, timp, starea pistei, etc. Dar, pentru orice ' lupta' chiar daca a fost si in sec XIII cu sabia si toporul s-a desenat pe pamant/nisip cu batul de catre capetenii planul de lupta. Deci, mai ales in tehnica, teoria isi are punctul sau de vedere MAJOR, nu trebuie sa o ignoram. Sa auzim de bine! :hug:

Link to comment
Share on other sites

Bun, daca asta sta treaba, nu mai are rost, O VAND:

 

- azi vine si ultima chestie care trebuia facuta la ea si anume, cablul de ambreiaj.

- in rest: ulei, filtru ulei, bujii, filtre de aer, sita din rezervor si rezervorul curatate, cauciucuri in stare buna, alarma, kit lant ok, baterie noua, cutie sigurante suplimentara pt. montarea de accesorii (se da si un voltmetru, prize usb+priza normala bricheta), mansoane noi silicon Harris, cabluri gresate, semnalizari mari schimbate, toba originala + o toba mivv sport nemontata; trusa scule originala sub sa, suport action camera pe rezervor+camera 1080p, gentute, husa moto, 2 standere.

- estetic nu mai are stickerele originale cu modelul de metal auriu polizat sau perlate/sidefate cum o fi fost (cocalaresc mi se parea mie) si are cateva urme infime pe care sper sa le remediez cu aerograful cat pot de repede.

- inmatriculat pe numele meu, adus din italia in primavara, asigurare pe 6 luni, ITP 2 ani, fiscal la zi.

- 2003, vreo 30 de mii de km.

- 3500 euro.

 

 

Va dati seama ca nu asta e motivul, insa se pare ca asa am eu norocul sa nu ma bucur de fiare. De asemeni se vinde si surioara mai mica (zx6r -2002 - fara fiscal si zica-se cu cadrul stramb - 3000ron cat si corsa-ul din poze 1.2 16v 2000 euro, fara investitii suplimentare, toate actele in regula)

post-59293-0-51488300-1462424415_thumb.jpg

post-59293-0-33119600-1462424419_thumb.jpg

post-59293-0-45697900-1462424422_thumb.jpg

post-59293-0-24394900-1462424424_thumb.jpg

Edited by catranel
Link to comment
Share on other sites

 

Iti iei C63 AMG?

Baiatu'ala de pe motor, cam lua curbele cu 90 si nici nu schimba in limitare, se vedea ca la vmax erau unul langa altul deci smecheria era sa faca a.i sa ajunga inainte lui la limitare.

Link to comment
Share on other sites

Catranel, vrei sa scapi de toate "fiarele din curte", le-ai pus gand rau!? Si eu ma gandeam sa o punem de intrunire de TREI zx12 la vara...dar de unde, ca am ramas numai DOI "activi pe forum" :crack:

Link to comment
Share on other sites

Iti iei C63 AMG?

Nu. Doar ca realizez ca m-am grabit cu achizitionarea si altele si voi incepe sa vand cam tot :) Scule, fiare, bunuri mobile si imobile :crack:

Catranel, vrei sa scapi de toate "fiarele din curte", le-ai pus gand rau!? Si eu ma gandeam sa o punem de intrunire de TREI zx12 la vara...dar de unde, ca am ramas numai DOI "activi pe forum" :crack:

Nu, a intrevenit o situatie mai delicata si nu are rost sa mai tin nimic de genul asta. Nici macar 50 de km nu cred ca am pe zx12.
Edited by catranel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...