Jump to content

Kawasaki Zx12r


NinjaMan
 Share

Recommended Posts

Trusa aia orginala de scule de care spui, cea care sta sub ȘA .." si noaptea o visez" :-L

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 378
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ce e pe hartie e una, ce e in practica e alta. Inteleg ce zici dar nu intotdeauna teoria coincide cu practica. Uite un R1 vs o balena de familie cu aerodinamicitatea unei caramizi.

 

:dropsmilie: :dropsmilie: :dropsmilie:

Link to comment
Share on other sites

:dropsmilie: :dropsmilie: :dropsmilie:

 

Sa zici ca C63-ul e o balena de familie e ca si cum ai zice ca R1-le e un scuter de 2 persoane. Ah , ca arata el domestic , asta da ..dar ce are sub capota numai ''de familie'' nu e.

Link to comment
Share on other sites

Sa zici ca C63-ul e o balena de familie e ca si cum ai zice ca R1-le e un scuter de 2 persoane. Ah , ca arata el domestic , asta da ..dar ce are sub capota numai ''de familie'' nu e.

 

 

In comparatie cu un Lamborghini / orice alta masina sport pur-sange, da, e o balena de familie. In comparatie era un superbike cu o limuzina / wagon.

Edited by GoodKat
Link to comment
Share on other sites

In comparatie cu un Lamborghini / orice alta masina sport pur-sange, da, e o balena de familie. In comparatie era un superbike cu o limuzina / wagon.

 

Fiecare cu parerea lui , eu zic ca daca un C63AMG face 0-100 in 4sec si un Huracan face in 3s , asta nu inseamna ca e o balena de familie . Doar ca nu e o masina sport pursange ca si look , dar e bestiala .Era pe AMS Channel un test cu balena asta .

Link to comment
Share on other sites

Eu am motorul de vreo 2-3 luni, dar il stiu de cativa ani. A fost al unui prieten bun de al meu. Nu a avut probleme cu bujiile in ultimii 3 ani (cel putin).

Am gasit modelul de Dynojet de care spui tu, pe Ebay, la americani. E 200 de dolari + taxe. Spune-mi, te rog, să il iau?

 

Dupa 28.000 km cat avea motocicleta cand am luat-o si i-am facut revizia(dec.2013), bujiile nu mai prezentau siguranta in functionare. Sigur erau cele din fabrica. NU mai verificase nimeni bujiile de la fabricatie(2006). Le-am schimbat cu NGK-Laser Platinum_CR9EKPA. Cu acesta am o siguranta de cel putin 50.000 km. Avand multe componente demontate mi-a fost mai simplu sa fac schimbul de bujii, cu toate ca spatiul este incomod pentru mana, iar tubulara trebuie sa o adaptezi din 3 bucati.

post-74268-0-20354600-1462529812_thumb.jpg

post-74268-0-49254000-1462529838_thumb.jpg

post-74268-0-10895300-1462529850_thumb.jpg

post-74268-0-64341600-1462529867_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

bujiile la zx12 sunt garantate mult mai mult decat 28.000...

 

Ma rog, cati km sunt garantate bujiile la zx 12r , fara sa precizezi ce tip de bujii? Presupun ca le-ai vazut pe cele de sus, nu?!

Link to comment
Share on other sites

Bai, dar...consuma ceva trocariciu la 120km/h. E adevarat ca fiind si primul drum mai lung, am mai bruscat-o un pic probabil, am mai subturat-o uneori, cred ca si astea au avut de-aface cu consumul. In rest, pe sosea e f misto, stabila chiar si pe drum cu denivelari, ma lupt inca cu curbele stranse (avand si pasager si nu vreau sa o sperii), insa parca o inclin mult mai usor ca pe zx9r (parerea mea) si nici macar nu am suspensiile reglate pt mine. Trage bine, bine, m-a speriat de cateva ori cand am intrat in depasire si m-am trezit la viteze cam mari. Era sa mi-o scap odata pe loc si pe picioare ca ditamai vaca, insa ma ajuta si fizicul sa o tin.


» Post actualizat in 16 May 2016 08:22

Cam asa mi-a iesit montajul la Loobman. Cu prinderile originale, nu reuseam sa fixez cum trebuie, asa ca am bagat o sarma de cupru prin tevusca si e mult mai usor de aranjat.

post-59293-0-50582600-1463386869_thumb.jpg

post-59293-0-58223500-1463386874_thumb.jpg

Edited by catranel
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei o bascula o idee mai curata, eu am renuntat la soriceii de pe bascula si am injumatatit sarma flexibila pt stabilitate, am incolacit-o dupa ultimul surub de la aparatoarea de lant si am batut-o cu un ciocan ca sa fie de grosimea unei piulite.

 

Dupa ce am montat la toate motoretele pe care le-am avut, mi-am dat seama ca mai bine-l pun la vanzare si umblu cu un picurator de ulei de drujba si o periuta de dinti. In 5 minute, oriunde as fi, am uns lantul. Bine, e usor cand ai cric central :D

Link to comment
Share on other sites

Adica cat ti-a consumat? Daca o fi ajuns la 8%, nu este pericol, este OK. Catranel, lasa borcanul ala cu ulei si tot felul de tuburi, tevi si furtunase dupa tine... Spray cu teflon la 300-400 km, spalat inainte lantul cu mototorina si o perie buna( si cea de dinti este ok), sters cu o carpa de bumbac si aplicat spray.

Deja ai mai imbatranit-o cu 5 ani punandu-i "perfuzia" aia dupa ea :crack: .

Link to comment
Share on other sites

Adica cat ti-a consumat?

Mi-e rusine sa zic. E adevarat ca a fost cam 8 sau chiar putin sub, avand in vedere 'tratamentul' de mai sus, nu e rau, stiam ca sunt mancacioase, insa e ... multicel. Apropo, in cartea mea (CI-ul emis de RAR), scrie ca ar avea... 15 litri?!? Eu stiam de 19-20...

 

PS: daca cumva nu imi reuseste mutarea si raman 'pe dinafara' si cu zx-ul in dotare, banuiesc o sa ajunga gen mad-max, pe langa perfuzii, se adauga si vreun crashbar sanatos si ceva suport de bagaje, din care pe o parte, obligatoriu, va sta o canistra de minim 5 litri :crack:

Edited by catranel
Link to comment
Share on other sites

O sa vezi( daca o mai pastrezi) ca pe un total drum, cap coada cu tot felul de trasee, si chiar daca ii dai si peste 150 km/h, nu o sa-ti depaseasca 7,5 l/100 km. Nu, sigur ai rezervor de 19 litri, nu poate sa fie 15l? O sa vezi la Peco la alimentare cand este pe limita cat iti intra.


» Post actualizat in 16 May 2016 15:03

Mi-e rusine sa zic. E adevarat ca a fost cam 8 sau chiar putin sub, avand in vedere 'tratamentul' de mai sus, nu e rau, stiam ca sunt mancacioase, insa e ... multicel. Apropo, in cartea mea (CI-ul emis de RAR), scrie ca ar avea... 15 litri?!? Eu stiam de 19-20...

 

PS: daca cumva nu imi reuseste mutarea si raman 'pe dinafara' si cu zx-ul in dotare, banuiesc o sa ajunga gen mad-max, pe langa perfuzii, se adauga si vreun crashbar sanatos si ceva suport de bagaje, din care pe o parte, obligatoriu, va sta o canistra de minim 5 litri :crack:

Nu te las sa faci asa ceva la zx 12 , mai bine ti-o cumpar eu inainte sa o "schilodești" :stuck:

Link to comment
Share on other sites

E clar ca e >15 litri, au intrat vreo 17 sau 18 la prima alimentare, dar cei de la RAR nu inceteaza sa ma uimeasca. Nu ma intereseaza cat consuma in momentul asta, e strict obiect de joaca, de plecat la drum f lung deocamdata nu plec, nu mi-am luat-o sa ma plang de consum (desi mai glumesc pe subiectul asta), am bani inca sa fac plinul si sa nu pun de 10-15 lei. Legat de partea cu pastratul...e o mobra de pastrat ani de zile, insa s-a ivit o ocazie interesanta de plecare si as vrea sa profit de ea. Ma gandeam inclusiv la partea de pastrat, insa nu cred ca renteaza nici financiar si nici macar eforturile mentale de gandi mutarea ei.

Link to comment
Share on other sites

E clar ca e >15 litri, au intrat vreo 17 sau 18 la prima alimentare, dar cei de la RAR nu inceteaza sa ma uimeasca. Nu ma intereseaza cat consuma in momentul asta, e strict obiect de joaca, de plecat la drum f lung deocamdata nu plec, nu mi-am luat-o sa ma plang de consum (desi mai glumesc pe subiectul asta), am bani inca sa fac plinul si sa nu pun de 10-15 lei. Legat de partea cu pastratul...e o mobra de pastrat ani de zile, insa s-a ivit o ocazie interesanta de plecare si as vrea sa profit de ea. Ma gandeam inclusiv la partea de pastrat, insa ncut prin cred ca renteaza nici financiar si nici macar eforturile mentale de gandi mutarea ei.

Ti-am gasit un " prezumtiv" client..insa se chinuie sa-si convinga nevasta. A mai avut motor, a trecut printr-un accident, la vandut, iar acum vrea motocicleta. Este "fiert" dupa a mea, dar i-am zis ca-i gasesc una la fel, i-am aratat si foto ce ai tu pe aici. I-am spus ca este perfecta, singura buba este ca nu mai are trusa de scule :crack:

Link to comment
Share on other sites

I-am spus ca este perfecta,

Nu e perfecta, de aici si pretul. Insa am documentele de achizitie care arata pretul si locul de unde e luata (motomus), factura pt revizie completa (a scapat furca de desfacut, insa nu se simte nevoie - desi daca o mai tineam, ma apucam de ea sa scap de o grija; si de curatat fiecare pistonas de la frana, din aceleasi motive de timp lipsa acum, am preferat sa o scot la plimbare decat sa surubaresc poate inutil), gresat cablurile, bateria am vazut ca e noua, am dat jos carenele si m-am uitat la ea din toate unghiurile si nu am gasit mare lucru, o scurgere de ulei pe la capacul superior fiind cea mai serioasa treaba. Estetic ar fi de lucrat un pic la ea, insa asta o discutam la pret, la fata locului, deci nu e batut in cuie.

singura buba este ca nu mai are trusa de scule :crack:

ATAT! :crack:

Link to comment
Share on other sites

O sa vezi( daca o mai pastrezi) ca pe un total drum, cap coada cu tot felul de trasee, si chiar daca ii dai si peste 150 km/h, nu o sa-ti depaseasca 7,5 l/100 km. Nu, sigur ai rezervor de 19 litri, nu poate sa fie 15l? O sa vezi la Peco la alimentare cand este pe limita cat iti intra.

» Post actualizat in 16 May 2016 15:03

Nu te las sa faci asa ceva la zx 12 , mai bine ti-o cumpar eu inainte sa o "schilodești" :stuck:

Eu zic ca o sa consume 7,5L/100km daca o sa o mai si impinga putin. :lool: Eu scot destul de rar sub 10 litri / 100 km.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca o sa consume 7,5L/100km daca o sa o mai si impinga putin. :lool: Eu scot destul de rar sub 10 litri / 100 km.

 

Eu iti recomand o verificarea a sistemului de injectie, iar aici ma refer la un test /diagnoza pentru anumiti parametrii, si in primul rand verificarera filtrului de aer.

Link to comment
Share on other sites

Eu iti recomand o verificarea a sistemului de injectie, iar aici ma refer la un test /diagnoza pentru anumiti parametrii, si in primul rand verificarera filtrului de aer.

Mno....n-ar fi rau sa ai dreptate, dar am dubii ca ar avea vreun bai.

Cu toate aste nu o sa fiu capos si o sa ii fac un test. Poate, poate mai salvez 1-2 litri. :thanks:

Cu toate astea, la cum trage motorul asta, ar trebui sa imi fie rusine sa ma plang de consum. ( si chiar nu o fac ) Asa e cu avioanele: consuma mult.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mi-au ramas niste bujii cr9ekpa, un set de 4 bucati. Ca sa beneficiez de garantie (si sa stau linistit) am preferat sa le schimbe cei de la care am luat-o, insa bujiile (macar vizual) par a fi in stare decenta. Se doneaza. Platitorul isi plateste doar curierul.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Montat ghidon(nu-i musai), sei modificate (desi pt pilot si cea originala era f ok comparata cu altele) ungator de lant, ceva suport de bagaje (dar parca nu gasisem ceva decent asa ca voiam sa imi fac). Nici nu mai stiu ce idei imi treceau prin cap, ca nu am mai avut o mobra de ceva timp si nici pe asta nu l-am plimbat cine stie ce, in schimb pe ala mic de 900 il plimbasem mai mult. Pozitia e decenta chiar si fara modificari, solutii pt. touring (chiar si cu pasager), insa consumul maricel alaturi de rezervorul de doar vreo 20 de litri, nu face casa buna cu touringul. Macar ai ceas pt. combustibil.

Edited by Banzay
Link to comment
Share on other sites

Cred ca zx12 e putin mai potrivit pt touring decay Honda 1000rr. Diferenta de consum intre cele doua cred ca nu exista la un regim de mers nu foarte agresiv. La viteze f mari doar poate consuma Honda ceva mai putin. Ca si pozitie, comfort,etc...pe o motoreta de genul astora cred ca intai de toate conteaza pilotul(inaltime,greutate). Per total Kawasaki pare si este mai touring,dar nu neaparat. Dupa un anumit nr de km, nu iti mai place nici una.

Edited by BMWs1000RR
Link to comment
Share on other sites

Motocicleta 'true' consuma max 8% in cele mai dure conditii. Daca vrei un consum mai mic faci o infuzie de electronica cu un Power Commander III sau V in functie de model si te poti juca cu consumul, pentru ca ai rezerva de putere (178 CP). Poti sa faci touring fara probleme, iar o pauza la 150 km este binevenita.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...