butaby Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 va salut! am o mare problema la un scuter piaggio hexagon de 150 cm3 si anume: nu porneste decat daca ii dau la pedala iar apoi merg cu motorul si 20-30 km(timp in care in mod normal ar trebui sa se incarce bateria nu?)dar cand il opresc si ii dau la buton..nu porneste...(uneori o ia dar o data la...nu stiu cat timp) baterie are ca am lumini la el...si merge claxonul ... cineva a zis ca nu incarca bateria,dar la bord nu indica ca nu se incarca bateria sau ca e slaba(nu mi se aprinde beculetul ala) si nu stiu ce are... am masurat bateria si are cam 11-11,5 volti,nu are 12 dar...sa ninseamna ca nu e incarcata si.....nu stiu care e cauza asa ca va rog mult sa ma ajutati ca stiu ca sunt printre voi baieti care se pricep la chestiile astea. astept sfaturile si solutiile di partea voastra. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Daca nu ai incercat cu alta baterie, incearca ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 bateria e moarta. masoara tensiunea cu motorul pornit - in ceva ture tre sa ai intr 13,8 -14,4 - daca e ceva de genul -scapi doar cu baterie noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 am masurat bateria si are cam 11-11,5 volti,nu are 12 dar...sa ninseamna ca nu e incarcata si.....nu stiu care e cauza E mic voltajul. S-ar putea sa fie dusa bateria. Ca sa nu faci o investitie inutila incearca si cu o alta baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butaby Postat Iunie 30, 2009 Autor Share Postat Iunie 30, 2009 E mic voltajul. S-ar putea sa fie dusa bateria. Ca sa nu faci o investitie inutila incearca si cu o alta baterie. am pus si o alta baterie si face la fel(nu porneste decat la pedala) care sa fie buba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 si a doua baterie e proasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonard Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 bateria e moarta. masoara tensiunea cu motorul pornit - in ceva ture tre sa ai intr 13,8 -14,4 - daca e ceva de genul -scapi doar cu baterie noua Chiar este greu sa masori o tensiunea pe bornele bateriei cu motorul pornit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butaby Postat Iulie 1, 2009 Autor Share Postat Iulie 1, 2009 am masurat bateria si are 11-11,8v sa zicem ca e bateria de vina dar dupa atata mers(20-30mk)cand opresc motorul de ce nu o ia apoi la buton,ca in mod normal chiar si asa la 11volti ar trebui sa se incarce sau nu? si are lumini,claxon...???de ce uneori porneste si alteori nu?si daca nu ar incarca releul sau.... de ce nu arata la bord ca nu incarca,ca nu am baterie? chiar nu stiu ce sa aiba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 am masurat bateria si are 11-11,8vsa zicem ca e bateria de vina dar dupa atata mers(20-30mk)cand opresc motorul de ce nu o ia apoi la buton,ca in mod normal chiar si asa la 11volti ar trebui sa se incarce sau nu? si are lumini,claxon...???de ce uneori porneste si alteori nu?si daca nu ar incarca releul sau.... de ce nu arata la bord ca nu incarca,ca nu am baterie? chiar nu stiu ce sa aiba... Pari destul de convins de baterie si zici ca ai incercat si cu alta. 2 variante vad: 1. N-are compresie 2. Cind dai la demaror, n-ai scinteie sau e scinteia slaba. Daca-l invirte vioi, ar putea fi vreun contact ceva, respectiv cind dai la demaror sa nu-i dea deloc scinteie sau daca are ceva demarorul sa ia prea mult si sa nu ramina suficient pt restul. Verifica si asta, eu pariez pe compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 omule, tensiunea la incarcare trebuie sa fie peste 12, adica 13.8 sau 14. ti s-a mai spus asta odata. sub 12 inseamna ca nu-ti incarca releul.de aceea ambele baterii erau moarte. daca nu aveai compresie sau scanteie buna nu pornea la rece,cand e cald motorul si lesinat tot o ia la automat,ca sunt gazele incinse si se dilata imediat si apare compresia....deci vezi releul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butaby Postat Iulie 20, 2009 Autor Share Postat Iulie 20, 2009 gata oameni buni am depistat care e cauza:bateria e dusa nu credeam ca e bateria deoarece am incercat sa il pornesc si cu alta baterie si...nu pornea si eu ma gandeam ca ar fi de la altceva dar nu m-am gandit ca si bateri respectiva e dusa... eu am o baterie de 12V cu 9A si cand am incercat cu o a 3 baterie de 12V cu 12A a luato "la sfert" intrebarea mea e :are ceva sau cu ce ii afecteaza daca cumpar si eu si ii pun o baterie cu mai multi amperi in loc de 9 sa fie cu 12? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.