Sari la conținut

schimbare motor la honda shadow


Postări Recomandate

salut

as fi interesat sa schimb motorul shadow-ului meu de 400 cu unul de 750.

lasand la o parte omologarea,dpdv tehnic credeti ca ar fi posibil?la o prima vedere Honda Shadow 400 este exact Honda Shadow 750,doar cu un motor mai mic.

voi ce parere aveti.

merci.

post-42420-1246187170_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca o mentiune suplimentara... honda shadow 400 ,are la fel ca cel de 750 un singur disc pe fata,nu cum scrie in atasament

...si diferenta de cai e cu siguranta mai mare..cred

Editat de punkBC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca o mentiune suplimentara... honda shadow 400 ,are la fel ca cel de 750 un singur disc pe fata,nu cum scrie in atasament

...si diferenta de cai e cu siguranta mai mare..cred

Nu si daca 750u e limitat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa afli daca se potrivesc punctele de sustinere ale motorului. Daca nu, eu zic ca nu are rost sa te apuci.

2 la mana, vezi ca s-ar putea sa ai alte diametere la galerii ... deci refolosirea carburatoarelor e discutabila. Oricum la alea mici ar trebui refacute jeturile. cdi-ul probabil e altul.

S-ar putea sa trebuiasca alte distantiere la alinierea motorului.

 

Practic trebuie sa cauti pe net sa fi facut altcineva asta inaintea ta. Altfel riscurile de nepotriviri sunt mari.

 

Diferenta de cai (daca e aia din poza) intra in marja de 40% care sa-ti permita si o omologare individuala de catre RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce ai face asa ceva, e o bataie de cap foarte mare. As paria ca implica multe modificari, de ex. nu cred ca au acelasi frine (chiar daca au tot un disc pe fata e posibil sa fie diferite etrierele). Sa zicem ca iei motoru' cu tot cu carburile noi si tot e ceva de munca. Per ansamblu as aprecia ca te va costa ata mai mult decit fata (presupunind ca gasesti un motor care e si in stare buna). Daca totusi ai mult timp liber (sau bani) poti vedea pe www.cmsnl.com diagramele diferitelor ansamble ca sa-ti faci o idee despre compatibilitate, si un manual de reparatii te-ar ajuta (Haynes, Clymer).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate diagramele cmsnl si oemmotorparts.com nu au si dimensiuni.

 

poti vedea pe www.cmsnl.com diagramele diferitelor ansamble ca sa-ti faci o idee despre compatibilitate, si un manual de reparatii te-ar ajuta (Haynes, Clymer).
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate diagramele cmsnl si oemmotorparts.com nu au si dimensiuni.

Evident ca nu au, dar multe sint suficiente ca sa-si dea seama daca piesele sint compatibile sau poate chiar identice. Daca sint diferente mari se observa chiar la o privire superficiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca nu au, dar multe sint suficiente ca sa-si dea seama daca piesele sint compatibile sau poate chiar identice. Daca sint diferente mari se observa chiar la o privire superficiala.

:D sau catalog cu serii originale si imagini "explodate" pentru fiecare model in parte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e la fel ca honda steed..? parerea mea e ca sa-r putea sa mearga... da` totusi cauta pe net sau pe la altii si masoara distantele de prindere a motorului...daca sunt la fel e super.. lasa franele.. k merg.vezi cu schimbatorul... de viteze....tobele... (poate merg.. aceleasi)carbu`....... nus... crek tre schimbat... da` totusi, ai un moto de doo ori mai mare.......(merita..)da` uita-te la ala de 650.. shadow...am un pretenar de are honda steed de 4oo... si ma interesez si pt el...bafta la cautari ....... :D :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa franele.. k merg.vezi cu schimbatorul... de viteze....tobele...

Oare de ce ti-ai facut un scop in viata din a-mi demonstra ca esti inapoiat mintal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor pt pentru raspunsuri si as mai avea o rugaminte..hai sa nu ne "balacarim" aici..nu de alta da poate mai intra cineva sa si mai dea cu parerea si isi uita ideea cand vede certuri,sau mai mult,poate se baga si el :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema nu este deosebit de complicata daca te pricepi putin. Eu am facut o astfel de inginerie si motorul merge in continuare destul de bine. E adevarat ca eu m-am jucat cu motoare mici dar asta numai fiindca nu am avut la indemana motoare mari.

DIn punctul meu de vedere singura problema este de gabarit. Daca motorul de 700 intra in cadru totul e ok. restul fiarelor vin dupa el oricum.

Cu franele nu e o problema. EU pe motorul pe care l-am ciopartit aveam frane pe tambur care evident nu mai faceau fata la un motor putin mai vioi asa ca i-am schimbat furca si i-am pus una cu frana pe disc. daca vei observa ca franele nu fac fata cauti o furca care sa fie in parametrii la prindere si lungime si ii pui una cu doua discuri. de gasit gasesti pe la dezmembrari. Daca nu aici sigur gasesti pe afara.

Eu a trebuit sa schimb si bascula pe spate fiindca motorul vechi avea transmisia finala pe dreappta iar ala nou pe stanga. Alinierea se face simplu. Tragi o linie pe asfalt cu creta si aliniezi pinioanele pe ea apoi sudezi prinderile la motor acolo unde vin bine. Evident ca tii cont si de unghiul de inclinatie al pinioanelor dar se rezilva cu o sfoara si o piulita ca te ajuta gravitatia. Asta daca nu ai scule ceva mai bune. Eu aveam dar le uitasem acasa.

Motorul facut de mine are 24 de repere noi ce provin de la 24 de agregate diferite si functioneaza.

O singura problema am cu el - rigiditatea cadrului.

Din cauza ca i-am lungit bascula pe spate si i-am facut aripa sa culiseze odata cu bascula intra spatele foarte usor in voblaj. Cadrul vechi avea si aripa inclusa in structura de rezistenta ca asa e la comunistele vechi.

La tine nu cred ca e cazul ca ai cadru dublu leagan si e destul de bine ancorat. Motocicleta de pe care am luat eu motorul nou avea cadru dublu leagan iar eu l-am montat pe un cadru simplu.

 

Deci daca cadrul tau este identic cu ala de 700 chiar daca nu vine motorul la fix pe prinderi nu mai sta pe ganduri. Daca nu faci modificari majore cum am facut eu nu ai ce probleme sa ai. Eu am mers cu motorul nou pe cadrul vechi fara modificari si mergea bine doar ca nu aveam frane si cand m-am apucat sa ii schimb furca nu m-am putut abtine si l-am modificat pe tot. repet motorul merege excelent trebuie doar sa fii putin mai atent. EU am circulat cu el cateva luni si nu am avut nici o problema si e modificat nu gluma. La tine chiar e floare la ureche si iti garantez ca o sa merga super ok.

 

De exemplu niprele modificate nu aveau nici o problema fiindca aveau un cadru foarte bine facut. Pana la urma Dan Nastase a bagat un motor de Warburg sau cum se scrie intr-un cadru de BMW si a mers cu el. Nu e mare scofala sa schimbi un motor cu altul totusi sfatul meu este sa nu modifici cadrul.

 

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...