Sari la conținut

Radiator Racire Ulei La Nipru


motomaniac
 Share

Postări Recomandate

Mai am o idee: un termometru de ulei. Avea taica-meu la dacia veche, un ceas mic, cu ac, care cand ajungea pe rosu oprea motorul sa se raceasca :laugh:. Sau ii scotea cartonul din fata, dupa caz :cheers:

 

Combinat cu un manometru de ulei cum are draku, cred ca iti da mult mai mult control.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

hmm , mai oamenilor!mai ales astia bucuresteni! e un motociclist prin bucuresti, nu mai stiu unde oare sta ...ca m-am intalnit cu el mai demult:"MOS PEDALA" , el a facut treaba asta , racirea uleiului cu radiator de oltcit TRS , si pus cat sa mai si treaca aerul printre lamele, si rezultatul a fost cam asha: VARA LA PESTE 35 GRADE CELSIUS, MEERS PRIN BUCURESTI SI PE AFARA , TEMPERATURA ULEIULUI (INDICATA TOT DE UN CEAS DE TEMP. DE LA OLTCIT), NU TRECEA DE 50 DE GRADE CELSIUS!ce mai vreti mai oameni buni??!?!?!?! uleiul isi pastreaza calitatile , presiune ai.... ungere si mai si , iar voi spuneti ca ce mah , poti sa-i pui si radiator de raba.... ca tot degeaba e.... ce avetzi mah? chiar e beton cu radiator de oltcit! si ar fi si mai si , daca se pastreaza pompa originala , dar dublata (cum am eu) si uleiul sa fie circulat de o alta pompa!DECI : mai intrebati pe bikerii mai in varsta de prin bucuresti de "MOS PEDALA" si vb la un pahar de bere cu el , ca doar e un restaurant pe langa unde sta el! si o sa va lamuritzi ca e foarte bun radiatorul! cu conditia sa nu fitzi chiar de-aia IMPOTRIVA NIPRULUI TOTAL!pesimisti pan' la "moarte"!:cheers::):laugh:

BAFTA!:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va suparati, dar temperatura optima de "functionare" a uleiului este de 80 de grade. Inainte de asta, se considera ca motorul e rece si inca nu a ajuns in parametrii optimi de functionare.

Problema la unele Nipre este ca au tolerantele asa mari ca merg in parametri doar la rece...dar asta nu e vina uleiului.

Eu cred ca un motor bine pus la punct, la Nipru, nu are voie sa creeze probleme de racire. Iar un rodaj ingrijit face minuni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar eu te invit in bucuresti, sa vezi traseul meu zilnic, pe care scot o medie de 10km/h :cheers:

 

cu temperatura intr-adevar, temperatura motorului tb sa fie pe la 80-90-100 grade, in nici un caz 50. la 50 de grade poti inca sa tii mana pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema e alta aici: sonda a fost pusa probabil in baia de ulei, unde ajunge uleiul mai rece. problema am avut-o la broscuta, pusesem sonda un locul surubului de golire si imi arata tot vreo 50 constant, si am mutat sonda la valva care deschide circuitul spre radiatorul de ulei, astfel ca acum arat normal, in jurul valorii de 95 si variatiile reale. la nipru nu stiu unde ar putea fi pusa ca a arate temperatura reala a uleiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

PAI ...DA IN BAIA DE ULEI ERA PUSA SONDA.... UNDE ALTUNDEVA?! OMU VROIA SA VADA LA CE TEMPERATURA E ULEIUL CAND REVINE IN MOTOR , DUPA CE A FOST CIRCULAT PRIN RADIATOR... DECI E IRELEVANTA TREABA CU "TEMPERATURA DE LUCRU A MOTORULUI" !!! AICI E VB DE TEMPERATURA ULEIULUI, NU DE TEMPERATURA MOTORULUI...... si da motoru tre sa ajunga la 80 grade ca sa functioneze in parametri... si sa nu manace o galeata de ulei la 10 km... cum mai face trs... la rece iarna!

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai insistati ca nu e cazul. Nu cred ca exista p-aici inca un mos Pedala, sa-si faca Dnepr la >50cp pe dyno, si sa-i faca si radiator calumea, sa traga cu a 3-a pana la 120 ca un tanc. Consumul banuiesc ca tot de tanc e. Si de fiabilitatea ansamblului numai el stie, io nu-l vad prea des pe sosele, dar omul e si foarte ocupat.

Si Dnepr MT10 al meu are facuta o incercare de radiator pe el, dar nu a functionat si s-a dat jos.

E cald afara, se incinge, se gatuie, important este sa tii amestecul usor imbogatit si o turatie suficienta.

E pe cuzineti ,deci nu e de mers vara cu el in traficul oribil din Bucuresti. Mai bine te consolezi la o iesire in afara orasului spre seara, sau la un drum linistit pana la o intalnire moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auzi bai acesta, acu' daca tot te-ai vazut cu sacii in caruta, lasa-ne in pace pe noi astia de "jos" :moto:

 

Lasa bre,ca incet incet suim toti sacii in caruta...totul e sa vreti voi si sa nu depuneti armele.De fapt doftorul e hotarat,Dan cred c-o comite si el,tu la fel....iar Ticolino n-ai vazut ca nici nu mai saluta motociclistii? :moto:

 

Nu mai insistati ca nu e cazul. Nu cred ca exista p-aici inca un mos Pedala, sa-si faca Dnepr la >50cp pe dyno, si sa-i faca si radiator calumea, sa traga cu a 3-a pana la 120 ca un tanc. Consumul banuiesc ca tot de tanc e. Si de fiabilitatea ansamblului numai el stie, io nu-l vad prea des pe sosele, dar omul e si foarte ocupat.

Si Dnepr MT10 al meu are facuta o incercare de radiator pe el, dar nu a functionat si s-a dat jos.

E cald afara, se incinge, se gatuie, important este sa tii amestecul usor imbogatit si o turatie suficienta.

E pe cuzineti ,deci nu e de mers vara cu el in traficul oribil din Bucuresti. Mai bine te consolezi la o iesire in afara orasului spre seara, sau la un drum linistit pana la o intalnire moto.

 

Corect.Stie Aleko ce stie!

 

PS.Ticolino@: daca ai fi muncitor ca mandea nu ti s-ar incinge nepra,ca la ora la care plec si vin eu la/de la scarbici e racoare...asa ca mai subtire cu boiereala. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci din ce am vazut eu pe aici montarea unui astfel de radiator da prea multa bataie de cap fara un rezultat prea bun.......ar mai ramane varianta cu baia de ulei marita........modificarea asta am vazut-o mai des.....se merita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

este! baie de ulei marita (asha profesional turnata:) ) stie ALEKO, cica poti sa comanzi de pe la americani:) cu vreo 3mil!:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e bataie de cap, trebuie baie marita trebuie sorbul lungit ca sa ia ulei mai rece de pe fund, si daca vrei sa o cumperi de la americani te rupe transportul. Ea e vreo cateva milioane acolo, dar cu traqnsport cu tot...

S-ar putea ca si ucrainienii la fabrica sa faca asa ceva, sau sa fie ateliere ucrainiene. Mai fac si chinezii la ale lor, dar nu stiu daca merge luata si pua pe Dnepr. Daca aia de M 72 o merge , merge si asta de Chang Jiang. Sau ia frate una sh, si inalt-o prin sudura un pic cat sa mai icapa juma de litru in motor, Se va cunoaste diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

acuma hai sa nu ne c/aac..m pe noi..... am zis si eu , "de la americani" ........... daca ai una din fier DEJA In formatul care il vrei si cu zece mii de aripioare pe c..ru ei , poti sa o torni si in nisip.... adika zic asta pt. k BAIA MEA DE ULEI E TURNATA ASHA.... bine acum ... ca a iesit a 5 oara (si cica era ultima oara..... k se plictisise ala sa faca forma, sa ia fonta lichida ...sa puna aluminiu deasupra si sa toarne in forma ! si ca sa fiu sincer (nu sa ma laud) a "iesit " pentru ca am pus eu mana pe ciocanelul cu varf de plastic si am batut "ceva" mai mult in capacul de la baie (ca sa ia grosime) ca altfel tot cu gaurele iesea:)) cam incepuse sa-mi placa :moto:) parca ma si vezi turnator!:moto: plus k m-a costat numai 100mii!ce mai vrei?!?!?! AH , k nu are 10mii de aripioare cum are baia de ulei de la moto guzzi , asta e.... bine ca au iesit si alea 3 aripioare! ideea mea era sa fie de aluminiu ca de marit ... e mai complicat(scazi garda la sol, sieu deja am probleme la capitolul asta , pt. k o tin "aproape la mine in camera , si e de trecut un prag mai greutz la intrarea in casa) iar dak arfi si baia mai "adanca" in mod sigur nu o mai scot din casa....

daca vreti ulei racit pui o pompa in prelungirea alternatorului pe care o faci din pinioanele vechi , si doar carcasa pompei trebuie sa o faci tu!eu deja am facut rost de un "fel" de bratz sau nu stiu ce e din aluminiu de la un AUDI A6 sau BMW , nu stiu exact de la ce e da e fabricata in 2002 luna a 7-a:) si e din aluminiu(nu facatura de aluminiu cum e folosit la nipru!:moto: (sau o fi de ceaun.... numa rusu stie ce a topit ... de a iesit asha o varza .... mai ales blocu motor.... )

si daca va functiona BINE ?(fara calari "griparii" etc.... o fac si pe-asta!:moto: deja am vb la buzau la o turnatorie , si piesa asta nu o mai fac in nisip , k e prea importanta.... ce poula mea:) o toarna aia sub presiune ca sa iasa bulisoarele de aer si sa ramana o suprafatza buna de prelucrat:) si nu o sa mai iasa capetele pinioanelor afara sau in fine o sa fie o carcasa ermetica (aproape) si dak va merge , uleiul va fi racit tot timpul!(cand e mai frgi oo sa fac cum fac altii -pun un carton in fatza radiatorului , si aia e! BAFTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

succes la modificari!eu imi dau demisia!(si fara glume de 1 aprilie...)ma las de motociclism...(cand nici nu m-am apucat...)cred ca daca vrea cineva sa fie biker , IN PRIMUL RAND TREBUIE SA AIBE MOTOR IN STARE DE FUNCTIONARE CAT MA BUNA !PAREREA MEA... ALTFEL.. poate sa se apuce de cuorve....e tot aia... ba chiar cu "ceva" mai multe satisfactii....

......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

da, bai da-tzi demisia shi lasa-i pe altzii care se pricep mai bine!

ceea ce e prezentat in poze e o instaltzie profesionala -sau sa zic facuta cu profesionalism- de deviere a traseului de ulei printr-un filtru de ulei exterior

rog pe choppermaniac sa ne spuna daca instalatia din poze este functionala la momentul de fatza shi cu ce rezultate, shi daca are putzin timp sa explice putzin procesul tehnic in instalatie-pentru unii s-ar putea sa para f complicat, daca nu shtiu cum arata un nipru desfacut bucatzi

numia bine cosmin aka kerosen!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...