baurtulus Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Ce spuneti?pentru mine suna interesant si pare lucru serios.A montat cineva?putem afla pareri despre acest chit! Practic,acest chit transforma ambreiajul clasic pe cablu,in unul hidraulic. Avantaje?Cine are motor cu ambreiaj hidraulic stie mai multe detalii http://www.pbr.it/categoria1.php?n=en_2007...07_114&l=en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alonzo Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Ce spuneti?pentru mine suna interesant si pare lucru serios.A montat cineva?putem afla pareri despre acest chit!Practic,acest chit transforma ambreiajul clasic pe cablu,in unul hidraulic. Avantaje?Cine are motor cu ambreiaj hidraulic stie mai multe detalii http://www.pbr.it/categoria1.php?n=en_2007...07_114&l=en Hidaulic te referi pe lichid de frana de ex. DOT4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Ce spuneti?pentru mine suna interesant si pare lucru serios.A montat cineva?putem afla pareri despre acest chit!Practic,acest chit transforma ambreiajul clasic pe cablu,in unul hidraulic. Avantaje?Cine are motor cu ambreiaj hidraulic stie mai multe detalii http://www.pbr.it/categoria1.php?n=en_2007...07_114&l=en Am pe un nipru acasa pus ambreiaj hidraulic,pompa este de motocicleta, cred ca e luata de pe louis ceva,inventia nu imi apartine insa pot sa spun ca e reusita,o sa ma uit maine sa vad exact ce fel de pistonas are in capat si eventual ii fac si poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Am pe un nipru acasa pus ambreiaj hidraulic,pompa este de motocicleta, cred ca e luata de pe louis ceva,inventia nu imi apartine insa pot sa spun ca e reusita,o sa ma uit maine sa vad exact ce fel de pistonas are in capat si eventual ii fac si poze. asteptam pozeeeeeeeeeeee numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 (editat) eu am schimbat pe duke. Aveam ambreiaj cu cablu si am pus un chit de hidraulic. Si anume Magura Hymec, http://www.venhill.co.uk/Controls/MOTORCYC...CONVERSION.html Multi vin si trag de el si zic ca.. "ah, da ce greu merge.. ii la fel". Dupa ce l-am folosit de cateva luni pot sa zic ca nu-i deloc la fel. Din punctu meu de vedere e o diferenta majora. N-am mai patit sa-mi oboseasca cele 2 degetele de pe ambreiaj. Si e mai fin si mai exact dozajul la ambreiaj. Si daca doresti, poti sa-l si incerci live, ca doara is in cj. Nu stiu preturile la chitu ala.. pe mine m-a ajuns undeva la 160 de euro (deci cu 100 de euro mai ieftin decat de nou), ca maneta cu master cyl si slave cyl le-am luat de pe ebay (maneta cu master era folosita, slave-ul era nou nout) si furtunul l-am luat de nou de la venhill. La pretu asta, face cu siguranta toti banii. edit: pentru ca-mi dau seama ca de fapt postez la enduristi.. la mersul pe strada de fapt nu-i acelasi lucru.. doar cand crosetezi masini in ambuteiaj apuci sa fol mult ambreiaju. La enduro nu prea ma pricep, am si eu un exc, da e primu moto enduro si are ambreiaj hidraulic. Si am mers f putin cu vreun moto cu ambreiaj cu cablu ca sa pot sa zic diferente in teren. Oricum nu ma stiu da, dar, din exp cu schimbarea la duke pot spune doar ca chitul ti-l face ca un ambreiaj hidraulic normal. Deci ramane sa compari avantaje/dezavantaje hidraulic vs. cablu la enduro.. si din cate inteleg din postu tau.. tu stii ca vrei hidraulic Editat Iunie 30, 2009 de hoozit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baurtulus Postat Iunie 30, 2009 Autor Share Postat Iunie 30, 2009 (editat) eu am schimbat pe duke. Aveam ambreiaj cu cablu si am pus un chit de hidraulic. Si anume Magura Hymec, http://www.venhill.co.uk/Controls/MOTORCYC...CONVERSION.html Multi vin si trag de el si zic ca.. "ah, da ce greu merge.. ii la fel". Dupa ce l-am folosit de cateva luni pot sa zic ca nu-i deloc la fel. Din punctu meu de vedere e o diferenta majora. N-am mai patit sa-mi oboseasca cele 2 degetele de pe ambreiaj. Si e mai fin si mai exact dozajul la ambreiaj. Si daca doresti, poti sa-l si incerci live, ca doara is in cj. Nu stiu preturile la chitu ala.. pe mine m-a ajuns undeva la 160 de euro (deci cu 100 de euro mai ieftin decat de nou), ca maneta cu master cyl si slave cyl le-am luat de pe ebay (maneta cu master era folosita, slave-ul era nou nout) si furtunul l-am luat de nou de la venhill. La pretu asta, face cu siguranta toti banii. edit: pentru ca-mi dau seama ca de fapt postez la enduristi.. la mersul pe strada de fapt nu-i acelasi lucru.. doar cand crosetezi masini in ambuteiaj apuci sa fol mult ambreiaju. La enduro nu prea ma pricep, am si eu un exc, da e primu moto enduro si are ambreiaj hidraulic. Si am mers f putin cu vreun moto cu ambreiaj cu cablu ca sa pot sa zic diferente in teren. Oricum nu ma stiu da, dar, din exp cu schimbarea la duke pot spune doar ca chitul ti-l face ca un ambreiaj hidraulic normal. Deci ramane sa compari avantaje/dezavantaje hidraulic vs. cablu la enduro.. si din cate inteleg din postu tau.. tu stii ca vrei hidraulic merci pt. raspuns.da,e adevarat merita cel mai mult atunci cand motorul il folosesti la "crosetat"si nu iti mai paralizeaza mana pe ambreiaj.mai ales enduristii!!! merci pt. raspuns.da,e adevarat merita cel mai mult atunci cand motorul il folosesti la "crosetat"si nu iti mai paralizeaza mana pe ambreiaj.mai ales enduristii!!! da,si cei de la magura fac si am si gasit dar,costa 240 de euro fara tva.cei de la PBR folosesc brembo si costa 180 fara tva +transport ,normal. inca un avantaj pbr:au o gama de utilizare mult mai mare!cei de la magura,din cate am vazut,stau putin mai prost la acest capitol. Hidaulic te referi pe lichid de frana de ex. DOT4? da,foloseste dot 4 dar mineral(nu stiu daca e acelasi lucru)de ex.la ktm se vinde si e destul de scump un flaconas!daca era dot4 pt frane eu cred ca cei de la ktm nu mai aveau curajul sa ceara atatia bani pe o "seringa"de ulei! Editat Iunie 30, 2009 de baurtulus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 salutare. eu mi l-am facut singur si va spun e altceva chear daca multi imi ziceau ca e tot la fel oricum e altfel si merge si fin si nu mai stau cu grija cablului.eu nu am cumparat un kit anume am folosit 2 pompe de frana.una de scuter pentru partea stanga ca sa o pun pe ghidon..aia sa bage presiunea si inca o pompa de frana de picior pe post de cilindru dar scoasa supapa din ea si pusa invers adica furtunul unde baga pompa lichid catre etrier acolo am pus eu intrarea..si pompa functiona pe post de cilindru:d cand strngeam de sus imi impingea cilindrul din cea de picior afara..apoi se ducea f usor inapoi cand slabeai si am facut prinderi si am adaptat tot.e foarte usor cu cateva ore de munca si ceva cap se rezolva si nu va costa decat 2 pompe adica 1 mil aproximativ.si e super nu pierde presiune nimic absolut.o sa fac poze.eu am facut chestia asta pe un dr 600 acu urmeaza sa fac la un ktm sx.revin cu poze.numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baurtulus Postat Iunie 30, 2009 Autor Share Postat Iunie 30, 2009 salutare. eu mi l-am facut singur si va spun e altceva chear daca multi imi ziceau ca e tot la fel oricum e altfel si merge si fin si nu mai stau cu grija cablului.eu nu am cumparat un kit anume am folosit 2 pompe de frana.una de scuter pentru partea stanga ca sa o pun pe ghidon..aia sa bage presiunea si inca o pompa de frana de picior pe post de cilindru dar scoasa supapa din ea si pusa invers adica furtunul unde baga pompa lichid catre etrier acolo am pus eu intrarea..si pompa functiona pe post de cilindru:d cand strngeam de sus imi impingea cilindrul din cea de picior afara..apoi se ducea f usor inapoi cand slabeai si am facut prinderi si am adaptat tot.e foarte usor cu cateva ore de munca si ceva cap se rezolva si nu va costa decat 2 pompe adica 1 mil aproximativ.si e super nu pierde presiune nimic absolut.o sa fac poze.eu am facut chestia asta pe un dr 600 acu urmeaza sa fac la un ktm sx.revin cu poze.numa bine felicitari pentru inventie!asteptam poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baurtulus Postat Iunie 30, 2009 Autor Share Postat Iunie 30, 2009 Cumparat,montat,probat=satisfacut! chiar merita banutii,este cu totul altceva.sper sa si tina... am luat de la pbr-brembo,m-a costat cu tot cu transport,200 de eurasi.mie mi-a dat impresia ca usureaza cu cel putin 50% forta de strangere a ambreiajului.am vazut ca au si pentru multe modele honda,kawa,yamaha,suzuki etc.eu l-am montat pe husqvarna wr 300.o sa pun si ceva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 (editat) Cumparat,montat,probat=satisfacut!chiar merita banutii,este cu totul altceva.sper sa si tina... am luat de la pbr-brembo,m-a costat cu tot cu transport,200 de eurasi.mie mi-a dat impresia ca usureaza cu cel putin 50% forta de strangere a ambreiajului.am vazut ca au si pentru multe modele honda,kawa,yamaha,suzuki etc.eu l-am montat pe husqvarna wr 300.o sa pun si ceva poze. sistem de parghie ce face sa apesi abreiajul cu degetelul mic mult mai usor decat la cel hidraulic are 3 gauri unde sa poti pune bumbul de plumb asfel facand o parghie mai mare sau mai mica astea le gasesti in catalogul aunner cam 100ron maxim Editat Iulie 2, 2009 de solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 (editat) Stati asa, lasati-ma sa inteleg. Kitul asta se poate instala pe orice motocicleta? Si costa 200E? Inclusiv pe Bimmeru' personal al carui ambreiaj e tare ca piatra? I definitely need more info on this Numai eu stiu cati muschi am la mana stanga numai de la mers prin oras... Editat Iulie 2, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baurtulus Postat Iulie 2, 2009 Autor Share Postat Iulie 2, 2009 sistem de parghie ce face sa apesi abreiajul cu degetelul mic mult mai usor decat la cel hidraulic are 3 gauri unde sa poti pune bumbul de plumb asfel facand o parghie mai mare sau mai mica astea le gasesti in catalogul aunner cam 100ron maxim si eu care te credeam disparut... da e bun si sistemul tau dar cel hidraulic are 2 avantaje in plus: -nu rugineste si apoi se rupe -este autoreglabil deci nu mai stai "toata ziua"sa fixezi ambreiajul(vorbesc din experienta) Stati asa, lasati-ma sa inteleg. Kitul asta se poate instala pe orice motocicleta? Si costa 200E? Inclusiv pe Bimmeru' personal al carui ambreiaj e tare ca piatra? I definitely need more info on this Numai eu stiu cati muschi am la mana stanga numai de la mers prin oras... nu chiar pentru orice motor.pe situl lor gasesti toate motocicletele care pot monta sistemul http://www.pbr.it/prodotti.php?bottone=pro...raulic&l=it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Salutare, pentru cine vrea varianta mai ieftina am pe stoc urmatoarele : -Parghie Apico -Maneta ambreaj cu tot cu suport Wirtz Racing, poate fi pus cablul in 3 puncte diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baurtulus Postat Iulie 5, 2009 Autor Share Postat Iulie 5, 2009 foto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Dupa o tura pe un 200exc am vazut ce inseamna ambreaj hidraulic si ii o inventie foarte buna. Pacat ca nu exista chit pentru Domi si si daca ar exista ar fi putin scump... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Asta mii se pare cam expusa..eu la YZ aveam o tablita deasupra partii asta si prinsa de un surub de la motor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 acesta e facut de mine acasa pe suzuki dr 600. merge foarte fin usor si nu mai ai treaba de nimic cablu absolut. am folosit 2 pompe de frana una de mana pentru ghidon si una de picior pe post de cilindru.merge foarte frumos nu pierde presiunea absolut. in urma unui back-flip motoru sa ales cu cateva julituri de acolo vine si ciobitura aia la pompa(cilindru')...mentionez ca e foarte ferita acolo dar a aterizat pe niste pietre mari...chestia asta se paote pune pe orice motor se gaseste cumva o modalitate de adaptare... nu e greu.cap sa fie... numai bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baurtulus Postat Iulie 6, 2009 Autor Share Postat Iulie 6, 2009 acesta e facut de mine acasa pe suzuki dr 600. merge foarte fin usor si nu mai ai treaba de nimic cablu absolut. am folosit 2 pompe de frana una de mana pentru ghidon si una de picior pe post de cilindru.merge foarte frumos nu pierde presiunea absolut. in urma unui back-flip motoru sa ales cu cateva julituri de acolo vine si ciobitura aia la pompa(cilindru')...mentionez ca e foarte ferita acolo dar a aterizat pe niste pietre mari...chestia asta se paote pune pe orice motor se gaseste cumva o modalitate de adaptare... nu e greu.cap sa fie... numai bine!!! trebuie sa recunoastem ca ai imaginatie!problema e ca la un motor de enduro(cross)nu prea vad unde sa instalezi acea pompa de frana postrerioara.spatiul fiind chiar limitat. Asta mii se pare cam expusa..eu la YZ aveam o tablita deasupra partii asta si prinsa de un surub de la motor.... Ionut,inca nu stiu daca va avea sau nu nevoie de ceva protectie.putin si poza pare exagerata,in realitate nu e asa.este la loc sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 (editat) trebuie sa recunoastem ca ai imaginatie!problema e ca la un motor de enduro(cross)nu prea vad unde sa instalezi acea pompa de frana postrerioara.spatiul fiind chiar limitat. ai loc.. destul oricum se gaseste o modalitate...acolo e ferit unde l-am pus eu dar a luat o tranta zdravana pe niste pietre a picat ca din cer mai exact pe o parte si mi la ciobit putin din cauza pedalei care mi la impins mai in interior.. dar nu-i bai ca merge!!daca mai vrea careva sa facem o inginerie deasta va ajut cu placere... la orice moto Editat Iulie 7, 2009 de lewa ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 (editat) ai loc.. destul oricum se gaseste o modalitate...acolo e ferit unde l-am pus eu dar a luat o tranta zdravana pe niste pietre a picat ca din cer mai exact pe o parte si mi la ciobit putin din cauza pedalei care mi la impins mai in interior.. dar nu-i bai ca merge!!daca mai vrea careva sa facem o inginerie deasta va ajut cu placere... la orice moto Domnu lewa, eu ma bag. Vreau ambreiaj la domi-u meu Unde vin cu naveta de bere? Editat August 6, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Domnu lewa, eu ma bag. Vreau ambreiaj la domi-u meu Unde vin cu naveta de bere? Salut domnu' in Campulung Muscel.tre sa ai 2 pompe.una pt ghidon aia eu am luato de la scuter sa imi vina pe partea stanga, una de picior de orice moto sa fie mai micuta si un racord de cauciuc sa se ajunga de la ghidon pana jos la ambreiaj.asta tot de la scuter luat.racordul de la frana de spate ca e lung.si in 2 ore il rezolvam! Numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 (editat) Salut domnu' in Campulung Muscel.tre sa ai 2 pompe.una pt ghidon aia eu am luato de la scuter sa imi vina pe partea stanga, una de picior de orice moto sa fie mai micuta si un racord de cauciuc sa se ajunga de la ghidon pana jos la ambreiaj.asta tot de la scuter luat.racordul de la frana de spate ca e lung.si in 2 ore il rezolvam! Numai bine!! Avem asa: - una bucata pompa de frana spate de scuter, prindere pe ghidon pt stanga etc - una bucata pompa de frana spate de GS500 - una bucata racord luuung; unde dracu il incolacesc nu stiu... Ramane de improvizat sistemul de prindere pe cadru a pompei de frana, pentru actionarea parghiei de ambreiaj si de facut rost de vreo juma de L de lichid de frana. Asta in drum spre campulung Mesaj completat Are cineva idee cum se fixeaza o pompa de frana duoa Vul din cadru, deasupra lantului? Mesaj completat ...si s-a facut. Cu ajutoru lui lewa_ktm si vreo zi de chin si atentie, am adaptat ambreiajul si pe dominator. E absolut criminal de pus la mobra asta, dar merge Editat August 14, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mayer_maryus Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 sincer la cross nu stiu cat de mult se simte diferenta, unde debraierea se face de genul on/off si la schimbatul vitezelor nu este neaparata nevoie apasarea manetei de ambreiaj (debraierea) , asta in cazul meu (honda cr125) de aceea va intreb pe cei cu crosuri ati facut aceasta modificare si se merita? nu e vb de bani sau timp si imaginatie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 La cross sincer nu cred ca merita. La enduro si strada (oras adica), e sfant un ambreiaj moale care nu-ti omoara mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovan Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 a incercat cineva asa ceva ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HYDRAULIC-C...sQ5fAccessories Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.