Sari la conținut

chit ambreiaj hidraulic


Postări Recomandate

Ce spuneti?pentru mine suna interesant si pare lucru serios.A montat cineva?putem afla pareri despre acest chit!

Practic,acest chit transforma ambreiajul clasic pe cablu,in unul hidraulic.

Avantaje?Cine are motor cu ambreiaj hidraulic stie :disappointed:

 

 

mai multe detalii http://www.pbr.it/categoria1.php?n=en_2007...07_114&l=en

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:kick:

Ce spuneti?pentru mine suna interesant si pare lucru serios.A montat cineva?putem afla pareri despre acest chit!

Practic,acest chit transforma ambreiajul clasic pe cablu,in unul hidraulic.

Avantaje?Cine are motor cu ambreiaj hidraulic stie :disappointed:

 

 

mai multe detalii http://www.pbr.it/categoria1.php?n=en_2007...07_114&l=en

Hidaulic te referi pe lichid de frana de ex. DOT4? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce spuneti?pentru mine suna interesant si pare lucru serios.A montat cineva?putem afla pareri despre acest chit!

Practic,acest chit transforma ambreiajul clasic pe cablu,in unul hidraulic.

Avantaje?Cine are motor cu ambreiaj hidraulic stie :disappointed:

 

 

mai multe detalii http://www.pbr.it/categoria1.php?n=en_2007...07_114&l=en

Am pe un nipru acasa pus ambreiaj hidraulic,pompa este de motocicleta, cred ca e luata de pe louis ceva,inventia nu imi apartine insa pot sa spun ca e reusita,o sa ma uit maine sa vad exact ce fel de pistonas are in capat si eventual ii fac si poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pe un nipru acasa pus ambreiaj hidraulic,pompa este de motocicleta, cred ca e luata de pe louis ceva,inventia nu imi apartine insa pot sa spun ca e reusita,o sa ma uit maine sa vad exact ce fel de pistonas are in capat si eventual ii fac si poze.

 

 

asteptam pozeeeeeeeeeeee

 

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am schimbat pe duke. Aveam ambreiaj cu cablu si am pus un chit de hidraulic. Si anume Magura Hymec, http://www.venhill.co.uk/Controls/MOTORCYC...CONVERSION.html

 

Multi vin si trag de el si zic ca.. "ah, da ce greu merge.. ii la fel". Dupa ce l-am folosit de cateva luni pot sa zic ca nu-i deloc la fel. Din punctu meu de vedere e o diferenta majora. N-am mai patit sa-mi oboseasca cele 2 degetele de pe ambreiaj. Si e mai fin si mai exact dozajul la ambreiaj.

Si daca doresti, poti sa-l si incerci live, ca doara is in cj. Nu stiu preturile la chitu ala.. pe mine m-a ajuns undeva la 160 de euro (deci cu 100 de euro mai ieftin decat de nou), ca maneta cu master cyl si slave cyl le-am luat de pe ebay (maneta cu master era folosita, slave-ul era nou nout) si furtunul l-am luat de nou de la venhill. La pretu asta, face cu siguranta toti banii.

 

edit: pentru ca-mi dau seama ca de fapt postez la enduristi.. la mersul pe strada de fapt nu-i acelasi lucru.. doar cand crosetezi masini in ambuteiaj apuci sa fol mult ambreiaju. La enduro nu prea ma pricep, am si eu un exc, da e primu moto enduro si are ambreiaj hidraulic. Si am mers f putin cu vreun moto cu ambreiaj cu cablu ca sa pot sa zic diferente in teren. Oricum nu ma stiu da, dar, din exp cu schimbarea la duke pot spune doar ca chitul ti-l face ca un ambreiaj hidraulic normal. Deci ramane sa compari avantaje/dezavantaje hidraulic vs. cablu la enduro.. si din cate inteleg din postu tau.. tu stii ca vrei hidraulic :disappointed:

Editat de hoozit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am schimbat pe duke. Aveam ambreiaj cu cablu si am pus un chit de hidraulic. Si anume Magura Hymec, http://www.venhill.co.uk/Controls/MOTORCYC...CONVERSION.html

 

Multi vin si trag de el si zic ca.. "ah, da ce greu merge.. ii la fel". Dupa ce l-am folosit de cateva luni pot sa zic ca nu-i deloc la fel. Din punctu meu de vedere e o diferenta majora. N-am mai patit sa-mi oboseasca cele 2 degetele de pe ambreiaj. Si e mai fin si mai exact dozajul la ambreiaj.

Si daca doresti, poti sa-l si incerci live, ca doara is in cj. Nu stiu preturile la chitu ala.. pe mine m-a ajuns undeva la 160 de euro (deci cu 100 de euro mai ieftin decat de nou), ca maneta cu master cyl si slave cyl le-am luat de pe ebay (maneta cu master era folosita, slave-ul era nou nout) si furtunul l-am luat de nou de la venhill. La pretu asta, face cu siguranta toti banii.

 

edit: pentru ca-mi dau seama ca de fapt postez la enduristi.. la mersul pe strada de fapt nu-i acelasi lucru.. doar cand crosetezi masini in ambuteiaj apuci sa fol mult ambreiaju. La enduro nu prea ma pricep, am si eu un exc, da e primu moto enduro si are ambreiaj hidraulic. Si am mers f putin cu vreun moto cu ambreiaj cu cablu ca sa pot sa zic diferente in teren. Oricum nu ma stiu da, dar, din exp cu schimbarea la duke pot spune doar ca chitul ti-l face ca un ambreiaj hidraulic normal. Deci ramane sa compari avantaje/dezavantaje hidraulic vs. cablu la enduro.. si din cate inteleg din postu tau.. tu stii ca vrei hidraulic ;)

 

merci pt. raspuns.da,e adevarat merita cel mai mult atunci cand motorul il folosesti la "crosetat"si nu iti mai paralizeaza mana pe ambreiaj.mai ales enduristii!!!

 

 

merci pt. raspuns.da,e adevarat merita cel mai mult atunci cand motorul il folosesti la "crosetat"si nu iti mai paralizeaza mana pe ambreiaj.mai ales enduristii!!!

 

da,si cei de la magura fac si am si gasit dar,costa 240 de euro fara tva.cei de la PBR folosesc brembo si costa 180 fara tva +transport ,normal.

inca un avantaj pbr:au o gama de utilizare mult mai mare!cei de la magura,din cate am vazut,stau putin mai prost la acest capitol.

 

:disappointed:

Hidaulic te referi pe lichid de frana de ex. DOT4? :kick:

da,foloseste dot 4 dar mineral(nu stiu daca e acelasi lucru)de ex.la ktm se vinde si e destul de scump un flaconas!daca era dot4 pt frane eu cred ca cei de la ktm nu mai aveau curajul sa ceara atatia bani pe o "seringa"de ulei!

Editat de baurtulus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. eu mi l-am facut singur si va spun e altceva chear daca multi imi ziceau ca e tot la fel oricum e altfel si merge si fin si nu mai stau cu grija cablului.eu nu am cumparat un kit anume am folosit 2 pompe de frana.una de scuter pentru partea stanga ca sa o pun pe ghidon..aia sa bage presiunea si inca o pompa de frana de picior pe post de cilindru dar scoasa supapa din ea si pusa invers adica furtunul unde baga pompa lichid catre etrier acolo am pus eu intrarea..si pompa functiona pe post de cilindru:d cand strngeam de sus imi impingea cilindrul din cea de picior afara..apoi se ducea f usor inapoi cand slabeai si am facut prinderi si am adaptat tot.e foarte usor cu cateva ore de munca si ceva cap se rezolva si nu va costa decat 2 pompe adica 1 mil aproximativ.si e super nu pierde presiune nimic absolut.o sa fac poze.eu am facut chestia asta pe un dr 600 acu urmeaza sa fac la un ktm sx.revin cu poze.numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. eu mi l-am facut singur si va spun e altceva chear daca multi imi ziceau ca e tot la fel oricum e altfel si merge si fin si nu mai stau cu grija cablului.eu nu am cumparat un kit anume am folosit 2 pompe de frana.una de scuter pentru partea stanga ca sa o pun pe ghidon..aia sa bage presiunea si inca o pompa de frana de picior pe post de cilindru dar scoasa supapa din ea si pusa invers adica furtunul unde baga pompa lichid catre etrier acolo am pus eu intrarea..si pompa functiona pe post de cilindru:d cand strngeam de sus imi impingea cilindrul din cea de picior afara..apoi se ducea f usor inapoi cand slabeai si am facut prinderi si am adaptat tot.e foarte usor cu cateva ore de munca si ceva cap se rezolva si nu va costa decat 2 pompe adica 1 mil aproximativ.si e super nu pierde presiune nimic absolut.o sa fac poze.eu am facut chestia asta pe un dr 600 acu urmeaza sa fac la un ktm sx.revin cu poze.numa bine

felicitari pentru inventie!asteptam poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumparat,montat,probat=satisfacut!

chiar merita banutii,este cu totul altceva.sper sa si tina...

am luat de la pbr-brembo,m-a costat cu tot cu transport,200 de eurasi.mie mi-a dat impresia ca usureaza cu cel putin 50% forta de strangere a ambreiajului.am vazut ca au si pentru multe modele honda,kawa,yamaha,suzuki etc.eu l-am montat pe husqvarna wr 300.o sa pun si ceva poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumparat,montat,probat=satisfacut!

chiar merita banutii,este cu totul altceva.sper sa si tina...

am luat de la pbr-brembo,m-a costat cu tot cu transport,200 de eurasi.mie mi-a dat impresia ca usureaza cu cel putin 50% forta de strangere a ambreiajului.am vazut ca au si pentru multe modele honda,kawa,yamaha,suzuki etc.eu l-am montat pe husqvarna wr 300.o sa pun si ceva poze.

post-6919-1246542928_thumb.jpgsistem de parghie ce face sa apesi abreiajul cu degetelul mic mult mai usor decat la cel hidraulic :D

post-6919-1246542723_thumb.jpgare 3 gauri unde sa poti pune bumbul de plumb asfel facand o parghie mai mare sau mai mica

astea le gasesti in catalogul aunner cam 100ron maxim

Editat de solo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati asa, lasati-ma sa inteleg. Kitul asta se poate instala pe orice motocicleta? Si costa 200E? Inclusiv pe Bimmeru' personal al carui ambreiaj e tare ca piatra? I definitely need more info on this :D Numai eu stiu cati muschi am la mana stanga numai de la mers prin oras...

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-6919-1246542928_thumb.jpgsistem de parghie ce face sa apesi abreiajul cu degetelul mic mult mai usor decat la cel hidraulic :)

post-6919-1246542723_thumb.jpgare 3 gauri unde sa poti pune bumbul de plumb asfel facand o parghie mai mare sau mai mica

astea le gasesti in catalogul aunner cam 100ron maxim

si eu care te credeam disparut...

da e bun si sistemul tau dar cel hidraulic are 2 avantaje in plus:

-nu rugineste si apoi se rupe

-este autoreglabil deci nu mai stai "toata ziua"sa fixezi ambreiajul(vorbesc din experienta)

 

Stati asa, lasati-ma sa inteleg. Kitul asta se poate instala pe orice motocicleta? Si costa 200E? Inclusiv pe Bimmeru' personal al carui ambreiaj e tare ca piatra? I definitely need more info on this :) Numai eu stiu cati muschi am la mana stanga numai de la mers prin oras...

nu chiar pentru orice motor.pe situl lor gasesti toate motocicletele care pot monta sistemul

http://www.pbr.it/prodotti.php?bottone=pro...raulic&l=it

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, pentru cine vrea varianta mai ieftina am pe stoc urmatoarele :

-Parghie Apico

-Maneta ambreaj cu tot cu suport Wirtz Racing, poate fi pus cablul in 3 puncte diferite

post-38281-1246570963_thumb.jpg

post-38281-1246570982_thumb.jpg

post-38281-1246571016_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o tura pe un 200exc am vazut ce inseamna ambreaj hidraulic si ii o inventie foarte buna. Pacat ca nu exista chit pentru Domi si si daca ar exista ar fi putin scump...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acesta e facut de mine acasa pe suzuki dr 600. merge foarte fin usor si nu mai ai treaba de nimic cablu absolut. am folosit 2 pompe de frana una de mana pentru ghidon si una de picior pe post de cilindru.merge foarte frumos nu pierde presiunea absolut. in urma unui back-flip :laugh: motoru sa ales cu cateva julituri de acolo vine si ciobitura aia la pompa(cilindru')...mentionez ca e foarte ferita acolo dar a aterizat pe niste pietre mari...chestia asta se paote pune pe orice motor se gaseste cumva o modalitate de adaptare... nu e greu.cap sa fie... numai bine!!! :D

post-37022-1246904953_thumb.jpg

post-37022-1246904995_thumb.jpg

post-37022-1246905047_thumb.jpg

post-37022-1246905099_thumb.jpg

post-37022-1246905128_thumb.jpg

post-37022-1246905180_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acesta e facut de mine acasa pe suzuki dr 600. merge foarte fin usor si nu mai ai treaba de nimic cablu absolut. am folosit 2 pompe de frana una de mana pentru ghidon si una de picior pe post de cilindru.merge foarte frumos nu pierde presiunea absolut. in urma unui back-flip :D motoru sa ales cu cateva julituri de acolo vine si ciobitura aia la pompa(cilindru')...mentionez ca e foarte ferita acolo dar a aterizat pe niste pietre mari...chestia asta se paote pune pe orice motor se gaseste cumva o modalitate de adaptare... nu e greu.cap sa fie... numai bine!!! :D

 

trebuie sa recunoastem ca ai imaginatie!problema e ca la un motor de enduro(cross)nu prea vad unde sa instalezi acea pompa de frana postrerioara.spatiul fiind chiar limitat.

 

Asta mii se pare cam expusa..eu la YZ aveam o tablita deasupra partii asta si prinsa de un surub de la motor....

 

Ionut,inca nu stiu daca va avea sau nu nevoie de ceva protectie.putin si poza pare exagerata,in realitate nu e asa.este la loc sigur :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa recunoastem ca ai imaginatie!problema e ca la un motor de enduro(cross)nu prea vad unde sa instalezi acea pompa de frana postrerioara.spatiul fiind chiar limitat.

ai loc.. destul oricum se gaseste o modalitate...acolo e ferit unde l-am pus eu dar a luat o tranta zdravana pe niste pietre a picat ca din cer mai exact pe o parte :laugh: si mi la ciobit putin din cauza pedalei care mi la impins mai in interior.. dar nu-i bai ca merge!!daca mai vrea careva sa facem o inginerie deasta :D va ajut cu placere... la orice moto

Editat de lewa ktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
ai loc.. destul oricum se gaseste o modalitate...acolo e ferit unde l-am pus eu dar a luat o tranta zdravana pe niste pietre a picat ca din cer mai exact pe o parte :rock: si mi la ciobit putin din cauza pedalei care mi la impins mai in interior.. dar nu-i bai ca merge!!daca mai vrea careva sa facem o inginerie deasta :wacko: va ajut cu placere... la orice moto

Domnu lewa, eu ma bag. Vreau ambreiaj la domi-u meu :) Unde vin cu naveta de bere? :laugh:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu lewa, eu ma bag. Vreau ambreiaj la domi-u meu :rock: Unde vin cu naveta de bere? :laugh:

Salut domnu' in Campulung Muscel.tre sa ai 2 pompe.una pt ghidon aia eu am luato de la scuter sa imi vina pe partea stanga, una de picior de orice moto sa fie mai micuta si un racord de cauciuc sa se ajunga de la ghidon pana jos la ambreiaj.asta tot de la scuter luat.racordul de la frana de spate ca e lung.si in 2 ore il rezolvam!

Numai bine!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Salut domnu' in Campulung Muscel.tre sa ai 2 pompe.una pt ghidon aia eu am luato de la scuter sa imi vina pe partea stanga, una de picior de orice moto sa fie mai micuta si un racord de cauciuc sa se ajunga de la ghidon pana jos la ambreiaj.asta tot de la scuter luat.racordul de la frana de spate ca e lung.si in 2 ore il rezolvam!

Numai bine!!

Avem asa:

 

- una bucata pompa de frana spate de scuter, prindere pe ghidon pt stanga etc

- una bucata pompa de frana spate de GS500

- una bucata racord luuung; unde dracu il incolacesc nu stiu...

 

Ramane de improvizat sistemul de prindere pe cadru a pompei de frana, pentru actionarea parghiei de ambreiaj si de facut rost de vreo juma de L de lichid de frana. Asta in drum spre campulung :D

Mesaj completat

Are cineva idee cum se fixeaza o pompa de frana duoa Vul din cadru, deasupra lantului? ;)

 

image068.jpg

Mesaj completat

...si s-a facut. Cu ajutoru lui lewa_ktm si vreo zi de chin si atentie, am adaptat ambreiajul si pe dominator. E absolut criminal de pus la mobra asta, dar merge ;)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

sincer la cross nu stiu cat de mult se simte diferenta, unde debraierea se face de genul on/off si la schimbatul vitezelor nu este neaparata nevoie apasarea manetei de ambreiaj (debraierea) , asta in cazul meu (honda cr125)

de aceea va intreb pe cei cu crosuri ati facut aceasta modificare si se merita? nu e vb de bani sau timp si imaginatie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...