Cata M Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 (editat) sincer la cross nu stiu cat de mult se simte diferenta, unde debraierea se face de genul on/off si la schimbatul vitezelor nu este neaparata nevoie apasarea manetei de ambreiaj (debraierea) , asta in cazul meu (honda cr125) de aceea va intreb pe cei cu crosuri ati facut aceasta modificare si se merita? nu e vb de bani sau timp si imaginatie.... La cross sincer nu cred ca merita. La enduro si strada (oras adica), e sfant un ambreiaj moale care nu-ti omoara mana. mda, aveti voi dreptate numai in cazul in care folosesti o motoreta de cross la...motocros, insa daca o folosesti la enduro, pe pietre, albii de parau, zone dificile...ambreiajul e cel mai bun prieten al tau a incercat cineva asa ceva ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HYDRAULIC-C...sQ5fAccessories foarte misto adaptorul si foarte ieftin...numa 50$ tot kit-ul cu tot cu transport?? Editat Septembrie 15, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 mda, aveti voi dreptate numai in cazul in care folosesti o motoreta de cross la...motocros, insa daca o folosesti la enduro, pe pietre, albii de parau, zone dificile...ambreiajul e cel mai bun prieten al tau foarte misto adaptorul si foarte ieftin...numa 50$ tot kit-ul cu tot cu transport?? Mie de la exc-ul tau mia venit ideea cu ambreiajul hidraulic.apoi in 2-3 ore l-am si facut.nu mai ai nici un stres de cablu,ajustari sau alte chestii!! pt enduro e foarte ok!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovan Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 mda, aveti voi dreptate numai in cazul in care folosesti o motoreta de cross la...motocros, insa daca o folosesti la enduro, pe pietre, albii de parau, zone dificile...ambreiajul e cel mai bun prieten al tau foarte misto adaptorul si foarte ieftin...numa 50$ tot kit-ul cu tot cu transport?? exact ...ma gandeam ca l-a probat cineva .... din ce vad in poza , problema o sa fie la cablu .. cred ca este prea scurt, in rest este ce trebuie. p.s. are maneta (unbreakable "Flex" LEVER) copie dupa ASV. uite are aici si un set manete http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-UNBREAK...sQ5fAccessories Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 E foarte misto sistemu ala de pitbike dar sunt doua probleme: cordonu ala e cam scurt, iar pistonasul e cam mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovan Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 (editat) in sfarsit am gasit si masurtorile pt pitbike hydraulic clutch. Rog daca are posibilitatea cineva sa puna poze , masuratori cu un hyd amb de la magura. de mentionat ca lungimea cablului eye to eye este de 90 cm Editat Septembrie 17, 2009 de giovan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 E foarte misto sistemu ala de pitbike dar sunt doua probleme: cordonu ala e cam scurt, iar pistonasul e cam mic. Cum se comporta al tau?Te-ai obisnuit cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 eu nu inteleg un lucru: cum reglezi cursa tijei care actioneaza ambreiajul? pentru ca in timp ce la cablu actiunea este directa, si distanta cu care se actioneaza maneta se pastreaza si la ambreiaj, acele pompe de frana pot indroduce niste rapoarte de multiplicare/demultiplicare a fortei si implicit a distantei, si te trezesti ca tragi maneta pana la capat dar nu debreieza complet. sau ca debreiezi prea tare(cel mai probabil sa se intample la mine, pt ca am un melc care transforma miscarea de tragere a sufei in miscare de apasare a unei tije, tija care ajunge astfel sa se deplaseze foarte putin in operare normala. daca folosesc acest sistem, si pratic trag prea tare de ambreiaj, stric ceva?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Cum se comporta al tau?Te-ai obisnuit cu el? Merge bine mosule! Multam din nou Tre sa-ti dau capacelu ala mic inapoi Momentan ii voi schimba placa de prindere (bate lantul in pompa - stii povestea) si ii voi mai pune un arc, sa revina mai usor. De cand il am nu mai are forta sa sara pe-o roata dintr-a-doua. Mesaj completat eu nu inteleg un lucru: cum reglezi cursa tijei care actioneaza ambreiajul? pentru ca in timp ce la cablu actiunea este directa, si distanta cu care se actioneaza maneta se pastreaza si la ambreiaj, acele pompe de frana pot indroduce niste rapoarte de multiplicare/demultiplicare a fortei si implicit a distantei, si te trezesti ca tragi maneta pana la capat dar nu debreieza complet. sau ca debreiezi prea tare(cel mai probabil sa se intample la mine, pt ca am un melc care transforma miscarea de tragere a sufei in miscare de apasare a unei tije, tija care ajunge astfel sa se deplaseze foarte putin in operare normala. daca folosesc acest sistem, si pratic trag prea tare de ambreiaj, stric ceva?) [/quite] Ai perfecta dreptate in temerile tale. Si eu eram sceptic pana sa-l vad instalat. Chiar si acum nu e aerisit calumea, din pacate. Eu cand am cumparat cele doua pompe (cea de pe ghidon, cu rezervor si maneta, si cea de picior care a ajuns pe post de piston), am verificat diametrele cilindrilor (am cautat de mi-au iesit ochii, dar a fost ok). Practic la mine raportul intre pistonase este 1:1, insa practic e mai mult 1:0.6 (presiune pierduta pe ici-colo). Adica cei 2cm de cursa a pistonului de la maneta se traduc in vreo 1,2cm la parghia pe care o trage in mod normal cablul. La mine, cursa normala ar fi vreo 1,5-1,6 cu tot cu 0,2 cm de joc. In concluzie, am aproape la fel de buna debreierea ca inainte. Vezi: http://picasaweb.google.com/switch.xp/Hond...feat=directlink Pentru reglaje, tija care e prinsa pe parghia ambreiajului se poate ajusta pentru obtinerea jocului normal (macar 1mm acolo). Mai departe, arcurile ambreiajului si sistemul hidraulic isi fac treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 eu nu inteleg un lucru: cum reglezi cursa tijei care actioneaza ambreiajul? pentru ca in timp ce la cablu actiunea este directa, si distanta cu care se actioneaza maneta se pastreaza si la ambreiaj, acele pompe de frana pot indroduce niste rapoarte de multiplicare/demultiplicare a fortei si implicit a distantei, si te trezesti ca tragi maneta pana la capat dar nu debreieza complet. sau ca debreiezi prea tare(cel mai probabil sa se intample la mine, pt ca am un melc care transforma miscarea de tragere a sufei in miscare de apasare a unei tije, tija care ajunge astfel sa se deplaseze foarte putin in operare normala. daca folosesc acest sistem, si pratic trag prea tare de ambreiaj, stric ceva?) [/quite] Ai perfecta dreptate in temerile tale. Si eu eram sceptic pana sa-l vad instalat. Chiar si acum nu e aerisit calumea, din pacate. Eu cand am cumparat cele doua pompe (cea de pe ghidon, cu rezervor si maneta, si cea de picior care a ajuns pe post de piston), am verificat diametrele cilindrilor (am cautat de mi-au iesit ochii, dar a fost ok). Practic la mine raportul intre pistonase este 1:1, insa practic e mai mult 1:0.6 (presiune pierduta pe ici-colo). Adica cei 2cm de cursa a pistonului de la maneta se traduc in vreo 1,2cm la parghia pe care o trage in mod normal cablul. La mine, cursa normala ar fi vreo 1,5-1,6 cu tot cu 0,2 cm de joc. In concluzie, am aproape la fel de buna debreierea ca inainte. Vezi: http://picasaweb.google.com/switch.xp/Hond...feat=directlink Pentru reglaje, tija care e prinsa pe parghia ambreiajului se poate ajusta pentru obtinerea jocului normal (macar 1mm acolo). Mai departe, arcurile ambreiajului si sistemul hidraulic isi fac treaba. problema la tine e si pompa aia de pe ghidon care nu tine presiunea cum trebuie sti ca ne chinuia la aerisit nu baga presiune cum trebuie,sau racodru ala de cauciuc e moale.dar e bine ca merge!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 in sfarsit am gasit si masurtorile pt pitbike hydraulic clutch. Rog daca are posibilitatea cineva sa puna poze , masuratori cu un hyd amb de la magura. de mentionat ca lungimea cablului eye to eye este de 90 cm unde se gaseste de cumparat pe "plan local" ? sunt foarte interesat si pretul este mult mai bun decat cel de la Magura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovan Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 trebuie cumparat din china - ebay. Daca vrei te ajut eu ... eu nu ma indur sa-l cumpar ... nu stiu daca se potriveste . daca ai un prieten cu amb hydraulic masoara si tu pompa de la motor si lungimea furtunului. merci unde se gaseste de cumparat pe "plan local" ? sunt foarte interesat si pretul este mult mai bun decat cel de la Magura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 trebuie cumparat din china - ebay. Daca vrei te ajut eu ... eu nu ma indur sa-l cumpar ... nu stiu daca se potriveste . daca ai un prieten cu amb hydraulic masoara si tu pompa de la motor si lungimea furtunului. merci Incerc sa masor azi pe un KTM EXC 200.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Trebuie avuta mare grija la modul de fixare al pistonasului de la ambreiajul de pe motor. Daca nu e cu filet, sau tija e mai lunga, nu prea va merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 salutare am verificat lungimea unei conducte de ambreiaj de la KTM EXC 200 si are cca 80 cm lungime..... la DR 350 lungimea mansonului de ambreiaj este cam to la 80 cm. Problema se pune de unde iau KIT-ul !?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovan Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 salutare am verificat lungimea unei conducte de ambreiaj de la KTM EXC 200 si are cca 80 cm lungime..... la DR 350 lungimea mansonului de ambreiaj este cam to la 80 cm. Problema se pune de unde iau KIT-ul !?!? suuuper ... lungimea celui chinezesc este de 90 cm (eye to eye) .. ce m-ar interesa ar fi si lungimea pompei de la motor ... vezi poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Si sistemul de prindere. La Honda, de exemplu, nu ai filet in blocul motor. De luat, iei de pe e-bay si vine prin posta sau curier direct la botu calului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovan Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 (editat) la honda cr nu ai filet acolo unde intra cablul .. dar dimensiunea se poate regla prin montarea simpla a unei piulite. daca vrei sa comanzi o sa coste pret final (adica transport + obiect) + 19% + taxa vamala . Asta daca suma depaseste 50$ .. sper sa ma inteleg cu vanzatorul sa declare suma mica ca s nu mai existe taxe vamale . transportul o sa dureze de la 15 la 30 zile .., cam atat au durat cele cumparate din afara uniunii. p.s. astept masuratorile la pompa de la motor si imi iau si eu 1 buc Si sistemul de prindere. La Honda, de exemplu, nu ai filet in blocul motor. De luat, iei de pe e-bay si vine prin posta sau curier direct la botu calului. Editat Septembrie 30, 2009 de giovan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Pai din ce am vazut eu in pozele de mai sus... pistonul receptor are filet.... Ceea ce inseamna in mod clar ca poate fi ajustata pozitia pistonului receptor vis-a-vis de pozitia parghiei de comnada a ambreiajului de pe blocul motor. La DR350 (si nu numai) parghia de comanda poate fi rotita pe axul de comanda a ambreiajului. Si chiar daca ar fi sa coste 50 euro cred ca este super putin daca este functional sistemul. Cca 30 euro costa la DR 350 cablul de ambreiaj complet (manson+cablu+prinderi)... original desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 "chinezarie" pusa pe un YZ 400..daca vreti poze mai clare fac maine cu aparatul astea sunt cu telefonul facute.Merge mai usor ca un MAGURA montat pe un CRF 450. In schimb nu stiu cat o sa tina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Erm... da' normal nu puteai sa-l montezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 "chinezarie" pusa pe un YZ 400..daca vreti poze mai clare fac maine cu aparatul astea sunt cu telefonul facute.Merge mai usor ca un MAGURA montat pe un CRF 450. In schimb nu stiu cat o sa tina.... Cat o costat chinezaria si de unde ai cumparat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 E fix kit-ul de pe e-bay: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HYDRAULIC-C...sQ5fAccessories Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 "chinezarie" pusa pe un YZ 400..daca vreti poze mai clare fac maine cu aparatul astea sunt cu telefonul facute.Merge mai usor ca un MAGURA montat pe un CRF 450. In schimb nu stiu cat o sa tina.... ne poti explica cum ai reglat jucul cu kitu asta? si cat te-a costat toata afacerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 E fix kit-ul de pe e-bay: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HYDRAULIC-C...sQ5fAccessories Mersi. M-am prins  ca ala e, dar vroiam sa stiu costul final si bineinteles daca de pe ebay a comandat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Offtopic: ce are e-bay-ul? Atata timp cat ai un card acceptat de PayPal, e cel mai bun mod de a face cumparaturi online... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.