Sergiu 30 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 (editat) eram curios de ceva vreme dar mereu am uitat sa intreb... acum ca nu mai am motor pot si eu sa intreb intrebari stupide ...ca inainte de fapt da noa la cbr-ul meu de 750 de dinainte cartea tehnica zicea asa... 121(89kw) la 11mii rpm... bine bine numa ca linia rosie e la 13mii intrebarea e... cati cai avea la 13mii? daca avea mai multi (ceea ce ar fi logic) atunci de ce nu scrie in cartea tehnica maximum power output cat este la cea mai mare turatie? asta este la toate bicicletele...niciodata nu am reusit sa ma nedumeresc poate reusiti voi pt mine merci Editat Iulie 2, 2009 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 nu scrie pt ca la 13mii ai mai putini decat la 11mii cum e data puterea maxima in talon. daca te uiti pe o diagrama de putere si cuplu vei observa ca puterea creste pina la un varf si apoi scade putin pina la maximum de turatii posibile . varful ala la tine inseamna 11mii de RPM. explicatia mea ar fi insuficienta cantitatii de combustibil si aer de la un anumit numar de turatii in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Cauta pe net power-chart-uri si ai sa vezi ca orice motor isi are puterea maxima la roata dezvoltata la o turatie aflata putin inainte de intrarea limitatorului(sau a zonei rosii). Uite aici un link in care se discuta pe un forum problema pusa de tine. In speta sunt mai multe motive usor de explicat pe langa cele complicate ce implica fizica: ti se da o banda mai larga de turatii cu care sa lucrezi; in momentul in care schimbi viteza turatia ta scade, asa ca ti se da voie sa turezi motorul peste punctul sau de eficienta maxima, pentru ca apoi sa poti "prinde" turatia dupa schimbare in aceasta zona; dupa ce depasesti punctul de eficienta maxima a motorului masina inca mai poate accelera deci ajungi la o viteza maxima mai mare...etc... Gandeste-te simplu: cum ar fi daca puterea ta maxima ar fi dezvoltata la 11.000 rpm iar limitatorul tau sau zona rosie ar incepe la aceeasi turatie?! Nu ai putea sa exploatezi aceasta zona de eficienta maxima. Adica ai ajunge la 11.000 rpm si ai fi nevoit sa schimbi viteza, "prinzand" turatia dupa schimbare undeva in jurul a 9.000 rpm, si astfel fiind nevoie din nou sa ajungi in 11.000 ca sa ai parte de putere maxima. Acuma ia in considerare felul in care lucrurile se intampla in realitate: Puterea maxima este la 11.000 iar rosul e la 12.000. Ajungi pe rosu si schimbi viteza...turatia scade si astfeul tu o "prinzi" la debreiere in 10-11.000, putand asfel sa accelerezi mai eficient, in zona de putere maxima a motorului. Do I make any sense?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 2, 2009 Autor Share Postat Iulie 2, 2009 am inteles totul. super explicatie ma gandeam eu la ceva asemanator dar vroiam sa fiu sigur. merci baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 sergiu, nu mai ai motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 a decis sa treaca pe suzuki mi'a povestit mie pe mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 2, 2009 Autor Share Postat Iulie 2, 2009 da dintre toate japonezele suzuki mi se par cele mai reusite fiabile brutale frumoase...ce mai adevarate kawasakiuri vandut la mine bicicleta amu ma dau cu tramvaiu si peujosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Daca a resit Sergiu sa-si vanda Kawa-ul, nu-mi fac nicio problema ca nu reusesc sa-mi dau Fireblade-ul. Sergiu, mi-a fost dor de tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 la cbr-ul meu cum asa ? ce a patit kawa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 CE? NU MAI AI KAWASAKI!? n-are cum... refuz sa cred asa ceva!!! alaturi de moartea lui M J asta mi se pare al doilea eveniment important al anului... ca sa nu fiu off-topic cine ti-a deschis ochii cu suzuki si... cam ce te-ar interesa? intreb din pura curiozitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 3, 2009 Autor Share Postat Iulie 3, 2009 (editat) m-ar interesa in caz ca da kawasaki faliment sincer cu okii imi face de ceva ani vtr sp1-2 da nam io bani de dinalea ahhhh VTR.... cbr-ii ziceam io ca sa zica lumea ca am intrat si io in lumea buna a detinatorilor de honde btw.trebuia sa iti dai seama ca cbr 750 nu a existat niciodata numai vfr Editat Iulie 3, 2009 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Ce CBR de 750 ai avut mah tu inainte?Vrei premiul Pulitza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 3, 2009 Autor Share Postat Iulie 3, 2009 ultimul tau post chiar nu avea rost daca citeai cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 (editat) m-ar interesa in caz ca da kawasaki falimentsincer cu okii imi face de ceva ani vtr sp1-2 da nam io bani de dinalea ahhhh VTR.... cbr-ii ziceam io ca sa zica lumea ca am intrat si io in lumea buna a detinatorilor de honde btw.trebuia sa iti dai seama ca cbr 750 nu a existat niciodata numai vfr hăcăm.... credeam ca inainte de renumitul si preamaritul tau cavasachi ai avut cbr, de unde piz mazăre să Âştiu eu ce mobre ai avut? apropos, exista cbr de 750, ba chiar cbr 750 F . vezi LINK Editat Iulie 3, 2009 de Moto Junkie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 3, 2009 Autor Share Postat Iulie 3, 2009 aia a fost acum 25 de mii de ani. amu chiar in halu ala nu am decazut incat sa imi iau cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Ia uite, mea culpa, am mai invatat si eu ceva,nu stiam ca exista Honda aia de 750...doar CB750,c ad-ala am avut si eu... Sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 explicatia mea ar fi insuficienta cantitatii de combustibil si aer de la un anumit numar de turatii in sus. Nu e asta de la o turatie in sus fortele de frecare si inertia erodeaza cuplul, si ca atare o turatie mai mare nu se justifica deoarece cuplul scade foarte mult si uzura creste exponential. astfel incat injectia taie alimentarea la turatia de la care fortele exercitate asupra pieselor in miscare (biele, pistoane, vibrochen, supape etc) cresc peste limita considerata acceptabila. motoare free-revving nu mai exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 5, 2009 Autor Share Postat Iulie 5, 2009 ba da tatzi is injineri paci numa io is prost de put Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.