Sari la conținut

SaluT!


Postări Recomandate

De curand mi-am luat un motor, mai exact un kawasaki EN 500 din '92 si culmea dupa ce l-am luat numai belele am avut cu el...prima oara i-am schimbat releu de incarcare iar mai nou sambata am vrut sa ma duc la mare si dar n-am ajuns nicaeri pt ca ma lasat in pana pe la km 100 pe autostrada si era doar 1 noaptea....asa....ce vreau eu defapt?

VREAU UN ROTOR SI UN STARTOR PT EL!!!! dak stie cineva sau daca are cineva asa ceva sunatima la 0768784534 sau ciuby_ady mess

P.S. : exista posibilitate sa gasesc pe undeva magneti sau daca stiti pe cineva care fabrica magneti si care ii taie....

Ms anticipat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand mi-am luat un motor, mai exact un kawasaki EN 500 din '92 si culmea dupa ce l-am luat numai belele am avut cu el...prima oara i-am schimbat releu de incarcare iar mai nou sambata am vrut sa ma duc la mare si dar n-am ajuns nicaeri pt ca ma lasat in pana pe la km 100 pe autostrada si era doar 1 noaptea....asa....ce vreau eu defapt?

VREAU UN ROTOR SI UN STARTOR PT EL!!!! dak stie cineva sau daca are cineva asa ceva sunatima la 0768784534 sau ciuby_ady mess

P.S. : exista posibilitate sa gasesc pe undeva magneti sau daca stiti pe cineva care fabrica magneti si care ii taie....

Ms anticipat!!!

 

 

io zic sa renunti.kawa e kawa.treci la altceva.kiar daca tot ce nu e kawa e putin mai scump.merita banii. parerea mea. :| astia de la kwaw nu prea cunosc notunea de fiabilitate. e p ultimul loc in lista lor de prioritati.

la tine,asta va fi prima din o lunga lista de dezamagiri. sry daca nu esti de acord.vei fi in curand. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand mi-am luat un motor, mai exact un kawasaki EN 500 din '92 si culmea dupa ce l-am luat numai belele am avut cu el...prima oara i-am schimbat releu de incarcare iar mai nou sambata am vrut sa ma duc la mare si dar n-am ajuns nicaeri pt ca ma lasat in pana pe la km 100 pe autostrada si era doar 1 noaptea....asa....ce vreau eu defapt?

VREAU UN ROTOR SI UN STARTOR PT EL!!!! dak stie cineva sau daca are cineva asa ceva sunatima la 0768784534 sau ciuby_ady mess

P.S. : exista posibilitate sa gasesc pe undeva magneti sau daca stiti pe cineva care fabrica magneti si care ii taie....

Ms anticipat!!!

un mester de pe acilea are o vorba: "kawasaki - kaki" ... data viitoare cauta Honda sau Yamaha...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intodeauna cand ai o buba la motor fa si poze la piesele cu probleme.

 

EU am un motor de Kawa GPZ 550 care e mucificat. Afla daca se potriveste la tine si da-mi un PM. Din cate stiu la GPZ magnetoul nu este in ulei. Poate il portivesti cu ceva adaptari daca si al tau este uscat.

 

Eu am adaptat pe un Suzuki GSX 500 un magnetou de GS 500. treaba era ca la ala de GS avea statorul mai mic in diametru dar se potrivea pe prinderile de pe capac iar rotorul avea gaura de la ax mai mica dar l-a convins un strungar da intre pe ax.

Motorul merge de un an fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io zic sa renunti.kawa e kawa.treci la altceva.kiar daca tot ce nu e kawa e putin mai scump.merita banii. parerea mea. :| astia de la kwaw nu prea cunosc notunea de fiabilitate. e p ultimul loc in lista lor de prioritati.

la tine,asta va fi prima din o lunga lista de dezamagiri. sry daca nu esti de acord.vei fi in curand. :laugh:

Bun, si sa inteleg ca tu la concluzia asta ai ajuns dupa ce ai facut un studiu statistic riguros, si dupa ce ai demontat 500 de motoare de Kawa, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o "boala" veche si cunoscuta a GPZ-urilor de 500 mai vechi.

Nu mai vorbiti prostii, inafara de necesitatea schimbarii lantului de distributie mai des ca la alte motociclete, GPZ-ul 500 e o motocicleta foarte buna, user friendly, relativ confortabila, iertatoare dar si nervoasa la nevoie. Mie mi-a placut foarte mult.

Erau pe-aici pe la sectiunea Vanzari --> Piese de schimb niste useri care dezmembrau Kawasaki GPZ 500.

 

@ozzy - nu stiu in ce masura difera generatorul GPZ-ului de 550 fata de asta de 500 dar motoarele sunt in mod drastic diferite (GPZ 500 / EX 500 are 2 in line, 4Valve / cilindru, racire apa iar GPz 550 are 4 in linie, racit cu aer, 2 valve pe cilindru si seamana mai degraba cu motorul vechiului Kawasaki Z)

 

Cred ca mai degraba 99% sunt sanse sa se potriveasca de la GPZ 400.

 

Oricum, e de aruncat o privire pe la cei ce dezmembreaza. Cati km o avea motocicleta, de curiozitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand mi-am luat un motor, mai exact un kawasaki EN 500 din '92 si culmea dupa ce l-am luat numai belele am avut cu el...prima oara i-am schimbat releu de incarcare iar mai nou sambata am vrut sa ma duc la mare si dar n-am ajuns nicaeri pt ca ma lasat in pana pe la km 100 pe autostrada si era doar 1 noaptea....asa....ce vreau eu defapt?

VREAU UN ROTOR SI UN STARTOR PT EL!!!! dak stie cineva sau daca are cineva asa ceva sunatima la 0768784534 sau ciuby_ady mess

P.S. : exista posibilitate sa gasesc pe undeva magneti sau daca stiti pe cineva care fabrica magneti si care ii taie....

Ms anticipat!!!

 

Din cele scrise de tine inteleg urmatoarele:

l-ai cumparat probabil pentru un pret de nimic,

nu te-ai dus sa il vezi impreuna cu cineva care sa se priceapa cat de cat si care sa fi facut o inspectie cat de cat la diverse piese,

nu prea stii sa il intretii si nici cel dinainte nu a stiut.

 

Renunta la ideea de a face manarii ( magneti taiati etc) si mai degraba cauta unul second, dar pentru exact tipul asta de motor. Dupa poze s-ar putea sa nu iti dai seama daca merge sau nu si pretul pentru altele modele s-ar putea sa fie mai imbietor, dar cand o sa-l ai in mana si vei constata ca nu se pupa cu ce ai tu, o sa-ti dai singur palme peste ceafa.

Pe ebay.com sau .de se gasesc destule piese, totul este sa vrei sa cauti.

Bafta la cautat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum zicea si lupu, e o boala a gpz-urilor; sar magnetii si se imprastie in toata cutia magnetoului; fiecare motocicleta, indiferent de marca are cate o boala sau punct slab :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,

nu prea stii sa il intretii si nici cel dinainte nu a stiut.

poate ma luminezi si pe mine cum se intretine un stator, un rotor, un releu de incarcare...etc.

bafta la explicatii.

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ma luminezi si pe mine cum se intretine un stator, un rotor, un releu de incarcare...etc.

bafta la explicatii.

:blink:

 

Pai simplu: se verifica inainte de cumparare..ca sa nu dai banul si dupa sa spui ca e praf.

Buna explicatia asta?

 

Cat despre instalatia electrica..pai se incepe cu verificarea bateriei si cu schimbul ei atunci cand trebuie.

Si dupa ce cumperi o moto este clar necesara o inspectie a tuturor angrenajelor, a tuturor pieselor sau macar a unei mari parti din ele ( acum nu ma gandesc chiar la dat motor jos de pe cadru decat daca stii clar ca este nevoie de asa ceva). Ca sa stii ce merge si cum, si ce nu si trebuie schimbat. asta mai ales cand e vorba de partea electrica ce se poate verifica destul de usor si fara mari batai de cap..incarcare...cdi, bobine, baterie etc etc.

Daca abia a luat-o si ba se strica una ba alta, clar nu a stiut ce cumpara, dar si mai clar este ca nu a stiut nici sa verifice ceea ce se cerea a fi verificat.

Eu la asta ma refeream cand am spus intretinere :laugh:

 

cum zicea si lupu, e o boala a gpz-urilor; sar magnetii si se imprastie in toata cutia magnetoului; fiecare motocicleta, indiferent de marca are cate o boala sau punct slab :D

 

E na..eu am vazut la un GS magneti sparti si ajunsi in motor chiar in partea stanga a lui...:P

Editat de sailordana8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand mi-am luat un motor, mai exact un kawasaki EN 500 din '92 si culmea dupa ce l-am luat numai belele am avut cu el...prima oara i-am schimbat releu de incarcare iar mai nou sambata am vrut sa ma duc la mare si dar n-am ajuns nicaeri pt ca ma lasat in pana pe la km 100 pe autostrada si era doar 1 noaptea....asa....ce vreau eu defapt?

VREAU UN ROTOR SI UN STARTOR PT EL!!!! dak stie cineva sau daca are cineva asa ceva sunatima la 0768784534 sau ciuby_ady mess

P.S. : exista posibilitate sa gasesc pe undeva magneti sau daca stiti pe cineva care fabrica magneti si care ii taie....

Ms anticipat!!!

 

Asta-i problema la motoarele de gpz de pana in 94, cel mai bine e sa-ti cauti un rotor de gpz de dupa 94 sau un rotor compatibil aftermarket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io zic sa renunti.kawa e kawa.treci la altceva.kiar daca tot ce nu e kawa e putin mai scump.merita banii. parerea mea. :| astia de la kwaw nu prea cunosc notunea de fiabilitate. e p ultimul loc in lista lor de prioritati.

la tine,asta va fi prima din o lunga lista de dezamagiri. sry daca nu esti de acord.vei fi in curand. :blink:

 

un mester de pe acilea are o vorba: "kawasaki - kaki" ... data viitoare cauta Honda sau Yamaha...

 

Sa-mi ziceti si mie cum de ati ajuns la prostiile care va debiteaza acum neuronul ala din cap. Pot spune si asa despre honda cu oala de ambreiaj, de releul de incarcare, de lantul de distributie, de preturile care sunt la piesele de schimb.

 

De Yamaha sau Suzuki nu prea stiu, deci tac din gura. Stiu doar ca la Suzuki discurile sunt cam varza...incep sa joace in nituri, dar atata tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi ziceti si mie cum de ati ajuns la prostiile care va debiteaza acum neuronul ala din cap. Pot spune si asa despre honda cu oala de ambreiaj, de releul de incarcare, de lantul de distributie, de preturile care sunt la piesele de schimb, intinzatoare de lant

 

De Yamaha sau Suzuki nu prea stiu, deci tac din gura. Stiu doar ca la Suzuki discurile sunt cam varza...incep sa joace in nituri, dar atata tot.

 

Coane, fiecare motoreta cu problemele ei, fiecare motoreta cu avantajele ei, si fiecare cu (cuvant urat) masii, daca mie imi place honda o sa-mi iau honda, daca tie iti place kawa, iti iei kawa, daca lu gixu ii place suzuki isi ia suzuki. Cel mai frumos stii ce probleme apar, si remediezi inainte sa apara (dupa cum ziceam piese after market, ca exista niste oameni care au vazut problema si-au facut ceva mai bun s-o remedieze). Cine sta si zice ca kawa e de kaka sau honda e de pipi sau yamaha e muci, n-a mers detul si se plictiseste la servici/acasa.

 

cheers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai simplu: se verifica inainte de cumparare..ca sa nu dai banul si dupa sa spui ca e praf.

Buna explicatia asta?

 

Cat despre instalatia electrica..pai se incepe cu verificarea bateriei si cu schimbul ei atunci cand trebuie.

Si dupa ce cumperi o moto este clar necesara o inspectie a tuturor angrenajelor, a tuturor pieselor sau macar a unei mari parti din ele ( acum nu ma gandesc chiar la dat motor jos de pe cadru decat daca stii clar ca este nevoie de asa ceva). Ca sa stii ce merge si cum, si ce nu si trebuie schimbat. asta mai ales cand e vorba de partea electrica ce se poate verifica destul de usor si fara mari batai de cap..incarcare...cdi, bobine, baterie etc etc.

Daca abia a luat-o si ba se strica una ba alta, clar nu a stiut ce cumpara, dar si mai clar este ca nu a stiut nici sa verifice ceea ce se cerea a fi verificat.

Eu la asta ma refeream cand am spus intretinere :lol:

 

 

 

E na..eu am vazut la un GS magneti sparti si ajunsi in motor chiar in partea stanga a lui...:)

 

 

Tu ai dreptate cand spui ca atunci cand iei o motocicleta trebuie sa o verifici la maxim dar una este sa verifici si alta este sa intretii. Omul intrebase cum intretii partea electrica si nu prea imi trece prin cap decat partea de baterie la care cat de cat trebuie sa intretii ceva.

Pe de alta parte oricui i se poate intampla sa cumpere o motocicleta cu probleme mai ales daca este veche. Mie mi sa intamplat de doua ori sa muncesc ca prostul si sa cosntat la sfrasit ca de fapt motocicleta nu avea invarcare suficienta. Prima data la GSX-ul de 500. Fiind foarte vechi l-am verificat la maxim de la rulmenti pana la becuri, i-am cumparat baterie noua si mi-a fost lene sa ma duc cu ea la garantie. Ca si initiatorul topicului am ramas cu ea pe autostrada. Nici azi nu pot sa pricep cum am reusit sa uit sa ii masor incarcarea cu toate ca este cea mai simpla operatiune pe langa ce i-am facut eu ca sa o verific. A doua oara la un suzuki bandit i.am reglat si sincronizat carburatoarele doi ani fiindca afuma bujiile. Anul asta am descoperit ca de fapt el nu avea tensiunea necesara si de aceea nu pornea.

Acum am invatat si primul lucu pe care il fac cand pun mana pe o mobra ii verific incarcarea.

Aici nu mai este vorba despre tipul de motocicleta. Dupa cum se vede se poate intampla si la Suzuki nu numai la Kavasaki.

 

Eu sper sa reusesti sa gasesti ce iti trebuie si sa faci mobra sa mearga. Oricum incerca sa ii cumperi un magnetou cat mai nou ca fabricatie. Modelele vechi aveau diverse probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...