Sari la conținut

Michelin Pilot Road vs. Pilot Sport


gn77b
 Share

Postări Recomandate

Astazi am observat o crapatura in cauciuc ... e vorba despre un Pilot Road 2 (2CT). Ce ma ingrijoreaza este ca pare ca se duce in profunzime si tinde sa se extinda. Ati mai patit asa ceva ? Remedii?

Ma gandeam la un petec pe interior desi nu ar trebui sa se extinda dincolo de ate / sarme ca sa fac pana.

 

 

nu au garantie? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In principiu ar trebui sa aiba... da inca mai sper sa nu fie foarte grava treaba.... problema e ca weekendul asta am prins o ploaie venind de pe siriu spre Buzau si am pierdut spatele urat de tot, mai mai ca ma depasea am mers de-a curmezisul vreo 10 m daca nu mai bine ca deja ma gandeam ca sant la dirt track si ma uitam sa imi aleg locul de aterizare, dar am avut noroc si am redresat. Chestia asta nu pot sa o leg de nimic eram pe drum drept, nu accelerat, nu frana nimic.... doar ceva pe asfalt ulei pe langa apa de ploaie.. altfel nu imi explic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un prieten a patit acelasi lucru. doar ca el a ajuns in sant si mobra cu roatele in sus in sant. el a scapat intreg, fieru nu.

 

are parca niste michelin-uri dar nu stiu care

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu ar trebui sa aiba... da inca mai sper sa nu fie foarte grava treaba.... problema e ca weekendul asta am prins o ploaie venind de pe siriu spre Buzau si am pierdut spatele urat de tot, mai mai ca ma depasea am mers de-a curmezisul vreo 10 m daca nu mai bine ca deja ma gandeam ca sant la dirt track si ma uitam sa imi aleg locul de aterizare, dar am avut noroc si am redresat. Chestia asta nu pot sa o leg de nimic eram pe drum drept, nu accelerat, nu frana nimic.... doar ceva pe asfalt ulei pe langa apa de ploaie.. altfel nu imi explic

Asta... sau acvaplanare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit si la asta ... sper sa fi fost ceva de genu asta... oricum asta e primul cauciuc la care am vazut pe timp de ploaie ca lasa dara uscata cam ca la masini

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Voi reveni cu mai multe comentarii dupa primul drum mai lung, prin munti.

 

Am depasit 2000km cu noul set de BT-016, rastimp in care am reusit sa dau o tura si la munte si pot re-confirma prima impresie: sunt cu mult peste nevoile strazii, cel putin in cazul motorului meu.

 

Profilul in unghi destul de ascutit confera o senzatie de agilitate ce imbie la abordarea sportiva a virajelor stranse iar compozitia, in special a extremitatilor, este suficient de aderenta pentru atingerea limitei constructive a unghiului de inclinare si chiar actionarea destul de puternica a franelor pe aceasta perioada, cat si deschiderea agresiva a gazului destul de devreme la iesirea din viraj. Ramane de vazut insa cum va influenta longevitatea compromisul pretz/calitate/longevitate .

 

Am avut si cateva situatii de franare de "urgenta" prin oras cu gumele reci insa, desi guma de fatza a prostestat destul de zgomotos, distanta de franare nu mi s'a parut considerabil diferita fata de situatia gumelor calde. Aici insa se poate nuanta, depinde mult de calitatea si starea asfaltului... in oras, mai ales in zona intersectiilor, acesta este destul de "tocit" sau valurit.

 

Pe ploaie nu pot impartasi impresii deoarece nu merg pe asfalt ud. Daca totusi sunt nevoit, o fac intr'o maniera exagerat de prudenta.

 

Una peste alta, nu'mi pare rau deloc de alegerea facuta...

 

 

Ride Safe!

Mesaj completat

Vezi, si ne ziceai ca nu e bine sa schimbi toba cu una aftermarket :)

 

Nu, eu ziceam ca nu e bine (pentru motor) si nici civilizat sa schimbi toba cu una aftermarket MANELISTA (race) sau, mai rau, sa o gauresti pe cea stock.

 

 

Ca tot ai reinviat topicul, am si eu o nelamurire: latimea si profilul cauciucurilor limiteaza unghiul de aplecare in curbe? Teoretic, ar trebui sa fie asa. Si practic, am observat urmatoarele: fost la Radauti, si dupa mers 180 km prin ploaie + noroi, "chicken strips"-urile (marginile neroase de la cauciucuri) s-au sters. A fost si un coleg forumist, tot cu Bandit 600 din '96, ca al meu, si am mers la parada unul linga altul, acelasi drum, aceeasi viteza, aplecat in curbe la fel de mult (mers pe ceva serpentine la viteza mica). Doar ca el are pe spate Pirelli Multistrada de 150, pe cind eu am Michelin Pilot Sport de 160. Dupa ce ne-am intors, m-am uitat de curiozitate la aspectul cauciucurilor spate: el avea margine neroasa de maxim 5 mm, pe cind eu cam 12 mm. Incerc sa gasesc o explicatie logica si singura pare sa fie profil diferit si/sau latimea mai mare a pneului. Cum comentati?

 

Da, latimea si profilul cauciucului influenteaza unghiul de aplecare in curbe insa, chiar si in cazul motoarelor identice, discutia implica si multe alte variabile cum ar fi setarea suspensiilor, stilul de pilotaj si alegerea traselor, regimul de turatii (cuplu vs. putere)... etc. Desi pare paradoxal, viteza cea mai mare pe un viraj nu inseamna intotdeauna si unghiul cel mai mare de aplecare pe acel viraj.

Mesaj completat

Astazi am observat o crapatura in cauciuc ... e vorba despre un Pilot Road 2 (2CT). Ce ma ingrijoreaza este ca pare ca se duce in profunzime si tinde sa se extinda. Ati mai patit asa ceva ?

 

Un amic de'al meu cu CBR1100XX a patit exact la fel cu 2CT, o crapatura de cativa cm care a strapuns brusc carcasa cauciucului. Bine, este posibil sa fi calcat pe vreo lama ceva... insa coincidenta este parca prea dubioasa. Oricum, eu am mers ani buni pe MICHELIN si nu cred ca este vreo problema generala, mai degraba ma gandesc la vre'un lot care cine stie pe unde si in ce conditii a fost depozitat...

 

Sper ca ai inlocuit guma cu pricina? (nu exista "remedii" sigure pentru astfel de situatii)

Mesaj completat

Deci eu credeam ca sunt tare cand ma dadeam cu crash-urile (oricum foarte aproape de cilindri) in asfalt pe circuit cu gume de touring. I bow to you :)

 

Eh!... nu e chiar asa. Motorul meu a fost catalogat "super-sport" in anii '90... acum abia daca se mai "califica" la categoria "sport-touring". Totusi eu unul nu am nici un complex, cuplul de FZR1000EXUP si mai ales curba sa il fac inca o arma redutabila...

 

In plus, in dorinta de a reduce cat mai mult zgomotul si greutatea (fara restrictionarea evacuarii), am inlocuit toba finala cu una standard de R1'03 (un pic mai voluminoasa decat cea standard FZR).

 

Oricum, am rezolvat "problema" tobei printr'o gaura in colierul de sustinere, 2cm mai jos decat cea originala.

 

Sper sa mai prind un week-end la munte sa pot testa noul "clereance".

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am depasit 2000km cu noul set de BT-016, rastimp in care am reusit sa dau o tura si la munte si pot re-confirma prima impresie: sunt cu mult peste nevoile strazii, cel putin in cazul motorului meu.

Cum ti se pare cauciucul pe fata? Cit mai ai din el? S-au uzat egal? Eu am constatat ca se uzeaza 2 fete la un spate, ceea ce-i un pic cam ciudat, de obicei e invers (la mine era 1-1 cu m3 si bt015). Oricum, se uzeaza destul de repede, mai repede ca sportec m3. De cit e ala pe spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am constatat ca se uzeaza 2 fete la un spate, ceea ce-i un pic cam ciudat, de obicei e invers (la mine era 1-1 cu m3 si bt015). Oricum, se uzeaza destul de repede, mai repede ca sportec m3. De cit e ala pe spate?

 

Te referi la BT-016?

 

Oricum, si eu sunt de acord ca in general asta e raportul, la o guma de fatza, doua pe spate... tocmai de aceea pana sa apara tipul asta de gume "compozite" alegeam o combinatie soft-medium fatza cu medium-hard spate (gen PILOT ROAD spate cu PILOT POWER fatza).

 

 

Dupa 2000km nu pot inca vorbi de uzura, e aproape invizibila cu ochiul liber... (ceea ce e nu este deloc rau, mai ales ca sunt cotate ca gume "hyper-sport", de strada, bineinteles). Si ca veni vorba de uzura, pentru un ochi neavizat ele par gata uzate de noi, avand foarte putine canale impotriva acvaplanarii. Tocmai de aceea cred ca nu sunt apreciate de multi "raceri" autohtoni... la capitolul estetic fiind intrecute de multe alte modele mult mai ... "sexy".

 

Proportionalitatea uzurii (fata/spate) probabil e influentata foarte mult si de relieful zonei in care se ruleaza cat si regimul si agresivitatea pilotarii. In ceea ce ma priveste, eu sunt adeptul excursiilor mai lungi, de week-end, in regim de pasager/bagaje, exploatand mai mult cuplul motor decat puterea... cu siguranta ca pentru a atinge limitele acestor gume ar fi nevoie de un cu totul alt tip de motor/pilotaj, lucru dealtfel valabil si pentru mai toate gumele sport de ultima generatie.

 

 

Masurile sunt: 120/70/17 si 180/55/17

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, si eu sunt de acord ca in general asta e raportul, la o guma de fatza, doua pe spate.

 

Nu invers?? Adica guma spate se duce de 2 x mai repede ca cea fata? La mine e exact invers. S-a dus fata si spatele mai merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
Vizitator stress_L&P

pilot road 2 pentru sport-touring. excelente pe strada, se incalzesc repede si sunt foarte bune pe ploaie. nu sunt pentru o cheia in stilul foarte racing, se incalzesc prea tare dar nu cred ca genunchiul jos te intereseaza avand in vedere ce motor ai! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pilot road 2 pentru sport-touring. excelente pe strada, se incalzesc repede si sunt foarte bune pe ploaie. nu sunt pentru o cheia in stilul foarte racing, se incalzesc prea tare dar nu cred ca genunchiul jos te intereseaza avand in vedere ce motor ai! :laugh:

 

 

Da ,intradevar nu ma dau cu genunchiul jos ,merg mai mult la drumuri lungi si de regula anul asta ne-a cam plouat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt stil de condus de strada sportiv (inclusiv genunchiul jos, viraje- vezi-BALOTA) dar nu RACING recomand Michelin Pilot Road 2, se poate merge chiar mai in forta...la fel Pilot Sport. Noi ca an, nu imbatranite. Parerea mea este ca Road rezista la uzura mai bine ca sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt stil de condus de strada sportiv (inclusiv genunchiul jos, viraje- vezi-BALOTA) dar nu RACING recomand Michelin Pilot Road 2, se poate merge chiar mai in forta...la fel Pilot Sport. Noi ca an, nu imbatranite. Parerea mea este ca Road rezista la uzura mai bine ca sport.

 

Mai baga o fisa :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-o sa mai cumpar Michelin vreodata. Toata lumea mi-a recomandat PR2, ca-s bune, ca-s durabile, etc. Concluzia mea este ca sunt foarte foarte slabe. Alunec cu ele parca sunt pe sapun. Nu conteaza ca-i uscat sau ud pe jos, nu conteaza daca accelerez tare sau nu, nu conteaza daca sunt inclinat sau merg drept, de fiecare data cand trec peste un marcaj, aluneca.

 

Pentru referinta: Inaintea lor am avut Dunlop D220, cele cu care a venit motocicleta din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Eu n-o sa mai cumpar Michelin vreodata. Toata lumea mi-a recomandat PR2, ca-s bune, ca-s durabile, etc. Concluzia mea este ca sunt foarte foarte slabe. Alunec cu ele parca sunt pe sapun. Nu conteaza ca-i uscat sau ud pe jos, nu conteaza daca accelerez tare sau nu, nu conteaza daca sunt inclinat sau merg drept, de fiecare data cand trec peste un marcaj, aluneca.

 

Pentru referinta: Inaintea lor am avut Dunlop D220, cele cu care a venit motocicleta din fabrica.

 

 

ce presiune folosesti si cat de des o controlezi? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pilot road 2 pentru sport-touring. excelente pe strada, se incalzesc repede si sunt foarte bune pe ploaie. nu sunt pentru o cheia in stilul foarte racing, se incalzesc prea tare dar nu cred ca genunchiul jos te intereseaza avand in vedere ce motor ai! :laugh:

Au mai fost dicutii pe forum referitoare la caucioace optime pt Cheia. Eu am auzit ca o sa trimita Michelin o echipa de testare acolo, pt ca vor sa faca un cauciuc adecvat. Probabil ca pe la anu' o sa iasa pe piata.

 

Acuma serios:Tu ai avut vreun incident cu vreun cauciuc? Atita vreme cit presiunea e buna, ala nu e terminat, eu personal nu pot da vina pe ele. Singura data cind am fost surprins a fost cind intr-un viraj relativ lent (U), am intrat intentionat pe o pata de ulei. L-am recuperat, dar n-o mai fac a doua oara intentionat. Pe nisip, denivelari, alte alea, cam toate-s la fel

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Au mai fost dicutii pe forum referitoare la caucioace optime pt Cheia. Eu am auzit ca o sa trimita Michelin o echipa de testare acolo, pt ca vor sa faca un cauciuc adecvat. Probabil ca pe la anu' o sa iasa pe piata.

 

Acuma serios:Tu ai avut vreun incident cu vreun cauciuc? Atita vreme cit presiunea e buna, ala nu e terminat, eu personal nu pot da vina pe ele. Singura data cind am fost surprins a fost cind intr-un viraj relativ lent (U), am intrat intentionat pe o pata de ulei. L-am recuperat, dar n-o mai fac a doua oara intentionat. Pe nisip, denivelari, alte alea, cam toate-s la fel

 

da, am avut cu mai multe si nu, nu folosesc sh-uri ;) acum evident depinde si de motor si de stilul de mers si de setarile suspensiilor, etc. eu recunosc ca am un stil cam sinucigas si inca ma mir ca traiesc :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am avut cu mai multe si nu, nu folosesc sh-uri :P acum evident depinde si de motor si de stilul de mers si de setarile suspensiilor, etc. eu recunosc ca am un stil cam sinucigas si inca ma mir ca traiesc ;)

Nu stiu ma Stressule ce sa zic. Sint multi factori. Eu singurul cauciuc la care am renuntat oarecum frustrat a fost bt-016 fatza. Am scos sub 1400km cu 2 rinduri, ca la primul am crezut ca m-a furat arbitru' ca pe Steaua, da' la al doi-lea faliment scria pe mine, Acuma ma dau dau cu dc3, undeva pe la 2500 ma tin si astea, dar nu-s rele. (De fapt pt moment am dc3 fata si bt03 spate ca i-am terminat stocul aluia). Am un coleg care a incercat pirelli rosso, care tin vizibil mai mult. Da' tre sa vezi f bine :D . Serios, s-au terminat alea mai ceva ca astea sport, dar e drept ca nici la aderenta nu erau rele. Acuma are nush ce dunlop tot touring. Eu zic ca merge bine. Nu s-a plins ca n-ar fi aderenta.

Eu ce-am vazut ca e un pic mai aiurea, e ca atunci cind le schimbi des, cind pui unul nou, nu prea mergi pina la capat din prima pe fatza. el incepe sa se ascuta, si ramin vreo 5-8 mm care formeaza un cant ceva cam asa

_ /

/ <--------------------------------- aici

|

|

 

E, cind incepi sa ajungi pe acolo, aluneca ceva, ar dupa citeva din astea se ascute de tot si e ok. In rest, mi-e nu mi-a facut impresia ca atunci cind pleaca unul din asta la plimbare, altul ar fi cu mult mai bun. Eu suspensia mi-o cam reglez singur. Sag-ul ca prin manuale iar hidraulica cam asa: Caut un dimb si dau ture peste el. Daca atunci cind lovesc cu fata da sa ma arunce peste, ii mai iau din compresie. Daca da sa-mi sara bordul in cap dupa ce-am trecut de el, ii mai dau rebound. Daca-mi sare coeurul in cap cind il lovesc, ii mai iau compresie, si daca-mi sare in cap dupa ce trec, ii mai dau rebound. Dupa asta, ii dau ceva mai tare, si daca trece uniform, daca-l simt ca sare mai tare in sus decit coboara ii mai dau ceva rebound. Dupa asta, daca mi se pare ca-mi cam sar plombele din gura, il reduc uniform pe toate pina pare ok si cam asta e, Dar cred ca asta depinde f mult de preferinte, mi-e asa-mi place. :laugh: Singura problema pe care o are motoru' meu e pilotul, da' n-am gasit manual pt el. Numai bine si ai grija ca da frigu'

Mesaj completat

PS

Mesaj completat

Am o rugaminte: Daca vede vreun admin "mi-e asa-mi place", il rog s-o corecteze la "mie asa-mi place" ca am m-am pus sa mai adun textul si acu' vad ce monstrii needitabili si enervanti am rahatit. Mersi.

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...