CzCustoms Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 (editat) Stii ce era misto? sa aiba si cateva piese cromate, sa fie 101% chopper. Editat Noiembrie 7, 2009 de TheIceman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaurus Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 De trei ori bravo, sper sa vad si io frumusetea in primavara pe la vreun fest si multa bafta cu urmatorul proiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nore Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 bravo mestere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 Nu prea ma dau in vant dupa choppere, insa e de apreciat ce ai reusit sa faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Noiembrie 9, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2009 In sfarsit niste poze calumea :P/ si ultima cu mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 bravo flacau,ai acte la el? nu ma stiu la mopeduri,dar pare ca are 2 lanturi?sau ce se vede acolo? ps:ai colaborat cu Klaus cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satana Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) OMFG! Este extraordinara! Bravo,duda!!!!!!!!! Cum ar zice prietenii mei,rusii: THAT'S A GOOD START! Editat Noiembrie 10, 2009 de ValoXM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Excelent, BRAVO !!! Dupa proiectul asta ar trebui sa-ti gasesti cu usurinta un sponsor/investitor, ceva. Ce rau imi pare ca nu sunt milionar in coco... As baga ceva bani intr-o treaba de genul asta. Din pacate alora cu bani le plac mertanele... Sfatul meu e sa faci cumva sa apari pe niste siteuri de prin lumea mare, acolo ai avea sanse de a fi apreciat la adevarata valoare. Eu o sa-ti fac publicitate pe unde o sa pot. Poate cine stie... Observatie: in spatele seii ar fi mers altfel incheiat cadrul...parca e asa...neterminat. Oricum arata fantastic pentru cum a fost mesterit. Daca iesea asa ceva din mainile mele nu mi-ar mai fi ajuns nimeni la nas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 In sfarsit niste poze calumea :P/ si ultima cu mine Impresionat, continua sa fii tu insusi si nu te lasa influentat de altcineva daca ai proiecte viitoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 superb !! bravo ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Pana la urma ai dat ture cu ea? Adica...se invarte smecheria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosferatum18 Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Vin si eu cu umila mea parere, atasand o poza modifica a chopperului tau,deoarece am senzatia ca linia motorului care arata si asa ft ft bn avand in vedere din ce a fost facut si cata munca a fost depusa, e intrerupta in spate. Asa cred k ar arata complet cu un fel de "sissy bar".Dar in mare, felicitari sa te bucuri de el si sa nu te puna dracu sa il vinzi ca ai sa regreti enorm dupa el Si sa iti faci un fel de idee despre aceste sissy bar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 baga film tudy, pls, toti vor sa-l vada mergand si cum se aude. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Noiembrie 10, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) bravo flacau,ai acte la el?nu ma stiu la mopeduri,dar pare ca are 2 lanturi?sau ce se vede acolo? ps:ai colaborat cu Klaus cumva? Avand in vedere ca chopperul este echipat cu un motor de 49 cc, se incadreaq legal la "mopede". Deci nu intereseaza pe nimeni cat de lung e, cat de jos, ca nu seamna ca "scuterele alea cu pedale". Mopedele trebuie sa aiba carte de identitate (pe care sunt scrise capacitatea motorului, viteza... si seria de pe cadru). Din pacate, am pierdut cartea . Din cate am aflat pana acum de la cativa prieteni care si-au inregistrat de curand scuterele, La primarie trebuie sa prezint decat factura (sau orice alt act care sa ateste provenianta, sa dovedeasca ca e al meu), si astfel obtin placuta si certificatul de inregistrare. Conform legi, cand sunt oprit de politie, sunt obligat sa am asupra mea si sa prezint certificatul de inregistrare si atestatul ca am absolvit un curs de legislatie rutiera (sau permis). Deci nu sunt obligat sa prezint cartea. Cartea eventual o sa-mi trebuiasca daca ma opreste vreodata RAR-u'. Deci pana acum nu am intalnit vreun caz sa fi patit cineva ceva, ca nu are carte la MOPED. Desigur, o sa caut cartea ca vreau sa am totul la el. Nu am claborat cu klaus, nu am colaborat cu nimeni . Recunosc insa ca ce m-a impulsionat sa m-apuc de asa ceva, a fost simsonu lui Klaus, din 2004, pe care l-am vazut din intamplare aici pe forum. Sunt doua lanturi: lantul mic e pentru pornire, iar cel mare e cel care invarte roata. Cand dau la pedala, lantul mic invarte roata, care invarte la randul ei fulia din imagine (datorita lantului mare), care invarte la randul ei ambreiajul (prin intermediul curelei). In acest timp apas combresia si ii dau drumul, si astfel pornesc motorul . Partea spate e singura care mi-a creat probleme si care nu a iesi dupa cum o aveam eu in cap. Acest lucru se datoreaza telescoapelor pe care le-am avut. Le-am pus la 70 grade fata de orizontala, pentru ca asa erau pe moto original si nu am vrut sa am vreo problema in privinta functionalitatii. Daca nu aveam telescoape, sau daca putema sa le pun la un unghi mult mai mic, partea spate care se inalta asa...."spre soare" numai era. Am modificat proiectu initial pt a obtine un aspect de motocicleta sport, ceva de genu ca in poza de mai jos. Nu stiu. E primu proiect, de la care am invatat multe, multe lucruri care o sa ma ajute la urm proiect, care o sa inceapa in primavara. Mesaj completat Editat Noiembrie 10, 2009 de tudyyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 foarte fumos. iti doresc sa nu te opresti din modificat nici dupa ce ai sa mai cresti. si la cat mai multe custom-uri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Noiembrie 10, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2009 Pana la urma ai dat ture cu ea? Adica...se invarte smecheria? Da. Am dat o tura cu ea, inainte s-o dezasamblez pt vopsire. Pozitia de drum este foarte confortabila, vireaza foarte bine si accelereaza decent pentru capacitatea ei. Sa nu va asteptati la viteze de peste 100 la ora . Un 50-55 acolo pentru cartier si oras mi se pare destul de bine. Dupa prezentare o sa fac toate reglajele la motor si o sa ies cu ea.... chiar daca e vreme urata. Si o sa fac si un filmuletz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazvan Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Pe carte e trecuta si seria cadrului, pe care tu l-ai schimbat. Mie, cand am inregistrat mopedul, mi-au cerut si C.I. Nu vreau sa ma intelegi gresit, imi place enorm ce ai facut si as vrea si eu sa am asa ceva. Sper sa nu ai probleme la inregistrare si sa poti circula cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Noiembrie 11, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2009 Pe carte e trecuta si seria cadrului, pe care tu l-ai schimbat. Mie, cand am inregistrat mopedul, mi-au cerut si C.I. Nu vreau sa ma intelegi gresit, imi place enorm ce ai facut si as vrea si eu sa am asa ceva. Sper sa nu ai probleme la inregistrare si sa poti circula cu ea. cadrul e altul normal, ca l-am facut de la zero. Dar am seria veche pe el . Cred ca saptamana viitoare ma coi ocupa de inregistrare. Sper sa am noroc si sa nu intampin cine stie ce greutati. O poza de la prezentare. Ciudat e ca toata sala a observat fetele mele, da' chopperu nu Apropo. Am luat premiul intai si m-am calificat la nationala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 O poza de la prezentare. Ciudat e ca toata sala a observat fetele mele, da' chopperu nu Apropo. Am luat premiul intai si m-am calificat la nationala Chopper ? care chopper ?! unde ? Felicitari pentru premiu !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 cadrul e altul normal, ca l-am facut de la zero. Dar am seria veche pe el . Cred ca saptamana viitoare ma coi ocupa de inregistrare. Sper sa am noroc si sa nu intampin cine stie ce greutati. O poza de la prezentare. Ciudat e ca toata sala a observat fetele mele, da' chopperu nu Apropo. Am luat premiul intai si m-am calificat la nationala Ce sa le faci! Daca nu au ochiu' format si in plus nu au idee ca un motor poate sa te tavaleasca precum nici o femeie nu o poate face!!! Iar o motocicleta frumoasa ca asta poate sa-si pastreze frumusetea mult mai mult decat orice fumeie (imi cer scuze daca am ofensat vreo femeie) ! Si bafta la nationala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Chopper ? care chopper ?! unde ? Chiar.... unde e chopperul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Tudy, tu ai fost si sudorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Noiembrie 12, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2009 Tudy, tu ai fost si sudorul? asta e singuru lucru la care nu m-am bagat. Am sudat vara asta niste fiare.... da nu m-am bagat la cadru pentru ca nu aveam eu mana asa formata. M-a ajutat tata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) Tudy, un sfat: da-i seria aia jos ca te incadreaza la "fals" si incearca sa nu umbli cu el pe strazi. Stiu ca e greu si nu mi-o lua in nume de rau, cred ca ti-ai dat seama ca am fost de la inceput un admirator al muncii tale si al rezultatului. Si tocmai de-aia ar fi pacat sa ai probleme cu autoritatile. E nasol cu omologarea, cu inregistrarea, etc. dar asta e tara, astea sunt legile, astia sunt oamenii... Eu a trebuit practic sa scap de un IJ chopperit tocmai pentru ca nu puteam sa-l omologhez sau macar sa-l trec de ITP. Deci incearca sa nu-ti faci singur probleme. In alta ordine de idei: ce zici sa incerci un contact cu Nenea Asta ? Poate cine stie... Ceea ce ai facut tu nu e chiar inventie, dar stiu ca tipul are la activ diverse autovehicule facute cu mana lui si omologate si inmatriculate. Poate iese ceva.Eu zic ca merita sa incerci... Editat Noiembrie 12, 2009 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 io n-am inteles cum e cu actele la mopedele astea dar,ideal era s-o inmatriculezi itii si abia apoi so chopper-esti. incearca sa cauti un moped cu acte,si sa te folosesti de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.