araya Postat Iulie 31, 2003 Share Postat Iulie 31, 2003 cum se sincronizeaza carburatoarele??? am intzeles ca este o scula speciala.... care avetzi timp si va pricepetzi bagatzi si aici o poveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Iulie 31, 2003 Admin Share Postat Iulie 31, 2003 personal n-am facut niciodata asta, nici nu am vazut cum se face. dar poate ti-e util linkul asta http://www.cartestsoftware.com/fz1/carbure...ronization.html in loc de scula aia profi "carb tuner" se poate face o improvizatie: pe un placaj se pozeaza tuburi de perfuzie umplute cu ulei pana la un anumit nivel si rezulta cam aceeasi scula (tot de pe net gasite) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
araya Postat Iulie 31, 2003 Autor Share Postat Iulie 31, 2003 thx ...la mine e mai simplu am doar 2 ...inca un motiv sa-mi placa choperele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roger Postat Iulie 31, 2003 Share Postat Iulie 31, 2003 Daca vrei sa o faci pot sa-ti fac legatura cu "tata lor". Partea frumoasa e ca o data cu sincronizarea face de obicei si curatarea. Mie si altora nu ne-a venit sa credem cand am vazut diferenta intre inainte si dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
araya Postat Iulie 31, 2003 Autor Share Postat Iulie 31, 2003 mercy dar inca nu am nevoie ma pregateam doar ...vreau sa rejet-ez carburatoarele si atunci o sa fie nevoie si de sincronizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roger Postat Iulie 31, 2003 Share Postat Iulie 31, 2003 Asta cu rejetatul n-ai luat-o cumva de pe vreun site american? Mai studiaza un pic, nu sunt expert dar din ce am inteles eu pentru ei vin cu setarile un pic aiurea ca sa se incadreze in nu's ce norme. La astea pt Europa nu e cazul, sunt deja in parametri optimi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
araya Postat Iulie 31, 2003 Autor Share Postat Iulie 31, 2003 din ce am intzeles eu cand ii schimbi tobele(ceace e musai la mine ca parca e feon) este indicat (nu musai) sa o rejetezi si sa-i bagi un filtru de aer mai competent(hypercharger) si asa mai castigi si ceva calutzi in plus si sa vezi atunci ce fum ii dau lu ninja cu ijul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iulie 31, 2003 Share Postat Iulie 31, 2003 Pentru Roger: cred ca ar trebui sa le sincronozez ca am din cind in cind rateuri in toba. Se pare ca asta e unul din motive. Stii ceva? Ele au fost reglate de americani pentru benzina fara plumb de 87. La noi nu gasesti sub 95 si este posibil sa trebuiasca reglate. Motorul meu e un Suzuki Intruder vs1400GLP facut pentru USA adus de acolo. Te astept cu ceva informatii. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
araya Postat Iulie 31, 2003 Autor Share Postat Iulie 31, 2003 pt renagade ai tobele originale cu site in ele??fiindca daca nu ai site rateurile sunt din cauza ais-ului,cel putzin asa e la mea daca ii dau tobele jos in frana de motor face ca totzi dracii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iulie 31, 2003 Share Postat Iulie 31, 2003 Da, tobele-s originale de la mama lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja Postat Iulie 31, 2003 Share Postat Iulie 31, 2003 si sa-i bagi un filtru de aer mai competent(hypercharger) si asa mai castigi si ceva calutzi in plus si sa vezi atunci ce fum ii dau lu ninja cu ijul lui mos... eu am "doar" 200 cai putere pe IJ-ul meu... Am akrapovic, K&N si dynojet ca sa ajung la calutii astia Am si eu o intrebare stupida: cum draq imi dai tu fum? Poate doar cind stau pe loc si iti turezi ragalia linga mine.... Aaaaaaaaa si uite un sfat util: daca cumva esti din bucuresti, atunci roaga pe cineva din pro-bike ca sa te puna in leg cu masinuca, pt ca el stie si are si cu ce sa iti regleze cele 2 (super dificile si complexe) carburatoare.... Bafta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nitescu Postat Iulie 31, 2003 Share Postat Iulie 31, 2003 si sa-i bagi un filtru de aer mai competent(hypercharger) si asa mai castigi si ceva calutzi in plus si sa vezi atunci ce fum ii dau lu ninja cu ijul lui mos... eu am "doar" 200 cai putere pe IJ-ul meu... Am akrapovic, K&N si dynojet ca sa ajung la calutii astia Am si eu o intrebare stupida: cum draq imi dai tu fum? Poate doar cind stau pe loc si iti turezi ragalia linga mine.... Aaaaaaaaa si uite un sfat util: daca cumva esti din bucuresti, atunci roaga pe cineva din pro-bike ca sa te puna in leg cu masinuca, pt ca el stie si are si cu ce sa iti regleze cele 2 (super dificile si complexe) carburatoare.... Bafta... Iar te dai mare cu 200 de cai.Uiti ca ij-urile nu au cum sa ajunga la asa putere chiar daca i-ai pus kit de curse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja Postat Iulie 31, 2003 Share Postat Iulie 31, 2003 eh... visez si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 1, 2003 Share Postat August 1, 2003 Si io tre sa le reglez ca se opreste motorul la relanti. Nu stiu ce draq are. Am intzeles ca e un service meseriash de motoare pe langa Casa Presei Libere. Nu stiu unde dar o sa intreb,.... ca tre sa fac o vizita pt ca io la depanat motoare nu ma pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
araya Postat August 1, 2003 Autor Share Postat August 1, 2003 "mos... eu am "doar" 200 cai putere pe IJ-ul meu... Am akrapovic, K&N si dynojet ca sa ajung la calutii astia Am si eu o intrebare stupida: cum draq imi dai tu fum? Poate doar cind stau pe loc si iti turezi ragalia linga mine...." hehehe te ofici ca te depasesc choperele???? io am doar 62 de cai da ai mei manca jaratec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
araya Postat August 1, 2003 Autor Share Postat August 1, 2003 si inca ceva nu mai facetzi presupuneri,eu eram doar curios cum se face asa pt cultura mea generala nu ca as avea nevoie acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat August 6, 2003 Share Postat August 6, 2003 beee! si pana la urma cum se sincronizeaza dracele alea de carburatoare? ca la fac si eu dupa ureche... da e naspa ca am doar o toba si nu aud cum trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat August 7, 2003 Share Postat August 7, 2003 Pentru cei interesati de sincronizarea carburatoarelor am primit un mesaj de la "roger" : se numeshte Bogdan si sta pe langa Zoo Baneasa. Numarul lui e 0723583512. Daca mergeti la el postati un mesaj sa vedem cum a fost si cum a iesit sincronizarea. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felis Postat Ianuarie 19, 2019 Share Postat Ianuarie 19, 2019 Sincronizarea carburatoarelor presupune egalizarea debitelor de amestec carburant,prin egalizarea aspiratiei .Penru a obtine acest lucru se utilizeaza manometre cuplate la stutul de egalizare presiune de la carburatoare ( fiecare cilindru al unui motor are propia compresie si diferente foarte mici duc la dezechilibre in amestecul carburant.Ceea ce duce la o functionare cu viteze de deplasare diferita a pistoanelor rezultand pierdere de putere si functionare neregulata a motorului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 19, 2019 Share Postat Ianuarie 19, 2019 @Felis din 2003 si pana acum cred ca a fost dezvoltat suficient subiectul si apropo pistoanele nu au cum sa aiba viteze de deplasare diferite, ai gresit formularea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 19, 2019 Share Postat Ianuarie 19, 2019 Ai să râzi, pot avea viteze diferite! Pt cä o ardere mai puternică la un cilindru împinge pistonul mai tare în jos. De altfel la motoarele auto moderne corecțiile la injectoare se fac în funcție de durata dintre 2 aprinderi succesive. Volantul "netezește", dar există totuși diferențe minuscule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 20, 2019 Share Postat Ianuarie 20, 2019 (editat) Te chiar crezi ce sustii? Cum naiba sa aiba pistoanele viteze de deplasare diferite? Poate in Mercedesul A class al lui Schumacher care avea doua motoare. Editat Ianuarie 20, 2019 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Ianuarie 20, 2019 Share Postat Ianuarie 20, 2019 E clar cel puțin că sincronizarea se referă doar la regimul de ralanti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 20, 2019 Share Postat Ianuarie 20, 2019 Nu vad cum, de vreme ce ai reglaje separate pentru relanti si pentru mers turat. Probabil tu te gandesti la un anumit motor, da nu is toate la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 20, 2019 Share Postat Ianuarie 20, 2019 Acum 5 ore, Dan Cata a spus: Nu vad cum, de vreme ce ai reglaje separate pentru relanti si pentru mers turat. Probabil tu te gandesti la un anumit motor, da nu is toate la fel... la ce motor ai gasit reglaje diferite ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.