pilatus Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Scurt pe doi im iese flacara pe una dintre cele doua tevi de esapament. Este vorba de o Honda Steed V2. Doi mecanici sau uitat la ea: 1 a spus ca membrana din carburator e rupta sau deteriorata si trage aer fals, iar al doilea zice ca nu e compresie in cilindrul respectiv si ca s-ar putea sa fie o valva infundata sau ceva de genu...., el a verificat carburatorul si a gasit totul ok. La capitolul simptome se mai adauga si faptul ca motorul nu mai are putere, practic in viteza a 5-ea nu mai merge decat la deal in jos... iar in relantina se opreste motorul, in plus se mai aud cateodata pocnituri, iar la acele pocnituri iese foc din cilindrul respectiv... s-a modificat turatia la relantina ca sa pot folosi motorul doar ca acum la fiecare ciclu la cilindrul respectiv in relantina iese flacara.... Scurt istoric: mergeam pe autostrada 110-120 cand la un moment dat am observat ca motorul nu mai trage daca accelerz si pierd si din elan, am vrut sa schimb intr-o viteza inferioara iar cand am tras de ambreaj pur si simplu s-aoprit motorul, am tras stanga (aci se circula in sens invers fata de romania) am oprit am pornit din nou motorul fara nici o problema dar de atunci se prezinta simptomele de mai sus... Daca aveti vreo idee sau sfaturi.... shoot them..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 In primul rand, 120 pe autostrada in Cipru? Ntz, ntz, ntz... Ma rog, eu vorbesc, ca m-au luat fetele cu pistolul la 150, da' n-am primit nicio amenda pana in momentul asta. Se intampla acum 2 ani. In al doilea rand (si mai important decat primul), sunt aproape sigur ca-i vorba de valva de evacuare. Ori jocul ei nu-i reglat, ori ghidajele s-au dus in timp. Desfa capul cilindrului si, cu o lera, vezi daca e in parametri. Oricum, s-ar putea sa nu mai aiba viata lunga si tot o sa fie nevoie sa refaci tot top-end-ul pe cilindrul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pilatus Postat Iulie 21, 2009 Autor Share Postat Iulie 21, 2009 In primul rand, 120 pe autostrada in Cipru? Ntz, ntz, ntz... Ma rog, eu vorbesc, ca m-au luat fetele cu pistolul la 150, da' n-am primit nicio amenda pana in momentul asta. Se intampla acum 2 ani. In al doilea rand (si mai important decat primul), sunt aproape sigur ca-i vorba de valva de evacuare. Ori jocul ei nu-i reglat, ori ghidajele s-au dus in timp. Desfa capul cilindrului si, cu o lera, vezi daca e in parametri. Oricum, s-ar putea sa nu mai aiba viata lunga si tot o sa fie nevoie sa refaci tot top-end-ul pe cilindrul respectiv. Am s cos cel mult 140 si ceva din ea deci nu am riscul sa o iau la 150.... oricum aci ii cam doare in pix de motociclist... (limita e 100) Al doilea rand: jocul ei nui reglat : se deregleaza in mers?, lera "a fi in parametri" ce inseamna mai precis, Iar refacerea top-endului daca e cazul mai bine cred ca-l las pe seama unui meserias din lipsa de timp si experienta desigur... THX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Ce tare!Stii exact ce galeata de windows folosesc , ce serie de buletin are ala de mi-l distribuie, si nu stii de ce iti basheshte trotineta... Poate ca ar fi bine sa ramai la windows si sa nu fortezi nota cu 'lera' si 'valvele'.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Ce tare!Stii exact ce galeata de windows folosesc , ce serie de buletin are ala de mi-l distribuie, si nu stii de ce iti basheshte trotineta...Poate ca ar fi bine sa ramai la windows si sa nu fortezi nota cu 'lera' si 'valvele'.... Felicitari! Ai mai facut un post complet inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 daca motorul nu face zgomote suspecte, totata vrajala e din carburatie... o valva stricata, un dereglaj in asa hal incat sa nu traga motorul duce la deterioararea completa a piesei respective (tija supapei, culbutor, etc).. si la un zgomot cat se poate de anormal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pilatus Postat Iulie 22, 2009 Autor Share Postat Iulie 22, 2009 (editat) Ce tare!Stii exact ce galeata de windows folosesc , ce serie de buletin are ala de mi-l distribuie, si nu stii de ce iti basheshte trotineta...Poate ca ar fi bine sa ramai la windows si sa nu fortezi nota cu 'lera' si 'valvele'.... Ti-a luat mult timp ca sa scrii toata informatia asta utila.....??????? THX!!!!! Mesaj completat daca motorul nu face zgomote suspecte, totata vrajala e din carburatie... o valva stricata, un dereglaj in asa hal incat sa nu traga motorul duce la deterioararea completa a piesei respective (tija supapei, culbutor, etc).. si la un zgomot cat se poate de anormal Zgomot anormal: sunt doar acele pocnituri din teava de esapament si cateodata se mai aude si din cilindru parca....??? Editat Iulie 22, 2009 de pilatus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Daca vrei s-o iei logic rateurile sunt cauzate de arderea incompleta a benzinei in cilindru, vaporii sunt aruncati pe teava de esapament si se aprind din cauza caldurii....de-aici te uiti pe cilndru respectiv si vezi ce nu-ti merge Cat despre problemele tale: membrana o desfaci si te uiti la ea sa vezi daca-i sparta sau nu. Compresia o iei la rece si la cald si in functie de diferentele dintre ele (daca sunt) iti vei da seama daca e o supapa sau segmentii Distanta intre cama si pastila/tachet e scrisa in manual, nu se masoara cu precizie ci trebuie sa fie in niste parametri. Hope this helps. Sau poti sa o duci la reprezentanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 la fel de bine poate sa fie doar o bujie sau bobina care nu merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pilatus Postat Iulie 23, 2009 Autor Share Postat Iulie 23, 2009 Daca vrei s-o iei logic rateurile sunt cauzate de arderea incompleta a benzinei in cilindru, vaporii sunt aruncati pe teava de esapament si se aprind din cauza caldurii....de-aici te uiti pe cilndru respectiv si vezi ce nu-ti merge Cat despre problemele tale: membrana o desfaci si te uiti la ea sa vezi daca-i sparta sau nu. Compresia o iei la rece si la cald si in functie de diferentele dintre ele (daca sunt) iti vei da seama daca e o supapa sau segmentii Distanta intre cama si pastila/tachet e scrisa in manual, nu se masoara cu precizie ci trebuie sa fie in niste parametri. Hope this helps. Sau poti sa o duci la reprezentanta. Am mai vizitat aztazi un mecanic care mia spus ca poate trebuie schimbat tot cilindru????? si poa sa ma coaste pana in 1000 iepurasi... din cilindru repet nu se aude nici un zgomot ciudat.... in afara rateurilor.... de ce draq vrea sa schimbe ala cilindru nu stiu da mai pun inca 1000 si iau o alta mobra... pana acum 3 mecanici trei solutii diferite.... incep sa ma satur de astia de aci din cipru.... cred ca im fac o programare la reprezentanta honda si sa-mi faca o expertiza pe ea ce mama draqlui are si daca chiar trebe schimbat cilindru mai bine schimb motorul.... thx pt info... Mesaj completat la fel de bine poate sa fie doar o bujie sau bobina care nu merge Bujiile au fost toate schimbate.... sunt nou noute.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 da toate bujiile afara si vezi ce cilindru nu merge bujia trebuie sa fie uda sau mai afumata daca este asa pune o bujie veche si vezi ce se intampla sa mai intamplat k o bujie noua sa nu mearga incearca sa iei compresia la motor si daca este ceva dus in el iese imediat din diferenta de compresie dintre cilindrii succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pilatus Postat Iulie 23, 2009 Autor Share Postat Iulie 23, 2009 da toate bujiile afara si vezi ce cilindru nu merge bujia trebuie sa fie uda sau mai afumata daca este asa pune o bujie veche si vezi ce se intampla sa mai intamplat k o bujie noua sa nu mearga incearca sa iei compresia la motor si daca este ceva dus in el iese imediat din diferenta de compresie dintre cilindrii succes tocmai ca este o diferenta mare intre ele.... cilindrul din fata arata pe la 70 iar cel din spate de abia misca acu'... asta mia spus mecanicul care a verificat carburatorul si a gasit totul ok.... btw as fi tare fara noroc daca bujiile sunt problema.... e deja la al 3lea set intr-o saptamana... e aceleasi chiar daca pun alea vechi sau astea noi... din primul set unul dintre bujii arata tare ars, el a fost schimbat in rest sunt ok.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 tocmai ca este o diferenta mare intre ele.... cilindrul din fata arata pe la 70 iar cel din spate de abia misca acu'... asta mia spus mecanicul care a verificat carburatorul si a gasit totul ok.... btw as fi tare fara noroc daca bujiile sunt problema.... e deja la al 3lea set intr-o saptamana... e aceleasi chiar daca pun alea vechi sau astea noi... din primul set unul dintre bujii arata tare ars, el a fost schimbat in rest sunt ok.... schimbi tot cilnidru in cazu in care s-a ajuns la cota maxima si nu se mai pot schimba segmentii, altfel il duci la o cota superioara schimbi segmentii si/sau pistonu.si asta se intampla la muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulti km Daca n-ai compresie pe cilindru spate atunci e o problema, desfa bujia, toarna o lingurita de ulei de motor in motor si mai ia odata compresia, daca rezultatu se schimba radical, detii o problema cu segmentii, daca nu revenim din nou la lere, supape si pastile. Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Salutare Am avut o problema similara cu rateurile la Dr-ul meu de 350 .... si s-a dovedit a fi un contact electric imperfect.... si dadea scanteie numai cand avea chef. Dar date fiind cele spuse mai sus in legatura cu compresia nu pot sa cred ca problema este in zona cilindru - chiuloasa. Compresia poate sa fie scazuta (eventual 0) daca o supapa s-a blocat sau nu se mai inchide (etansare slaba pe scaun supapa) se poate intampla din cauza calaminei nu neaparat din cauza segmentilor.... plus ca o supapa care nu se inchide ... automat nu se raceste corespunzator.... si se strica "repejor" Plus ca segmentii se uzeaza similar in cilindrii (presupunand ca nu s-a facut segmentarea doar pe un cilindru). Parerea mea este ca totusi este vorba de supapele de evacuare - daca era vb sa fie segmentii asa uzati ar fi consumat ulei foarte mult si ar fi ancrasata bujia.... si in cazul consumului de ulei datorita surplusului de ulei din cilindru se imbunatateste compresia simtitor.... ultima zvacnire.... Sper sa ai noroc si sa scapi cat mai ieftin.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pilatus Postat Iulie 30, 2009 Autor Share Postat Iulie 30, 2009 Multumesc pt raspunsuri din pacate saptamana asta nu am avut timp sa ma ocup de ea dar sper ca saptamana viitoare sa am...... intre timp folosesc mobra asa cum e.... cred ca daca ar fi fost ceva serios din cilindru ar fi murit de mult am facut in jur de 200 km cu ea in aceasta stare..... Mesaj completat Multan pt sfaturi! Sa rezlvat problema care era: supapa de evacuare (lipsea o bucatica din ea) pret 380 euro de la Honda UK si 250 euro maopera de la service..... mobra merge brici, mecanicl a mai umblat un pic si laacceleratie si sunt super multumit..... a cam costat dar astai viata.... stiu ca pe' acasa nu prea e sezon dar aci mai merge asa ca Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.