Sari la conținut

Harley Davidson Sportster 1200 Low - Brontozaurul


ddmkro
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 440
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si am fost iarasi la Cheia ...

Frig din nou - desi m-am imbracat de data asta. Am suferit toata duminica de dureri de cap si de fata.

Drept ptr care am renuntat la open face...N-are rost. De azi inainte integrala.

 

Am sentimente amestecate legate de Cheia acum...

Am ajuns pana la Bradet cu un prieten cu BMW F 650 GS - drum ok, linistiti, calmi. La Bradet ne-am oprit la o pensiune - I Refugio cred ca se numeste - unde am mancat in sfarsit jumari asa cum le stiam in copilarie. Preturi rezonabile, mancare buna. V-o recomand.

 

A venit vremea sa ma intorc. M-am intors cu Norian.

 

Comparatie (neortodoxa evident ) intre Kawa Z750 si Sportster...

Cred ca vreo 3 curbe am reusit sa ma tin de el.

 

Acum am vazut diferenta clara de competenta intre cele 2 lumi. Lasand frumusetea, feelingul si alte senzatii subiective pe care mi le provoaca Sportsterul, in ceea ce priveste competenta de dat pe curbe, e zero. Cel putin comparat cu Z750. L-am dus la maxim ( la maximul meu) ca sa mai reduc din handicap. Nici o sansa...

 

Ma uitam la cat dureaza franarea la Z750 si cat la mine...pai la Z750, frana - 1 secunda, pus pe traiectorie, luat curba ...La mine 2,3 secunde sa obtin viteza de intrare in curba...

Bineinteles ca e numai unul din aspecte. Mai e cadrul, distanta intre roti, unghiul furcii, suspensiile, motorul, cauciucurile...

 

Care dintre cele 2 lumi iti conferam mai multa distractie ?

Raspunsul depinde de multe, dar cred ca ptr o persoana sportiva, activa, careia ii plac curbele desenate cu compasul, alegerea e clara. Sportiva. Fie ea japoneza, germana, italiana engleza sau americana ( la venire m-a depasit un Buell portocaliu, poate un Ulysses, se descuraca minunat pe curbe).

 

A venit vremea sa dau uitarii povestile despre GSR...Am 11500 km cu Sportsterul, deci am depasit experienta cu GSR-ul ( 10.500 ).

 

L-as schimba ? Nu, dar mi-as mai lua vreo 2 motociclete, un enduro/cross si un naked sportiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ddmkro: Ooooh, Salutari ! :lol:

 

A fost foarte ok sambata, jumarile si omleta au fost ca "in copilarie". Iar cafeaua...de mare angajament, intr-o dimineata foarte racoroasa.

 

Cat despre experienta drumului, a fost foarte interesant. Pe liniile drepte ramaneam in urma (mi-era frig la peste 110 :drink: ) si veneam vijelios din urma pe zonele virajate. Am vazut cum il franai si "asezai" pe viraje pentru a pregati iesirea din viraj pe acceleratie. Era efectiv ca un ritual, parea calculata fiecare miscare.

Eu pur si simplu il lasam in frana de motor, o fractiune de secunda frana, apoi il inclinam si ieseam pe gaz. Diferenta intre scoli e in primul rand parca il fluiditatea gesturilor....Nu stiu, asta e senzatia mea.

 

Ce mi-a placut in mod deosebit e ca mergand in spatele tau, eu nu imi auzeam deloc zgomotul motorului, nici la 8000rpm, eram eclipsat de paraitul pe tonalitate joasa al HD-ului :lol:

 

De asta am si trecut in fata: ca sa imi aud si eu motorul si sa arunci un ochi la tehnica mea de condus, un feedback era mai mult decat de dorit ! Si multumesc pentru feedback.

 

La final...cateva poze. Din ciclul: "Atat de diferite, dar atat de frumoase !" Sau, "2 cai frumosi" :moto:

 

Te salut! :lol:

post-22964-1283872637_thumb.jpg

post-22964-1283872643_thumb.jpg

post-22964-1283872647_thumb.jpg

post-22964-1283872661_thumb.jpg

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOL, mai baieti mi-a placut de amandoi cum ati povestit. Iar cireasa a fost aia cu "am depasit ca sa imi aud si eu motorul" :drink:

 

Corect, si pe mine m-a amuzat ... am plecat amandoi, eu in fata, curbe line, dam de un tir, stam un pic in spatele lui pana gasesc spatiu sa il depasesc, dupa care Norian o zbugheste - efectiv zboara pe langa mine...si dus a fost. Warp speed.

Cand ne-am oprit, mi-a zis omul, justificand depasirea - efectiv nu imi auzeam motorul, trageam de maneta si parea ca nu se intampla nimic ...

Intamplarea asta poate explica de ce multi se strofoaca sa ma depaseasca .... :lol: (Si eu care credeam ca vor sa imi admire motorul ... )

Mesaj completat

A-propos de poze...

As putea cu usurinta sa le denumesc:

"Inceputul secolului XX intalneste inceputul secolului XXI",

"Intalnire legendara - secolul XIX la taclale cu secolul XXI",

"Trecutul si viitorul"

"Bunicutza si stranepoata".

"Dinozaur descoperit pe marginea drumlui de un student la arheologie. Inca in viata.Specialistii sunt consternati".

"Scufita verde si bunicutza cea neagra".

 

Ce ar putea sa vorbeasca cele 2 motoare daca ar fi personaje...

Z750 ar intreba de unde sa ia niste RedBull, vitamine, unde e cea mai apropiata petrecere, in timp ce Sportsterul s-ar plange de reumatism, de sale care il dor, ca nu ii ajunge pensia sa isi ia medicamente, ca abia asteapta sa ajunga acasa sa se odihneasca.

 

 

Pozele puse de Norian sunt reprezentative dintr-un anumit punct de vedere...evidentiaza stilurile diferite.

Japonezii au stiut (aproape) totdeauna sa faca motoare bune, sa scoata performanta. Nu prea le-au avut cu stylingul - mult timp au copiat, fara sa inteleaga esenta.

Cred ca de prin anii 80-90 au inceput sa isi dezvolte propriul stil. La Z750 se vede clar provenienta japoneza - daca ai vazut desene manga, stii automat ce provenienta are motorul asta. Cumva e ca in viata ....cat timp ai un idol si il imiti, stai in umbra lui, nu te dezvolti. In mom in care dezvolti o oarece independenta de orice idol real sau inchipuit, incepi sa cresti, sa evoluezi. Asa e si cu baietii cu ochii oblici....de ceva timp au propriul styling la motoare. Ceea ce nu e rau deloc.

Vad ca incet incet se baga cu oarece succes de styling si pe piata de cruisere - incep sa dezvolte propriul lor stil, un pic famboyant as zice, grotesc pe undeva, cu roti imense, esapament cat tunul de tanc, furci groase si faruri de anitaeriana.

Dar lasand la o parte subiectivitatea mea de privitor, pare ca au gasit drumul spre original, comparat cu deceniile de copiere nesimtita de HD de pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo baieti! Frumos scris si, mai important, frumoase ideile si plin continutul! Imi pare rau ca nu v-am putut fi alaturi, ratiuni auto m-au legat de glie in ziua respectiva. Macar la sesiunea foto, ar fi prins bine si esenta tare, minimalist purista, 100% naked a felinei mele :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha, ha, faza cu zgomotul e pe bune. Mergand in spatele HD-ului, pe Z-ul meu aveam senzatia ca ma joc pe PS, dar pe mute: nu tu sonor, doar invarti gazul si vezi pe vitezometru ca urca viteza si turatia. In rest...senzatii ioc :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOL again...

 

Cat despre explicatiile cu secolul XX versus XXI nu pot spune decat atat: cine nu a vazut pana acum filmul The world fastest Indian sa puna mana si sa-l vada. Joc superb din partea marelui Sir Anthony Hopkins..iar moto aia m-a facut sa visez ca ma duc si eu cu baba mea( doar din 1990, nu ca cea din film din 1920..) la Bonneville :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai copii,daca nu ati vazut "biker boyz"...nu ati vazut nimic .Ce indian rapid,ce hopkins...viteza tata:X.

Lasand la o parte off topicul,foarte frumos povestit totul si foarte funny.Visul meu a fost intotdeauna un HD,in schimb as da orice sa am un Z.

O seara placuta si la cat mai multe plimbari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:drink: Si cu voi acum, le-am vazut pe toate trei, dar sincer pot sa spun cu mana pe inima ca nu se compara filmul cu Hopkins cu celelalte,nici de departe. Sunt in categorii total diferite.

 

PS: Hai sa fim toti multumiti pe mai deprate de motoarele noastre si sa le avem cat maimult timp in stare cat mai buna. Cum ziceam eu pe babutza mea vreau sa o vad cel putin la 99.999 :lol: Mai are un pic: acum e la 59. si ceva :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era un joc de copii pe vremea mea, se numea ceva de genul "Fete, filme sau baieti, sau artisti sau cantareti"... imi aminti discutia anterioara de joc .

 

Ca sa ma bag si eu in seama, filmul cu Hopkins e superb, celelate 2 nu prea au ce cauta in aceeasi galaxie.Cea mai amuzanta faza ptr mine din World Fastest Indian, e incercarea de "resuscitare" a cauciucurilor vechi cu crema de ghete ... asa ma vad eu la batranete...

 

Celelalte 2 filme sunt....cum sa ma exprim ca sa nu jignesc sentimentele pasionatilor... - suprarealiste. Adica exagerate rau.

Mesaj completat

Motocicleta si echipamentul

----------------------------

Casca:

Prima mea casca adevarata a fost un Nolan N62 Genesis parca...integrala fara pinlock. Peste ceva timp mi s-a parut incomoda - sunt fumator - si un pic cam mare, dupa ce s-a lasat.

La viteza curentul mi-o presa pe nas ( viteza > 150, cu naked fara nici un fel de parbriz).

Lipsa pinlock-ului la fel o facea inutila in diminetile reci.

A doua casca a fost un Shoei Multitec - flip-up. 2 vizoare, pinlock, usoara, kit anti-zgomot, aerodinamica. Excelenta.

Dupa ce mi-am luat Harley-ul, am constatat ca majoritatea timpului mergeam cu mandibula ridicata...asa ca mi-am zis ca e mai cinstit sa imi iau o "deschisa".

Am tot umblat dupa un Bell R/T prin Bucuresti, nu am gasit masura mea. Pana la urma am luat de pe Louis un Highway parca - care e de fapt facut de Zeus - taiwanezi, omologata ECE 22.05.

Deci open face clasica.

Am mers cu ea cam 8000 de km. Si in oras, si in afara.

Ultimul drum la Cheia a pus capac...

Ce inseamna o casca deschisa ...

Inseamna un orizont vizual si auditiv mai bun, in special in oras.

Inseamna muste, pietricele, luate direct in fata.

Insemna goana dupa niste ochelari potriviti - sa aiba si antiaburire buna, sa fie comozi de purtat si usor de curatit. Am 3 perechi de ochelari diferiti,

purtabili cu casca deschisa:

- Barufaldi italieni, modificati

- Uvex Red Baron germani modificati

- Aviator frantuzesti

Nici una dintre perechi nu ma satisface complet.

Ce insemna casca integrala la drum lung, si temperaturi mai joase: dureri de fata, umflat fata, dureri de cap.

Inseamna durere pe ploaie- stropii de ploaie dor rau.

 

Dupa ultimul drum la Cheia, iar dureri de cap/fata,ochi ...

Asa ca am hotarat sa revin la Shoei Multitec. Pe care am hotarat sa il port 90% de timp inchis.

Ce inseamna trecerea inapoi de la open face la flip-up.

Datorita insonorizarii mai bune, aud toate bataile, clantzanelile, uruielile din motor. Nu sunt foarte fericit de asta.

Confort termic mult mai bun. Orizont vizual mai mic. Uneori o mica senzatie de claustrofobie.

Partea cea mai importanta (si nasoala): merg mai repede cu motorul, ma dau la ea mai mult decat inainte...cred ca e o chestie psihologica, cred ca incerc sa

ajung la aceleasi nivel de "risc" (disconfort) pe care il aveam cu open face-ul...

Protectii:

In primul rand vreau sa nu luati drept adevar universal ceea ce spun mai jos.

Este perceptia mea, si nu este neaparat corecta.

La inceput am fost un sustinator vehement al echipamentului complet. In timp, am mai redus din pretentii.

La ceea ce am renuntat pana acum, au fost protectiile de picioare - genunchiere + gambiere. Prima data am avut niste protectii de la Louis - cele mai ieftine.

Din pacate nu au fost foarte comode - desi reclama prezenta o tipa super-ultra-mega... cu piciorul flexat, in realitate se flexau foarte greu in dreptul genunchiului.

Asta le facea incomode, nu lasau sa circule bine sangele, nu puteam sa ma "plimb" ca lumea pe sa...

Ok, mi-am luat o pereche de Dainese - nu mai stiu denumirea, - care nici macar nu au fost foarte scumpe, care sunt foarte flexibile - au un fel de rotula mobila.

Destept facute, comode..recomand cu caldura. Ca pret au costat dublu fata de cele de la Louis, dar merita.

Si totusi am renuntat si la ele ...

Incet-incet am descoperit o chestie care se numeste siguranta activa.

Siguranta pasiva e data de echipamentul in sine, necorelat cu riderul: rezistenta castii la impact, rezistenta gecii pantalonilor la socuri si abraziune.

Totul in afara riderului.

Siguranta activa este data de interactiunea cu echipamentul in timpul mersului.

Chiar daca o bucata de echipament este buna in sine, a trecut cele mai drastice teste, e larg aplaudata, daca pe tine te deranjeaza, iti mananca din siguranta activa.

Orice chestie care iti distrage atentia in timpul mersului, iti mananca din siguranta activa.

Pe mine ma deranjau protectiile de picior... dupa un timp incepeau sa imi amorteasca picioarele...

La fel mi s-a intamplat cu o pereche de manusi ...dupa un timp incepeau sa imi amorteasca degetele mici, dupa care senzatia se extindea...ca sa contracarez chestia asta,

mergeam cu cate o mana pe ghidon si cu cealalta faceam exercitii...Am considerat ca e totusi mai sigur sa renunt la manusi.

Casca Schuberth C2 - extraordinara in teste, review-uri excelente.

Un prieten de-al meu si-a luat asa ceva... si a dat-o repede. Avea o problema cu ea - era prea butucanoasa

ptr el, la asigurarile rapide peste umar, dadea tot timpul cu botul de umar. Pana la urma a dat-o. Asta e, siguranta activa e mai importanta.

Asa ca daca e sa aleg intre libertatea de manevra si acuitate versus infofolit in zece straturi de material de protectie, aleg acuitatea.

 

Hai sa ne auzim cu bine :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand casca pe care o port eu: Airoh TR1.

 

Usoara, mandibula detasabila, ochelari de soare integrati, dezaburire extraordinara, foarte aerisita. Este aporape ca un openface de comoda.

 

O port de 20 000 de km pe motorul meu, care este acelasi gen cu al tau. Adica zero protectii si alte alea.

 

Pot sa-ti spun cu mana pe inima ca este perfecta pentru viteze de 100-110 maxim. Daca ai ocazia sa o incerci nu ezita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Recomand casca pe care o port eu: Airoh TR1.

 

Usoara, mandibula detasabila, ochelari de soare integrati, dezaburire extraordinara, foarte aerisita. Este aporape ca un openface de comoda.

 

O port de 20 000 de km pe motorul meu, care este acelasi gen cu al tau. Adica zero protectii si alte alea.

 

Pot sa-ti spun cu mana pe inima ca este perfecta pentru viteze de 100-110 maxim. Daca ai ocazia sa o incerci nu ezita.

 

Mda, ce sa zic, tocmai am renuntat la open face (ideea de casca foarte aerisita) ptr ca ma deranjeaza curentul in sezonul rece. Deocamdata sunt un pic cam reticent sa imi mai cumpar al x-ulea echipament...Am cautat ceva prin camara si am dat de vreo 3 perechi de incaltari moto de care uitasem...parca prea multi bani dati aiurea pe echipament.

Mesaj completat

Cheia ratata 26 septembrie 2010

 

De vreo luna ma tot duc la Cheia in fiecare sambata. Sambata trecuta am dat o raita Valeni-Cheia-Sacele-Brasov-Intorsura Buzaului-Barajul Siriu-...Patarlagele ( o mentionez ptr ca ma amuza numele :P )...Valeni.

 

Azi - adica ieri ca e duminica deja, mi-am zis sa mai dau o raita la Cheia-Sacele.

La vreo 12000 de km s-a dus gripul drept, s-a tocit/topit.

Am fost la dealer, mi-am ales o pereche de grip-uri nostalgic - seamana cu niste manere de roaba autohtona, dar imi plac.

Vineri seara le-am schimbat nerabdator la lumina felinarului.

M-am culcat ca un pensionar pe la 11, si m-am zvarcolit toata noaptea nerabdator...nu stiu de ce, dar parca plecam in prima mea excursie...Cred ca parte din neliniste era generata gripurile cele noi ale imparatului - or merge, n-or merge, m-oi simti bine cu ele ? ( sunt mai groase decat cele stock)

...In fine, m-am trezit regulamentar la 5, am verificat vremea la Bucuresti si Brasov, arata innorat, ok, la 5:45 mi-am carat brontozaurul la vreo 100 de metri de casa, in drumul principal, ca sa nu fac scandal prea mare. Incalzit motorul, plecat...si mers, si mers...negura.

6:30 DN 1...negura ...6:45 negura...mergema si tot nu se facea lumina...si-i nasol pe DN1 intre localitati, ca nu e iluminat...Drumul plin de masini...cu catei, purcei, copii, bagaje, parca se daduse ordin de evacuare a Bucurestiului. Noroc ca la Barcanesti o luara toti pe Valea Prahovei...

Trec de Valeni, ajung in zona moale de curbe...incep sa ma incalzesc...dreapta in urcare, stanga...dau de apa intr-una din curbe...asa pe marginea drumului, brusc..ok, o fi roua...incep sa merg mai circumspect, si din ce in ce mai crispat...alta curba, iarasi apa !!! , si din ce in ce mai multa, acoperea tot drumul.

Incepe sa fie cetos, apasator..

Bucuria si placerea se duc dracului... motocicleta incepe sa derapeze...la fiecare schimbare de directie pluteam...nervii in pioneze ...a doua cu ambreiaj modulat...fiecare cuplare de ambreiaj, ca o ruleta rusa - o sa derapez in prapastie ? sau in mijlocul drumului ? ....de obicei serpuiam un pic fara cine stie ce drama...Fiecare frana e gandita si razgandita si maneta si pedala atinse ca in vis...

Macar de ar fi plouat ca lumea, sa spele un pic, ca sa am si eu aderenta mai buna...

Mie frica. Mi-e inima stransa la fiecare curba. Ce dracu' caut eu aici ?

Gata ! Destul ! Oricum venisem ptr placere, si placerea disparuse cu kilometri in urma...ce curbe luate in tromba, ce pus pe traiectorie...vise...lupta ptr supravieturie ii luase demult locul...

 

Dupa Maneciu m-am hotarat: ma intorc. In viata trebuie sa mai si pierzi, sa mai si poti pune piciorul in prag.

Gasesc o portiune dreapta, ma asigur si intorc ...ies un pic in decor pe intoarcere, pietris, derapez la reintrare si cap compas Bucuresti.

 

Mi-a fost frica. Poate data viitoare o sa am mai mult noroc :laugh:.

 

Ce treaba are povestea asta cu Sportsterul ? Cauciucuri proaste. Motor si cadru vibrant, cam nepotrivite ptr treburi de finete ( curbe luate cu compasul adica, fara deplasari nedorite ale petei de contact). Asta se adauga la franele spongioase.

Dar, cum toate lucrurile pe lumea asta sunt subiective si au si avantaje si dezavantaje, imi place inca fierotania.

Inca stau sa ma gandesc, daca sa ii schimb cauciucurile si frana fata...sunt si conservator, dar mai fac si pe filosoful: daca incep sa schimb drastic - suspensii, frana, cacuciucuri, o sa am posibil o motocicleta cu comportament mai bun, dar EU cu ce raman ? practic transform Sportsterul in orice altceva...practic diluez esenta a ceea ce e sportsterul, adica nu mai am ceea am am vrut de la bun inceput - un Harley original, asa cum vine el, cu bune si cu rele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cu tine acum...cred ca esti sub influenta "excursiei" nereusite si d'aia ai ganduri negative.in opinia mea,faptul ca ai imbunatati putin sporsteru' nu inseamna ca o sa-si piarda din farmec.nu cred ca niste frane mai bune si o suspensie mai de calitate o sa ii schimbe atributele de hd/sporster.tot motorul ala o sa fie(potato-potato),tot la fel o sa traga si o sa (citez din memorie) "surprinda cu un sughit",hernie tot o sa faci tragand de ghidon ,SAMD.

 

just my 2 cents.

 

bafta maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt mine HD inseamna 30% look si 70% sound! Restul imperfectiunilor se pot rectifica pt a se conforma necesitatilor rider-lui! Tocmai de aceea este o motocicleta renumita, pt ca este una dintre cele mai custom-izabile, nu?

Asa ca niste frane mai bune, anvelope mai aderente, evacuari mai zgomotoase...etc...nu o vor "strica", pt ca inima tot HD va ramane! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"...la 5:45 mi-am carat brontozaurul la vreo 100 de metri de casa, in drumul principal, ca sa nu fac scandal prea mare."

 

 

 

Vorbesti serios?Nici eu nu sunt genul nesimtit care sa deranje vecinii dar nu as impinge motocicleta dimineata cand abia ma car pe mine(si eu am una usurica,nu un HD).

 

Astazi m-a prins si pe mn o tentativa de ploaie in oras si cand am vazut ca mi-a fugit putin spatele cand am schimbat din a 3a intr-a 2a in curba desi eliberasem destul de finut ambreiajul am zis ca mai bn ma linistesc si trag o fuga pe la bunici :P.

Eu totusi,credeam ca HD si chopperele in general sunt motociclete de mers oricand si oriunde,mai ales pe ploaie.Chiar acum cateva zile vazusem un batranel pe un chopper si statea omul la semafor in spatele masinilor fara sa schiteze vreun gest;eu eram in masina si chiar ma gandeam cat e de frumos sa conduci un chopper pe ploaie si atunci era ploaie nu gluma ca nici stergatoarele nu isi prea faceau datoria...well,se pare ca m am inselat;e neplacut cam cu orice motocicleta pe ploaie,poate nu si cu un enduro.

Editat de GeorgeStefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cu tine acum...cred ca esti sub influenta "excursiei" nereusite si d'aia ai ganduri negative.in opinia mea,faptul ca ai imbunatati putin sporsteru' nu inseamna ca o sa-si piarda din farmec.nu cred ca niste frane mai bune si o suspensie mai de calitate o sa ii schimbe atributele de hd/sporster.tot motorul ala o sa fie(potato-potato),tot la fel o sa traga si o sa (citez din memorie) "surprinda cu un sughit",hernie tot o sa faci tragand de ghidon ,SAMD.

 

just my 2 cents.

 

bafta maxima

Ai si tu dreptate...dar, ma tem ca incep sa fiu de acord cu dusmanii daca incep cu imbunatatirile drastice...zicea cineva la un mom dat (gura pacatosului adevar graieste !) ca dupa cum ma comport, parca n-as merita HD...

Lasand la o parte rautatea sugerata, un pic de adevar e aici...am pornit la drum ca sa experimentez legenda HD cu buna si cu rele..daca elim relele, nu pierd oare ensenta ? Asa ca mai astept...ma mai framant inre timp..si sper ca printre framantari, sa fac si ceva kilometri.

 

PS: tot zic ca ajung la mare anul asta, si gasesc fel de fel de alte prostii de facut...

 

Mesaj completat

Pt mine HD inseamna 30% look si 70% sound! Restul imperfectiunilor se pot rectifica pt a se conforma necesitatilor rider-lui! Tocmai de aceea este o motocicleta renumita, pt ca este una dintre cele mai custom-izabile, nu?

Asa ca niste frane mai bune, anvelope mai aderente, evacuari mai zgomotoase...etc...nu o vor "strica", pt ca inima tot HD va ramane! :P

 

Mi-a displacut tot timpul treaba asta cu customizarile...Tot timpul am fost de parere ca daca la motocicleta actuala incepi sa migrezi incet-incet spre altceva, mai cinstit e sa o vinzi si sa iti iei "altceva"-ul ala.

Recunosc, sunetul e execrabil asa cum vine din fabrica...asa ca am facut pasul. Ptr restul, ma mai gandesc.

Legat de ceea ce inseamna HD ptr mine...sincer vorbind, Sportsterul meu nu mi se pare iesit din comun ca si look, mi se pare cel mult clasic - rezervor lacrima, 2 in v la 45....ceva crom si cam atat. Mult mai eclatant arata cruiselerele japoneze, la preturi + performante mai bune. Dar, am eu o chestie ciudata, imi plac lucrurile originale. Chair daca comparat 1 la 1 cu alte lucruri, ies in pierdere.

Da, imi place si mie sunetul ala sacadat, astmatic, nehotarat parca, si imi mai place si cuplul de jos si felul zguduitor in care maraie la ralenti...

Mesaj completat

"...la 5:45 mi-am carat brontozaurul la vreo 100 de metri de casa, in drumul principal, ca sa nu fac scandal prea mare."

 

 

 

Vorbesti serios?Nici eu nu sunt genul nesimtit care sa deranje vecinii dar nu as impinge motocicleta dimineata cand abia ma car pe mine(si eu am una usurica,nu un HD).

 

Astazi m-a prins si pe mn o tentativa de ploaie in oras si cand am vazut ca mi-a fugit putin spatele cand am schimbat din a 3a intr-a 2a in curba desi eliberasem destul de finut ambreiajul am zis ca mai bn ma linistesc si trag o fuga pe la bunici :D.

Eu totusi,credeam ca HD si chopperele in general sunt motociclete de mers oricand si oriunde,mai ales pe ploaie.Chiar acum cateva zile vazusem un batranel pe un chopper si statea omul la semafor in spatele masinilor fara sa schiteze vreun gest;eu eram in masina si chiar ma gandeam cat e de frumos sa conduci un chopper pe ploaie si atunci era ploaie nu gluma ca nici stergatoarele nu isi prea faceau datoria...well,se pare ca m am inselat;e neplacut cam cu orice motocicleta pe ploaie,poate nu si cu un enduro.

 

Legat de zgomot... mi-e jena de vecini...majoritatea pretinnd ca nu ii deranjeaza, dar am aflat ca unul-altul mai au copii mici, si e pacat sa le stric odihna sambata dimneata la 5, 5 si ceva fix vorba lui Patraulea din BD. Si apoi, am un serviciu sedentar, asa ca putin sport nu ma deranjeaza.

 

Pe ploaie merge bine fierotania, problema e umed alunecos + curbe gen Cheia. M-am dus la Cheia cu gandul sa ma dau pe curbe, nu sa merg cu nervii in pioneze.

Asculta-ma te rog ce iti spun, un pic te desparte in situatii de astea de fericirea de a-ti continua sezonul de tristetea de a contempla de pe marginea drumului motorul contorsionat...si tu intrebandu-te - ce naiba m-a apucat, nu puteam sa ma opresc ?!?

Mi s-a intamplat, au urmat luni de alergatura schiopatanda ptr ca nu am avut taria sa ma opresc.

Recunosc in continuare, am ratat Cheia de data asta ptr ca mi-a fost frica.

 

 

Mesaj completat

pe ploaie cauciucurile sunt esentiale

si curba de cuplu,evident,dar asta mai mult depinde de finetea mainii

 

De acord cu tine.

Nu am probleme cu o ploaie sanatoasa, cand totul e curat...am probleme cu mazga..sau cu umed-alunecos.

Legat de finetea mainii...la HD e de fapt vorba de finetea mainilor :laugh: ...pe curbele de la Cheia, ac de par,a 1-a e prea brutala (si inceata), a 2-a e prea rapida si virbanta, asa ca ambreiaj "alunecos" + aceeleratie in curbe.

 

Mesaj completat

Dupa 12.000km nu sunt uzate inca cauciucuri? Suspect.

 

Ha, ha, ha. Suspect domnule Gadea, suspect, adevarat. Am dus-o in brate 12.600 de km :D.

Lasand gluma la o parte, durata de viata a cauciucurilor e invers proportionala cu performanta sau gripul.

Cum "celebrele" Dunlop Harley Davidson (Dunlop e scris discret, in timp ce Harley avidson e scris mare si lat) nu exceleaza prin performanta, ma astept sa duca cel putin 20.000 de km cu carne pe ele.

Asa era pe vremuri cu caucucurile rusesi -cica singura calitate a lor era ca tin mult. Si atat :))

Harley-ul e un fel de Ij de peste Atlantic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am uns cablurile de acceleratie si ambreiaj...

Ce oameni si astia de la HD...am cautat sa vad si eu cum se regleaza in carte, si lipsa (bine macar ca la ambreiaj ziceau in scarba intr-un subcapitol aruncat pe undeva ca jocul e de 3 mm)... noroc cu Internetul asta.

Zero indicatii la cum se ung si regleaza cablurile de acceleratie, zero informatii despre jocuri...

There si definitely something rotten in Denmark... adica pe limba damboviteana, probabil nu s-au obosit sa scrie asa ceva ptr ca HD e ptr oameni care o duc la "dilar" ptr orice cacao.

O chestie de rutina pana la urma.

E adevarat, nici eu nu il vad pe dl.X mare parlamentar/f"u"tbalist/vedeta si apropitar, posesor de cinspe Harley-uri de la douaj' de mii in sus bucata, ptr care a "muncit cinstit" pe banii nostrii, manjindu-si manutele delicate de atata furat (furatul, alaturi de coenzima Q10, vitamina F si o dieta echilibrata, face mainile foarte delicate), cu niste ulei de uns cabluri.

 

Nu se face dom'le.

 

Noroc cu baietii americani care isi cam baga p**a in Moco (Harley Davidson MOtor COmpany) si motociclistii de duminica cu conturi grase si pretentii de Hells Angels.

 

Hai sa ne auzim cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...