cichiman Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Foarte interesanta experienta ta cu brontozaurul! O traiesc si eu, cam odata pe saptamana, cu un sportster 883 din 2009. Am 10700 km si cred ca a fost cumparata cam in acelasi timp cu a ta. Tot (aproape tot) ce ai scris, reflecta mai mult decat bine relatia cu un astfel de motor. Toate intrebarile , nedumeririle, bucuriile, le-am trait si eu si inca le traiesc alaturi de relicva. Vorba fratelui meu: motocicleta n-ai de ce sa o schimbi, ca nu se demodeaza, merita tinuta, mai ales ca e veche de noua! Oricum, te felicit pt felul in care ai surprins si mai ales cum ai spus ce am simtit si eu, si noi in general, ai facut-o foarte bine. Apropo, nu vrei sa facem schimb de amortizoare? Te plangeai la un moment dat ca e prea joasa iar eu ma plang ca e prea saltata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Octombrie 22, 2010 Autor Share Postat Octombrie 22, 2010 Foarte interesanta experienta ta cu brontozaurul!O traiesc si eu, cam odata pe saptamana, cu un sportster 883 din 2009. Am 10700 km si cred ca a fost cumparata cam in acelasi timp cu a ta. Tot (aproape tot) ce ai scris, reflecta mai mult decat bine relatia cu un astfel de motor. Toate intrebarile , nedumeririle, bucuriile, le-am trait si eu si inca le traiesc alaturi de relicva. Vorba fratelui meu: motocicleta n-ai de ce sa o schimbi, ca nu se demodeaza, merita tinuta, mai ales ca e veche de noua! Oricum, te felicit pt felul in care ai surprins si mai ales cum ai spus ce am simtit si eu, si noi in general, ai facut-o foarte bine. Apropo, nu vrei sa facem schimb de amortizoare? Te plangeai la un moment dat ca e prea joasa iar eu ma plang ca e prea saltata! Sunt interesat de schimbul de amortizoare. Tin se te avertizez ca amortioarele scurte o sa iti traga multe "suturi" prin zonele cu denivelari. E un 883 standard, ptr Europa, cu un singur disc pe fata ? Ultimele stiri - ca tot aduse cichiman vorba de amortizoare..La un mom dat mi-am facut o supra sa ...adica un soi de sa solo din burete care sa ma si inalte un pic, dar sa imi si reduca durerile de noada si spate la drum lung...Saua asta am modelat-o sa se potriveasca peste saua originala, si am prins-o cu niste curele de piele - cativa dintre voi au si vazut-o, si daca nu toti si-au manifestat admiratia, macar niciunul nu a zis ca arata ca dracu'. Am mers cu supra-saua asta vreo 5-6000 de km. Toate bune si frumoase, pot sta toata ziua in sa. La ultimele iesiri pe Cheia am avut impresia ca nu ma mai las in curbe cat trebuie ...desi stiu ca m-am straduit de cateva ori. Inainte de supra-saua asta, stiu ca ajunsesem undeva la 1,5 centimetri din banda fricii. Ultimele dati nu am trecut de 2,5 cm... Dar nu am facut nici o legatura intre lasat in curbe si supra sa.Mi-am zis doar ca imbatranesc si devin mai precaut...asta e. Zilele trecute am demontat supra saua ptr o inspecite - dat fiind ca este facuta doar din burete, s-a curbat in timp, in sus. Asa ca am hotarat sa ii confectionez o talpa de aluminiu, ca sa nu se mai curbeze. Confectionat, montat pe brontozaur..si dat cateva ture...groaznic !!! simt toate pulsatiile in mine, in coloana...parca stau pe cadru direct...dezamagire toatala... In timp ce ma injuram pe mine si pe tot neamu' meu de inginerul lui peste, am observat cat de mult ma lasasem pe curbe in oras, dupa urmele pe cauciucul spate.Fara sa ma stradui deloc. Am tras concluzia ca are legatura cu rigiditatea seii...pana la urma la motoarele sport saua are putin burete...Asa ca azi m-am analizat un pic. Mi se pare ca am mai mult control, fac flic-flacurile stanga dreapta mai repede, trase mai clare...in fine, e mai bine ca si condus in sine. Probabil, mai mult burete inseamna mai mult confort, dar si feedback difuz de la cadru/suspensii. Intr-una din seri acum vreo 2 saptamani ma intorceam de la servici..intuneric, frig, incepuse sa si ploua. Eram si cam obosit si sictirit de la servici. Scarbos de motociclit. La Unirea, inainte de fantani, blocat intre masini, vad in spate un far...zic, un motociclist, poate ajunge langa mine sa schimbam o vorba...ajunge in spatele meu, si imi cam acoperea duduitul motorului...ma ce dracu', ma face asta la zgomot. Se face loc, vine omul langa mine.Un Harley. Negru si asta. Softail sau Dyna. Carburat. Vance and Hines long shots. Am oprit motorul la semafor, numai ca sa aud un Harley carburat la ralenti. Suuuuperb ! pum-pum....pauza mare...pum-pum. Se aude extraordinar. Ca prin farmec mi-a trecut oboseala, lipsa de chef si m-am "motociclit" intr-o bucurie copilareasca pana acasa(nu, nu am mers impreuna cu celalat Harley). Nu stiu de ce. Mesaj completat Una dintre cele mai tampite zone prin care trec cand vin de la servici e rondul de la Alba Iulia - intru dinspre Unirii, fac cea mai mare parte a rondului, si ies spre muncii. La o treime din rondul asta, e o banda de intrare in rond cu cedeaza trecerea: cei care vor sa intre in rond, trebuie sa astepte sa se scurga traficul care e deja, mai ale pe prima banda. NU e mult de asteptat, ptr ca acolo se circula in "pulsuri". In fine, e riscant ptr mine ca in timp ce sunt aplecat in curba, pe prima banda, intra peste mine, ma inghesuie, si mai si taie 2 benzi ca sa iasa spre unirea. Azi ca de obicei, intru, aplecat, si de pe intrarea cu cedeaza intra inspre mine o batoza de masina SUV? de teren ? - , pur si simplu calare pe mine, il las sa imi intre in fata, incetinesc. Pe banda a 2-a un pic mai in fata era un maxi scuter care si el semnaliza ca face dreapta sa iasa din rond. Asta cu batoza, sa se bage in el nu alta, fix in zona in care se face iesirea spre muncii (adica fiz unde schimba inclinara dinspre stanga spre dreapta). Frana de neam prost ( crezui ca il atinse pe scuterist), claxoane de la ceilalti ca li se baga in fata, injuraturi. O zi obisnuita in Bucuresti, cu un bou sau o vaca cu tanc, care habar nu are sa conduca. De ce sa mai asteptam civilizati un minut sau doua pana se elibereaza banda, si sa ajungem toti linistiti si sanatosi acasa cand putem sa "traim viata la maxim" cu tancul, cu ochii inchisi, pe seama sanatatii altora? Eu nu stiu unde dracu' invata vitele astea sa conduca, pe camp ? Faza asta se intampla des in rondul asta, incat imi vine uneori sa intru in plin in ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 (editat) Eu nu stiu unde dracu' invata vitele astea sa conduca, pe camp ? stai linistit, ca stiu sa conduca (plm, nu e roclet science), ideea e ca li se rupe de tine si zic "da-l in plm, franeaza el", nu ca nu stiu. PS: avem cam acelasi trasee zilnice vad. PPS: daca stai langa MC. de ce nu iesi pe prima iesire din rond, mergi pana pe Dudesti si stanga, e mult mai scurt si rapid Editat Octombrie 23, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cichiman Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 Sportsterul este cumparat de aici, nou, in decembrie 2008 si inmatriculat in februarie 2009. L-am adus acasa in decembrie, neinmatriculat, cu promisiunea ca-l omologheaza ei intre timp. Dupa doua luni au venit la mine, au luat motocicleta la RAR si mi-au adus-o inapoi! Intre timp facusem 150 km. Deocamdata planuiesc niste escapade prin zona. Un drum interesant l-am gasit intre Valeni (dreapta la benzinaria petrom) si Apostolache, dupa care ies iar in dn, la Magurele. Asfalt electoral, cam incalcit pe unele zone, dar de parcurs. Cand ne-om linisti un pic facem si schimbul. Daca nu suntem multumiti revenim la setarile din fabrica. Apropo de modificari, eram nemultumit de lumina de la motor si am instalat un xenon cu lupa in far. Arata foarte bine zic eu, dar si altii, lumineaza mai bine, dar mi-a cam dat peste cap alarma, trebuie sa mai pun odata contactul ca sa taca. O sa pun si niste poze cand m-oi lamuri cum (nici n-am incercat si nici n-am facut poze deocamdata). Cu soferii defecti nu-ti mai bate capul. Sunt la fel de cretini si cand conducem masina dar probabil nu ne ambalam, ca ne stim mai in siguranta si, pana la urma, de la egal la egal. Ce m-a speriat pe mine de curand a fost un motociclist (cuvant urat). Veneam de la Bucuresti, cu masina cu remorca, si un baiat pe un hornet, cred, trece pe banda din dreapta, intra in scurt intre noi si masina din fata si franeaza tare. Nu conduceam eu, dar cel de la volan reuseste cu greu, la doar cativa centimetri de curu prostului sa franeze, fara s-al atinga. Se lasa baiatul iar in dreapta noastra ridica viziera si incepe sa zica ceva si sa injure! Nu stiu ce l-o fi deranjat, ca nu i-am facut culoar sa se duca, parca zicea ceva si de remorca, poate nu mergeau stopurile, n-are importanta. N-are importanta nici macar daca-l sicanam sau il inghesuiam, oricum trebuie sa fi idiot sa-ti pui viata in pericol in asa fel. Cred ca-l incalzea tare in cosciug sa stie ca ne-a facut-o, ca noi am fost de vina ca l-am lovit! Eu ignor cat pot retardatii, din orice tabara. Duminica o sa fiu pe traseul indicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Octombrie 24, 2010 Autor Share Postat Octombrie 24, 2010 ...PPS: daca stai langa MC. de ce nu iesi pe prima iesire din rond, mergi pana pe Dudesti si stanga, e mult mai scurt si rapid Imi place sa fac rondul (vezi doamne, e curba si ma simt obligat sa ma dau pe ea ). E mai placut drumul pe partea asta. Mesaj completat Sportsterul este cumparat de aici, nou, in decembrie 2008 si inmatriculat in februarie 2009. L-am adus acasa in decembrie, neinmatriculat, cu promisiunea ca-l omologheaza ei intre timp. Dupa doua luni au venit la mine, au luat motocicleta la RAR si mi-au adus-o inapoi! Intre timp facusem 150 km.Deocamdata planuiesc niste escapade prin zona. Un drum interesant l-am gasit intre Valeni (dreapta la benzinaria petrom) si Apostolache, dupa care ies iar in dn, la Magurele. Asfalt electoral, cam incalcit pe unele zone, dar de parcurs. Cand ne-om linisti un pic facem si schimbul. Daca nu suntem multumiti revenim la setarile din fabrica. Apropo de modificari, eram nemultumit de lumina de la motor si am instalat un xenon cu lupa in far. Arata foarte bine zic eu, dar si altii, lumineaza mai bine, dar mi-a cam dat peste cap alarma, trebuie sa mai pun odata contactul ca sa taca. O sa pun si niste poze cand m-oi lamuri cum (nici n-am incercat si nici n-am facut poze deocamdata). Cu soferii defecti nu-ti mai bate capul. Sunt la fel de cretini si cand conducem masina dar probabil nu ne ambalam, ca ne stim mai in siguranta si, pana la urma, de la egal la egal. Ce m-a speriat pe mine de curand a fost un motociclist (cuvant urat). Veneam de la Bucuresti, cu masina cu remorca, si un baiat pe un hornet, cred, trece pe banda din dreapta, intra in scurt intre noi si masina din fata si franeaza tare. Nu conduceam eu, dar cel de la volan reuseste cu greu, la doar cativa centimetri de curu prostului sa franeze, fara s-al atinga. Se lasa baiatul iar in dreapta noastra ridica viziera si incepe sa zica ceva si sa injure! Nu stiu ce l-o fi deranjat, ca nu i-am facut culoar sa se duca, parca zicea ceva si de remorca, poate nu mergeau stopurile, n-are importanta. N-are importanta nici macar daca-l sicanam sau il inghesuiam, oricum trebuie sa fi idiot sa-ti pui viata in pericol in asa fel. Cred ca-l incalzea tare in cosciug sa stie ca ne-a facut-o, ca noi am fost de vina ca l-am lovit! Eu ignor cat pot retardatii, din orice tabara. Duminica o sa fiu pe traseul indicat. Eh, legat de soferi/motoristi/pietoni care circula de-a-mboulea, m-am resemnat demult...asa, din cand in cand mai izbucneste cate o flacara, dar nu dureaza. Mai degraba e important sa impartasesc din chestiile dubioase care mi se intampla prin trafic - sper ca poate fi de ajutor cuiva. Eu am o filosofie simpla legata de mersul cu motorul: din momentul in care m-am urcat pe motor, raspund. Eu tin fraiele(franele) si iau decizii, si nu Sfantul Duh. Daca nu sunt in stare sa inteleg chestiunea asta asa simpla, mai bine las dracului motorul acasa si vin cu metroul. Sau cu masina. Sau pe jos. Ptr ca e ca si cum as conduce cu ochii inchisi. O alta chestiune importanta e orgoliul.Las orgoliul frumos acasa, las pretentiile de Valentino Rossi ptr circuit, si casc ochii. Ce e important e sa scap intreg/cu viata, sa ajung cu bine la destinatie, si nu sa il "fac" pe X sau Y. Orgoliul in trafic e ca o sedinta de masurat organe, in mijlocul strazii...Ii las pe altii sa o "aiba mai mare". E o gresala sa ma las pe mana altora - sa sper ca soferul X m-a vazut, ca Y nu va trage brusc de volan peste mine, ca motoristul Z nu imi taie fata, nu se baga intre mine si parapet pe DN1 cu 200 la ora pe aceeasi banda ( mi s-a intamplat !!!), ca nu ma voi trezi cu un tir pe contrasens la Cheia ( mi s-a intamplat) sau cu un motorist care habar nu are se ia curbele (mi s-a intamplat)... Aduce careva dintre noi un strain in casa si ii da cheile apartamentului ? Cred ca nu. Si atunci de ce dracului exista atata incredere in ceilalti participanti la trafic la unii dintre noi ? Nu cred in comunitatea moto, nu cred in meetingurile moto care sa civilizeze traficul, nu cred in campaniile anti gropi/anti caini/anti soferi prosti/ anti fel de fel de gargauni. Astea sunt chestiuni care se rezolva in timp - poate in vreo 10 ani de acum incolo, daca suntem norocosi. Eu vreau sa conduc motorul ACUM. Sunt motociclist in Romania, stiu ca exista soferi tampiti/neatenti, masini din care curg piese, motoristi exaltati sau prosti, gropi, caini, mizerie, strazi udate imediat dupa ploaie, etc. Daca stiind toate astea, inca imi doresc sa fiu motociclist ACUM, nu am decat o solutie: sa imi asum responsabilitatea, sa rezolv situatiile de risc (de preferat sa nu intru in asemenea situatii...). Se pare ca motocilistii veterani au dezvoltat un soi de fler care ii ajuta sa "simta" situatiile de risc inainte de a se materializa. Da-mi te rog mai multe amanunte despre traseul respectiv. Cat despre schimbul de amortizoare, poate ne intalnim o data sa evaluam ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Ultimele dati nu am trecut de 2,5 cm...Dar nu am facut nici o legatura intre lasat in curbe si supra sa.Mi-am zis doar ca imbatranesc si devin mai precaut...asta e. Nu te apleca daca nu e nevoie! N-ai de ce sa o impresionezi pe gagica din Q7 din spatele tau pentru ca oricum nu se prinde ce vrei sa faci. Intrarile in autostrada sun locul ideal de dat in gura in curba si de cele mai multe ori ma aplec doar ca sa mai razui din cauciuc,deh acuma am "sports" bike. Am constatat ca de cele mai multe ori nu e nevoi sa atarn de ghidon ca un cimpanzeu (deh,nu sunt fotomodel) pentru a lua curba corect si practic cu aceeasi viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cichiman Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Da-mi te rog mai multe amanunte despre traseul respectiv. Cat despre schimbul de amortizoare, poate ne intalnim o data sa evaluam ce si cum. [/quo Am fost duminica pe dealuri cu motoreta. O vreme impecabila, un drum aproape curat. Traseul nu mi s-a mai parut chiar asa de intersant dar n-as refuza inca o tura . Sunt totusi cam multe localitati insa destul de liber. Probabil si pt ca era duminica. Se merge prin dreapta benzinariei, spre Drajna, dupa Nucsoara de Jos tot dreapta, spre Tarlesti, drumul se lasa intr-o vale si, destul de in scurt, urca virajat, tot in dreapata. Inainte, pana la Sfacaru, dreapta la o fantana si pana la dn, mai jos de Magurele, tot inainte. M-am uitat pe google maps, ca in afara de Drajna nu cred sa fi retinut vreo localitate. Oricum, toate drumurile din zona au parte de un asfalt impecabil doar ca a fost turnat pe viteza. Spun asta pt ca pe traseul asta sunt vreo doua surpari care m-au cam surprins. Legat de amortizoare; cu motorul, nu am cum sa ajung la Bucuresti decat Duminica. Vreau sa te intreb daca prin" suturi" intelegi ca arcurile sunt la maxim comprimate si amortizoarlele si-au consumat intreaga cursa, sau arcurile sunt tari si transmit denivelarile prin "suturi". Cand sunt singur, astfel de suturi primesc doar cand amortizoarele sunt reglate pe prima pozitie si dau in gropi. Daca le reglez pe ultima, comprimate la maxim, mai am parte de acest tratament doar cand am pasager, si doar la denivelari nasoale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Octombrie 26, 2010 Autor Share Postat Octombrie 26, 2010 ....Legat de amortizoare; cu motorul, nu am cum sa ajung la Bucuresti decat Duminica. Vreau sa te intreb daca prin" suturi" intelegi ca arcurile sunt la maxim comprimate si amortizoarlele si-au consumat intreaga cursa, sau arcurile sunt tari si transmit denivelarile prin "suturi". Cand sunt singur, astfel de suturi primesc doar cand amortizoarele sunt reglate pe prima pozitie si dau in gropi. Daca le reglez pe ultima, comprimate la maxim, mai am parte de acest tratament doar cand am pasager, si doar la denivelari nasoale. Nu-i graba, stai linistit. Prin suturi inteleg soc in cadru-> produs de consumarea cursei amortizorului, posibile motive fiind cursa scurta sau arcurile moi ( nu sunt sigur). Initial am mers vreo 2 saptamani cu ele pe prima pozitie ( setarea din fabrica) pana mi-a ajuns. Dupa asta am reglat la 3 din 5 si e ok. Mai primeam si asa suturi, dar de cand am pus supra saua, nu mai conteaza. Oricum, treaba cu suturile depinde si de stilul de condus cred...cu cat ai viteza mai mica atunci cand iei denivelarile, cu atat mai bine. Parerea mea este ca treaba cu ajunsul bine cu picioarele jos e un pic supra evealutata - te ajuta doar sa iti construiesti increderea in tine. Si cam atat. Dupa ceva timp descoperi ca nu ai nevoie de picioare jos...sau daca ai, sunt rare momentele in care CHIAR e nevoie sa fii cu ambele talpi pe asfalt. Eu am nevoie doar cand fac manevre prin parcare, calare pe motor ( cand dau cu spatele sa o asez). Daca nu as ajunge bine cu picioarele, as face manevra nu calare, ci de coarne. Mesaj completat Nu te apleca daca nu e nevoie! N-ai de ce sa o impresionezi pe gagica din Q7 din spatele tau pentru ca oricum nu se prinde ce vrei sa faci. Intrarile in autostrada sun locul ideal de dat in gura in curba si de cele mai multe ori ma aplec doar ca sa mai razui din cauciuc,deh acuma am "sports" bike. Am constatat ca de cele mai multe ori nu e nevoi sa atarn de ghidon ca un cimpanzeu (deh,nu sunt fotomodel) pentru a lua curba corect si practic cu aceeasi viteza. Ai dreptate cu aplecatul...nu te apleca daca nu e nevoie. Mai ales nu iti razui roata spate doar ca sa iti impresionezi prietenii. Cat despre gagicicle cu Q7 sau alta haragaie, imi cresc pulsul ce-i drept, si ma fac sa maresc ritmul. Nu ca sa le impresionez, ci ca sa scap dracului de amenintare Acum revenind la treaba cu razuitul rotilor spate, din nefericire nu am alta metoda cu care sa imi analizez "performanta". Ideea e ca o data cu cresterea confortului, a scazut feedback-ul de la bicicleta ( aderenta, raspuns frane, intarit-inmuiat suspensie, calitate asfalt...parca pe toate le citeam cu intarziere, in reluare). Feedback scazut, condus mai prudent sa zicem. Deoarece exista tot timpul riscul ca genul asta de aprecieri sa fie rodul imaginatiei sau al parerii de moment, incerc sa ma raportez si la ceva material, masurabil. Roata spate. Deci ultimele "Chei", cu supra saua am avut mai putina razuiala decat datile cand am fost fara supra sa. Si dupa ce am rigidizat neintentionat supra-saua, am vazut roata spate razuita mai mult in oras decat la ultimele Cheia. Uneori e de preferat sa atarni ca un cimpanzeu, doar ca sa nu inclini motorul asa mult - de exemplu cand e aderenta slaba. A, mi-am adus aminte de o precizare ptr cichiman. E legata de amortizoare. De ce NU amortizoare mai scurte/moi. La un mom dat, dupa ceva curbe, am observat niste urme ciudate pe cauciucul spate - un soi de razuiala in forma de dinti de rechin, al caror varf ajungea pana la marginea cauciucului. Am aflat ca inseamna ca in timp ce eram aplecat, am luat niste denivelari, amortizorul si-a consumat cursa si cauciucul a "tzopait" pe asfalt ( adica pierderi temporare de aderenta)... Not good at all. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Intre cele mai recente calatorii prin tara am ajuns la Fantanita Haiducului - pe drumul BV-SB, la 20km de SB. Acest stabiliment este unul din locurile din tara unde se mananca cu adevarat Bine, dar nu despre asta e vorba in postul meu, ci despre Barul de aici. Barul se numeste HARLEY BAR si pentru ca topicul lui ddmkro este despre traditii americane, postez aici cateva imagini sugestive Sa va mai zic ca am salivat intens la Harley-ul Road King 2008 editie limitata ? "In direct" , scala 1:1, arata absolut devastator... Sa va mai zic ca acel jukebox e absolut functional ? Si ca se asculta doar country si rock&roll ? Atmosfera de acolo este fantastica, efectiv te simti proiectat in State... Enjoy ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Firebl@de Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 ha ha ,eu am dus Harley-ul asta acolo,intradevar foate frumos aranjat barul o singura problema are ,usile sunt prea mici ))) si numai eu stiu cat m-am chinuit sa bag camionul acolo,si la capitolul haleala are dreptate Norian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) Oaica si ce mancare....vorbesti singur. OBLIGATORIU se incepe cu ciorba de fasole in paine, asortata cu ceapa rosie si sare....Dupa caz, se poate continua cu o Padureanca si, daca te tin curelele, clatitele casei. Totul se stropeste cu sirop de casa. Moaaaa, imi ploua in gura numai gandindu-ma La sfarsit, pleci de la masa rostogolindu-te... Scuze de OT, dar mi-e foame rau, iar cand ti-e foame, asta e un loc unde E MUSAI sa mergi Editat Noiembrie 3, 2010 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Oho, frumoasa destinatia...cred ca mere un wichend acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Noiembrie 3, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2010 Trebuie neaparat sa merg la Harley Bar. Auzi Norian, dar oamenii, oamenii cum sunt pe-acolo? ( in afara de tine). Mesaj completat Asta seara imi fu frica...o frica de aia primara. In timp ce veneam eu fericit de la servici pe splai, ma trezii pe o portiune de asfalt scrijelit in vederea reasfaltarii - undeva intre Eroilor si Izvor, doar un semafor. Scrijelituri longitudinale. Am mai dat de scrijelituri din astea, dar portiuni de maxim 30 de metri. Si a fost ok. Habar nu am cat de grave ptr un motor obisnuit.De fapt am un prieten care trece zilnic pe acolo cu un V-Strom si nu se plange. Motorul se comporta destul de prost - avusei aproape continuu senzatia aia ca furca fata sau roata e desurubata complet si o sa o ia brusc la sanatoasa intr-o directie complet arbitrara de ce voiau creierul si mainile mele. De vreo 2 ori crezui ca pic. Banda a 3-a, aveam o masina in fata, mergem foarte incet ( cred ca vreo 30 la ora) si imi aruncai o privire in spate...nici o masina !!!Ma intreb, oare se trasesera preventiv pe alte benzi, sau pur si simplu se intampla ? Sfaturi ptr situatii similare: fara bruscari, mainile relaxate, joc in directie (ghidonul trebuie tinut bleg si lasat sa oscileze), ambreiaj patinat, frana spate cu preponderenta (daca rupi aderenta fata esti pe jos instant, te intrebi de la orizontala ce te-a lovit). Anii trecuti m-am trezit cu GSR-ul pe un drum cu pat in vederea asfaltarii - un strat de pietre rotunde, de vreo 10-15 centimetri. 7 Kilometri am transpirat, dar am reusit. Atunci am mers cu picioarele atarnate, si am si echilibrat-o de cateva ori cu picioarele. Concluzia ? Mmm...daca tot va place Harley, luati-va ceva mai solid, cu roti mai groase si mai greu. Se pare ca e mai insensibil la povestile astea cu scrijelituri longitudinale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Ai uitat sfatul cel mai important: viteza mica, sub 30 km/h. Eu era sa mi-o iau pe la mijlocul anilor '90, cand au inceput pentru prima oara sa frezeze astfel asfaltul. Am intrat pe frezaj ca o floare cu 90 km/h. Am inceput instant sa dardai si la propriu si la figurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Noiembrie 3, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2010 Ai uitat sfatul cel mai important: viteza mica, sub 30 km/h. Eu era sa mi-o iau pe la mijlocul anilor '90, cand au inceput pentru prima oara sa frezeze astfel asfaltul. Am intrat pe frezaj ca o floare cu 90 km/h. Am inceput instant sa dardai si la propriu si la figurat. Da si viteza mica...noroc ca oricum la intersectia unde incepe scrijelirea aia merg incet, ca de obicei sunt parcate si masini si intra si de pe cedeaza baietii, din dreapta ( langa cladirea ING). Daca as fi avut viteza, un scenariu plauzibil e ca m-as fi speriat probabil si fie as fi taiat gazul brusc sau as fi pus frana..si probabil eram pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 (editat) @tiberiu & ddmkro: Locul e misto si merita, cazarea e foarte ok: 150Ron/noapte dubla. Cum se redeschide Tunelul de la Balea - care inca nu e inchis, pentru cine vrea ultima sansa a toamnei -, adica pe la sfarsitul lui mai, inceputul lui iunie, am planificat un weekend in zona, cu cartier general la Fantanita Haiducului. Vineri dupa-amiaza: Bucuresti - Fantanita Haiducului (150km-BV+ 10centuraBV+ 120Fantanita), adica total 280km. Cu masina am plecat sambata trecuta la 10:00 din Bucuresti, am ajuns la 14:00 la Fantanita, mers aproape legal Seara: mancat pe rupte la restaurantul oamenilor si apoi relaxare, muzica country si parfum din alte tari la Harley Bar Sambata: Fantanita-Balea Cascada-Balea Lac- Cabana Capra -Balea Lac - Balea Cascada-Balea Lac-Cabana Capra, etc Ati prins ideea. Asfaltul e PERFECT pana la Cabana Capra, de acolo, coborand pana la Vidraru e varza, am mers cu 30km/h cu masina si am zis ca mor La intersectia DN cu drumul de Balea e si benzinarie Lukoil, pentru adapat Ideea e ca merita din plin o zi intreaga de ars benzina si tocit cauciucurile in peisajul ala, pe drumul ala si mai ales pe VIRAJELE alea. Visez asta din prima zi de moto, stiu cum e cu masina, deci cu moto....trebuie sa fie un vis Pranz sus la Balea Lac, se mananca bine si decent Seara: idem Vineri Seara Duminica: Retur Bucuresti. Rute: pe la Sibiu si apoi Valea Oltului, prin Brasov, sau Vidraru, Curtea de Arges, Pitesti, pentru cei care au nervi sa mearga 30km cu a 2-a la ralanti si sa faca slalom mult Sau...3 zile in cursul saptamanii, ca sa nu stricam weekendul. Pun si cateva poze....sa motiveze PS. Oamenii sunt ca mine, sau eu sunt ca ei, depinde cum vrei sa privesti lucrurile Editat Noiembrie 4, 2010 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Noiembrie 6, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2010 @Norian - e clar, trebuie sa merg neaparat acolo. Din toata povestea asta Harley Bar, culmea, ma atrage jukebox-ul - n-am vazut niciodata asa ceva. La un mom dat, un Harleyst mi-a povestit ca intentioneaza sa deschida un bar - intr-o fosta hala industriala, cu muzica rock, parea foarte interesant din ce spunea omul...N-am tinut legatura, cunoasteti sa se fi deschis asa ceva prin Bucuresti/preajma Bucurestiului ? E-hei...si a trecut un an si ceva de cand am Brontozaurul...Un an si vreo 5 luni...si 13000 si ceva de km. Mi se pare ca il am de secole. 180 km/h viteza maxima. Un consum undeva la 5-7%. Cuplu de tanc (e subiectiv, stiu). Cromul si nichelul inca stralucesc. A mai ruginit pe ici pe colo..dar macar e stationar . Oricum, eu am impresia ca e facut sa dureze - sunt sigur ca o sa il pot face cadou nepotilor. Nu starneste cine stie ce impresii la cum arata - arata exact ceea ce este, o motocicleta simpla, cinstita. Chiar saracuta as zice. In general oamenii sunt mai mult impresionati de emblema de pe rezervor - a, Harley, cat a costat ? ...Nu e asa scump. Parerea mea de acum este ca daca vrei Harley ptr impresii, ia ceva mai flamboyant - macar un Dyna sau Softail. Sportsterul e asa, fie ptr gustat din lumea Harley (care are multe chestii care nu imi plac), intrarea, fie ptr de-astia cu fundul in 2 luntrii, care vor Harley ca motocicleta functionala, sa mearga zilnic la serv, sa se mai strecoare prin trafic...sa o mai puna pe curbe la Cheia sau aiurea... Sportsterul nu este si nu a fost niciodata BigTwin... Fac o paranteza aici - am un cunoscut motorist, cu care de fiecare data cand ma intalnesc si schimbam 2 vorbe, tine sa povesteasca ca a intalnit el pe nu stiu ce drum unul/unii cu Harley, dar nu ca al meu, mai mare, si mai scump, si aia se dadeau frate, aratau ca in filme... Asa ca aviz amatorilor - daca va luati Sportstere, s-ar putea ca prietenii/cunoscutii/oamenii de bine, sa nu perceapa ca aveti Harley, ci asa, un soi de scuter ptr domnisoare, "badgiuit"doar cu emblema Harley Eu unul sunt multumit de el pana acum. Am avut si eu devieri si m-am gandit la ceva mai mare, mai "clasic", dar din pacate nu am incredere in TwinCam(multe probleme de proiectare la el) si nici nu vibreava ca Evo-ul... Hai sa ne auzim cu bine. Mesaj completat 13.340 km Am stabilit un nou record - mi s-au terminat placutele fata in aprox 4000 de km. Mers preponderent in oras, cu cateva iesiri Cheia. 13.340 km- 9213(schimbat placutele) = 4127 km. Placute EBC, FA381 - standard, cu kevlar. Deci cumpar de la Harley de data asta. Pretul e dublu fata de ECB, dar sper ca si durata de viata e dubla. Ce sa-i fac, 260 de kg la gol + rider, opriti de 2 placute de frana... Dar 4000 de km ? DOAR 4000 de km ? La revedere, EBC ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) Single disc pe fata? LE: nevermind, am vazut pozele de la inceput. Oricum, ar trebui sa ai 2 seturi,nu doua placute Ma gandesc si io asa... Editat Noiembrie 9, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wans Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Fain Post ! Si 13K in ~ 18 luni ? Wow. Bucura-te de brontozaur pina o sa gasesti alte doua roti care sa te inspire! Pina la urma nici nu vreau sa stiu daca e vina lui HD sau a ta ca a ieshit asa fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 incearca Goldfren, varianta cea mai moale (care la ei e si aia taricica). Le gasesti la Yamaha Pipera la aproximativ 100 ron setul. Sunt cehesti si fac bine treaba. Io am pus (pe spate ce-i drept) in iulie si am deja 7000 km cu ele si mai au cam 40% pana tre sa le schimb. Inainte aveam placute Nissin si nu simt nicio diferenta. Pe Vulcan (care-i cam la fel de greu ca sportsteru') tot d-astea foloseam si pe Viroaga la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 (editat) Apropos de TRANSFAGARASAN, pe OpenMap apare ca de la Vidraru soseaua e chiar f buna...chiar asa este ? On: Bine ca renunti la EBC, eu numai probleme am avut cu ele. pe masina ce-i drept, dar totusi...Pe moto am TRW ...sa vedem cat tin, am 3000km cu ele momentan si abia daca s-au uzat vre-un pic...Oricum or sa tina muuult mai mult de 4000km ... Editat Noiembrie 10, 2010 de tiberiu_enache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Fain Post ! Si 13K in ~ 18 luni ? Wow. Bucura-te de brontozaur pina o sa gasesti alte doua roti care sa te inspire! Pina la urma nici nu vreau sa stiu daca e vina lui HD sau a ta ca a ieshit asa fain. Wow.. consideri ca e mult sau putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Apropos de TRANSFAGARASAN, pe OpenMap apare ca de la Vidraru soseaua e chiar f buna...chiar asa este ? da, dupa ce treci DE TOT de lac e ca-n palma, proaspat si numa bun de pus mobra la treaba...DAR, pana ajungi acolo, o sa te blesteme rulmentii de la jug si amortizoarele de zici ca nu-i adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Noiembrie 11, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2010 incearca Goldfren, varianta cea mai moale (care la ei e si aia taricica). Le gasesti la Yamaha Pipera la aproximativ 100 ron setul. Sunt cehesti si fac bine treaba. Io am pus (pe spate ce-i drept) in iulie si am deja 7000 km cu ele si mai au cam 40% pana tre sa le schimb. Inainte aveam placute Nissin si nu simt nicio diferenta. Pe Vulcan (care-i cam la fel de greu ca sportsteru') tot d-astea foloseam si pe Viroaga la fel. O sa incerc data viitoare, merci de sugestie. Deocamdata am luat de la dealer. Mesaj completat Fain Post ! Si 13K in ~ 18 luni ? Wow. Bucura-te de brontozaur pina o sa gasesti alte doua roti care sa te inspire! Pina la urma nici nu vreau sa stiu daca e vina lui HD sau a ta ca a ieshit asa fain. Merci de aprecieri. A-propos de treaba asta cu km...e putin cam supraestimata in general, desi o recunosc si eu, e unul dintre singurii indicatori pe care ii folosim la aprecierea/deprecierea altora. O sa vezi probabil ca unii o sa considere 13000/18 luni putin, altii mult... Pana la urma pot fi un biker tampit, care face 30000 pe sezon, dar conduce ca o cizma, si tot se bazeaza pe noroc si bunul simt al celorlalti...As fi de apreciat ? Nu cred. Mi se pare supraestimata ptr ca e important si unde, cand si cum conduci. E evident ca drumuri lungi pe sosele civilizate inseamna multi km dar riscuri reduse. Asta nu insemna neaparat ca drumurile in oras sunt neaparat mai riscante : la fel de adevarat e ca si drumuri in oras constante, cam pe aceleasi rute, te fac sa inveti "filosofia" strazii, a zonelor cu risc, si dupa un timp, ceea ce din afara ar parea cine stie ce risc, in realitate nu e chiar asa. Daca ar fi sa rezum filosofia supravietuirii in general: fii atent, interpreteaza corect ce se intampla si reactioneaza in consecinta. Atat. Si mai scurt: fii atent sau casca ochii. Cel putin la mine am observat ca in toate cazurile cand am avut cate vreun incident, puteam sa il evit daca eram mai atent. Mesaj completat Montat placutele de la Harley. S-au potrivit la fix fara nici un fel de ajustare. Placutele de la EBC au necesitat prelucrare cu o scula speciala - bordurile lui Videanu - altfel nu intrau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cichiman Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 O sa incerc data viitoare, merci de sugestie. Deocamdata am luat de la dealer.Mesaj completat Merci de aprecieri. A-propos de treaba asta cu km...e putin cam supraestimata in general, desi o recunosc si eu, e unul dintre singurii indicatori pe care ii folosim la aprecierea/deprecierea altora. O sa vezi probabil ca unii o sa considere 13000/18 luni putin, altii mult... Pana la urma pot fi un biker tampit, care face 30000 pe sezon, dar conduce ca o cizma, si tot se bazeaza pe noroc si bunul simt al celorlalti...As fi de apreciat ? Nu cred. Mi se pare supraestimata ptr ca e important si unde, cand si cum conduci. E evident ca drumuri lungi pe sosele civilizate inseamna multi km dar riscuri reduse. Asta nu insemna neaparat ca drumurile in oras sunt neaparat mai riscante : la fel de adevarat e ca si drumuri in oras constante, cam pe aceleasi rute, te fac sa inveti "filosofia" strazii, a zonelor cu risc, si dupa un timp, ceea ce din afara ar parea cine stie ce risc, in realitate nu e chiar asa. Daca ar fi sa rezum filosofia supravietuirii in general: fii atent, interpreteaza corect ce se intampla si reactioneaza in consecinta. Atat. Si mai scurt: fii atent sau casca ochii. Cel putin la mine am observat ca in toate cazurile cand am avut cate vreun incident, puteam sa il evit daca eram mai atent. Mesaj completat Montat placutele de la Harley. S-au potrivit la fix fara nici un fel de ajustare. Placutele de la EBC au necesitat prelucrare cu o scula speciala - bordurile lui Videanu - altfel nu intrau. Ce inseamna sa mergi in oras! Am facut 11000 cu al meu si nu cred ca am tocit nici macar pe sfert placutele. Chiar ma gandeam ca or fi prea tari si de aia n-am frana pe fata.(ca nu prea e frana) Placutele astea de la EBC sunt mai moi? Ai simtit vreo imbunatatire? Cu amortizoarele n-am renuntat, desi m-ai pus un pic pe ganduri. Sper sa fie si mai tari, nu doar mai scurte, pentru ca atunci e destul de simplu sa ajunga la capat. In iarna asta care a venit deja, incep niste modificari, sper sa fie subtile. Primul proiect este un parbriz. Arata nasol dar la drum intins cred ca e binevenit. Am facut intr-o zi 600 km (cea mai lunga dealtfel) si singura durere pe care o simteam acut, era pe la umeri spre gat. De la cat aer am impins! Foarte neplacut! Daca imi iese, vi-l prezint. Mesaj completat Ce inseamna sa mergi in oras!Am facut 11000 cu al meu si nu cred ca am tocit nici macar pe sfert placutele. Chiar ma gandeam ca or fi prea tari si de aia n-am frana pe fata.(ca nu prea e frana) Placutele astea de la EBC sunt mai moi? Ai simtit vreo imbunatatire? Cu amortizoarele n-am renuntat, desi m-ai pus un pic pe ganduri. Sper sa fie si mai tari, nu doar mai scurte, pentru ca atunci e destul de simplu sa ajunga la capat. In iarna asta care a venit deja, incep niste modificari, sper sa fie subtile. Primul proiect este un parbriz. Arata nasol dar la drum intins cred ca e binevenit. Am facut intr-o zi 600 km (cea mai lunga dealtfel) si singura durere pe care o simteam acut, era pe la umeri spre gat. De la cat aer am impins! Foarte neplacut! Daca imi iese, vi-l prezint. ps. n-am citit propunerea cu goldfren. o sa le incerc eu cu siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.