uzunu Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Lasand la o parte faptul ca ai putea avea in viitor probleme cu politia, la drum lung tobele astea zgomotoase te vor obosi cam mult. Don't ask me how I know... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 la drum lung tobele astea zgomotoase te vor obosi cam mult. Best.-Nr. 41800500000 Pe http://www.polo-motorrad.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat August 5, 2009 Autor Share Postat August 5, 2009 (editat) Am ars un drum pana la mosia lu' socru-meu - la vreo 50 km de Craiova...adica vreo 300 km..Am facut cam 4 ore cu opriri cu tot. Consum 4-5. Sunt in continuare multumit de brontozaur. Ultimii 50de km au fost pe un drum comunal ? ...in fine,asfaltat dar cu petece si cu damburi...n-am putut sa merg mai sus de 60km/h....La fel am patit si cu GSR-ul pe drumul ala...ala e drum de dacii vechi. La ducere (luni) a fost excelent, am prins vreme superba.Intre Pitesti si Craiova, a fost un drum ca autostrazile alea americane...pustiu, soare, camp inverzit...minunat. Pur si simplu am mers admirand privelistea. Parca vedeam ptr prima data campurile si satele alea. La venire- azi adica- nasol, aglomerat, atmosfera incarcata, frig, putina ploaie, vant... Despre tobe.... Se aud superb la drum lung mai ales...in oras mi se pare ca se aud cam tare, cam ofensator ...mai ales in vitezele 1-2 in sarcina. S-a schimbat mirosul esapamentului - nu mai am catalizator. Motorul se aude mult mai "Harley", mai ales la ralenti ...si se simte bine de tot aritmia ... Printre dezavantajele unor tobe galagioase: - sigur genereaza inconfort celorlalti participanti ...si un sofer enervat poate deveni un sofer agresiv - s-a intamplat sa nu aud vreo 2 claxoane Despre drum in general. Eu sunt oltean din Craiova si ar trebui sa fiu mandru de "compatriotii" mei olteni. Cel putin in ceea ce priveste sofatul numai mandrie nu simt...n-or mai fi vazut motociclete ? ...cred ca e si asta o explicatie. 3 incidente notabile - 1.la venire, curba la dreapta larga in coborare, depasirea interzisa...drum aglomerat...soseaua cu pete de umezeala, frunze, resturi de la furtuna ...eu inclinat...faceam mici corectii in functie de ce vedeam pe asfalt...3 masini in sir indian ma depasira cand eram inclinat, la apex..cel mai vulnerabil....si nu ca ma depasira civilizat, ci pe banda mea ...stiu ca inghetai de frica...pur si simplu inconstienti...nu stiu...2 masini de DJ si una de OT. 2.eram la intrare pe autostrada ...nu intrasem inca, eram undeva intre sensul girator si metro...acolo oamenii cam incep sa ii dea gaz...ok,prima banda ocupata cu camioane, tiruri...eu mergeam pe banda 2 ...gasi unul de cuviinta sa ma depaseasca pe aceeasi banda cu mine...foarte aproape de mine.Il intrebai ce fu in capul lui si cine l-a invatat sa depaseasca, dadu din umeri.Pe autostrada, mergea cu 100.Adica incet.Si acum revin la o intrebare retorica, ce devine leit-motivul drumului aluia: Ma, daca tot te comporti ca si cum te-ai grabi, de ce naiba nu ii dai gaz pe autostrada unde se poate si e mai sigur? Am vazut foarte des scenariul asta - urmariri, depasiri la limita, in zone interzise, apelat la bunavointa alor depasiti care le fac loc sa intre inapoi ca n-au evaluat bine situatia...si cand ajung pe autostrada se tarasc...? 3. ramasei fara permis...depasire pe linie continua, la Scornicesti.Vina mea in totalitate. Ma si pufeneste rasul...cu GSR-ul am luat doar o amenda de viteza si am facut mult mai multe tampenii. Cu Harley-ul nici nu il luai bine, nu pot sa fac cine stie ce tampenii si si incasai o retinere de permis la 4000 km ... Editat August 5, 2009 de ddmkro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Ce pacat , acum te-ai potolit de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
logan Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 cat de aiureaaa!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Lucrez la Semanatoarea intra-adevar - a 2-a intrare dupa IDM, si trec prin regie. aha! deci tu erai ala de plimbai porksteru prin sema-parc! S-o stapanesti sanatos...si lasa hogii sa epateze, habar n-au despre motociclit. ... se vor lasa de mobre dupa ce trece trendul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Cat de naspa! N-ai reusit sa cazi la pace cu politatiul sa-ti lase permisul in buzunar si sa scapi doar cu o amenda??? Eu am cazut alaltaieri pe cheia, viteza prea mare intr-o curba, mi-am dat seama ca nu pot sa o iau si am iesit pe pietris, unde evident am cazut. Motorul n-are decat carena sparta, e la meserias acum, saptamana viitoare o sa o am gata. Legat de imbecilii care te depasesc si apoi merg incet, eu prefer sa-i las sa se duca, si daca merg mai incet decat mine, ii prind, merg in paralel cu ei o perioada si apoi tasnesc. In mintea multora, ei cred ca daca depasesc un motor la viteza de 100 km sunt semizei, sau multi prefera sa nu aibe motoare in fata, pentru ca motociclistii sunt imprevizibili adica mai ocolesc o groapa, mai tasnesc brusc intr-o depasire, mai cad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 Siguuuuuuuur... trebuie sa fi batran si ruginit, sau sa" treci prin asta" ...trebuie curaj ... buahahahha... ce nenorocire frate... ma refer la "perioada" Harley. Exact cum sustin clasicii in viata! Mama ce destepti sunt unii cu partzonete bune de sprijinit bicicleta... Oricum revenind la topicul tau barbate, HD e o boala grea care odata intrata in sange nu se mai trateaza cu japoneze. Am avut parte de o trecere de la sport (GSXR) la "brontozauri" dupa cum ziceai tu si tot ce pot sa zic e ca ranjetul de pe moaca provocat de o turare a motorului de Harley nu se compara cu nimic. Si eu ma duc la scarbici zilnic cu motorul ( un softail de 1450) si cred ca e singurul lucru care ma face sa ies din pat dimineata... fie ploaie fie inghet. Ma depasesc prin trafic motoare care se strecoara mai usor printre masini, dar e de ajuns sa accelerez din ture joase ca sa imi treaca dorul de japoneze. Cu HOG-ul ai dreptate... dar asa e in orice "organizatiune" motociclistica... cei din fata si cu nasul pe sus isi trag poponeata pe jos cel mai tare. Ride hard si poate o sa ne vedem pe un petec uscat de asfalt odata si odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 sa nu fii depasit pe banda ta mergi pe mijlocul strazii{sensul tau de mers] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat August 9, 2009 Autor Share Postat August 9, 2009 aha! deci tu erai ala de plimbai porksteru prin sema-parc! S-o stapanesti sanatos...si lasa hogii sa epateze, habar n-au despre motociclit. ... se vor lasa de mobre dupa ce trece trendul. Merci de urari .Nu prea ma plimb prin Sema...doar cat sa ajung in parcare si inapoi. Cat despre hogi...ar fi o gresala sa generalizam. Experienta mea cu unii dintre ei- unica pana acum - a fost proasta si n-a avut treaba cu mototciclismul asa cum il percep eu. A fost o basina - ceva care face zgmoto darnu are substanta. A fost un Viagra ptr batranei ramoliti. Pe mine ca motociclist m-a jignit ca o papagalii aia o sa creada ca au "facut" Cheia. 3 am fost care ne-am despartit de grup ca sa simtim un pic senzatiile, curbele, etc. Trei. Dar ptr corectitudine, luati-o va rog asa cum a fost - o unica experienta a unui tip cu un grup eterogen de oameni,care intamplator au cumparat aceeasi marca de motocicleta. Ma intalnesc cu oameni pasionati de Harley, imi scrieti pe forum, incat imi dau seama ca ar fi o tampenie din partea mea sa ii bag pe toti in aceeasi oala-unii dintre voi o sa ajungeti hog-i -unii chiar sunt, deocamdata in spirit. Imi doresc si eu ca Harley-ul sa nu mai fie doar un "ghiul mare si cu o piatra rosie" ptr cei bogati, ptr parvenitii sau plictisitii de viata. Pe cand Vali Vijelie/Adi Copilu minune si altii o sa isi ia Harley ca sa demonstreze ca s-au ajuns ? Scuip pe toti rahatii astia cu pretentii care isi iau motoare ca sa fie "altfel", ca si cum si-ar lua o pereche de sosete. Mesaj completat Cat de naspa! N-ai reusit sa cazi la pace cu politatiul sa-ti lase permisul in buzunar si sa scapi doar cu o amenda??? Eu am cazut alaltaieri pe cheia, viteza prea mare intr-o curba, mi-am dat seama ca nu pot sa o iau si am iesit pe pietris, unde evident am cazut. Motorul n-are decat carena sparta, e la meserias acum, saptamana viitoare o sa o am gata. Legat de imbecilii care te depasesc si apoi merg incet, eu prefer sa-i las sa se duca, si daca merg mai incet decat mine, ii prind, merg in paralel cu ei o perioada si apoi tasnesc. In mintea multora, ei cred ca daca depasesc un motor la viteza de 100 km sunt semizei, sau multi prefera sa nu aibe motoare in fata, pentru ca motociclistii sunt imprevizibili adica mai ocolesc o groapa, mai tasnesc brusc intr-o depasire, mai cad... Legat de permis...nu prea sunt genul care sa dea spaga. Am gresit, platesc. Si am gresit, recunosc. Nu e vb ca in Romania nu sunt legi, doar ca nu se aplica...asa ca daca eu incep sa ma eludez, sa dau spaga, etc, as fi un ipocrit nenorocit data viitoare cand m-as plange ca nu stiu care conservar m-a "inghesuit"sau nu mi-a dat prioritate. Las' ca e mai bine asa cum e acum;). Imi pare rau sa aud ca ai cazut pe Cheia - sper sa fii intreg.Nu e un traseu tocmai usor, mai ales daca mergi la limita. Nu stiu cum ai picat, dar mie cele mai complicate mi se par acele de par la dreapta, in urcare - nu stiu de ce, cred ca am ceva dereglat la creier . Legat de imbecilii care ma depasesc - am invatat si eu sa las orgoliul la o parte si sa ii las dreacului sa se duca...numai ca eram pe curba la dreapta in coborare, pe jos un fel de mazga - frunze umede,pietris, faceam corectii - cand cei 3 boi mi-au cam taiat orice spatiu de manevra... a trebuit sa tin trasa. Mesaj completat Jos palaria pentru un review impartial, ddmkro. La fel cum ai spus chiar tu, este o etapa pe care trebuie sa o treci, o bucatica de istorie pe care trebuie sa o gusti cu propriul stomac, nu cititnd reviste sau posturi pe forumuri. Admir curajul tau de a lua o turnura atat de drastica. Poate ca va veni o vreme si pentru mine cand ma voi putea bucura de un batran Indian Scout. Bucura-te de drumuri, bucura-te de motor! Nu poate decat sa ma incante cand gasesc oameni cu care rezonez. Respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 Salutare, mi-a placut foarte mult cum ai descris motociclismu' privit de pe un harley. Motociclist care sa nu-si doreasca si un harley in garaj cel mai probabil e un motociclist ipocrit.Eu totusi cred ca stilului tau de mers nu i se potriveste harleyu chiar ca o manusa. Am inteles ca ti-ai luat sportsteru' mai mult ca sa-ti impui o limitare stilului tau de mers mai sportiv. Te intreb din curiozitate daca nu cumva te gandesti ca ciclistica unui cruiser mare nu cumva mai mult incomodeaza. Chiar si pe magaoaia de sportster la drum lung observ ca tot sportiv conduci (300km in 4 ore inseamna ca i-ai dat bine, portiuni de 160 lejer ). Lucru' asta mie mi se pare mult mai periculos pe un cruiser decat pe o alta categorie gen sportiva, stradala, tourer, chiar daca viteza maxima creste cu cateva zeci de km. In oras intr-adevar, pare a fi un stil de condus mult mai calm pe un cruiser. Asta doar din cauza spatiului limitat in care nu poti face aceleasi manevre ca si cu o alta motocicleta subtirica, in genu celei pe care ai avut-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat August 10, 2009 Autor Share Postat August 10, 2009 Siguuuuuuuur... trebuie sa fi batran si ruginit, sau sa" treci prin asta" ...trebuie curaj ... buahahahha... ce nenorocire frate... ma refer la "perioada" Harley. Exact cum sustin clasicii in viata! Mama ce destepti sunt unii cu partzonete bune de sprijinit bicicleta... Oricum revenind la topicul tau barbate, HD e o boala grea care odata intrata in sange nu se mai trateaza cu japoneze. Am avut parte de o trecere de la sport (GSXR) la "brontozauri" dupa cum ziceai tu si tot ce pot sa zic e ca ranjetul de pe moaca provocat de o turare a motorului de Harley nu se compara cu nimic. Si eu ma duc la scarbici zilnic cu motorul ( un softail de 1450) si cred ca e singurul lucru care ma face sa ies din pat dimineata... fie ploaie fie inghet. Ma depasesc prin trafic motoare care se strecoara mai usor printre masini, dar e de ajuns sa accelerez din ture joase ca sa imi treaca dorul de japoneze. Cu HOG-ul ai dreptate... dar asa e in orice "organizatiune" motociclistica... cei din fata si cu nasul pe sus isi trag poponeata pe jos cel mai tare. Ride hard si poate o sa ne vedem pe un petec uscat de asfalt odata si odata! Mi s-a mai spus ca odata ce imi iau Harley nu mai scap ... o fi ceva adevarat.. Oricum, inainte sa imi aiu Harley-ul, am tot intrebat in stanga in dreapta - e vreun posesor de Harley care merge zilnic ? vreau si eu sa stiu, daca motorul rezista, daca te mai poti baga cat de cat...Am mizat pe Sportster si din teama ca as fi complet handicapat cu cevba mai mare (dincolo de aspectul financiar...) Iata ca te-am gasit ! Respectul meu omule ptr ca mergi cu Softail-ul zilnic la serv ! Asta da motociclist ! Si Harley-ist .Respect Mesaj completat Salutare, mi-a placut foarte mult cum ai descris motociclismu' privit de pe un harley. Motociclist care sa nu-si doreasca si un harley in garaj cel mai probabil e un motociclist ipocrit.Eu totusi cred ca stilului tau de mers nu i se potriveste harleyu chiar ca o manusa. Am inteles ca ti-ai luat sportsteru' mai mult ca sa-ti impui o limitare stilului tau de mers mai sportiv. Te intreb din curiozitate daca nu cumva te gandesti ca ciclistica unui cruiser mare nu cumva mai mult incomodeaza. Chiar si pe magaoaia de sportster la drum lung observ ca tot sportiv conduci (300km in 4 ore inseamna ca i-ai dat bine, portiuni de 160 lejer ). Lucru' asta mie mi se pare mult mai periculos pe un cruiser decat pe o alta categorie gen sportiva, stradala, tourer, chiar daca viteza maxima creste cu cateva zeci de km. In oras intr-adevar, pare a fi un stil de condus mult mai calm pe un cruiser. Asta doar din cauza spatiului limitat in care nu poti face aceleasi manevre ca si cu o alta motocicleta subtirica, in genu celei pe care ai avut-o. N-am decat 4000 de km cu brontozaurul...si incet-incet ma conformez limitarilor.Probabil pe la 7-10000 o sa fiu deplin "mulat" pe stilul Harley. Acum ce mi se potriveste mie... prietenii mi-au zis - ba, tie iti place viteza, o sa te plictisesti de Harley...fireste ca m-am crezut si eu un mic Rossi acolo, dar,am fost o data la Tunari,pe circuit - sa ma dau cu kartul. Intre pauze, niste baieti se dadeau cu motoarele. Vreo 7-8. Ei, dintre ei, 2 erau meseriasi: trase curate, franat cu frana spate pe curbe ca sa nu deranjeze ciclistica - o fru-mu-se-te - totul parea facut firesc, fara efort, motocicletele nu pareau fortate deloc. Chirurgie curata. Nici o ezitare pe trasa, nici o smucire, nimic. Totul fluid. Ei, mi-am dat seama atunci ca sunt departe de ce faceau astia doi. Asa ca "back-to-basis" . Legat de ciclistica cruiserului/chopperului. E greoaie. Dar are si avantaje. Stii probabil ca si mine, ca luarea un ei curbe cu motorul presupune "dezechilibrarea" motorului (stii ca condusul fara maini nu e apanajul motoristului ci al ciclisticii - se auto echilibreaza). Cadrele sport sunt foarte "dezechilibrabile", ca sa poti "pune" motorul pe succesiuni de curbe stanga-dreapta (sau invers) fara sa pierzi viteza. Cat am avut GSR-ul nu am putut constientiza countersteeringul. Numai daca ma gandeam - apas ghidon stanga ca sa merg in stanga, si ma trezeam cu genunchiul la pamant. Instantaneu. Ei, la brontozaur, e chiar ca in carti...trebuie sa apesi zdravan ca sa il pui pe curba...si nu se pune instant, ci gradat. Ok, dezavantaj cadru GSR: la vant lateral(mai ales rafale stanga-dreapta) pe portiuni deschise - autostrada de ex- era chinuitor. Ajungeam stors la destinatie de cat muncisem ca sa fac corectii. Ei, la sportster, in aceeasi situatie, mi se rupe...pur si simplu din cauza inertiei mari a ciclisticii, efectele sunt mult mai mici. Legat de 300 km in 4 ore - nu am mers cu 160, am mers cu 140 max pe autostrada(ca nu voiam sa imi inrautatesc situatia). Obtinerea unui timp bun nu se face neaparat prin viteza warp, cat prin viteza sustinuta si cat mai putine pauze. Sa stii ca pe ansamblu, m-a cumintit - nici macar o situatie in care sa simt ca pierd controlul in 4000 de km. Am mers pe ploaie, pe strazi udate ( GSR-ul era groaznic pe udatura chit ca aveam anvelope Michelin Pilot Road 2CT), pe vant. Mai incet, e adevarat...dar unde naibii ne grabim toti ? Mesaj completat Sunt in concediu acum - am conexiune cam proasta - deci o sa scriu mai la "ralenti". Ultimele vesti legate de sportster - caut o modalitate sa reduc un pic zgomotul de esapament - mi-am pus slip-on-uri Vance and Hines HS Straight shots si sunt cam tari in oras. A mers cineva in spatele meu in oras, si cica e groaznic cand deschid gazul - e un fel de al doilea razboi mondial in spate. Deocamdata ma conversez cu baietii din state ca pe la noi nu prea am gasit ceva pertinent. Ca idee, e destul de complexa treaba asta cu evacuarea, daca vrei sa o faci stiintific, fara sa afectezi motorul. Daca vreunul dintre voi are cunostinte stiintifice, vreun calculator de evacuare ptr HD, dati-mi de stire va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Ultimele vesti legate de sportster - caut o modalitate sa reduc un pic zgomotul de esapament - mi-am pus slip-on-uri Vance and Hines HS Straight shots si sunt cam tari in oras.A mers cineva in spatele meu in oras, si cica e groaznic cand deschid gazul - e un fel de al doilea razboi mondial in spate. Deocamdata ma conversez cu baietii din state ca pe la noi nu prea am gasit ceva pertinent. Ca idee, e destul de complexa treaba asta cu evacuarea, daca vrei sa o faci stiintific, fara sa afectezi motorul. Daca vreunul dintre voi are cunostinte stiintifice, vreun calculator de evacuare ptr HD, dati-mi de stire va rog. cred ca te-ai complicat putin cam tare cu tobele. puteai sa iei direct ceva HD. http://www.harley-davidson.com/dwp/gma/dwp...;bmLocale=en_US cred ca ieseai bine si la bani. la sunet sigur iesea ce trebuie, si fara bataie de cap ca faci bube la motor. ce nu inteleg este de ce numesti motorul "brontozaur". ca pana la urma ai un motor care nici cilindree si nici greutate nu are sa intre la o asemenea categorie. 1200 cc si 260 kg running order este ceva putin peste mediu, pentru orice cruiser (nu ma refer strict la HD). intelegeam daca aveai un touring, sau un VRSC, dar asa? eu merg destul de frecvent cu motorul la munca, deci fac ceva kilometri in oras. ce am pus pe motor este un ventilator (din pacate vad ca este disponibil doar pentru modelele touring) care ajuta la racirea cilindrilor. http://www.harley-davidson.com/dwp/gma/dwp...;bmLocale=en_US. nu sunt sigur daca poti adapta asa ceva pe motorul tau, poti insa studia problema. ajuta la racire la mers in oras. inainte sa il montez se incingea pana la punctul la care scadea turatia motorului la relanti ca sa reduca temperatura. dupa ce l-am montat nu s-a mai intamplat, de unde trag concluzia ca nu am aruncat cu banii aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat August 10, 2009 Autor Share Postat August 10, 2009 cred ca te-ai complicat putin cam tare cu tobele. puteai sa iei direct ceva HD.http://www.harley-davidson.com/dwp/gma/dwp...;bmLocale=en_US cred ca ieseai bine si la bani. la sunet sigur iesea ce trebuie, si fara bataie de cap ca faci bube la motor. ce nu inteleg este de ce numesti motorul "brontozaur". ca pana la urma ai un motor care nici cilindree si nici greutate nu are sa intre la o asemenea categorie. 1200 cc si 260 kg running order este ceva putin peste mediu, pentru orice cruiser (nu ma refer strict la HD). intelegeam daca aveai un touring, sau un VRSC, dar asa? eu merg destul de frecvent cu motorul la munca, deci fac ceva kilometri in oras. ce am pus pe motor este un ventilator (din pacate vad ca este disponibil doar pentru modelele touring) care ajuta la racirea cilindrilor. http://www.harley-davidson.com/dwp/gma/dwp...;bmLocale=en_US. nu sunt sigur daca poti adapta asa ceva pe motorul tau, poti insa studia problema. ajuta la racire la mers in oras. inainte sa il montez se incingea pana la punctul la care scadea turatia motorului la relanti ca sa reduca temperatura. dupa ce l-am montat nu s-a mai intamplat, de unde trag concluzia ca nu am aruncat cu banii aiurea. Brontozaur - ptr ca e si fluid si greoi (paradoxal), si ptr ca motorul v la 45 cu maneton comun isi trage seva de prin era dinozaurilor moto (1909). Acum fie ca iti convine sau nu, ramane brontozaur. Am vrut si eu ventilator ptr cilindrul din spate - ma gandisem la un ventilator de Buell, m-am interesat, din mai multe motive mi-a pierit cheful - si nici nu am mult spatiu sa ma desfasor. Vad ca a rezistat pana acum. Sa stii ca mi s-a parut si mie ca scade ralenti-ul dupa mers intens la bara in oras, pe caldura.Neavand insa turometru, pot sa zic ca a ramas la stadiul de parere. Dar ce spui tu are sens din punct de vedere mecanic.Cred ca si mai potrivit ptr racire ar fi un radiator suplimentar de ulei. Vance and Hines HS Straight shots arata super si se aud super. Mai ales la drum lung. Din pacate ma simt cam prost in oras bubuind - am trecut prin Slatina, printr-o parcare, si mare parte din masini au inceput sa urle - o cacofonie intreaga de bip-biiip-biiiip, uau-uau, si alte alea, si pe stanga si pe dreapta, basca luminile clipocind draceste...Mi-am si imaginat 2-300 de capete ingrijorate sarind la fereastra speriate....Mi-o placea mie sa fiu in centrul atentiei, dar nici chiar asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 (editat) Acum fie ca iti convine sau nu, ramane brontozaur. nu am nici o tragedie, zi'i cum vrei. eram curios. Cred ca si mai potrivit ptr racire ar fi un radiator suplimentar de ulei. Vance and Hines HS Straight shots arata super si se aud super. Mai ales la drum lung. Din pacate ma simt cam prost in oras bubuind - am trecut prin Slatina, printr-o parcare, si mare parte din masini au inceput sa urle - o cacofonie intreaga de bip-biiip-biiiip, uau-uau, si alte alea, si pe stanga si pe dreapta, basca luminile clipocind draceste...Mi-am si imaginat 2-300 de capete ingrijorate sarind la fereastra speriate....Mi-o placea mie sa fiu in centrul atentiei, dar nici chiar asa nu ajuta la mers in oras un radiator suplimentar de ulei. tot pe loc stai, tot nu se ventileaza, deci se va supraincalzi. tobele pe care ti le-am indicat sunt screamin' eagle. foarte probabil ca se aud bine si arata bine, a harley. in fine, tu stii. Editat August 10, 2009 de gabimaty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Vance and Hines HS Straight shots arata super si se aud super. Mai ales la drum lung. Din pacate ma simt cam prost in oras bubuind - am trecut prin Slatina, printr-o parcare, si mare parte din masini au inceput sa urle - o cacofonie intreaga de bip-biiip-biiiip, uau-uau, si alte alea, si pe stanga si pe dreapta, basca luminile clipocind draceste...Mi-am si imaginat 2-300 de capete ingrijorate sarind la fereastra speriate....Mi-o placea mie sa fiu in centrul atentiei, dar nici chiar asa Pune tobele originale inapoi si scapi de o problema. Ia niste coburi si un parbriz..In coburi baga o casca si pt. pasagera.. se schimba cu totul mersul pe motor daca mai duci pe cineva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Scapi de majoritatea bubuiturilor daca reglezi carbiul calumea: http://www.harley-performance.com/harley-d...carburetor.html Ideal ar fi sa pui un kit tunderslide dyno dar pt inceput e bun si reglajul de la link-ul de sus - plus ca e gratis. Dar ia si un filtru de aier high flow neaparat, K&N sau Screemin' Eagle sau S&S. Tobele V and H sunt beton pt motor! Daca faci tot ce am zis o sa scapi si de supraincalzirea motorului (daca reglajul e mai sarac, asha cum e din fabrica,motorul se incalzeste mai tare). Potzi sa iei un mini-radiator, dar la ventilator nu-i vad rostul (nu ai carene). Cu tobele mele pornesc alarmele din garajul subteran de la turnul unde am biroul... mi se falfa... dimineata las motorul la incalzit 2-3 minute in fatza casei... tough luck pentru vecini... Dar nu m-ash desparti de tunet nici mort! Ride hard! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Scapi de majoritatea bubuiturilor daca reglezi carbiul calumea: http://www.harley-performance.com/harley-d...carburetor.html cred ca modelul lui are injectie (sper sa nu zic prostii, dar sportster 1200 Low din 2009 il vad cu sistem de injectie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tin-tin Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 (editat) salutare...sa-l stapanesti sanatos...un pic pe langa dar nu departe, imi dau si eu cu parerea...in 2008 am trecut de la triumph speedtriple (T300B, 900cc din 97) la buell xb12s lightning...GRESITA MISCARE!...xb12-le e mult mult fun!...am avut pe el toba remus, filtru de aer direct (airbox conversion) si powerizer(tot remus)...nota 10 la sonorizare , cu tot cu vibratii si efecte secundare (pe forma aia de motoreta nu poti lasa vreo casca cat e motoru' pornit!)......foarte bine echilibrata (wheelie, viraje), senzatia de putere mult mai mare decat m-as fi asteptat de la un V american...aspect criminal...usoara...DAR!...fiabilitate ZERO! (in mai putin de 12 luni am dus-o de 4 ori in service...electrice, rulmenti roti, injectie)...am reusit totusi sa fac peste 6000 de kilometri pe ea...dupa a 4a tura la dealer a ajuns acasa... deja vanduta!!!...alte minusuri: zero confort la drum lung, lipsa semighidoanelor (subiectiv...ma ucide orice alt fel de ghidon pe o motoreta de strada)...si...evident...preturile in service! (rulmentii i-am schimbat la dealerul din paris...pt c-acolo m-a prins beleaua...si n-au vrut in nici un fel s-auda de garantie internationala!...am incercat sa iau banii inapoi cand am ajuns acasa de la HD...fara succes)...in rest, distractie placuta pe sportster!...data viitoare cand caut ceva clasic...va fi triumph sau ducati!...iar despre HD...m-as mai pacali odata cu crossbone sau XR...sau nu?!... Editat August 12, 2009 de tin-tin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat August 12, 2009 Autor Share Postat August 12, 2009 Pune tobele originale inapoi si scapi de o problema. Ia niste coburi si un parbriz..In coburi baga o casca si pt. pasagera.. se schimba cu totul mersul pe motor daca mai duci pe cineva.. Tobele originale sunt "blege" la sunet - e placut sa le ascult la ralenti langa motor....In rest...cand mergeam cu Sportsterul, nu prea se auzea. Tobele ptr Harley HDI ( Harley Davidson International) sunt dublu restrictionate fata de cele ptr state: au si catalizator si au si mai putine randuri de gauri in baffle ( nu stiu cum se traduce in romana ).In fine, sunt multumit de V&H dar as vrea o tzara mai incet - si nu doar cu 3-4 db ( astia de la V&H ofera niste quiet baffles care scad zgomotul cu 3-4 db). Parbriz nu prea vreau sa iau - am io o fixatie cu mersul in vant direct - iar coburi ...sa mai strang ceva bani. Mesaj completat Scapi de majoritatea bubuiturilor daca reglezi carbiul calumea: http://www.harley-performance.com/harley-d...carburetor.htmlIdeal ar fi sa pui un kit tunderslide dyno dar pt inceput e bun si reglajul de la link-ul de sus - plus ca e gratis. Dar ia si un filtru de aier high flow neaparat, K&N sau Screemin' Eagle sau S&S. Tobele V and H sunt beton pt motor! Daca faci tot ce am zis o sa scapi si de supraincalzirea motorului (daca reglajul e mai sarac, asha cum e din fabrica,motorul se incalzeste mai tare). Potzi sa iei un mini-radiator, dar la ventilator nu-i vad rostul (nu ai carene). Cu tobele mele pornesc alarmele din garajul subteran de la turnul unde am biroul... mi se falfa... dimineata las motorul la incalzit 2-3 minute in fatza casei... tough luck pentru vecini... Dar nu m-ash desparti de tunet nici mort! Ride hard! Motorul meu e injectat. In fine, nu vreau deocamdata sa fac cine stie ce modificari de anvergura - m-a interesat un sunet un pic mai "intepat". Legat de supraincalzire - nu am o problema cu asta, numai ca intr-o discutie anterioara cu gabimaty mi s-a aprins beculetzul cand a spus ca datorita supraincalzirii s-a redus turatia motorului - pare ca mi s-a intamplat si mie. Asta inseamna ca exista un sistem de protectie chiar si la brontozaurul asta. Si, atata timp cat merge, nu imi fac probleme . Cu tunetul e alta problema...vezi, de placut imi place si mie, dar: - imi este rusine fata de vecini - se pare ca este foarte enervant ptr ceilalti participanti la trafic, mai ales daca sunt in spate...si un sofer iritat poate deveni un sofer periculos pe principiul - ti-arat io tie motociclist nenorocit ! - e mai bine sa mizez pe civilizatie - nu am auzit o sirena de salvare si niste claxoane ...just ride ! Mesaj completat cred ca modelul lui are injectie (sper sa nu zic prostii, dar sportster 1200 Low din 2009 il vad cu sistem de injectie). Corect Mesaj completat salutare...sa-l stapanesti sanatos...un pic pe langa dar nu departe, imi dau si eu cu parerea...in 2008 am trecut de la triumph speedtriple (T300B, 900cc din 97) la buell xb12s lightning...GRESITA MISCARE!...xb12-le e mult mult fun!...am avut pe el toba remus, filtru de aer direct (airbox conversion) si powerizer(tot remus)...nota 10 la sonorizare , cu tot cu vibratii si efecte secundare (pe forma aia de motoreta nu poti lasa vreo casca cat e motoru' pornit!)......foarte bine echilibrata (wheelie, viraje), senzatia de putere mult mai mare decat m-as fi asteptat de la un V american...aspect criminal...usoara...DAR!...fiabilitate ZERO! (in mai putin de 12 luni am dus-o de 4 ori in service...electrice, rulmenti roti, injectie)...am reusit totusi sa fac peste 6000 de kilometri pe ea...dupa a 4a tura la dealer a ajuns acasa... deja vanduta!!!...alte minusuri: zero confort la drum lung, lipsa semighidoanelor (subiectiv...ma ucide orice alt fel de ghidon pe o motoreta de strada)...si...evident...preturile in service! (rulmentii i-am schimbat la dealerul din paris...pt c-acolo m-a prins beleaua...si n-au vrut in nici un fel s-auda de garantie internationala!...am incercat sa iau banii inapoi cand am ajuns acasa de la HD...fara succes)...in rest, distractie placuta pe sportster!...data viitoare cand caut ceva clasic...va fi triumph sau ducati!...iar despre HD...m-as mai pacali odata cu crossbone sau XR...sau nu?!... Imi pare rau sa aud ca ai avut probleme cu Buell-ul. Eu am citit numai de bine de Buell- dar viata bate filmul probabil. Rulmenti roti schimbati in 6000 km ? Hai ca asta e buna ! Dar ce frate, ai tinut-o numai in wheelies si stoppies la greu ? Ai facut off-road ? Si eu am o mica problema cu Sportsterul-se pare ca s-a bulit plutitorul si rezerva sta mereu aprinsa...e..e un ciuruc pana la urma, doar ca e secant ca se intampla la un motor nou.Dar na, se intampla si pe la altii. Piesa mi-a venit, trebuie sa o rezolv zilele astea. Te poti "pacali" si cu un Sportster...pana la urma tot n-ai avut HD, ai avut Buell - cred ca am intalnit pe cineva care mustea de nefericire ca Buell-ul nu e HD...adica perceptia generala e ca Buell= un fel de ruda a HD...dar asa, din alt tinut. Cross bone -ul e super tare, e pe sufletul meu (imi aduce aminte de WLA) XR - motor de Sportster cu ceva steroizi - din ce am auzit, imprumuta mult de la Buell. Si e si o nesimtire din partea americanilor - XR 1200 nu e XR 750 ! Cineva de la departamentul de analiza de piata, un stab gras, plictisit de viata, spaima tuturor, a grait : "ce le place ba europenilor ? pai naked si sportive sefu'...aha, ia sa facem si noi ceva jumate naked, jumate sportiva si s-ai ardem si un look + nume de motor legendar" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tin-tin Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 (editat) da...ai dreptate cu XRu'...e o strutocamila dar mie imi place...scaritele, tobele...e un racer clasic...parat... cat despre rulmentii la buell...ridicolul nu se opreste aici...s-ar putea sa mai am corespondenta cu HD...prima explicatie a fost...c-o spal cu turbo jet...prea puternic...intra apa cu presiune la rulmenti...bla...la care eu am revenit (rusinos poate da' cinstit) spunand ...ca-mi pare rau da' motoreta respectiva n-a prea vazut apa...:-/...la care HD raspunde...AHA! pai asta-i motivul! o motoreta trebe si spalata din cand in cand!...si eu ma gandeam ca avand permis ar duce pe oricine cu gandul la faptul ca am cel putin 18 ani...si-ar putea conduce panarama pe-o trasa mai putin lipsita de ridicol!!!..sau infantilism...:-)... Mesaj completat na c-am gasit si XRu' original!!...stiam ca am una pe undeva...e facuta la NEC show la birmingham anu' trecut... Editat August 12, 2009 de tin-tin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat August 12, 2009 Autor Share Postat August 12, 2009 Off topic: Am facut rost zilele astea de "Ghidul Motociclistului" de Darwin Holmstrom & Charles Everitt, editata de Paralela 45 E prima carte ghid de condus motocicleta in limba romana dupa muuulti-multi ani. (Eu am invatat sa conduc motocicleta dupa o carte numita "Motocicleta" 1960, George Mayer care avea si un capitol de pilotaj). Au fost ceva incercari de explicat pilotajul moto in Univers Moto, mi-au promis baietii ca o adune toate articolele intr-un soi de ghid, dar nu s-a finalizat. Caracterizare "Ghidul Motociclistului": scrisa in stil american - adica uneori explica mai mult decat trebuie anumite concepte sau tehnici, dar, este excelenta ptr un incepator. Am cunoscut in ultimele 6 luni vreo 10 incepatori - oamenii sunt foarte dezorientati, nu exista o modalitate clara, un loc de unde sa culeaga toate informatiile necesare. Exista forumuri - care de multe ori incurca, exista instructori vai mama lor si mai exista si motociclistii cu ceva experienta, care cum dau de un incepator, cum incep sa se bage in seama care mai de care, unii total pe langa- citez aici celebra descoperire "counter steering". Unul din cunoscutii mei, aflase si pricepuse si el cum statea treaba cu countersteeringul. Si cum prindea un inceptor, cum ii baga pe gat - cum nu stii ce e aia countersteering ? aaa, pai n-ai ce cauta pe motor daca nu stii ce e aia countersteering...stai sa iti explic eu cum e cu precesiunea giroscopica, stai sa iti fac niste scheme...si saracul incepator, pe langa ca era teribil de zapacit de complexitatea contersteerigului ca proces fizic in sine, mai era si dezamagit ca, desi mergea pe motor, conform "experimentatului" nu avea ce cauta pe motor pana nu invata countersteeringul. Ei, "Ghidul motociclistului" ajuta un motociclist in devenire sa culeaga toate informatiile necesare, intr-o forma pertinenta si fara "bruiajul" celorlalti motociclisti cu "experienta". Acum, alte carti pe care le recomand - in ordinea importantei - primul loc, e cea mai importanta: - Proficient Motorcycling - David Hugh - Biblia Motociclistului dupa parerea mea- se gaseste si in format electronic, scanata de niste baieti, se poate comanda si de pe Amazon. Eu o am in ambele forme, pe Amazon a costat cam 50 RON anul trecut - Sport Riding Techniques - Nick Ienasch - o am in format electronic. M-a luminat cum e cu condusul sportiv. Simplu, clar, la obiect. Unii mai recomanda Twist of a wrist de Keith Code, ptr condus sportiv. Am incercat sa o citesc, este scrisa MIZERABIL - foloseste parabole mercantile ca ptr americani - daca consideram ca aderenta pe care o avem este egala cu 10 dolari, atunci, pe ploaie, pierdem 5 dolari. Daca suntem inclinati intr-un viraj, mai perdem 3 dolari. Deci cata aderenta ne mai ramane ? 2 dolaaaari...in plus, fiecare capitolas are glosar de termeni, dar nu de termeni moto, ci de termeni in general - aderenta=..., ploaie=..., mazga=..., dolar=...Ma, e scrisa parca ptr handicapati. Ptr cei care se cred mari meseriasi cu motoarele. Dati va rog o cautare pe youtube cu "motorcycle gymkhana". Ptr cei cu choppere/cruisere o cautare dupa "police motorcycle training". Mesaj completat ...prima explicatie a fost...c-o spal cu turbo jet...prea puternic...intra apa cu presiune la rulmenti...bla...la care eu am revenit (rusinos poate da' cinstit) spunand ...ca-mi pare rau da' motoreta respectiva n-a prea vazut apa...:-/...la care HD raspunde...AHA! pai asta-i motivul! o motoreta trebe si spalata din cand in cand!...si eu ma gandeam ca avand permis ar duce pe oricine cu gandul la faptul ca am cel putin 18 ani...si-ar putea conduce panarama pe-o trasa mai putin lipsita de ridicol!!!..sau infantilism...:-)... Ha-ha-ha .. tare de tot Mesaj completat Azi e ultima zi cand mai pot sa circul cu dovada. Urmeaza 30 de zile de asteptare. Ultimele stiri: - mi s-a inlocuit piesa stricata - float-sender - adica plutitorul. Se pare ca e ok acum - am proiectat si facut un amortizor de zgomot, dar din pacate am intampinat probleme cu prinderea asa ca deocamdata sunt pe standby.Acum ca tot am timp, poate fac ceva mai destept - ma gandeam la ceva variabil. - azi am trecut si io pe la Arc - unii oameni zic ca nu se aude nicidecum asa tare... Legat de zicala "Loud pipes save lives" ...n-am crezut nici in trecut in ea, acum cu atat mai putin. Problema e ca atunci cand vin din spate, sunt oameni care pare ca nu ma aud(ceea ce e si firesc). Adevarat, cand sunt langa ei, e greu sa ma ignore.Se pare ca tot claxonul e de baza - claxonul permite sa ma descopere mai repede. In schimb, cu noile tobe, am descoperit ca pot sa fac ceva educatie - imaginati-va situatia: sofer cu muzica urland si cu geamurile deschise...sa zicem cu manele...ma postez astfel incat tobele sa se termine fix in dreptul geamului aluia...si turez un pic...reactii: inchis geamul, pumni aratati si vociferari, injuraturi, da' e ca intr-un film mut . Ei misca buzele dar nu se aude nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
logan Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 n-ar fi mai bine sa ne scri o nuvela? "Brontozaurul meu" ..place cum le zici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat August 22, 2009 Share Postat August 22, 2009 n-ar fi mai bine sa ne scri o nuvela?"Brontozaurul meu" ..place cum le zici pai cam asta face.... si o face bine:) bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat August 24, 2009 Autor Share Postat August 24, 2009 Multumesc ptr aprecieri. Deocamdata sunt tras pe dreapta - mai am 26 de zile de asteptat. Am spalat si lustruit motorul, i-am facut plinul, am pus cea mai rezistenta husa pe el...si astept.Incerc sa fac abstractie ca am motor - altfel tare ma mai mananca palmele sa fac o tura. De scris nu prea mai am ce sa scriu in context. Asa ca o sa hibernez nitel pana o sa am permis din nou si o sa am ce sa impartasesc. Mi se pare ca la mine in zona au inceput sa ude cu apa + clor. Daca e asa, aveti grija ca este foarte alunecos. Asfalt uscat si bucurati-va de vremea frumoasa si de motoare - va doresc tuturor "a quality ride", indiferent de motor, statut rang social, cont in banca, simpatii politice, sex si orientare sexuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.