Sari la conținut

Harley Davidson Sportster 1200 Low - Brontozaurul


ddmkro
 Share

Postări Recomandate

Amuzanta descrierea. Ma cam asteptam sa fie asa cum zici :D

 

Ma uitam, de curiozitate, ce HD-uri se vand la Romanica si am vazut unul exact ca al tau, din 2008, la 13.000E. Eu stiam ca deprecierea e mica la Harley (la fel si la Ducati si BMW), dar eu nu stiam ca anumite americance chiar se apreciaza in timp :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 440
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Amuzanta descrierea. Ma cam asteptam sa fie asa cum zici :D

 

Ma uitam, de curiozitate, ce HD-uri se vand la Romanica si am vazut unul exact ca al tau, din 2008, la 13.000E. Eu stiam ca deprecierea e mica la Harley (la fel si la Ducati si BMW), dar eu nu stiam ca anumite americance chiar se apreciaza in timp :angryfire:

 

Pai cred ca conteaza cat de customizat e ...

Ca sa isi faca lumea o idee, accesorii de la HD aduse de dealer:

- engine bar - protectie motor, 2 tevi practic- 1100 RON

- sissy bar+pernita spatar - 1100 RON

- parbriz - 1900 RON

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma amuzat teribil descrierea ta! :D

eu sunt printre cei care si-ar dori un harley mai mult pt senzatiile de plimbare..nu-s un fan de alergaturi..

cat despre japoneze.. ce sa zic.. de a mea is multumit...

harley-iul pe care l-as vrea ar fi unul de oldschol..un hydra glider.. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma amuzat teribil descrierea ta! :D

eu sunt printre cei care si-ar dori un harley mai mult pt senzatiile de plimbare..nu-s un fan de alergaturi..

cat despre japoneze.. ce sa zic.. de a mea is multumit...

harley-iul pe care l-as vrea ar fi unul de oldschol..un hydra glider.. :lol:

 

Ca old school mie mi se pare ca nimic nu e ca un CrossBones.

Sa pe arcuri, furca springer...ce sa mai, vine din trecut de undeva. Din pacate are niste mici neajunsuri, cum ar fi pretul si utilitatea...m-am urcat pe una, motorul e atat de lat, incat nu ajungeam bine cu picioarele jos !!!! Si per ansamblu, e un mastodont inutil ptr mers zilnic in Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de japoneze si perisabilitatea lor in timp

E o tragedie ce se intampla cu japonezele, dar e vina japonezilor (sau mai degraba intentia lor...)

Iti iei motor japonez...la scoaterea din showroom scade automat - cu 0 kilometri - cu 15-30 %. Peste 2 ani simti nevoia sa o schimbi...a aparut un model mai nou, mai performant, mai aerodinamic..Chiar iti trebuie ?

Perisabilitatea motoarelor japoneze e foarte mare - isi pierd valoarea repede. Cea mai mare vina o are culmea, producatorul, care are cicluri de inlocuire a produselor foarte mici - practic inlocuiesc modele de succes cu modele si mai de succes.

Japonezii au aderat foarte repede la societatea de consum - cream nevoi care nu exista,si al caror raspuns e produsul nostru, ca apoi sa le satisfacem

Tehnologic, ca inovatii,solutii tehnice, materiale sunt varfuri - investesc foarte mult, motoarele lor sunt tot timpul in top...

Ca sa se asigure ca se vand, au si ei nevoie de un mit - mitul puterii si manevrabilitatii.

Cati dintre bikerii cu 100-200 CP folosesc macar intr-o treime din timp 80-90% din putere ?

Foarte putini.

Si totusi exista o categorie care vrea mai multa putere -sau cumpara mai multa putere sau performanta ... nu neaparat ptr ca au nevoie, ci ptr ca este stimulata nevoia asta

 

O sa spun o povestioara legata de putere-performanta si nevoia reala.

O nevoie reala de putere-performanta e justificata doar in cazul in care conduci aproape de limita si simti nevoia reala de mai mult.

E povestita de un campion american, nu cine stie ce, dar campion - Nick Ienatsch. Ei, tipul asta concura ptr o echipa care tocmai ii preparase o motocicleta de curse.Totul de top -ciclistica, motor, gume, aerodinamica.

Nick a luat-o la un drive test pe niste drumuri pustii ...si i-a dat in goarna din ce in ce mai mult...era intr-o portiune cu multe curbe...in timp ce se chinuia sa scoata sufletul din motor, il intrece unu' pe curbe, cu o gioarsa de motor compartativ cu al lui - un motor obisnuit, care cu greu trecuse inspectia tehnica.La intoarcere, pe acelasi drum, la fel, il intrece acelasi biker pe un motor de strada... Tipul care il intrecuse, era Kenny Roberts, care in afeara curselor conducea o motocicleta de strada, mai gioarsa. Dar o conducea tot timpul anului.

O "invatase"

Talcul povestioarei ? ... Poate ca trebuie sa investim mai mult in noi, sa ne cunoastem cat mai bine motoarele, in loc sa investim in alte motoare.

 

Am avut Suzuki GSR inainte...daca e sa fiu sincer ...si o sa fiu..poate de 2 ori m-am apropiat de puterea maxima...si pe perioade scurte

(240 km/h, pe A2, cativa km)...de 2 ori din multe alte jdemii de ori cand m-am dat cu ea...Chiar aveam nevoie de 98 CP ? Mmm...as zice ca nu...

 

O alta intrebare existentiala care m-a "izbit" la un moment dat...

Traiesc in secolul 21, motoarele de acum sunt super high-tec...Oare TREBUIE sa conduc neaprat ceva high-tech-high-performance ?

Ce ma califica ptr postul asta ?

Ce, faptul ca m-am nascut prin anii '70 ma face automat mai bun decat cei care au condus decenii motoare prin anii '50 ? Si ma si face automat eligibil de a conduce ceva high perf ? DOAR ptr ca m-am nascut acum ? ....Nu, nu cred...

 

Sa revin la Harley... "m-a invatat" cateva chestii ... Chiar face diferenta un slalom nebun printre masini fata de un mers linistit ? Practic vorbind, nu. Poate un 10-15 minute in plus la un drum de 10 km ( atat e drumul meu pana la serv)

Unde se grabeste toata lumea asta ?

Ma grabesc, ca sa ajung intr-un loc din care o sa ma grabesc sa ajung in altul, din care tot asa...o sa ma tot grabesc.

Totul in fuga, in goana...ce ne mai ramane ?

Inainte, cu GSR-ul , eram tot timpul flamand de viteza, disperat sa ajung primul la semafor ca sa plec primul si tot asa. De ce ? ...

 

 

 

 

Mesaj completat

Azi simt un respect fata de brontozaur...la cat de proaste referinte au americanii la capitolul tehnic moto, ma temeam ca ca la un mom sa dea chix motorul - sa se caleze, sau sa se opreasca din cauza caldurii.

Cand am luat Sportsterul, io l-am intrebat pe dealer - "Ba, spune-mi clar, are probleme cu racirea, vara in oras ?

Ca sa vezi, ca n-ar trebui, ...ce sa mai evaziv. Zic, da' stii pe cineva care merge zilnic cu ea la serv, prin aglomeratie ? Tot asa, evaziz -nu prea cica.

Asa ca ma cam asteptam sa dea chix.

 

Nu, nu dadu chix. Merge oameni buni ! Merge...stat la rand, cu apele curgand pe mine, taras, grapish 10 km ...

NICI MACAR O PROBLEMA. (Posesorii de japoneze se tavalesc de ras probabil cand aud ce probleme imi pun si io...da' nu-i bai...e ok )

 

Respect Harley-Davidson !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa te corectez la o chestie... Japonezii au pastrat mult timp in productie modelele de succes, vezi Hornet care din '99 de cand a aparut pana in 2006 inclusiv nu prea s-au schimbat multe la el, la fel si Banditul si SV-ul si nu in ultimul rand Yamaha FZ6. Dar astea-s motociclete destinate maselor, motociclete de "consum" sa zic asa, dar sunt motociclete care inca se mai cauta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ddmkro..fratele meu..esti in asetimentul meu...si ma bucur ca ai descoperit placerea drumului si nu finalitatea lui...

sa te bucuri mergand cu 70-80 de km/h si sa simti calutul sub tine vibrand, este o placere de care rar am dat..placerea de a te plimba, de a gusta drumul..tu si motorul..

asta e motivul pt care mi-am dorit un cruiser, ca de un HD inca nam.. sa simt placere de la mers si nu de la viteza...

mi-as dori odata sa te am langa mine la un pahar de vorba..imi place cum le zici..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa te corectez la o chestie... Japonezii au pastrat mult timp in productie modelele de succes, vezi Hornet care din '99 de cand a aparut pana in 2006 inclusiv nu prea s-au schimbat multe la el, la fel si Banditul si SV-ul si nu in ultimul rand Yamaha FZ6. Dar astea-s motociclete destinate maselor, motociclete de "consum" sa zic asa, dar sunt motociclete care inca se mai cauta.

 

Asa este. N-am vrut sa fiu exhaustiv sau atoatestiutor. Japonezii nu sunt deloc prosti - evident ca stiu si ei principiul "daca merge, nu repara/schimba".Daca se vinde, fabricam in continuare. Au scos foarte multe modele de succes si legendare: HONDA CB750, YAMAHA XT 500, KAWASAKI Z1,SUZUKI RG 500 GAMMA...sunt o multime.

Totusi filozofia lor e atac pe toate fronturile : ne bagam in toate categoriile posibile - biciclete cu motor, scutere motoare de strada, off-road, quad-uri, sport, turing, choppere/cruisere...E greu sa ai o identitate clara cand activezi in atatea sectiuni...

Daca zic BMW, ma gandesc la - al doilea razboi mondial, motor boxer, motociclete de parada si de politie, calatorii lungi prin te miri unde, GS...Au identiate

Daca zic MotoGuzzi, automat vad in minte v transversal la 90 de grade. Ca e griso, breva, nevada, california, e clar ptr mine.Au identitate.

La fel Ducati - 2 in L...performanta...ciclistica excelenta

Si mai sunt o multime, da' n-am chef sa le insir acum...

 

Revenind la Harley...astia au avut o istorie destul de dubioasa ...la un moment dat au facut motoare 2t (dupa al doilea razb mondial) au facut 1 scuter, motociclete sport de 250 (dupa ce cumparasera aermacchi).unchopperas de 250 care arata ca Hona Rebel.penibil..in fine cam prin anii 70, cand japonezii au inceput sa se impuna mondial, HD si-au definit clar pozitia: motoare V la 45, design clasic care sa mizeze pe nostalgie.

Umbla vorba ca la un moment dat, niste oficiali de la Harley ar fi zis -" domnilor, mai mult nu insemna neaprat mai bine.Japonezii reusesc prin prodcutie de masa din ce in ce mai mare. Noi o sa limitam productia ca sa stimulam vanzarile. Unii oameni vor avea de asteptat."

Una din coordonatele valorii este raritatea. Cu cat un bun este mai rar,cu atat e mai scump.

Pana la urma HD a reusit. Are identitate.

Cand zic Harley ma gandesc la.... V la 45....pum-pum.....pum-pum...vibratii, pozitie demna, relaxare

introspectie.

 

 

Mesaj completat

ddmkro..fratele meu..esti in asetimentul meu...si ma bucur ca ai descoperit placerea drumului si nu finalitatea lui...

sa te bucuri mergand cu 70-80 de km/h si sa simti calutul sub tine vibrand, este o placere de care rar am dat..placerea de a te plimba, de a gusta drumul..tu si motorul..

asta e motivul pt care mi-am dorit un cruiser, ca de un HD inca nam.. sa simt placere de la mers si nu de la viteza...

mi-as dori odata sa te am langa mine la un pahar de vorba..imi place cum le zici..

Multumesc, multumesc.

Azi am de mers la o nunta si nu prea am timp de iesit.

 

Maine, duminica o sa ies cu motorul ... uite, la ora 10 o sa fiu in piata constitutiei.

As iesi si la noapte - e superb sa ma plimb cu motorul noaptea pe racoare - dar nu stiu la ce ora termin cu obligatiile si probabil o sa fiu si abtziguit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

momentam stau cuminte..ma lasa si frana si cauciuc pe spate si tre sa le fac.. dar de iesit iesim odata la o vorba. :lol:

Receptionat mesaju' . Lasam pe alta data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Felicitari again pentru achizitie.

:lol:

 

Pentru a scapa de misterul sunetului specific Harley-Davidson uitati un link aici:

 

Harley-Davidson Distinctive Sound

 

sau explicatia:

 

"In a two-cylinder, horizontally opposed engine, the pistons are timed so that one fires on one revolution of the crankshaft and the other fires on the next revolution -- so one of the two pistons fires on every revolution of the crankshaft. This seems logical and gives the engine a balanced feeling. To create this type of engine, the crankshaft has two separate pins for the connecting rods from the pistons. The pins are 180 degrees apart from one another.

 

A Harley engine has two pistons. The difference in the Harley engine is that the crankshaft has only one pin, and both piston rods connect to it. This design, combined with the V arrangement of the cylinders, means that the pistons cannot fire at even intervals. Instead of one piston firing every 360 degrees, a Harley engine goes like this:

 

•A piston fires.

•The next piston fires at 315 degrees.

•There is a 405-degree gap.

•A piston fires.

•The next piston fires at 315 degrees.

•There is a 405-degree gap.

And the cycle continues.

At idle, you can hear the pop-pop sound followed by a pause. So the sound of a Harley is pop-pop...pop-pop...pop-pop. That is the unique sound of a Harley-Davidson motorcycle."

 

Bafta,

 

Vali

Editat de ktmbull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

Pentru a scapa de misterul sunetului specific Harley-Davidson uitati un link aici:

 

Harley-Davidson Distinctive Sound

 

sau explicatia:

 

"In a two-cylinder, horizontally opposed engine, the pistons are timed so that one fires on one revolution of the crankshaft and the other fires on the next revolution -- so one of the two pistons fires on every revolution of the crankshaft. This seems logical and gives the engine a balanced feeling. To create this type of engine, the crankshaft has two separate pins for the connecting rods from the pistons. The pins are 180 degrees apart from one another.

 

A Harley engine has two pistons. The difference in the Harley engine is that the crankshaft has only one pin, and both piston rods connect to it. This design, combined with the V arrangement of the cylinders, means that the pistons cannot fire at even intervals. Instead of one piston firing every 360 degrees, a Harley engine goes like this:

 

•A piston fires.

•The next piston fires at 315 degrees.

•There is a 405-degree gap.

•A piston fires.

•The next piston fires at 315 degrees.

•There is a 405-degree gap.

And the cycle continues.

At idle, you can hear the pop-pop sound followed by a pause. So the sound of a Harley is pop-pop...pop-pop...pop-pop. That is the unique sound of a Harley-Davidson motorcycle."

 

Bafta,

 

Vali

 

Merci de explicatie - asat am spus si eu, dar in

romana, si cu o mica diferenta: nu e numai atat.

Altfel toate cellalte motoare V cu maneton comun,ar suna aproximativ la fel cu HD, doar cu diferente intre explozii si intervalul de pauza.

Conform teoriei, toate motoarele V cu maneton comun, ar trebui sa se auda ceva de genul:

pum-pauzaY(scurta)pum-pauzaX(lunga) ...adica un felde pum-pum...pum-pum...ROTUND. Cicilic.

La HD am precizat cuvantul ARITMIC.

Si nu vb din carti.Nu e doar ceva ciclic, repetabil la intervale egale. Are momente de haotic.Vorbesc acum de ralenti.

E ceva de genul:

ritmic-ritmic-artimic-ritmic-aritmic-aritmic-ritmic-ritmic....

ritmic = aceeasi timpi intre, repetabil -pump-pauza scurta-pum-pauza lunga

artitmic= ritmul de mai sus se "rupe"...pauze mai mari/mai mici.

In anumite momente pare ca motorul moare..dupa care compenseaza cu un galop scurt in sus, ca si cum ar compensa.

Teoria mea s-a concentrat asupra partii aritmice, la un motor cu injectie. Fara nici un semn de disconsideratie, partea pe care ai explicat-o, e peste tot pe net, si nu explica partea cea mai frumoasa a sunetului HD: IREPETABILUL. Ceea ce am spus eu - tub de crossover inegal e o teorie personala.

 

Iti stau la dispozitie cu motorul ptr mai multe informatii.

Mesaj completat

Asta sunt eu, pe Sportster.

Casca e un Shoei Multitec cu mandibula demontata - foarte comoda si stabila pe cap si la viteze de 150+.

post-20099-1248717520_thumb.jpg

post-20099-1248717602_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ori nu umbla cu el ori nu vrea sa le foloseasca

in bucuresti la busa nu ai unde sa ii dai a VI-a, deja inseamna 200+ ori esti inconstientori o cauti cu lumanarea mergand cu asa viteza in buc.

 

alta explicatie n-am :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am citit,desi mie imi pare ca nu esti fan HD,adica prob o sa te saturi si o sa te intorci la japoneza,iti zic:

parerea fata de detinatorii HD se refera strict la HOG,cei pasionati nu au treaba cu aceasta categorie.

 

cand esti fan a ceva, trebuie ca acel ceva sa-ti placa... cred ca omul a incercat sa fie fan, intai teoretic si apoi practic.

daca nu a reusit, sau nu a reusit inca... asta e, nu cre'ca e vreo problema.

Editat de jonlup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand esti fan a ceva, trebuie ca acel ceva sa-ti placa... cred ca omul a incercat sa fie fan, intai teoretic si apoi practic.

daca nu a reusit, sau nu a reusit inca... asta e, nu cre'ca e vreo problema.

 

Cred ca am mai zis... nu sunt fan propriu-zis Harley sau alta marca...Pur si simplu am vrut o motocicleta Harley.

Oricum, merci ptr intelegere.

 

Ultimele stiri:

- mi-am luat o casca open-face dedicata(pana acum am purtat un Shoie Multitec cu mandibula demontata, deh, reminiscenca de la GSR) - HIGHWAY No 1 JX1 de pe Louis ...care e de fapt un Zeus ZS-380.

Deci onorabila ca firma, respecta ECE 22.05 si incredibil de ieftina - 20 de euro. Pana sa ajung la asta, am tot cautat o casca clasica din anii 60-70 - tot am incercat sa fac rost de un Bell R/T ...am fost si la delerul de Bell din Bucuresti, am incercat la Harley - aveau ceva frumusel, la vreo 700 RONI..pana la urma am gasit casca asta absolut intamplator.

In fine, casca asta a scazut turbulentele la nivelul capului..culmea, cu cozorocul pus.

 

Mi-am mai luat si o pereche de ochelari Baruffaldi Easy Rider - imi placea la ei ca se pot pune cu casca pe cap, sunt seriosi ca ochelari moto, au lentile high impact resistance sau asa ceva, au lentile portocalii pe care intentionez sa le port nopatea...Nu sunt multumit de ei...paddingul din jurul lentilelor face ochelarii sa stea prea in fata si sa imi limiteze un pic campul vizual periferic-> nu's potrivit ca ochelari de oras... Raman la ochelarii Chillout rider care-s foarte confortabili, dar noaptea nu prea sunt ok.

 

La 3200 de km cu Harley-ul sunt multumit. Singurele chestii care au mai ramas de reprosat sunt supensiile, dar pot trai cu ele.

A, si indicatorul de rezerva-benzina...dupa care inca mai astept sa imi fie inlocuit ...a fost comandata dar nu a sosit inca.

Saptaman viitoare sper sa imi vina si tobele - reamintesc, e vb de niste Vance & Hines HS slip-on... Sper sa fie un sunet decent, sa nu sperii vecinii sau "traficantii" ( ceilalti participanti la trafic )

 

Niste poze cu casca si ochelarii:

Mesaj completat

Ce chestie curioasa ... imi aruncai o privire mai atenta la discurile de frana... gaurile de racire sunt total asimetrice ...una ici- doua mai incolo...inca doua mai incolo..toate fara un pattern prestabilit, la distante inegale.. ca si cum le-ar fi facut un nene cu un burghiu, la inspiratie

post-20099-1249021710_thumb.jpg

post-20099-1249021748_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce chestie curioasa ... imi aruncai o privire mai atenta la discurile de frana... gaurile de racire sunt total asimetrice ...una ici- doua mai incolo...inca doua mai incolo..toate fara un pattern prestabilit, la distante inegale.. ca si cum le-ar fi facut un nene cu un burghiu, la inspiratie

 

Ca sa para hand-made si sa coste mai mult! :unsure:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa para hand-made si sa coste mai mult! :unsure:)

 

posibil :polite: ...nu m-ar mira sa aiba mai multe paternuri ptr dat gauri asimetrice...ceva de genul

- paternul mecanicului beat din Ohio

- paternul mecanicului cu Parkinson din Louisiana

- paternul ajutorului de mecanic chior si schiop

 

 

Off topic

 

Aseara am fost extraordinar de obosit.Am stat cam 15 ore la servici - munca grea, am simtit ca am muncit ptr tot anul...In fine la plecare am luat motorul - nu stiu de ce pana mea nu l-am lasat la serv, in parcare pazita...Nu mai vedeam bine, nu ma mai coordonam bine, aveam feedback fals de la motor - mi se parea ca imi fuge spatele...varza...varza..am venit cu 40 km la ora ...am tras de 2 ori pe dreapta sa fumez ca sa imi mai revin...vai de capul meu...ASA SE INTAMPLA ACCIDENTELE.

Nu stiu ce a fost in capul meu...cred ca "centrul de luat decizii" si "centrul de evaluat pericolul" din creierul meu erau pe standby....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posibil :unsure: ...nu m-ar mira sa aiba mai multe paternuri ptr dat gauri asimetrice...ceva de genul

- paternul mecanicului beat din Ohio

- paternul mecanicului cu Parkinson din Louisiana

- paternul ajutorului de mecanic chior si schiop

 

 

Off topic

 

Aseara am fost extraordinar de obosit.Am stat cam 15 ore la servici - munca grea, am simtit ca am muncit ptr tot anul...In fine la plecare am luat motorul - nu stiu de ce pana mea nu l-am lasat la serv, in parcare pazita...Nu mai vedeam bine, nu ma mai coordonam bine, aveam feedback fals de la motor - mi se parea ca imi fuge spatele...varza...varza..am venit cu 40 km la ora ...am tras de 2 ori pe dreapta sa fumez ca sa imi mai revin...vai de capul meu...ASA SE INTAMPLA ACCIDENTELE.

Nu stiu ce a fost in capul meu...cred ca "centrul de luat decizii" si "centrul de evaluat pericolul" din creierul meu erau pe standby....

 

 

Te inteleg perfect. Asa patesc si eu dupa o tura de noapte dar nu renunt si merg mai departe.

Mi-am pus intrebarea urmatoare:

Ce s-ar intampla daca ar trebui sa merg neaparat in conditii de oboseala la un drum mai lung?

Asa ca am ales sa ma rodez si asa chiar daca vin ca melcu maxim 50 la ora, dar vin si sunt cat se poate de atent, paranoic chiar. Fac asta de luni bune si inca nu am patit nimic, se pare ca ceva ceva tot s-a prins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de tine, dar pe mine ma binedispune, dupa o zi grea de munca, sa ma sui pe motor si nu numai sa ma duc spre casa, dar sa iau si drumul cel mai lung pana in pat. Mai naspa e cand trebuie sa fiu de dimineata la munca, la 6:30, si conduc cu ochii intredeschisi :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te inteleg perfect. Asa patesc si eu dupa o tura de noapte dar nu renunt si merg mai departe.

Mi-am pus intrebarea urmatoare:

Ce s-ar intampla daca ar trebui sa merg neaparat in conditii de oboseala la un drum mai lung?

Asa ca am ales sa ma rodez si asa chiar daca vin ca melcu maxim 50 la ora, dar vin si sunt cat se poate de atent, paranoic chiar. Fac asta de luni bune si inca nu am patit nimic, se pare ca ceva ceva tot s-a prins.

 

Eu nu o sa mai fac asa ceva...a fost o tampenie din partea mea. Trebuie sa stii cand sa te opresti.

Aseara am fost intr-un hal fara de hal...nu mai vedeam bine- am condus fara ochelari...simteam ca imi tremura mainile...Ce sa mai zic de reflexe...cred ca m-am uitat de vreo doua ori in oglinzi (in loc de 2000 de ori cat ar fi trebuit).Am fost un pericol atat ptr mine cat si ptr altii. Ca un om beat.

ASA NU.

Vreau sa cred ca ptr mine motociclismul e o pasiune...ca il practic ptr ca imi place...nu ptr ca trebuie.E, aseara n-a mai fost placere, afost mai mult "TREBUIE" si nici un "IMI PLACE". Curios e ca nu stiu de ce a "TREBUIT" sa merg in halul ala...

Mesaj completat

Nu stiu de tine, dar pe mine ma binedispune, dupa o zi grea de munca, sa ma sui pe motor si nu numai sa ma duc spre casa, dar sa iau si drumul cel mai lung pana in pat. Mai naspa e cand trebuie sa fiu de dimineata la munca, la 6:30, si conduc cu ochii intredeschisi :polite:

 

Ei na...si pe mine ma binedispune sa merg cu motorul dua o zi grea :unsure: ...Aseara au fost 2 zile grele intr-una...

 

Aproape ca uit de toate cand ma urc pe motor...

Imi spal destul de rar motorul - il spal eu, e o chestie intima intre mine si motor, nu as lasa pe nimeni sa il spele (stiu, sunt dus, mi s-a mai spus;)) - am o pompa manuala speciala si alte alea.

Ma intreba cineva zilele trecute, de ce il spal asa de rar, ca de, e Harley si lumea crede ca toti Harleystii stau si lustruiesc motorul cat e ziulica de lunga...

Pai se intampla asa...imi fac curaj, zic, gata il spal...ia sa ma duc in fata blocului, sa gasesc un locsor si sa ma pregatesc...ajung langa el...dau husa la o parte...tiii, ce frumos e..parca as da o tura scurta...si pana sa ma dezmeticesc, ma si trezesc calare hoinarind de nebun... asa, de-mboulea, fara scop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata...imi venira tobele azi.

Vance&Hines HS SlipOns ...imi lua vreo 4 ore sa le montez, per total...scosul tobelor vehi nu fu cine stie ce - traiasca WD-40...dar montatul celor noi....chin.

Citez din manual

"Slide mufflers onto head pipes and align crossover port with gasket on mounting bar (Figure 2). Press into place on gasket."

Slide-slide, dar in practica nu prea voiau sa "slide"...daca mai are careva extravagante din astea sa isi monteze singur tobele, va stau la dispozitie. Acum ca descoperii cum trebuie facut in practica, cred ca mi-ar lua cel mult o ora.

Cum suna ...FIOROS...dadui doar o tura de control prin parcare...ma mir ca doar o alarma porni...si scurt...

As fi vrut sa dau o tura prin oras, dar am o mica jena...nu imi dau seama cat de "ilegal" suna...si parca nu as vrea sa raman fara talon din prima...as fi de pomina.

 

 

Mesaj completat

N-am dormit mai deloc azi noapte cu gandul la tobe...asa ca azi de dimineata pe la 6 nu mai rezistai...Carai brontozaurul de coarne, tiptil-tiptil, cu motorul oprit cat mai departe de casa...Cheie-start-o mica ezitare parca...Si vrumumm-bum-bum-pum

Sunetul este pe sufletul meu...tot ceea ce auzeam inainte e accentuat acum...se simte mult mai bine caracterul inegal al sunetului...

Mi se pare ca motorul are mai multa vana - evident ca e posibil sa fie doar faptul ca se aude mai tare.

 

Cred ca mersei tot timpul ranjind...nu m-as mai fii dat jos din sa...facui vreo 100 km in oras. Din pacate ma ajunse oboseala ( sunt treaz de pe la 4)

 

Rezultatele "infruntarii" cu tobele (adica schimbatul tobelor) ... maini umflate,zgarieturi, am febra la muschii mainilor.

Ce face si sedentarismul asta...in tinerete mi-am cumparat din banii de bursa un MZ RT 125 din 1960 -2 sei pe arcuri, suspensie spate culisanta, "amortizoare" pe vaselina- prima mea motocicleta..am dat echivalentul a 30 de dolari...ei, am desfacut-o singur pana la ultimul surub - inclusiv motor, cutie de viteze instalatie electrica...tot..si am si pus-o la loc tot singur. Si a si mers dupa aia. Si parca nu m-am plans atata...

 

Iata si niste poze - cateva sunt din timpul demontarii-montarii tobelor, altele sunt din dimineata asta.

post-20099-1249196390_thumb.jpg

post-20099-1249196423_thumb.jpg

post-20099-1249196452_thumb.jpg

post-20099-1249196528_thumb.jpg

post-20099-1249196558_thumb.jpg

post-20099-1249196714_thumb.jpg

post-20099-1249196748_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...