Budd Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Si permisul si talonul sunt proprietatea statului emitent insa cum mi s-a explicat frumos asta nu inseamna ca politia nu are voie sa le retina. Explicatia a fost simpla : legea (e.g. olandeza) stipuleaza ridicarea permisului SI A CHEILOR vehiculului daca infractiunea a fost constatata PE LOC. Atunci nu ai ce face. Evident,poti spune ca nu ai permisul la tine,bla,bla,te mai alegi cu o amenda in plus si declari permisul pierdut. Este insa posibil ca in EU sa ti se trimita permisul la politie inapoi in tara de origine. Concluzie : variaza de la tara la tara. In West Europe nici nu stau la discutie astia. Iau carnetul imediat. Incearca 50kmph in plus in Olanda.Sau in Elvetia. Pleci pe jos acasa cu consecintele de rigoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 filmuletul cu traficul ala din intersectie imi aduce aminte de ca vad zilnic la mine in intersectia dintre burebista si unitatii. totusi... o tara intraga asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Excursie frumoasa, textul foarte bun.. bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 29, 2009 Autor Share Postat August 29, 2009 Povestea cu Tirana se termina relativ repede cand gasesc un jandarm care stia bine engleza si ma directioneaza catre Elbasan. Just in time, nu mi-am mai vazut niciodata temperatura uleiului ajungand la 8 bare din 10. Imi zic "Am scapat de capitala, acum drumul e liber si o sa fie in regula". Aha. Pana la Elbasan a trebuit sa trec muntii pe o trecatoare extrem de naspa care mergea multi km de-a lungul unei creste. Asfaltul departe de a fi perfect, insa nu asta era cea mai mare problema. Nici lipsa parapetilor nu prea o simteam. Ci un Audi in spatele meu care ma presa si imi era imposibil sa-l las sa ma depaseasca. Iar peisajele nu erau ceva dupa care as fi putut muri. La propriu. De la Elbasan pana la granita, alta distractie. Ploaie torentiala. Dar, din nou, nu asta era o problema. Asfaltul, in schimb... Poate singurul drum modernizat din toata Albania (mare parte din timp de 3 benzi si asfalt proaspat turnat), insa fara strop de aderenta. Si vorbesc foarte serios. Sunt foarte obisnuit cu gumele mele, le stiu limitele de tractiune pe orice suprafata, iar pe ud, in Romania, n-am nici cel mai mic stres. Pe drumul asta, in schimb, patinam daca trageam foarte putin de gaz peste 3000rpm intr-a doua sau daca luam o mana serioasa de acceleratie INTR-A 4-A!!! Si asta in conditiile in care eram incarcat serios pe spate! Si mai si vazusem un accident stupid in care unul intrase in sant fara niciun motiv. Vorbesc cat se poate de serios, simteam cum imbatranesc psihic. Cand am ajuns intr-un oras mai mare m-am oprit intr-o benzinarie. Aveam nevoie de un Redbull si multa cafeina. Ah, da, si o tigara, nu mai fumasem de vreo 3 ore, din Tirana. Ma apuc sa il intreb pe unul daca stie cati km mai sunt pana la granita. Ne intelegem mai mult prin semne si cu bruma mea de italiana. Imi spune sa astept si da un telefon. Eu eram la modul "WTF?!". Pentru ce sa dai telefon?! Se intoarce prietenos si-mi arata 20km. Ii multumesc. Ma, poate ca voi nu sunteti oameni rai, da' sunteti niste soferi groaznici. In sfarsit, se termina si ploaia si ajung la granita cu Macedonia, probabil cea mai inalta de pe intregul meu circuit, la 1000m altitudine. Reusesc sa ma relaxez imediat ce trec granita. Inclusiv asfaltul e bun. Opresc in apropiere de Ohrid sa verific harta si dintr-o curte iese un domn foarte jovial. Probabil din cauza siglei alb-albastre se chinuie sa-mi explice pe germana. Nu vreau sa-l dezamagesc si-i joc jocul. Pana la urma inteleg cum ajung la Bitola si o tai in directia aia nu inainte de a observa un inceput de supurare de la simeringul mare al diferentialului. Oh well... Trec vajaind prin Ohrid. Din pacate. Deja sunt foarte obosit si nu mai am chef de nimic, desi ar fi fost multe de facut si pozat acolo. Ajung insa in Bitola unde alimentez. Se vroia a fi un splash&go, dar unul din angajatii benzinariei imi observa stickerele de pe mobra si ma intreaba de ce nu il am si pe cel al Macedoniei. Dupa cautari asidue descopera ca, din pacate, nici el nu are. Stau putin la povesti cu el si cu un catelus machedon foarte dragut Opresc in urmatoarea benzinarie, iau sticker si-l pun la locul sau. Am aproape toata fosta Yugoslavie, mai putin Slovenia. Imi mai ridica putin moralul, dar stiu ca mai am o groaza pana la finalul zilei. Gasesc o tipa dragutica pe strada si o intreb de directii catre Grecia. Fata stie engleza foarte bine si facem o discutie scurta relativ interesanta in care imi furnizeaza si datele de care am nevoie. Doar ca, intr-un fel sau altul, reusesc sa ma pierd prin Bitola si opresc in fata unui magazin. Langa mine si un motociclist pe o vacuta. Il intreb pe el totusi daca stie incotro e Grecia. "I'll take you to the border!" "Wow, thanks mate!" Bineinteles, stau si cu el la povesti cu cativa metri inaintea granitei. Imi spunje de dificultatile macedonenilor de a intra in Grecia, de endureala pe care el cu prietenii lui o fac in fiecare weekend, de Mitasuri si piroanele pe care le-a luat de-a lungul timpului si despre modificarile la Aprilia lui. Foarte tare tipul. I-am zis ca, daca vreodata trece prin Romanica, sa dea un bip si totul e rezolvat. Vama nu-i o problema, doar ca, pe harta, distanta pana la Salonic pare a fi mica. Si vad semn "Thessaloniki, 156km". Oh fuck... Mai si scap mobra pe jos la o oprire, ma mai si ameninta o ploaie (care va veni pana la urma), sunt cam mort de oboseala, merg cam din automatism. Pana la Salonic fac vreo 3 ore cu mici peripetii. Gen o torentiala grava, un filtru de politie prin care am trecut cu 120 la ora in zona de 90 (ma gandesc ca li s-a facut mila de mine), o greseala majora de navigatie. In fine, ajung in oras. Sunt rupt complet si e ora 12 noaptea. Odometrul imi spune ca am facut 970km azi. In centrul Salonicului, in schimb, am parte de o ora pe care nu mi-o pot rememora. Stiu ca nu am adormit, dar chiar nu am nici cea mai vaga idee asupra modului in care am pierdut-o. Urmatoarea amintire o am in momentul in care ma schimb de hainele ude si tremur de frig. Decid ca mi-e imposibil sa mai ajung pana la Bogdan. El e la vreo 70km distanta pe drumuri nationale si mi-e teama ca as putea avea un accident urat daca mai incerc sa presez. In plus, sunt ud, infrigurat, nemancat si extenuat. Partea nasoala e ca la toate cele 3 hoteluri la care am intrebat in Salonic ori sunt scoruri imense, ori n-au camere. Cea mai buna idee ar fi Serres, 70km pe autostrada. E ultima sansa. Doar ca e periculos. Stiu asta. Si simt cum incep sa adorm. Ma simt plutind si ametit. Multumesc grecului care s-a gandit sa faca benzinarie fix acolo. Intru si incerc sa ma odihnesc. Nu pot adormi din cauza frigului si a umezelii. For the record, am trecut prin vreo 3 zone de ceata pana acolo. Ceata. In Grecia. In august. Cine zicea de "caldura incredibila greceasca?!" In fine, reusesc sa imi revin putin dupa vreo ora si ceva, alimentez si o iau spre Serres. In momentul asta eram pregatit sa accept orice fel de camera, la orice pret. Primul hotel, 40E. O iau, nici nu mai stau pe ganduri. Cand sa intru in dus, ma uit putin in oglinda. Ma sperii. Nu ma recunosc. Ultima zi e fara istorie. Vroiam sa ajung cat mai repede la Bucuresti. Si am folosit o tactica de urgenta. M-am aliat cu un tip cu masina care mergea in aceeasi directie cu mine. Roman, desigur. Am facut echipa pana la Giurgiu, preluand fiecare la un anumit interval stafeta. Asa am reusit sa nu ma pierd pe centura Sofiei, dar si sa fac 280km in 2 ore jumate fara pauza. Cert e ca am sarit in bratele prietenei la propriu atunci cand am revazut-o. A fost cea mai misto parte a turei. Mesaj completat Ca un scurt rezumat turistic pentru toata tura: - Romanica a devenit brusc cam neinteresanta - Serbia prin care am trecut eu arata ca o tara europeana, civilizata, dezvoltata - Belgradul este un oras foarte misto. La prima vedere as putea spune ca se aseamana destul de mult cu Parisul in privinta vietii de noapte, a arhitecturii, a locurilor de promenada. Un oras in care m-as intoarce oricand. O chestie care m-a marcat este gradul de "cocalarism si pitzipongeala", insa nimic ofensator privirii, auzului sau mirosului. Pentru mine e o capitala europeana, poate chiar mai mult decat Bucurestiul. - Bosnia si Hertegovina m-a impresionat prin peisajele incredibile si oamenii saritori. Urmele razboiului mai exista, in special in zona Mostar, si nu-i o idee prea buna sa te aventurezi in afara drumurilor circulate din cauza minelor antipersonal, insa este o tara foarte safe per-total. Majoritatea tranzactiilor se petrec in cash si moneda locala (Marca Konvertibila, KM), dar se poate plati in Euro absolut peste tot, chiar si la cel mai neinsemnat magazin satesc, atat ca restul se primeste in KM - Sarajevo are un parfum de oras balcanic, cam asa cum se vede in pozele cu Bucurestii anilor 60-70, dar asta e o chestie de bine. Un oras micut intre munti, cu mirosuri de Burek la tot pasul, cu un centru istoric demential. - Mostarul este cunoscut in primul rand pentru pod. Se intelege si de ce. Nu credeam ca un pod ma va impresiona atat de mult, dar iata ca a facut-o. La fel, este impresionant efortul de reconstructie de dupa razboi, dar si urmele lasate. Te face sa intelegi dramele petrecute atunci, desi au trecut mai bine de 10 ani. - Coasta Dalmata e un loc mirific, insa foarte aglomerat si putin over-rated. In afara cailor batute se pot gasi golfulete virgine unde poti simti cu adevarat ceea ce inseamna Adriatica. - Dubrovnikul, desi excesiv de scump, merita vizitat. Dar daca vreti cazare, e mai bine sa mai mergeti 10-15km in orice directie din cauza scorurilor fabuloase pentru o camera. - Golful Kotor, cel mai sudic fjord european, arata incredibil in lumina diminetii. Nu va pacaliti cu ferry-ul, nici cu tunelul, ci luati drumul care inconjoara golful. 50 de kilometri pe care nu-i voi uita prea curand. - Ca drum de motociclit, Virpazar - Sukobin intrece cam orice am vazut pana acum. Daca ati auzit de Secaria sau chiar ati mers pe acolo, drumul asta pe malul lacului Skadar va poate aduce in pragul orgasmului - Exceptand cazul in care sunteti masochisti sau va doriti sa muriti la 1500km de casa, nu intrati in Albania. Trafic mizerabil, soferi idioti, drumuri proaste, nu foarte multe chestii de vazut... Pe de alta parte oamenii sunt misto, iar daca stiti italiana, va puteti intelege cu aproape oricine pe strada. - Macedonia, desi n-am vazut-o decat pe inserat, mi-a lasat o impresie foarte placuta. Cel putin lacul Ohrid da niste peisaje uluitoare. - Grecia n-as putea spune ca am vazut-o, dar soselele sunt faine, chiar daca prea putin "challenging" - Bulgaria e cum o stiam de dinainte: o tara de tranzit cu Veliko Tarnovo. Bosnia si Belgrad au fost revelatiile turei. Eram destul de indoit in privinta tarilor ex-YU, dar ce am gasit acolo mi-a depasit asteptarile. Ma astept sa-mi mai petrec o serie de vacante in zzonele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 topic de bookmark. la anu vreau sa ajung si eu pe acolo ca cat ai cheltuit per total? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 30, 2009 Autor Share Postat August 30, 2009 Pai mancat rezonabil, dormit aproape in fiecare seara intr-o camera (la suma pe care am dat-o in Dubrovnik pe camping s-ar putea spune ca am dormit intr-o pensiune) si cumparat cateva suveniruri, pe 5 zile si 3000km am cheltuit ~ 1.100 de lei. Cazarea a fost intre 14 si 40E/noapte, mancarea o rezolvam si cu 3E/zi, dar si cu 15, iar mobra a consumat putin sub 5% in conditiile in care benzina costa intre 0.9E (BIH) si 1.15E/litru (SRB). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 (editat) Faina excursie, fain scris, faine poze (fa un bine aparatului si sterge-i obiectivu sau curata senzoru ) Vad ca devine manie mondiala asta cu Peach-u ) ar trebui sa isi faca trademark fata aia Editat August 30, 2009 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 30, 2009 Autor Share Postat August 30, 2009 Vad ca devine manie mondiala asta cu Peach-u ) ar trebui sa isi faca trademark fata aia Ma bucur ca mai sunt oameni care au auzit de darth peach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 Breh,uzunule,despre ce diferential spui tu acolo? Imi dai emotii. In alta ordine de idei,bine ca scapasi intreg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 30, 2009 Autor Share Postat August 30, 2009 (editat) Budule, stai chill. E doar simeringul mare de la FD, ala din spate, pe partea rotii. L-am spart pe ala cu care am cumparat-o si, de nevoie, am pus unul romanesc care tine de 10.000km. Il verific constant, am tot citit de d'astia care au prajit grupuri si stau cu ochii pe el ca pe butelie. Din fericire, era vorba doar de niste apa care nu se uscase. Partea mai nasoala e ca aveam impresia ca pusesem simeringul original prin bagaje, langa scule. Am ajuns acasa si l-am descoperit langa calculator Editat August 30, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 Apuca de cauciuc la ora 3-9 si 12-6 si incearca sa misti. Daca n-ai joc,mai e vreme lunga pana sa crape rulmentul. La mine a crapat o data la 1200C dar l-am prins la timp,coroana de la rulment era dusa. Daca incepe sa curga e clar timpul sa te uiti la FD. Ai avut noroc pentru ca de obicei off road (au pe drumuri proaste) cedeaza finalul. Daca ramaneai in Albania fara FD ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 bravo poate data viitoare ni se vor potrivi concediile si iti iei si tu fata pasager si faci o tura de relaxare fara peripetii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Pai mancat rezonabil, dormit aproape in fiecare seara intr-o camera (la suma pe care am dat-o in Dubrovnik pe camping s-ar putea spune ca am dormit intr-o pensiune) si cumparat cateva suveniruri, pe 5 zile si 3000km am cheltuit ~ 1.100 de lei. Cazarea a fost intre 14 si 40E/noapte, mancarea o rezolvam si cu 3E/zi, dar si cu 15, iar mobra a consumat putin sub 5% in conditiile in care benzina costa intre 0.9E (BIH) si 1.15E/litru (SRB). si o bagai pe aia cu "nu mai am bani" ... vrajeala ieftina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Bravo, superba topic si calatorie... ! Numai ca, in Albania mie mi-a placut. Eu am fost cu masina si nu am avut absolut nici o problema, poate sunt eu obisnuit sau nu ma intimideaza niciodata nebuneala din trafic, pe mine cand nu mai suport ma apuca pandaliile si o iau pe contrasens, pe trotuar, prin spatiul verde, etc....si tot trec... , chiar mi s-a parut funny rau traficul la albanezi... Intr-adevar sensurile giratorii sunt de coma... =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 anu asta as vrea sa fac o parte din excursia asta. sper sa ma gasesc amatori. probabil in august sau in iulie o voi face. durata cred ca un pic mai mare fara albania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 17, 2010 Autor Share Postat Februarie 17, 2010 Incearca sa mergi cat mai off-season poti. Preturile sunt mari, mai ales pe coasta Dalmata. In plus, de la intrarea in Croatia din Bosnia pana la Kotor e omor pe sosea in special din cauza caravanelor care se taraie cu 40 la ora (atunci am inteles de ce Hammond & co. fac atata misto de caravane) si e pacat sa n-ai traseul pt tine insuti, e cea mai misto sosea pe care am mers pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 cam cat a costat asa per total aceasta excursie? ne poti spune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 18, 2010 Autor Share Postat Februarie 18, 2010 (editat) N-am tinut o socoteala exacta, dar undeva in jurul a 1100-1200 RON. Evident, cea mai mare cheltuiala a fost benzina pe 3500km, adica vreo 175 de litri, iar litrul a costat, in medie, 1E (putin mai scump in Serbia, Grecia si Muntenegru, ceva mai ieftin in Bosnia si Macedonia). Apoi cazarea, am scapat cu 14E in Belgrad, 20E in Mostar (Bosnia), ~20 E camping in Dubrovnik (Croatia) si 40E in Serres (Grecia). Mancarea e ieftina (exceptand Dubrovnik) si recomand, daca vi se face foame pe drum un burek, un fel de placinta facuta din foi, de 3-400 de grame cu carne (ala cu branza e naspa). O surpriza "placuta" a fost sa constat ca in Bosnia un pachet de tigari bune este ieftin (1.5 E) si nici nu are niciun fel de avertisment pe el Cel mai mult se pierde la conversia monedei. Am incercat sa platesc cu cardul cat mai des posibil, insa tot a trebuit din cand in cand sa mai folosesc un bancomat, de unde si cateva faze pe care nu le-am mai povestit. Din Belgrad am plecat nemancat si singurul restaurant de pe drum nu accepta VISA. Am oprit intr-un orasel muncitoresc, gen Buzau, am scos bani si mi-am luat doi burek. Evident, mi-au ramas o tona de dinari, asa ca la iesire din Serbia am alimentat pana a dat la propriu pe afara si tot am ramas cu vreo 50 (~50 euro centi). In Mostar am cautat aproape disperat un bancomat care sa functioneze (aveam nevoie de tigari). Faza cu benzina din Neum. Un burek platit cu marunt de KM si euro, tot la Neum. In Dubrovnik am aproximat gresit cate krune am nevoie pt mancare si camping si am scos o gramada. Si acum am 150 de krune croate (~20E) pe care nu le pot schimba in Romania deoarece nicio banca nu le accepta. Editat Februarie 18, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 N-am tinut o socoteala exacta, dar undeva in jurul a 1100-1200 RON. Evident, cea mai mare cheltuiala a fost benzina pe 3500km, adica vreo 175 de litri, iar litrul a costat, in medie, 1E (putin mai scump in Serbia, Grecia si Muntenegru, ceva mai ieftin in Bosnia si Macedonia). Apoi cazarea, am scapat cu 14E in Belgrad, 20E in Mostar (Bosnia), ~20 E camping in Dubrovnik (Croatia) si 40E in Serres (Grecia). Mancarea e ieftina (exceptand Dubrovnik) si recomand, daca vi se face foame pe drum un burek, un fel de placinta facuta din foi, de 3-400 de grame cu carne (ala cu branza e naspa). O surpriza "placuta" a fost sa constat ca in Bosnia un pachet de tigari bune este ieftin (1.5 E) si nici nu are niciun fel de avertisment pe el Cel mai mult se pierde la conversia monedei. Am incercat sa platesc cu cardul cat mai des posibil, insa tot a trebuit din cand in cand sa mai folosesc un bancomat, de unde si cateva faze pe care nu le-am mai povestit. Din Belgrad am plecat nemancat si singurul restaurant de pe drum nu accepta VISA. Am oprit intr-un orasel muncitoresc, gen Buzau, am scos bani si mi-am luat doi burek. Evident, mi-au ramas o tona de dinari, asa ca la iesire din Serbia am alimentat pana a dat la propriu pe afara si tot am ramas cu vreo 50 (~50 euro centi). In Mostar am cautat aproape disperat un bancomat care sa functioneze (aveam nevoie de tigari). Faza cu benzina din Neum. Un burek platit cu marunt de KM si euro, tot la Neum. In Dubrovnik am aproximat gresit cate krune am nevoie pt mancare si camping si am scos o gramada. Si acum am 150 de krune croate (~20E) pe care nu le pot schimba in Romania deoarece nicio banca nu le accepta. Lasa ma Uzunule ca la ce frumos povestesti sigur ai molipsit si pe altii sa mearga in zona aia si scapi tu de herghelie. Hai Vara HAAAAI!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Incearca sa mergi cat mai off-season poti. Preturile sunt mari, mai ales pe coasta Dalmata. In plus, de la intrarea in Croatia din Bosnia pana la Kotor e omor pe sosea in special din cauza caravanelor care se taraie cu 40 la ora (atunci am inteles de ce Hammond & co. fac atata misto de caravane) si e pacat sa n-ai traseul pt tine insuti, e cea mai misto sosea pe care am mers pana acum. inca nu stu perioada in care voi ajunge acolo, cel mai probabil va fi perioada iulie-septembrie. deocamdata nu e batut in cuie. la adapostul de submarine trebuie sa ajung neaparat mai am un prieten care vrea sa mearga in zona si sa vedem cum ne sincronizam concediile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 19, 2010 Autor Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) la adapostul de submarine trebuie sa ajung neaparat Adapostul ala de submarine as putea spune ca a fost highlight-ul calatoriei. Stiam zona, stiam ca trebuie sa fie acolo, dar nu stiam exact pe unde trebuie s-o iau. A trebuit sa explorez putin. Drumurile de macadam din zona aia sunt cam la fel ca Transalpina veche pe urcarea in scarite sau coborarea din Urdele, dar pentru vaca mea de 250kg la plin + cel putin 70kg de bagaj a trebuit sa folosesc tot skill-ul adunat de off-road. Din fericire drumul pana la adapost e asfaltat 90%, desi foarte ingust Mai e o chestie interesanta de care mi-am adus aminte. Soferii in toate tarile astea sunt mult mai respectuosi decat la noi (in Croatia, de ex, mi-am permis sa-mi deconectez creierul de la trafic), insa multi vor sa se intreaca cu tine. In Bosnia mi s-a intamplat de doua ori, in Croatia si Albania, o data. Cu unul m-am luat deliberat, un BMW 330d daca imi aduc bine aminte, l-am depasit desi mergea tare si el, ca apoi sa-l aud din spate cum scartaia si dadea in limitator. Nu m-a depasit pana n-am tras pe dreapta sa bag un cui. http://wikimapia.org/#lat=42.9805788&l...amp;l=0&m=b Aici e adapostul ala. Mai e inca unul la 2km S-E. Editat Februarie 19, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 ms pt harta. Cum aflu in care dintre tarile astea balcanice este interzis campatul in afara campingurilor dedicate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 20, 2010 Autor Share Postat Februarie 20, 2010 Ia-ti ghidul Lonely Planet pentru Europa de Est (Eastern Europe). Pe al meu l-am luat din Paris si a costat 29E, dar am vazut si in Ro la Diverta. Eu cu el am mers si m-a ajutat destul de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jagardel2001 Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 o adaugare daca mi-se permite ....in croatia langa split au un parc national senzational....lacuri si vestitele lor cascade e un deliciu pt ochi si daca tot ai fost (sau care vor merge) e mare pacat sa nu il vizitati.in rest un traseu extraordinar care eu (in afara de albania) l-am facut din pacate fara mobra doar cu conserva. uzunu dupa tot ce am citit esti un adevarat rider te respect si ai devenit unul din idolii mei. p.s. lasa-mi un pm cu un id sau un nr de tel eu cu siguranta ma alatur la un tur fie el mediteranean fie pe plaiuri romanesti.eu unu iti multumesc pt lectura indrumari si poze. Cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 uzunu e de mult unul din oamenii pe care ii respect. calatoria cu dr350 prin romania m-a cucerit de la primele postururi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.