Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

foarte simplu ;-) scoate cablurie de-pe servomotor si de la toba, terbuie sa lasi motrul la curent daca il scoti de-la curent vei primi eroare in Display.

Eu am facut exact asa la a mea si nu am nici o problema cu eroare, servomotorul lucra dar asta nu ma deranjeaza.

 

pai daca apare eroare pe bord, atunci ce faci daca schimbi evacuarea cap-coada (de exemplu un sistem racing Akrapovic)? ca alea nu mai au exupul. eu zic ca cel mai bine faci amaratu ala de integrat si stii o treaba. dand jos exupul mai economisesti niste kile ;-) lighter is faster

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai daca apare eroare pe bord, atunci ce faci daca schimbi evacuarea cap-coada (de exemplu un sistem racing Akrapovic)? ca alea nu mai au exupul. eu zic ca cel mai bine faci amaratu ala de integrat si stii o treaba. dand jos exupul mai economisesti niste kile ;-) lighter is faster

 

 

tu l-ai facut si merge fara erori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari R6-istilor.... de curand mi-am luat si eu un R6 1999 si permis categoria A,sunt din Fundulea,aproape de bucuresti(25 km)...si am o problema...se apasa ambreiajul cam greu si din aceasta cauza s-a cam rupt cablu de la maner. de la ce ar putea fii? o fi fost cablul prost pe interior?! si dak tot am deschis subiectul poate stie cnv sau a mai cumparat cablu de ambreiaj la un pret accesibil,am gasit undeva la 170 lei, parerea mea ca e cam mult. va multumesc si astept raspuns :rolleyes:

 

cablul ala trebuie gresat odata pe luna sau chiar mai rar daca esti delasator... dureaza 15 minute dar te tine mai mult plus ca se apasa ambreiajul muuult mai usor . Cand am apasat ambreiajul dupa ce a stat toata iarna am zis ca nu e adevarat , abea il apasam cu 2 maini ... am scos cablul l-am uns bine cu ulei si cu o seringa cu ac si acum il apas cu 2 degete . La reglaj cand l-ai pus maneta trebuie sa aiba cam 1cm joc la capat sau 3-4 mm la baza , ca sa nu ramana ambreiat si sa mergi asa ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Am si eu un R6 din 1999 si am avut problema cu o bujie. Am desfacut-o, am curatat-o, a mers putin, acum iarasi nu mai merge.... In fine, nu asta este problema. Cand am vrut sa montez carburatoarele inapoi, nu am mai reusit decat dupa ce am slabit colierele. Spre surprinderea mea, erau stranse la maxim. Eu nu am mai putut sa le strang dupa aceea. Voi cum procedati? Cum le strangeti? Pentru ca din cate am vazut, chiar nu este spatiu suficient pentru strangere. Dar, atunci, cel care le-a strans inaintea mea, cum le-a strans? Sau trebuia sa le las stranse la maxim si sa ma mai straduiesc cu, carburatoarele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Am si eu un R6 din 1999 si am avut problema cu o bujie. Am desfacut-o, am curatat-o, a mers putin, acum iarasi nu mai merge.... In fine, nu asta este problema. Cand am vrut sa montez carburatoarele inapoi, nu am mai reusit decat dupa ce am slabit colierele. Spre surprinderea mea, erau stranse la maxim. Eu nu am mai putut sa le strang dupa aceea. Voi cum procedati? Cum le strangeti? Pentru ca din cate am vazut, chiar nu este spatiu suficient pentru strangere. Dar, atunci, cel care le-a strans inaintea mea, cum le-a strans? Sau trebuia sa le las stranse la maxim si sa ma mai straduiesc cu, carburatoarele?

Nu trebuia sa desfaci carburatoarele pentru a umbla la bujii. era suficient sa desfaci cutia de la filtrul de aer si atat.

Daca te referi la colierele care fac prinderea dintre carburatoare si cutia filtrului, slabeste-le la maxim, invarte-le in cu surubul in felul urmator: cele doua din dreapta surubul indreptat la 45 de grade spre stanga, cele din stanga la 45 de grade spre dreapta. In felul asta vei avea spatiu suficient pentru a le strange.

Cat despre bujie... scoate-le si curata-le pe toate nu doar una. Daca sunt iridium le cureti degeaba, schimba-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rid za manual ! te va scoate din ceata ! de fapt la orice operatiune dinasta e bine sa consulti manualul... ca nu ai desfacut atatea motoare incat sa intuiesti care cum se afla acolo :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok! Multumesc pentru raspunsuri! Am desfacut suficiente motoare si de masina si de motociclete, incat sa am habar macar sa schimb o bujie. In primul rand, sub cutia filtrului de aer, sub carburatoare, mai are o bucata de cauciuc si una din plastic, pe care daca nu le dai la o parte, nu poti ajunge la bujii. In al doilea rand, nu este vorba de colierele dintre carburatoare si filtru, ci despre cele dintre carburatoare si chiuloasa. Adica, cele de sub carburatoare. In al treilea rand, stiu cum se incearca si se afla daca si care bujie nu merge. Nu este vorba de bujii iridium. Sunt obisnuite. Si probleme nu am decat cu una. Nu prea merge deloc. Scoasa, da scanteie. Si unde trebuie, si unde nu trebuie. :crack: Insa, cu motorul pornit, toba ramane rece. Si este sigur din bujie, pentru ca am schimbat-o cu alta, de la alt cilindru, si acolo face la fel. Oricum, trebuie sa cumpar alta. Maine plec sa dau comanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun :

1. daca dadeai plasticul ala negru jos era imposibil sa nu poti da bujiile jos

2. nu era nevoie sa dai carburatoarele jos

3. daca consultai manualul faceai ce ti-am zis eu la 1 si 2

4. daca tot le-ai dat jos (carburile )curata-le si sincronizeaza-le

5. nu cred ca ai desfacut atatea motoare in cat sa mergi la sigur , daca erai atat de sigur nu intrebai pe forum

6. motoarele de motocicleta , SS-urile in general sunt foarte compacte si inghesuite

7. daca schimbi bujiile fa un efort si schimba-le pe toate 4

Spor la treaba :) :)

 

LE : vezi cum pui fisele sa nu le inversezi...

Editat de bau-bau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok! Multumesc pentru raspunsuri! Am desfacut suficiente motoare si de masina si de motociclete, incat sa am habar macar sa schimb o bujie. In primul rand, sub cutia filtrului de aer, sub carburatoare, mai are o bucata de cauciuc si una din plastic, pe care daca nu le dai la o parte, nu poti ajunge la bujii. In al doilea rand, nu este vorba de colierele dintre carburatoare si filtru, ci despre cele dintre carburatoare si chiuloasa. Adica, cele de sub carburatoare. In al treilea rand, stiu cum se incearca si se afla daca si care bujie nu merge. Nu este vorba de bujii iridium. Sunt obisnuite. Si probleme nu am decat cu una. Nu prea merge deloc. Scoasa, da scanteie. Si unde trebuie, si unde nu trebuie. :lol: Insa, cu motorul pornit, toba ramane rece. Si este sigur din bujie, pentru ca am schimbat-o cu alta, de la alt cilindru, si acolo face la fel. Oricum, trebuie sa cumpar alta. Maine plec sa dau comanda.

 

Probabil ai desfacut multe motoare, dar aici nu aveai de ce sa il desfaci :)

Singurul lucru care trebuie dat jos este Cutia filtrului de aer, ai loc suficient sa scoti bujiile. Acum va trebui sa faci si o sincronizare a carburatoarelor daca tot le-ai demonatat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... Nici nu mai stiu sigur de ce am dat jos carburatoarele. Am incercat sa scot bucata aia de plastic si cred ca atunci am tras si de ele. In fine... Nu asta este important. Mi-ati dat sfaturi, o sa tin cont de ele, insa tot nu mi-ati raspuns la intrebarea mea. Cum se strang colierele acelea?

In ceea ce priveste sincronizarea, aici este o problema. Eu sunt din Tg-Jiu si pe aici nu s-a prea auzit de asa ceva. Cred ca, cat de curand, o sa experimentez "aparatul" home-made descris intr-un topic aici pe forum. daca nu o sa gasesc pe cineva prin apropiere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna , ma numesc Mihai si se pare ca ingros si eu randurile de r6 in romania , sau mai mult din cluj cu un r6 03 . daca ma ajuta cel de sus si reusesc sa strang banii :) ! abia astept sa vina vara .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6 2003 de vanzare, albastra, aproximativ 28 500 de km. Cumparata acum aproximativ 2 ani, la 4000 de km pe bord. 108.5 cai la roata dupa modificari la testul Dyno :)

 

Intretinerea: ulei schimbat la aproximativ 4000-5000 km, intotdeauna cu filtru.

Schimburi de ulei s-au desfasurat dupa cum urmeaza:

-4000

~8000

~13000

~17800/ schimbul kitului de lant > pinioane Vortex -1 +2

~22800

*25400 - rearmare intinzator lant/revizie generala

~26500

in prezent are aproximativ 28500 + - 300km

 

Cauciucuri - un set de Pilot Power 2CT

 

Exista doua variante de vanzare.

In pretul de 3000E se refera la echiparea stock, unde mai sunt incluse:

- filtru de aer K&N High Airflow

- furtune Galfer, fata spate, albastre

- semnalizari fata schimbate

- semnalizari spate incluse in stop / cu geam fumuriu

- set de crash paduri pe: furca/ cadru (marca vortex)/ baia de ulei/bascula

- scarite

- alte piese care au fost schimbate de-alungul timpului:

 

* capac alternator

* schimbator

* scarite pilot (scaritele in sine)

* inca cateva piese de carenaj zgariate dar intregi, ce pot fi folosite inc az de urgenta (capacele de la bord, plastic lateral de sub carena superioara) etc

 

In pretul de 3800E intra:

- Akrapovic Evolution Titanium

- Power Commander III + harti custom

- amortizor de ghidon Bitubo, cu 10-15(?) reglaje

- amortizor pe spate Bitubo

 

Motocicleta prezinta mici defecte optice, pe care ma angajez sa le rezolv cat mai bine:

- cateva zgarieturi

- cateva suruburi lipsa (intentionez sa dau comanda de prinderi si suruburi saptamana viitoare)

Detalii complete despre istoricul ei (incidente, poze etc) pe mesageria privata sau la telefon 0722 94 77 62 - Radu

 

Voi posta pana duminica poze actualizate cu motocicleta. Pana atunci atasez cateva poze de anul trecut (unde lipseau cateva piese instalate in prezent) si cateva din accesorii.

post-3313-1268251238_thumb.jpg

post-3313-1268251264_thumb.jpg

post-3313-1268251314_thumb.jpg

post-3313-1268251336_thumb.jpg

post-3313-1268251389_thumb.jpg

post-3313-1268251635_thumb.jpg

post-3313-1268251869_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6 2003 de vanzare, albastra, aproximativ 28 500 de km. Cumparata acum aproximativ 2 ani, la 4000 de km pe bord. 108.5 cai la roata dupa modificari la testul Dyno :)

 

Intretinerea: ulei schimbat la aproximativ 4000-5000 km, intotdeauna cu filtru.

Schimburi de ulei s-au desfasurat dupa cum urmeaza:

-4000

~8000

~13000

~17800/ schimbul kitului de lant > pinioane Vortex -1 +2

~22800

*25400 - rearmare intinzator lant/revizie generala

~26500

in prezent are aproximativ 28500 + - 300km

 

Cauciucuri - un set de Pilot Power 2CT

 

Exista doua variante de vanzare.

In pretul de 3000E se refera la echiparea stock, unde mai sunt incluse:

- filtru de aer K&N High Airflow

- furtune Galfer, fata spate, albastre

- semnalizari fata schimbate

- semnalizari spate incluse in stop / cu geam fumuriu

- set de crash paduri pe: furca/ cadru (marca vortex)/ baia de ulei/bascula

- scarite

- alte piese care au fost schimbate de-alungul timpului:

 

* capac alternator

* schimbator

* scarite pilot (scaritele in sine)

* inca cateva piese de carenaj zgariate dar intregi, ce pot fi folosite inc az de urgenta (capacele de la bord, plastic lateral de sub carena superioara) etc

 

In pretul de 3800E intra:

- Akrapovic Evolution Titanium

- Power Commander III + harti custom

- amortizor de ghidon Bitubo, cu 10-15(?) reglaje

- amortizor pe spate Bitubo

 

Motocicleta prezinta mici defecte optice, pe care ma angajez sa le rezolv cat mai bine:

- cateva zgarieturi

- cateva suruburi lipsa (intentionez sa dau comanda de prinderi si suruburi saptamana viitoare)

Detalii complete despre istoricul ei (incidente, poze etc) pe mesageria privata sau la telefon 0722 94 77 62 - Radu

 

Voi posta pana duminica poze actualizate cu motocicleta. Pana atunci atasez cateva poze de anul trecut (unde lipseau cateva piese instalate in prezent) si cateva din accesorii.

 

 

Up pentru Radu, e un baiat serios!

 

Bafta la vanzare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6 2003 de vanzare, albastra, aproximativ 28 500 de km. 108.5 cai la roata dupa modificari la testul Dyno :wacko:

 

Intretinerea: ulei schimbat la aproximativ 4000-5000 km, intotdeauna cu filtru.

Cauciucuri - un set de Pilot Power 2CT

Kit de lant Vortex -1 +2

 

Exista doua variante de vanzare.

In pretul de 3000E se refera la echiparea stock, unde mai sunt incluse:

- filtru de aer K&N High Airflow

- furtune Galfer, fata spate, albastre

- semnalizari fata schimbate

- semnalizari spate incluse in stop / cu geam fumuriu

- set de crash paduri pe: furca/ cadru (marca vortex)/ baia de ulei/bascula

- scarite

- alte piese care au fost schimbate de-alungul timpului:

* capac alternator

* schimbator

* scarite pilot (scaritele in sine)

* inca cateva piese de carenaj zgariate dar intregi, ce pot fi folosite in caz de urgenta (capacele de la bord, plastic lateral de sub carena superioara) etc

 

In pretul de 3800E intra:

- Akrapovic Evolution Titanium

- Power Commander III + harti custom

- amortizor de ghidon Bitubo, cu 10-15(?) reglaje

- amortizor pe spate Bitubo

 

Poze dupa cum am promis:

post-3313-1268506148_thumb.jpgpost-3313-1268506522_thumb.jpg

post-3313-1268506856_thumb.jpgpost-3313-1268507676_thumb.jpg

post-3313-1268507753_thumb.jpgpost-3313-1268507803_thumb.jpg

post-3313-1268507839_thumb.jpgpost-3313-1268507867_thumb.jpg

 

0722 94 77 62 - Radu // 3000E echipare stock // 3800E echipata complet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Dreamaster

Vand Yamaha YZF R6, 2002, 600cmc, 120cp, 35000km, ulei, fliltru ulei, filtru aer, bujii, placute frana, baterie, releu incarcare, kit pinioane si lant, toate sunt noi, ITP pana la sfarsitul lumii in 2012 :wacko: motocicleta merge impecabil, 2800 euro negociabil putin

Sunt incepator si e prea mult pt mine,,,

post-54200-1268597988_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Yamaha YZF R6, 2002, 600cmc, 120cp, 35000km, ulei, fliltru ulei, filtru aer, bujii, placute frana, baterie, releu incarcare, kit pinioane si lant, toate sunt noi, ITP pana la sfarsitul lumii in 2012 :wacko: motocicleta merge impecabil, 2800 euro negociabil putin

Sunt incepator si e prea mult pt mine,,,

 

ori e criza ori chiar e prea mult pt tine... motocicleta stie sa mearga si incet, nu doar blana ;-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ori l-a speriat asa tare incat e hotarat sa o vanda .... ciudat , ca mai acum cateva saptamani erai nerabdator sa iesi cu ea . Poate ne explici si noua ce ai patit , eu unul sunt curios ! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Dreamaster

Poate ne explici si noua ce ai patit , eu unul sunt curios ! :P

 

Salut, hai sa va explic :)

Am iesit cu ea intr-adevar, imi place, e perfecta, dar pt viteza mi s-a suspendat carnetul pe 3 luni :bounce:

Vitezana a fost visul meu de cand eram pustan, mi l-am implinit, insa eu iubesc muntele si drumetia si cu R6 nu pot merge pe drumuri forestiere

Cam asta e,, fac si schimb cu Transalp sau F650 din aceiasi ani

M-am gandit sa-mi iau enduro si sa tin si R6-le, dar banii nu sunt destui,,,

Toate bune :lol:

 

Mesaj completat

iar faza cu "e prea mult pt mine" am zis-o doar ca sa nu se iveasca intrebari de genu,, de ce o dai? ai cazut cu ea,, etc

nu e prea mult, o stapanesc f bine chiar si ca incepator fiindca nu merg la risc cand sunt pe ea

moto e in stare f buna, merge impecabil, am bagat o groaza de bani in ea fata de cum am luat-o, cine o va cumpara nu mai are de cheltuit decat pe benzina :)

sper sa nu ma judecati fiindca am tradat breasla vitezanelor pt soft enduro :P

si pana am s-o vand ma voi mai da cu ea :)

numai bine

 

 

Mesaj completat

si din ce am observat nu se vand asa usor motoarele, deci imi recuperez carnetul si ne vom intalni la o plimbare :)

lwu all :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze dupa cum am promis:

...............

...............

0722 94 77 62 - Radu // 3000E echipare stock // 3800E echipata complet

 

Pentru ca am fost intrebat :bounce: :P :) Da, motocicleta are toate carenele - pintenul este dat jos momentan pentru curatare si schimbul de ulei + filtru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...