Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

problema mea vine de la becul de ulei :hurt: . ce mama naibii se intampla ?

m-i se aprinde becul dupa 3-400 de metrii dupa ce am pornit de fiecare data cand plec pe undeva, chiar daca e a treispea oara cand plec undeva in ziua aia, dar la un moment dat se stinge , dupa vreo 2-3 km . am observat ca se mai aprinde si cand ma dau la ea , adica turatii mari , dar nu mereu si am mai observat ca sta mai mult aprins seara , cand e frig afara dar nu stiu daca are vreo legatura treaba asta . Mentionez ca schimbul l-am facut acum 3-4 mii de km adica are maxim 3 luni de cand l-am facut si e ulei de la motul 15-40 sau ceva de genu . prietenii imi zic ca ori pierde motoru preiune , ori e mufa aia care citeste pe acolo sarita umpic. io unu nush ce sa zic , poate ati mai avut voi probleme dinastea si ma ajutati si pe mine . a, si uleiul l-am verificat la rece si e ok , pe joja aia . apropo , am yamaha r6 2001. va multumesc mult si astept niste raspunsuri mai concrete daca se poate .

Mesaj completat

si mai am o mica problema , banuiesc ca si r6-istii se vad si ei pe undeva , la un loc stabilit , nu?? as vrea si eu sa vin , k pana acuma m-am dus numai cu un prieten la casa poporului joia , unde vin hornet-istii . daca se poate ash vrea si eu sa vin , stie cineva?? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

problema mea vine de la becul de ulei :lol: . ce mama naibii se intampla ?

m-i se aprinde becul dupa 3-400 de metrii dupa ce am pornit de fiecare data cand plec pe undeva, chiar daca e a treispea oara cand plec undeva in ziua aia, dar la un moment dat se stinge , dupa vreo 2-3 km . am observat ca se mai aprinde si cand ma dau la ea , adica turatii mari , dar nu mereu si am mai observat ca sta mai mult aprins seara , cand e frig afara dar nu stiu daca are vreo legatura treaba asta . Mentionez ca schimbul l-am facut acum 3-4 mii de km adica are maxim 3 luni de cand l-am facut si e ulei de la motul 15-40 sau ceva de genu . prietenii imi zic ca ori pierde motoru preiune , ori e mufa aia care citeste pe acolo sarita umpic. io unu nush ce sa zic , poate ati mai avut voi probleme dinastea si ma ajutati si pe mine . a, si uleiul l-am verificat la rece si e ok , pe joja aia . apropo , am yamaha r6 2001. va multumesc mult si astept niste raspunsuri mai concrete daca se poate .

Mesaj completat

si mai am o mica problema , banuiesc ca si r6-istii se vad si ei pe undeva , la un loc stabilit , nu?? as vrea si eu sa vin , k pana acuma m-am dus numai cu un prieten la casa poporului joia , unde vin hornet-istii . daca se poate ash vrea si eu sa vin , stie cineva?? :D

Sa mai discutat in acest topic despre problema respectiva , se pare ca este un neajuns (sa-l numesc asa) la modelul 99-2001, e vorba de senzorul de nivel care este prea sensibil si sesizeaza cea mai mica fluctuatie de nivel al uleiului care apare la accelerare, inclinare ,franare .

Si eu m-am lovit de problema respectiva si nu am facut altceva decat sa complectez cu ulei pana la limita superioara de pe joja. E normal sa ai un anume consum de ulei tinand cont ca este un motor de generatie mai veche, care are si el o uzura morala si fizica fireasca . Deci eu zic sa incerci sfatul meu, iar daca nu se rezolva problema, pureca acest topic si ai sa gasesti si alte solutii (gen inlocuit senzor ...etc)

BAFTA :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult soso , parca mai m-am inviorat cu raspunsul tau :hurt: sper sa fie asa . am vazut ca s-a mai discutat despre asta pe topic dar nu am vazut decat intrebarea , sorry nu m-am uitat si mai departe sa vad daca i-a raspuns cineva baiatului de mai demult.

 

insa ramane in picioare intrebarea cu "clubul" sa ii zicem asa , de r6-isti. sau daca nu este inca , hai sa ne vedem odata mai multi cu r6-le nostru si sa facem umpic de zgomot p'aci prin bucuresti sau poate si mai mult :lol: . eu unu zic sa ne vedem ori joi ori sambata,pe la casa pop.sau in alta parte... de ora mai spuneti si voi . ce ziceti ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema mea vine de la becul de ulei :moron: . ce mama naibii se intampla ?

m-i se aprinde becul dupa 3-400 de metrii dupa ce am pornit de fiecare data cand plec pe undeva, chiar daca e a treispea oara cand plec undeva in ziua aia, dar la un moment dat se stinge , dupa vreo 2-3 km . am observat ca se mai aprinde si cand ma dau la ea , adica turatii mari , dar nu mereu si am mai observat ca sta mai mult aprins seara , cand e frig afara dar nu stiu daca are vreo legatura treaba asta . Mentionez ca schimbul l-am facut acum 3-4 mii de km adica are maxim 3 luni de cand l-am facut si e ulei de la motul 15-40 sau ceva de genu . prietenii imi zic ca ori pierde motoru preiune , ori e mufa aia care citeste pe acolo sarita umpic. io unu nush ce sa zic , poate ati mai avut voi probleme dinastea si ma ajutati si pe mine . a, si uleiul l-am verificat la rece si e ok , pe joja aia . apropo , am yamaha r6 2001. va multumesc mult si astept niste raspunsuri mai concrete daca se poate .

Mesaj completat

si mai am o mica problema , banuiesc ca si r6-istii se vad si ei pe undeva , la un loc stabilit , nu?? as vrea si eu sa vin , k pana acuma m-am dus numai cu un prieten la casa poporului joia , unde vin hornet-istii . daca se poate ash vrea si eu sa vin , stie cineva?? :D

 

becul ala rosu are doua intrebuintari....arata si nivelul scazut de ulei si presiunea uleiului.

cel mai probabil mai trebuie sa completezi cu ceva ulei, nu mult, 50 grame ceva de genul

sterge joja foarte bine cand verifici nivelul, fa o de cateva ori si tine motorul perfect drept si sa fie rece

plus ca acum cand e mai rece afara trebuie sa l lasi sa se incalzeasca mai bine nu sa i rupi gura la 60 grade

Mesaj completat

 

@cashu21

 

salutare, recomandati-mi va rog un set de placute cat mai bune pt fata, pt un r6 2000 si daca stiti de unde le-as putea comanda. Noroc

http://www.performance-shop.ro/

 

suna l pe lipton tipul e ok si nu se arunca la preturi

Editat de herras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becul ala rosu are doua intrebuintari....arata si nivelul scazut de ulei si presiunea uleiului.

cel mai probabil mai trebuie sa completezi cu ceva ulei, nu mult, 50 grame ceva de genul

sterge joja foarte bine cand verifici nivelul, fa o de cateva ori si tine motorul perfect drept si sa fie rece

plus ca acum cand e mai rece afara trebuie sa l lasi sa se incalzeasca mai bine nu sa i rupi gura la 60 grade

 

Nivelul la ulei se verifica cu motorul cald. Pornesti motorul, il lasi sa se incalzeasca, apoi il opresti si il lasi putin sa se "aseze" ulei-ul si apoi verifici nivelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema mea vine de la becul de ulei :moron: . ce mama naibii se intampla ?

m-i se aprinde becul dupa 3-400 de metrii dupa ce am pornit de fiecare data cand plec pe undeva, chiar daca e a treispea oara cand plec undeva in ziua aia, dar la un moment dat se stinge , dupa vreo 2-3 km . am observat ca se mai aprinde si cand ma dau la ea , adica turatii mari , dar nu mereu si am mai observat ca sta mai mult aprins seara , cand e frig afara dar nu stiu daca are vreo legatura treaba asta . Mentionez ca schimbul l-am facut acum 3-4 mii de km adica are maxim 3 luni de cand l-am facut si e ulei de la motul 15-40 sau ceva de genu . prietenii imi zic ca ori pierde motoru preiune , ori e mufa aia care citeste pe acolo sarita umpic. io unu nush ce sa zic , poate ati mai avut voi probleme dinastea si ma ajutati si pe mine . a, si uleiul l-am verificat la rece si e ok , pe joja aia . apropo , am yamaha r6 2001. va multumesc mult si astept niste raspunsuri mai concrete daca se poate .

Mesaj completat

si mai am o mica problema , banuiesc ca si r6-istii se vad si ei pe undeva , la un loc stabilit , nu?? as vrea si eu sa vin , k pana acuma m-am dus numai cu un prieten la casa poporului joia , unde vin hornet-istii . daca se poate ash vrea si eu sa vin , stie cineva?? :D

 

 

Am avut si eu problema asta si dupa schimbul de ulei mi-a disparut. Cel mai probabil era de la nivelul scazut al uleiului.

 

In legatura cu intalnirea, eu am intrebat mai demult lumea dar ori nu citeste lumea forumul des ori nu sunt asa uniti R6-istii, asa ca am renuntat. Daca se stabileste ceva pana cand o veni iarna, eu ma bag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si de ce ai vrea totusi sa nu fie cu crossplane crankshaft ?

 

Pai din mai multe motive. Unul dintre ele ar fi sunetul. Stiu ca multora le place sunetul produs de noul R1 (e un sunet agresiv), dar mie personal imi place mult mai mult cum suna R1 2008 (bestial). Si acest tip de motor, nu mi se pare util decat pe circuit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, lipton e ok , si eu am luat uleiul si filtrul de la el si o sa urmeze si placutele cat de curand. chiar nu se arunca la preturi baiatul.

cu uleiul meu , asa o sa fac , o sa verific mai bine maine nivelul si o sa mai completez , sper sa se rezolve.

iar cu intalnirea , hai sa facem in felul urmator: ne vedem JOI la ora 20:00 la casa poporului , ce ziceti ? si de acolo vb sa vedem ce facem , poate un suc pe undeva un bikers sau ceva ? , daca nu mai stiu eu o berarie calumea in militari . hai spuneti , ramane asa?

Mesaj completat

deci :D , am pus ulei si s-a rezolvat :lol: , ms mult pt sfaturi , nu cred ca as mai fi verificat inca odata uleiul daca nu intram pe forum :moron: si cred ca daca ma duceam pe undeva i-mi luau aia niste banuti , sau poate dadeam de niste baieti buni care imi spuneau Ba (cuvant jignitor) !! e din 2001 si deci mananca ulei , mai completeaza si u ! :D)

Ms mult baieti , asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut,

 

vreau sa stiu si eu ce trebuie sa fac la cutia de viteze la modelul 99 sa nu mi mai scape intr a doua.

 

ii schimb pinionul si mai ce trebuie facut la ea? de modificat pozitia lagarului? sa mi iau de 2003 pinion, se potriveste sau nu? cine a mai remediat probleme de genul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuzati postul dar ma gandesc ca e locul in care se poate sa gasesc pe cineva care are nevoie de piese...asadar dezmembrez un r6 din 2007 avariat frontal. pentru detalii 0765336589

Pune cateva poze cu motorul.

Mesaj completat

salut,

 

vreau sa stiu si eu ce trebuie sa fac la cutia de viteze la modelul 99 sa nu mi mai scape intr a doua.

 

ii schimb pinionul si mai ce trebuie facut la ea? de modificat pozitia lagarului? sa mi iau de 2003 pinion, se potriveste sau nu? cine a mai remediat probleme de genul asta?

Cred ca fac un calcul sa vad cam cat ar costa si ma apuc eu de reparat cutii de viteze.

Mesaj completat

Dupa cum spuneam si prin alte posturi, trebuie schimbat si pinionul de a 6-a nu numai cel de a 2-a. dupa calculele mele cred ca nu ar trebui sa coste mai mult de 250 de euro, totul cu piese noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am si eu o problema si nu stiu din ce cauza,am iesit azi sa ma plimb toate bune si frumoase m-am plimbat ceva vreo 150 de km la un moment dat aud un zgomot ciudat zici ca aveam dintr-o data ducati :D) am tras pe dreapta si am observat ca nu mai merg toti cilindrii mergea in 3 sau 2,am filtru de aer K&N,bujii NKG iridium 10.000 km schimbate anul trecut sa fie de la bujii sau... motocicleta este o Yamaha r6 2003

 

Am uitat sa precisez dupa 10 mi de ture motocicleta merge normal in 4 cilindrii,pana in 10 mi dabea trage.

Editat de Himura
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am si eu o problema si nu stiu din ce cauza,am iesit azi sa ma plimb toate bune si frumoase m-am plimbat ceva vreo 150 de km la un moment dat aud un zgomot ciudat zici ca aveam dintr-o data ducati :P) am tras pe dreapta si am observat ca nu mai merg toti cilindrii mergea in 3 sau 2,am filtru de aer K&N,bujii NKG iridium 10.000 km schimbate anul trecut sa fie de la bujii sau... motocicleta este o Yamaha r6 2003

 

Am uitat sa precisez dupa 10 mi de ture motocicleta merge normal in 4 cilindrii,pana in 10 mi dabea trage.

 

 

de obicei pt probleme de mecanica mergi la mecanic :D dar daca esti chiar asa de insistent sa-ti rezolva problema aici pune bujii noi si vezi ce se intampla, oricum 10k km sunt destul de multi pt un rand de bujii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult ca sigur de la bobinele de inductie ... am patit si eu acelasi lucru la R6 2005.

Daca ai posibilitatea scoate-le si masoarele rezistentele primare si secundare, ai in manual valorile lor normale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am si eu o problema si nu stiu din ce cauza,am iesit azi sa ma plimb toate bune si frumoase m-am plimbat ceva vreo 150 de km la un moment dat aud un zgomot ciudat zici ca aveam dintr-o data ducati :D) am tras pe dreapta si am observat ca nu mai merg toti cilindrii mergea in 3 sau 2,am filtru de aer K&N,bujii NKG iridium 10.000 km schimbate anul trecut sa fie de la bujii sau... motocicleta este o Yamaha r6 2003

 

Am uitat sa precisez dupa 10 mi de ture motocicleta merge normal in 4 cilindrii,pana in 10 mi dabea trage.

 

Uite ce spune pe sectiunea "Motocicleta mea" un proprietar de CBR F4i: "S-a spart membrana de la regulatorul de presiune si baga benzina pe furtunasele de vacuum la cilindri 2 si 3 care nu mai mergeau decat in forja peste 8000rpm. Cum o lasam incet cum scotea fum si mergea in 2 cilindri.

Urmeaza schimbul regulatorului de presiune si al uleiului pentru ca mi-a bagat benzina in ulei."

 

Later edit: Cel despre care spuneam mai sus, este user-ul cristidb

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Cati aveti probleme cu treapta a 2-a de viteze ? s-ar putea sa am solutia :moto:

 

nu-mi spune ca vrei sa vinzi o cutie de viteza folosita aproape noua in stare perfecta... din punct de vedere mecanic aceasta problema nu poate fi rezolvata (reparata), doar schimband piesa respectiva, adica pinionul sau crabotii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezolvare: iti iei model dupa 2003. :moto:

 

 

Nu se duce asa usor cutia nici la modelele anterioare dar depinde ce prinzi. fiind cel mai pretabil motor de pista la vremea aia aproape toate sunt date pe pista. si e normal sa pice. eu am ajuns la 40 000 de km cu r6-le model 2002 si cutia mergea perfect. conteaza mult intretinerea, schimburi de ulei..etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...